Ik flikker curry en mayo door elkaarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik eet wel eens naturel chip en dan maak ik een sausje...
deze :
[ afbeelding ] en dan aanmaken met fritesausHeeeeeeeeeeeerlijk
Zeg je in 't echt ook 'kon' op deze manier?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
Ik had in het begin op Fok al moeite ergens te posten waar ik niemand kon
Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker.quote:
Wablief?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker.
Ik wilde er niets over zeggen want ik ken iemand uit Den Haag die het ook zegt en ik heb er mee leren leven, maar ik ril gewoon echt als iemand kon zegt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeg je in 't echt ook 'kon' op deze manier?
Omdat ik dan niks weet te zeggen, nu heb ik het minder dus post er gewoon tussendoorquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeg je in 't echt ook 'kon' op deze manier?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens... dat zakje erin pleuren, mayo erbij en dan alles mengen door het te verkruimelen
Ja sorryquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wilde er niets over zeggen want ik ken iemand uit Den Haag die het ook zegt en ik heb er mee leren leven, maar ik ril gewoon echt als iemand kon zegt.
Maakt niet uit, ik heb ook nooit echt problemen met iemands grammatica, maar kon zit echt diep.quote:
Op zoek naar de grote chips en de dubbelgeklapte?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik wil mijn chips zo heel mogelijk houden
Op de meet zie je ons elke keer rillen als ze kon zegt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eens kijken of ik er tegen bestand ben.
En ik weet dat het fout is, maar ik ben echt een rasechte Schiedamsequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb ook nooit echt problemen met iemands grammatica, maar kon zit echt diep.
zal wel toeval zijn maar toen ik die clip aanklikte vroeg microsoft mij meteen te vertellen over het probleem.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eens kijken of ik er tegen bestand ben.
Ik hou mijn mond wel gewoonquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op de meet zie je ons elke keer rillen als ze kon zegt.![]()
Kally
Neeee! Alsof ik normaal praat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |