Gast...quote:
Speel je niet liever op een Crafter Precision, die zijn toch veel beter?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach man, laat me lekker blij zijn!.
Hoe vaak krijg je de kans om op een Fender Precision uit `65 te spelen?
Je wil dus gewoon zeggen dat Dribbel_ een punt heeft?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast...
Ik ben al een kleine 7 jaar Queen fan, het is gewoon echt een droom van me om ooit op eeneacon* bass te spelen(Fender precision`65) en m`n baas heeft er gewoon 1, mag ik dan ff kwijlen ja?
Kwijlen, ga je gang. Spelen, mwaoh. Dat spelen opnemen? NEEEEEEE!!! JE "GESPEEL" OPNEMEN EN DAN HIER POSTEN? NEEEEHEEEHEEHEEEEEEEquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast...
Ik ben al een kleine 7 jaar Queen fan, het is gewoon echt een droom van me om ooit op eeneacon* bass te spelen(Fender precision`65) en m`n baas heeft er gewoon 1, mag ik dan ff kwijlen ja?
Ik word soms moe.quote:
Onzin.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is te zien. Moet je ook zo houden. Arme Fender Precision...
Dribbel heeft opzich wel een punt ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Speel je niet liever op een Crafter Precision, die zijn toch veel beter?
[..]
Je wil dus gewoon zeggen dat Dribbel_ een punt heeft?![]()
Spelen, echt wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:35 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Kwijlen, ga je gang. Spelen, mwaoh. Dat spelen opnemen? NEEEEEEE!!! JE "GESPEEL" OPNEMEN EN DAN HIER POSTEN? NEEEEHEEEHEEHEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoelang jij bas speelt? Moet ik dat ruiken of zo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, want na 16 jaar bas spelen weet IK er niks vanaf.
Veel treble en lekker hoge akkoordjes meppenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is toch vooral reverb wat erin terug komt ?
Maar zoveel weet ik ook niet van die stijlen hoor
In Nederland is alles in de buurtquote:
Jaya the cat is echt supertof jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Veel treble en lekker hoge akkoordjes meppen
Hey Gitaarmat, check Jaya The Cat eens, zit erg veel ska/reggae in.
Midhoog verminderen van de gitaar. (Eigenlijk gewoon opnieuw starten kan echt veel beter)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand nog tips/aanmerkingen op zo'n intro:
http://www.speedyshare.com/files/24633950/bighillstukje.mp3
Alvast bedankthuhuhuuuuu
Ohja niet op de kwaliteit letten dat zijn puur ff snel opgenomen ideetjes allemaal dus niks gemist of iets blalba gaat om het globale plaatjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Midhoog verminderen van de gitaar. (Eigenlijk gewoon opnieuw starten kan echt veel beter)
Meer dynamiek in de zang durf over the edge te gaan !
Rellicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |