Helaas niet. Staat geloof ik wel op de planning.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die dual terror is geen combo meen ik?
Heel soms ben ik best wel liefquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:18 schreef KaMo het volgende:
Goede gitaren in de OP!
En ook lief dat je aan de rechtshandigen denkt!
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gericht op losse tops/cabinets. Lijkt mij wel dat je er een specifiekere sound mee kunt krijgen maar ook vaak wel weer wat duurder.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Helaas niet. Staat geloof ik wel op de planning.
Van de gewone terror is wel een combo maar dit is maar 15 watt. Net iets te weinig om mee te kunnen komen in de oefenruimte of op het podium.
Kun je bassen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:38 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt weinig motivatie/zin om te spelen/zingen.
![]()
It's time for a band!!!
Iedereen min Braddie.quote:
Oké, laat ik het even anders vragen:quote:
Ja, maar niet in jouw bandquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Oké, laat ik het even anders vragen:
Heb je zin om in een band te bassen en dat prio 1 te geven?
Ik ben niet goed genoeg in Engels om dit leuk te vinden geloof ikquote:
Ja lijkt me vet!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Heb je zin om in een band te bassen en dat prio 1 te geven?
Zo groot is NL heulemaal niet. En Charles woont in Amsterdam en Marco in Utregg, dus ik zie geen problemen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:58 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja lijkt me vet!
1 klein probleem.... Ik woon aan de andere kant van NL.....
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:55 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ben niet goed genoeg in Engels om dit leuk te vinden geloof ik
Vriendin goedgekeurd door OP!quote:
Ik wist wel dat je een toffe vriendin hebtquote:
Klinkt kerstigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:48 schreef guitarist het volgende:
Weer eens een liedje opgenomen. Al wel een oud liedje, maar had zin om weer wat op te nemen.
http://dl.dropbox.com/u/11887964/Long%20Train.mp3
(nee ik kan nog steeds niet goed zingen, maar dat weet ik tenminste van mezelf)
Jawelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:07 schreef TeleluvR het volgende:
11 kg, dat zijn dan niet die Behringer-pedaaltjes?
Daar heb ik een koelie voorquote:
En terecht, die Digitech pedalen die zuipen, niet normaal!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:15 schreef The_Dean het volgende:
Inclusief batterijen? Die zat wel in mijn nieuwe Digitech Bad Monkey
Die is alleen al te gek vanwege het uiterlijk!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:17 schreef The_Dean het volgende:
Binnenkort in het bezit van een
[ afbeelding ]
Realdoll.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:07 schreef TeleluvR het volgende:
11 kg, dat zijn dan niet die Behringer-pedaaltjes?
Hey!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Aflevering volgens schema: 14-oktober-2010
Verzenddetails
Verzenden naar:
nimby
Aantal pakketten: 1
UPS-service: STANDARD
Gewicht: 11,0 KGS
Trackingnummer: hihihahahah
Transactienummer: VKRE-blabla
Transactienummer: VKRE-blahablabl
![]()
![]()
Ik kan niet wachten![]()
Vast niet meer dan mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En terecht, die Digitech pedalen die zuipen, niet normaal!
[..]
Die is alleen al te gek vanwege het uiterlijk!![]()
ingelogd op de sitequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:53 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Hey!
Bevestigingsmail gehad of op de site gezien? En wanneer besteld?
Maar wat is het eigenlijk?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vast niet meer dan mij
En dat ding heb ik al eens getest, maar toen kon ik er nog niks mee. Nu krijg ik hem weer te testen en ga hem zeker wel overnemen, want hij klonk toen wel vet. En ze worden niet meer gemaakt
Je wilde toch nog een bas kopen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Ik heb nog steeds GAS![]()
gave geluiden
Ook nog jaquote:
Ik ontken alles!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:48 schreef guitarist het volgende:
Weer eens een liedje opgenomen. Al wel een oud liedje, maar had zin om weer wat op te nemen.
Fixed.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
Ik heb nog steeds GAS![]()
gare geluiden
Vind het nummer opzich goed, alleen de zang.. tsjahquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:48 schreef guitarist het volgende:
Het is een baseffectquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ook nog jade lijst is oneindig
Lekker belangrijkquote:
Klinkt top man!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:48 schreef guitarist het volgende:
Heeft dan écht niemand een mening/ervaring hierover/mee ook in combinatie/vergelijking met een Marshall VS265R?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Weinig animo dus. Was wel benieuwd...
Nee, de kans dat wij 2 willekeurige amps hebben gehad/bespeeld is meestal vrij kleinquote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heeft dan écht niemand een mening/ervaring hierover/mee ook in combinatie/vergelijking met een Marshall VS265R?
Deze dus...
Lijkt me ook het fijnstequote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:17 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb echt helemaal niks (meer) met allerlei pedaaltjes. Denk dat als ik ooit gitaar zou spelen in een band ik ook iets zou doen met gewoon een lekkere buizentop en een rack-FX-ding. Dat of alles in een rack, met een Marshall JMP/9100 combi oid.
En een flying V natuurlijk.
Congratz!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef Svyatagor het volgende:
Door naar de finale!![]()
We staan op 13 nov in De Melkweg Max!!!!
Gare BlackBerry-foto:
[ afbeelding ]
JAA!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef Svyatagor het volgende:
Gare BlackBerry-foto:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef Svyatagor het volgende:
Gare BlackBerry-foto:
[ afbeelding ]
Tof! Congratsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef Svyatagor het volgende:
Gare BlackBerry-foto:
[ afbeelding ]
Er liggen toch nog wat kabels over dat podium?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:52 schreef Gitarist het volgende:
Slash heeft de "Star sprangled banner" gespeeld bij de opening van een ijshockeywedstrijd.
Hij gebruikt een wah, maar ik zie niet dat die wah aangesloten is... hoe zit dat?
link naar filmpje (kan helaas niet embedden)
Inderdaad. Pedaaltje zal wel in de effect loop zitten neem ik aan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Er liggen toch nog wat kabels over dat podium?
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef Svyatagor het volgende:
Gare BlackBerry-foto:
[ afbeelding ]
Tja, worth the shot right?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee, de kans dat wij 2 willekeurige amps hebben gehad/bespeeld is meestal vrij klein
Jep! Van een vriend van een collega gekregen. Riem was vast komen zitten in de motor, klemvast gelopen, riem gebroken en motor kapot.quote:
Droger!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef The_Dean het volgende:
En gitaarwinkels die geen enkele ECC83 op voorraad hebben...
"Nee, niks op voorraad, maar kan wel een bestellen, dan is hij er begin volgende week."
Hoef geen dure gematchete set Mesa buizen, gewoon een doodgewoon goedkope Chinees voortrap buisje, die hoor je toch te hebben?
Meteen zo'n kondensbakje bij gekocht, hoeft de slang ook niet meer uit het raam, kan hij mooi in de keuken naast de wasmachine staanquote:
Dan kun je toch net zo goed de afvoer voor je wasmachine gebruiken?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Meteen zo'n kondensbakje bij gekocht, hoeft de slang ook niet meer uit het raam, kan hij mooi in de keuken naast de wasmachine staan
Moet ik die slang er weer op MacGyveren... dit is net zo makkelijk, gewoon het bakje legen in de gootsteen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je toch net zo goed de afvoer voor je wasmachine gebruiken?
Daar zijn verloopstukjes voorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet ik die slang er weer op MacGyveren... dit is net zo makkelijk, gewoon het bakje legen in de gootsteen.
Ik zie niks, maar aan de bestandsnaam te zien is het heiligschennisquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ging het hier over gitaren?![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dat lijkt me dus ook, ik zie idd kabeltjes lopen, maar niet naar z'n wah toe. Dat riekt naar bedrog dus!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:11 schreef Aresdreams het volgende:
wah wah lijkt me dat die voor de effectsloop zit...
Gast, Jij moet gaan zingen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:16 schreef -Menn0- het volgende:
Brian, mail me ff over de zoektocht naar een bassist.
Dan ga jij dat haar leren? Viespeukquote:
Nee daar gaat het niet over.quote:
Ik ben geen top bassist nee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:50 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Iedereen min Braddie.
Geile gitaartjes in de OP
OK.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben geen top bassist nee.
Maar Roxanne van The Police en het begin van Millionaire Waltz van Queen en I Wish van Stevie Wonder lukken me.
(Met het begin van Millionaire Waltz van Queen bedoel ik de eerste paar seconden, waar hij omlaag gaat.
Thanksquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet over.
Menn0 moet gewoon als zanger in een band tot zijn recht komen.
Die heb ik ooit nog eens live gezien, was toen erg tof.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:16 schreef guitarist het volgende:
Gisteren was trouwens echt een super hard optreden. Op 1 klein dingetje na:
http://twitpic.com/2xm241
Sure you do.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben geen top bassist nee.
Maar Roxanne van The Police en het begin van Millionaire Waltz van Queen en I Wish van Stevie Wonder lukken me.
(Met het begin van Millionaire Waltz van Queen bedoel ik de eerste paar seconden, waar hij omlaag gaat.
StageFightquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:16 schreef guitarist het volgende:
Gisteren was trouwens echt een super hard optreden. Op 1 klein dingetje na:
http://twitpic.com/2xm241
Kijk eens naar Yamaha en Ibanez. Veel bang for bucks. Of eventueel Dean, die hebben ook erg goede akoestischequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:01 schreef Blinker het volgende:
[ afbeelding ]
Even een kleine update voor de geïnteresseerden naar aanleiding van mijn gesneuvelde gitaar.
Het blijkt dat die gitaar jack-shit waard isHet komt er dus op neer dat ik beter een nieuwe kan kopen en dan lijm ik de oude gitaar wel zelf vast. Weliswaar onspeelbaar, maar weggooien kan ik niet over mijn hart verkrijgen.
Nu vroeg ik mij af wat een degelijke gitaar kost voor een intermediate gitarist. M'n oude beginner gitaar was een spaanse, maar ik denk er nu toch sterk over om een western te halen.
Aan wat voor budget moet ik dan denken? Eerlijk gezegd wil ik er niet teveel geld uitgeven, want daarvoor speel ik te weinig. Ik zat zelf te denken aan een eurootje of 200.
Ik hoop dat dit specifiek genoeg is om een goed advies te kunnen geven.
Echt vet man, de sound klinkt alleen als iets wat ik allang ken, maar ik kan zo snel niet de band benoemen waar dit zo op lijkt... Zag een orange versteker ergens voorbij komen, dat is natuurlijk al genoeg lof waardquote:
LOL.quote:
Ja Braddie je hebt helemaal gelijk. Op één punt na. Je zegt dat jij post en meldt wat jij wel kan. Maar dat klopt niet hè. Je kunt namelijk niks.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
LOL.
Het lijkt serieus wel alsof julie allemaal denken de beste van de wereld te zijn met die arrogante opmerkingen, maar zelf hoor ik niks van julie kant, en ik maar posten en oefenen en melden wat ik wel kan en daar clips van posten etc etc
Ach man, ik speel beter dan een vriend van me die 3 jaar les heeft.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja Braddie je hebt helemaal gelijk. Op één punt na. Je zegt dat jij post en meldt wat jij wel kan. Maar dat klopt niet hè. Je kunt namelijk niks.
Dat zegt meer over die vriend van je dan over jou.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach man, ik speel beter dan een vriend van me die 3 jaar les heeft.
Zat gister met em te improviseren over Eart Song van MJ hij speelde gewoon de sweet child o mine heel traag er over eeen en noemde et improvisatie, en ik zoct ook daad werkelijk de goede scale en ging daar mee improviseren.
Vanwaar steeds die drang je je te willen vergelijken met anderen. Je bent fucking hypocriet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zat gister met em te improviseren over Eart Song van MJ hij speelde gewoon de sweet child o mine heel traag er over eeen en noemde et improvisatie, en ik zoct ook daad werkelijk de goede scale en ging daar mee improviseren.
Dat blijft frappant. Drummers leren juist graag van elkaar en bassisten hebben een enorme desinteresse in elkaar. Met andere bassisten praat nooit langer dan 5 minuten over gear enzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is een kwaaltje van gitaristen, die moeten altijd maar harder en sneller
Oké thanks! Ik ga het uitzoekenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kijk eens naar Yamaha en Ibanez. Veel bang for bucks. Of eventueel Dean, die hebben ook erg goede akoestische
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:03 schreef brother52 het volgende:
Als je veel moet uitleggen, kun je hem beter aan mij geven. Ik hoef thuis helemaal niets uit te leggen.
Je mag dan zo nu en dan even langskomen om er naar te kijken.
Iedere keer als m'n moeder eens bij mij thuis komt is het ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
Tja, m'n ma zit nu al te schelden dat ze d'r nek breekt over m'n troep. En dan dat er nog bij terwijl ik de laatste tijd eigenlijk niet of nauwelijks speel...
(druk druk druk met studie....)
What's the price-range?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Binnenkort sinterklaas en m'n verjaardag weer. Aangezien we dat mooi nog altijd vieren met m'n kleine nichtje moet ik eens gaan bedenken wat voor zoooi ik daarvoor wil hebben.
Maar ik kan gewoon echt niks bedenken
Iemand nog leuke gitaar/muziek gadget achtige dingen ofzo ?
Begrijpelijk, begrijpelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:35 schreef Witchfynder het volgende:
bassisten hebben een enorme desinteresse in elkaar
Muwoa als het iets cools is ben ik zelf ook bereid wel wat neer te lggen.quote:
Leuke sinterklaasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa als het iets cools is ben ik zelf ook bereid wel wat neer te lggen.
Dus doe maar tot 500e
Mja het gedeelte van hun is een stuk kleiner hoor, gaat meer om het idee maar dan beter een beetje bijleggen voor iets tofs dan allemaal kleine dingen die ik dan weer niet gebruik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Leuke sinterklaasIk zal 'ns wat rondkijken.
E-bow? Fernandez sustainer inbouwkit?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja het gedeelte van hun is een stuk kleiner hoor, gaat meer om het idee maar dan beter een beetje bijleggen voor iets tofs dan allemaal kleine dingen die ik dan weer niet gebruik.
Maarja ik weet echt niet watGenoeg gitaren liggen hier, dikke versterker, effectenkoffer compleet lastig
Dat bedoel ik dus met rotzooi die ik toch niet ga gebruikenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
E-bow? Fernandez sustainer inbouwkit?
Hey, het is wel rotzooi die je nog niet hebtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met rotzooi die ik toch niet ga gebruiken![]()
Mja deze zomer 2x weggeweest al, wil eignelijk op wintersport weer maar aangezien ik afgelopen winter zo slim was m'n knie zwaar te kneuzen zit dat er waarschijnlijk niet in omdat ik er nog steeds last van hebquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:01 schreef Iemand91 het volgende:
Weetje, voor ¤500 kun je ook een leuke vakantie houden. Is ook een optie.
Tja, dan weet ik het ook niet meer. Veel knowledge van gitaar spullen die bijvoorbeeld Litpho aanvoerde heb ik niet, dus daar kan ik je ook niet helpen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja deze zomer 2x weggeweest al, wil eignelijk op wintersport weer maar aangezien ik afgelopen winter zo slim was m'n knie zwaar te kneuzen zit dat er waarschijnlijk niet in omdat ik er nog steeds last van heb
Ik ben totaal gedesoriënteerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:42 schreef Ayca het volgende:
Komt niet vaak voor dat iemand in dit topic geld te veel heeft.![]()
Alweer? Ik heb er een tijdje (oke, enkele weken) ook een gehad. Wacht af wanneer het hier in de bus valt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Ohjee, het feedback krantje in de busnu ga ik vast wel wat vinden om m'n geld aan t verspillen
Leuk bandje! Kende ze nog niet. Zijn nou zowel de bassist als de gitarist linkshandig? De video is niet in spiegelbeeld, want ik kan wel Marshall en Orange lezen.quote:
quote:
Ja dat is waarschijnlijk diequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Alweer? Ik heb er een tijdje (oke, enkele weken) ook een gehad. Wacht af wanneer het hier in de bus valt.
Plus de Fenders zien er beter uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Nieuwe Fender Amps? interessant, lijkt me wel een goede concurrent van de cubes, ingebouwde effecten en lekker compact en deze zijn ook nog eens aan te sluiten op de pc.
wow dat ziet er wel vet uitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Nieuwe Fender Amps? interessant, lijkt me wel een goede concurrent van de cubes, ingebouwde effecten en lekker compact en deze zijn ook nog eens aan te sluiten op de pc.
Ja hij doet alsof hij de nieuwe Brian May is maar ontkent het toch en hij post oorkanker.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:30 schreef genakt het volgende:
wie is die braddie ?
heeft hij iets misdaan ofzo ?
Oh nee?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:42 schreef Ayca het volgende:
Komt niet vaak voor dat iemand in dit topic geld te veel heeft.![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:37 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja hij doet alsof hij de nieuwe Brian May is maar ontkent het toch en hij post oorkanker.
Ik krijg een aparte kamer voor mijn gitarenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
Tja, m'n ma zit nu al te schelden dat ze d'r nek breekt over m'n troep. En dan dat er nog bij terwijl ik de laatste tijd eigenlijk niet of nauwelijks speel...
(druk druk druk met studie....)
GA EENS WEEHEEEGquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
[TK][Gitaar] Ibanez ART120 Les Paul Model dan hou je de helft nog over !quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa als het iets cools is ben ik zelf ook bereid wel wat neer te lggen.
Dus doe maar tot 500e
Ja ik zat er al aan te denken, maar dan hang ik hem aan de muur en raak ik hem de komende jaren toch met geen poot aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
[TK][Gitaar] Ibanez ART120 Les Paul Model dan hou je de helft nog over !
Dat maakt mij niks uit hoor!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik zat er al aan te denken, maar dan hang ik hem aan de muur en raak ik hem de komende jaren toch met geen poot aan
Dribbel_ stuurde me 250 euro, dat was echt fantastisch.quote:
Bokbierquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:21 schreef Cynic het volgende:
Vanavond naar het bokbiefestial in Utrecht!
aan er nog meer mensen heen?
Nop, vanavond ben ik in Den Bosch naar een concertjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:21 schreef Cynic het volgende:
Vanavond naar het bokbierfestival in Utrecht!
Gaan er nog meer mensen heen?
Verander uw ongewenste geld nu in een gitaar!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:22 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dribbel_ stuurde me 250 euro, dat was echt fantastisch.
Braddie-alert!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:21 schreef Cynic het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Cynic op 15-10-2010 17:22 (keyboardkuren...) ]
Klinkt prima, de man heeft duidelijk veel geoefendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:26 schreef Svyatagor het volgende:
Er zijn meer Brian May-impersonators er niet zo veel van bakken.
Ik hoop dat-ie er vanavond is. Lekker een biertje drinken met die gezellige krullebol, misschien nog wat tips vragen.quote:
Ja, hij heeft de hele slagplaat al in de goede kleur geoefend!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Klinkt prima, de man heeft duidelijk veel geoefend
Klopt, beide linkshandig. Daarom zijn ze ook zo goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Leuk bandje! Kende ze nog niet. Zijn nou zowel de bassist als de gitarist linkshandig? De video is niet in spiegelbeeld, want ik kan wel Marshall en Orange lezen.
quote:
Precies!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:18 schreef Aresdreams het volgende:
je kan het ook anders bekijken, wij zijn behouden genoeg om het niet te posten en niet te vermelden wat we wel en niet kunnen.
daarnaast staat er online genoeg materiaal van de diverse mensen hier online.
Nee, bandjesavond hier vlakbij. Collega Friese herrieschoppers releasen hun debuut en in het voorprogramma staan een paar vrienden en een andere band waar ik fan van benquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:21 schreef Cynic het volgende:
Vanavond naar het bokbierfestival in Utrecht!
Gaan er nog meer mensen heen?
Tofquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:13 schreef The_Dean het volgende:
Alweer redelijk optredens in de planning
22 en 23 oktober, 6 november, mogelijk 2 in december en in februari ligt er al een vast
Ja, vinden wij ookquote:
quote:
Vet! kom je ook in de buurt ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:13 schreef The_Dean het volgende:
22 en 23 oktober, 6 november, mogelijk 2 in december en in februari ligt er al een vast
ZOw wat zijn de leds FEL!! ik moet een zonnebril op gaan zettenquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:13 schreef The_Dean het volgende:
Ach man, laat me lekker blij zijn!.quote:
Iedere keer als je een muziekwinkel binnenloopt ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach man, laat me lekker blij zijn!.
Hoe vaak krijg je de kans om op een Fender Precision uit `65 te spelen?
Damnit, die van mij lijken nog niet eens opgestuurd te zijn en op mails krijg ik ook al geen enkele reactie :/quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Die digitale Delay is wereldsvan kerkachtige echo tot Ravi Shankar geluid
![]()
Ik ga weer verder spelen![]()
Nee?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Iedere keer als je een muziekwinkel binnenloopt ?
Ik zeg nog 1 ding okee ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee?![]()
Ding staat normaal gesproken opgeborgen omdat hij van m`n baas is. Hij moest vandaag naar de reperateur(Althans.. moest een nieuwe slagplaat hebben) en dus werd hij van die opslag gehaald, en ik zat er al kwijlend naar te kijken(want Queen fan) en toen mocht ik hem aansluiten.
Nouja, echt super!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zelf niet kunnen spelen.. LOL.
Maargoed.
Tuurlijk wel.
Maar we hebben de laatste tijd vaak last van die kindjes van 12-13-14 die dan langskomen om een gitaar te kopen, zeggen dat ze het aan hun pa vragen, dan even 2 liedjes spelen op gitaar, vervolgens weer weg gaan, de volgende dag weer met dezelfde smoes komen, dit 2 weken lang doen, en vervolgens zie je ze niet meerMaar ze kunnen wel patsen dat ze op een echte Stratocaster hebben gespeeld.
Het is toch vooral reverb wat erin terug komt ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet je hoe chill dat is, heel veel ska/reggae hebben delay over de gitaren.
Ghehe, ik vind dat echt coole muziek voor als je bas speelt, voor gitaar is het echt ondankbare muziekquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ook niet hoor.
We waren een beetje aan het jammen en toen leek het ons leuk om iets reggae/ska-achtigs te gaan maken maar ik heb serieus nog nooit ska en reggae gespeeld.
Gast...quote:
Speel je niet liever op een Crafter Precision, die zijn toch veel beter?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach man, laat me lekker blij zijn!.
Hoe vaak krijg je de kans om op een Fender Precision uit `65 te spelen?
Je wil dus gewoon zeggen dat Dribbel_ een punt heeft?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast...
Ik ben al een kleine 7 jaar Queen fan, het is gewoon echt een droom van me om ooit op eeneacon* bass te spelen(Fender precision`65) en m`n baas heeft er gewoon 1, mag ik dan ff kwijlen ja?
Kwijlen, ga je gang. Spelen, mwaoh. Dat spelen opnemen? NEEEEEEE!!! JE "GESPEEL" OPNEMEN EN DAN HIER POSTEN? NEEEEHEEEHEEHEEEEEEEquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast...
Ik ben al een kleine 7 jaar Queen fan, het is gewoon echt een droom van me om ooit op eeneacon* bass te spelen(Fender precision`65) en m`n baas heeft er gewoon 1, mag ik dan ff kwijlen ja?
Ik word soms moe.quote:
Onzin.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is te zien. Moet je ook zo houden. Arme Fender Precision...
Dribbel heeft opzich wel een punt ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Speel je niet liever op een Crafter Precision, die zijn toch veel beter?
[..]
Je wil dus gewoon zeggen dat Dribbel_ een punt heeft?![]()
Spelen, echt wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:35 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Kwijlen, ga je gang. Spelen, mwaoh. Dat spelen opnemen? NEEEEEEE!!! JE "GESPEEL" OPNEMEN EN DAN HIER POSTEN? NEEEEHEEEHEEHEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoelang jij bas speelt? Moet ik dat ruiken of zo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, want na 16 jaar bas spelen weet IK er niks vanaf.
Veel treble en lekker hoge akkoordjes meppenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is toch vooral reverb wat erin terug komt ?
Maar zoveel weet ik ook niet van die stijlen hoor
In Nederland is alles in de buurtquote:
Jaya the cat is echt supertof jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Veel treble en lekker hoge akkoordjes meppen
Hey Gitaarmat, check Jaya The Cat eens, zit erg veel ska/reggae in.
Midhoog verminderen van de gitaar. (Eigenlijk gewoon opnieuw starten kan echt veel beter)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand nog tips/aanmerkingen op zo'n intro:
http://www.speedyshare.com/files/24633950/bighillstukje.mp3
Alvast bedankthuhuhuuuuu
Ohja niet op de kwaliteit letten dat zijn puur ff snel opgenomen ideetjes allemaal dus niks gemist of iets blalba gaat om het globale plaatjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Midhoog verminderen van de gitaar. (Eigenlijk gewoon opnieuw starten kan echt veel beter)
Meer dynamiek in de zang durf over the edge te gaan !
Rellicquote:
Gewoon zelf bouwen, is niet zo moeilijk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:02 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Een Cabronita? Die dingen zijn veel te duur joh
Nu ben je geen Braddie, waarvoor dank!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:22 schreef Neraice het volgende:
Ik speel al bijna een jaar en heb nog nooit hier iets van mijn gespeel gepost, wat nu?
GRaag gedaan!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nu ben je geen Braddie, waarvoor dank!
Lekker danquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:36 schreef The_Dean het volgende:
Nja, heb nog wel interesse, maar elke keer als ik afspreek voor de zaterdag krijg ik vrijdagnachts nog een PM dat het niet door kan gaan...
Maargoed dat ik 's ochtends toch nog even op het forum loer.
Klinkt het goed: snel doen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:22 schreef Neraice het volgende:
Ik speel al bijna een jaar en heb nog nooit hier iets van mijn gespeel gepost, wat nu?
Waaromquote:
Ja het probleem is vooral dat ik eigenlijk nooit hele nummers speel, vooral stukjes. Maar bijvoorbeeld Tears in Heaven ging me al heel aardig afquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:26 schreef KaMo het volgende:
[..]
Klinkt het goed: snel doen!
Klinkt het kut: houden zo
Thanks voor de tip en gaat ook weer lekker met de KRAMTRIED gigs zag ik?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Veel treble en lekker hoge akkoordjes meppen
Hey Gitaarmat, check Jaya The Cat eens, zit erg veel ska/reggae in.
Al met de studio in Roden gebeld?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Thanks voor de tip en gaat ook weer lekker met de KRAMTRIED gigs zag ik?
Met ons ook wel, gemiddeld hebben we precies 1x per maand een gig. En binnenkort weer een paar leuke band competities.
Nee, het verloopt iets langzamer dan verwacht, we hebben nu 2 nummers helemaal af, 1 nummer instrumental af en een begin voor een 4e nummer. Eigenlijk willen we minimaal 5 nummers hebben, instrumentaal gaat dat binnen een maand wel lukken maar de teksten moeten ook bij de muziek passen en goed zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Al met de studio in Roden gebeld?
Ja, gaat best lekkerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Thanks voor de tip en gaat ook weer lekker met de KRAMTRIED gigs zag ik?
Met ons ook wel, gemiddeld hebben we precies 1x per maand een gig. En binnenkort weer een paar leuke band competities.
doosje, beetje inpakken en opsturen, is toch al vaker goed gegaan? die H&K Warp factor die je mij gestuurd had was perfect aangekomen, en mijn wahwah bij jou ook geloof ik, niet?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:50 schreef The_Dean het volgende:
Kan iemand Braddie even overtuigen dat een pedaal opsturen weinig tot geen gevaren heeft?
Hij is toch al stuk, dus waar maak je je druk om?
Zekers!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:42 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
doosje, beetje inpakken en opsturen, is toch al vaker goed gegaan? die H&K Warp factor die je mij gestuurd had was perfect aangekomen, en mijn wahwah bij jou ook geloof ik, niet?
Kan ik dan niet even je Valveking lenen? Heb ik tenminste even een goede ampquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Jaloesik wil ook weer spelen
Succes ermeegoed bezig
www.merchandise.nl en dan onder backdrops [achtergrondshit].quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Dribbel_ jij wist zo'n site waar je achtergrond shit enzo voor je band kan kopen voor on stage posters etc.
Die dus, maar als je op "backdrop drukken" googled vind je een hoop andere bedrijven. Maar die prijzen liggen allemaal wel redelijk op 1 lijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
www.merchandise.nl en dan onder backdrops [achtergrondshit].
Die is al 4 maanden niet aangeweest ofzoquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan ik dan niet even je Valveking lenen? Heb ik tenminste even een goede amp
Ohja, ergens volgend jaar ook nog albumopnames
Wat doe je nu precies dan om optredens te regelen. Naast wedstrijden danquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:47 schreef KaMo het volgende:
Optredens regelen lukt ons ook nog niet echt, binnenkort eens voor alle bandjeswedstrijden inschrijven, en dan hopen dat we een beetje naam gaan maken.
Zonde manquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die is al 4 maanden niet aangeweest ofzo
Nee gek, over 2 weken gaan we weer de oefenruimte in om te repeteren dus dan gaat ie weer 2x per week gebruikt wordenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zonde man
Wil je hem niet verkopen??
Ben benieuwd man, succesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee gek, over 2 weken gaan we weer de oefenruimte in om te repeteren dus dan gaat ie weer 2x per week gebruikt worden
Dan 2 maanden dingen uitschrijven, de studio in, en dan weer optredens regelen met die demo's
Nee nog niet, maar die hebben we toch pas nodig zodra we de studio ingaan dus het heeft geen haastquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben benieuwd man, succes
Al een naam?
Op bandwedstrijdjes na gewoon eignelijk weigeren voor niks te spelen. Je bent een band, geen liefdadigheids instelling. Maar vooral in het begin is dat kut als je nog neit een beetje naam hebt gemaakt. Want voor jou 10 andere bandjes die wel gratis spelen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Eigenlijk willen we nu ook toe naar betaalde optredens, ik ken genoeg mensen die zeggen dat je de markt verziekt als je als band niks vraagt. Zijn zelfs boeken over geschreven geloof ik.
Als band is het uiteraard leuk om aan optredens te komen maar je levert een dienst als het ware en daar hoor je wat voor terug te krijgen. Mijn inkomen op het moment is ongeveer 120 eu per maand en daarvan gaat 60eu naar de band ivm oefenruimtes huren en de trein/bus betalen. Dus dan is het als band wel leuk als je in ieder geval iets van geld krijgt als je ergens optreedt.
Beetje proberen te lobbyen etcquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat doe je nu precies dan om optredens te regelen. Naast wedstrijden dan
Daarom vroeg ik ook, wat precies, want zo kan niemand je helpen en blijkbaar doe je iets niet goedquote:
Meestal kunnen ze wel Engels spreken hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:42 schreef m0ridin het volgende:
hmmm, mensen hier met ervaring met bellen met musicstore.de?
Week geleden pedalen etc besteld geld afgeschreven (creditcard)maar niks van gehoord verder. Ook wel n mail gestuurd over evt annuleren (dat was maandag) maar geen reactie, eergister nog n mail, geen reactie...
Denk dat ik dus maar ff moet bellen maar duits nr en gebrek aan duitse taal maakt dat niet mn favoriete optie
Zou Braddie ook moeten doen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:59 schreef The_Dean het volgende:
Wegens onrealistische GAS vorig weekend maar een kleine van mijn vriendin gekregen
Ik wil em!
[ afbeelding ]
Hoe verstuur jij een gitaar dan? Ik zou het alleen verzekerd doen.. En dan maar een doos vinden die groot genoeg isquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zekers!
Heb ook wel eens met een gerust hart een gitaar verstuurd. En ontelbare pakketjes en zooi, nooit iets gebeurd.
Als hij echt niet wil sturen haal ik het graag op, maar als hij elke keer net vantevoren afzegt word het allemaal vrij lastig
In een doos van een andere gitaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hoe verstuur jij een gitaar dan? Ik zou het alleen verzekerd doen.. En dan maar een doos vinden die groot genoeg is
Ja oké, dat kan wel maar zie eerst maar een does van een andere gitaar te vindenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In een doos van een andere gitaar
In een gigbag, in de doos, voldoende shit eromheen. Superstrak dichttapen, adres erop en gaan.
Wel labels als voorzichtig en breekbaar erop kliederen natuurlijk.
Die had ik nog gewoon liggenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja oké, dat kan wel maar zie eerst maar een does van een andere gitaar te vinden
Jullie mogen die gast echt niet hequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:04 schreef guitarist het volgende:
En het dan lekker bij dat hangertje laten, godverdomme.
Ik heb het idee dat ze beginnende gitaristen niet zo mogen op het forum.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:19 schreef Neraice het volgende:
[..]
Jullie mogen die gast echt niet he
Kenteken overzetten en gaan!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:59 schreef The_Dean het volgende:
Wegens onrealistische GAS vorig weekend maar een kleine van mijn vriendin gekregen
Ik wil em!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |