de sterkeren dragen de zwakkeren , willen jullie nu plezier hebben of niet of gaan we ieder dubbeltje omdraaien ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
Ben al blij dat ik mee kan trouwens met al mijn rekeningen
Zolang ie maar niet lang genoeg is dat ik me haar moet gaan kammen!quote:
Lijkt me ook het meest logische iddquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk ieder voor zich eigenlijk, de een heeft meer dan een ander en je kan niet verwachten dat Myr bijvoorbeeld meebetaald aan iemand zijn baco
Hoe deden ze dat op andere meets?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me ook het meest logische idd
bemoei je er maar niet meequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:27 schreef kitao het volgende:
[..]
de sterkeren dragen de zwakkeren , willen jullie nu plezier hebben of niet of gaan we ieder dubbeltje omdraaien ?
of moet ik me er niet mee bemoeien ?
Nou fijn dat jij het op je rug hebt groeien enzo, maar ik ben een alleenstaande moeder en ik kan niet zomaar blindelings geld uitgevenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:27 schreef kitao het volgende:
[..]
de sterkeren dragen de zwakkeren , willen jullie nu plezier hebben of niet of gaan we ieder dubbeltje omdraaien ?
of moet ik me er niet mee bemoeien ?
Nee hoeft niet, kwak er gel in en zet het omhoog, komt geen kam aan te pasquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet lang genoeg is dat ik me haar moet gaan kammen!
Pot maken en ik ben zo'n lullo die er altijd te veel in gooitquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe deden ze dat op andere meets?
ergens geef ik je wel gelijk, ik was als 17-jarige op een schip in Karlsruhe, werd ik meegenomen door de schipper en de stuurman naar een nachtclub ook onder het mom van samen de rekening delen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik wat had gewonnen in de staatsloterij, had ik dat zeker gedaan
Nou ja anders pot voor het eten en drinken gewoon zelf halen en betalen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pot maken en ik ben zo'n lullo die er altijd te veel in gooit
het eten is toch 12,50 ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja anders pot voor het eten en drinken gewoon zelf halen en betalen?
Helaas waar! Waarom trouw je niet met een rijke vent?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou fijn dat jij het op je rug hebt groeien enzo, maar ik ben een alleenstaande moeder en ik kan niet zomaar blindelings geld uitgeven
15 euro ongeveerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het eten is toch 12,50 ?
ik ga even naar de site
hehehe iedereen dan 12.50 in de pot doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het eten is toch 12,50 ?
ik ga even naar de site
Eerst verliefd worden en daar zit hem nou net het probleemquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helaas waar! Waarom trouw je niet met een rijke vent?
Trouwen heeft niets met liefde te maken zij mijn oud-tante de hertogin van Burckingshire altijd!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Eerst verliefd worden en daar zit hem nou net het probleem
is voor mij ook geen vetpot hoor met een vrouw zonder recht op uitkering en slechts sporadisch zeer laag betaald werk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou fijn dat jij het op je rug hebt groeien enzo, maar ik ben een alleenstaande moeder en ik kan niet zomaar blindelings geld uitgeven
nee dat is geen probleem, t is een toverbalquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Eerst verliefd worden en daar zit hem nou net het probleem
Een appel?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg trekMaar ik mag niks
gomi!!!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:34 schreef gomi het volgende:
[..]
nee dat is geen probleem, t is een toverbal
-toverknuppel-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |