Mja deze zomer 2x weggeweest al, wil eignelijk op wintersport weer maar aangezien ik afgelopen winter zo slim was m'n knie zwaar te kneuzen zit dat er waarschijnlijk niet in omdat ik er nog steeds last van hebquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:01 schreef Iemand91 het volgende:
Weetje, voor ¤500 kun je ook een leuke vakantie houden. Is ook een optie.
Tja, dan weet ik het ook niet meer. Veel knowledge van gitaar spullen die bijvoorbeeld Litpho aanvoerde heb ik niet, dus daar kan ik je ook niet helpen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja deze zomer 2x weggeweest al, wil eignelijk op wintersport weer maar aangezien ik afgelopen winter zo slim was m'n knie zwaar te kneuzen zit dat er waarschijnlijk niet in omdat ik er nog steeds last van heb
Ik ben totaal gedesoriėnteerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:42 schreef Ayca het volgende:
Komt niet vaak voor dat iemand in dit topic geld te veel heeft.![]()
Alweer? Ik heb er een tijdje (oke, enkele weken) ook een gehad. Wacht af wanneer het hier in de bus valt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Ohjee, het feedback krantje in de busnu ga ik vast wel wat vinden om m'n geld aan t verspillen
Leuk bandje! Kende ze nog niet. Zijn nou zowel de bassist als de gitarist linkshandig? De video is niet in spiegelbeeld, want ik kan wel Marshall en Orange lezen.quote:
quote:
Ja dat is waarschijnlijk diequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Alweer? Ik heb er een tijdje (oke, enkele weken) ook een gehad. Wacht af wanneer het hier in de bus valt.
Plus de Fenders zien er beter uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Nieuwe Fender Amps? interessant, lijkt me wel een goede concurrent van de cubes, ingebouwde effecten en lekker compact en deze zijn ook nog eens aan te sluiten op de pc.
wow dat ziet er wel vet uitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Nieuwe Fender Amps? interessant, lijkt me wel een goede concurrent van de cubes, ingebouwde effecten en lekker compact en deze zijn ook nog eens aan te sluiten op de pc.
Ja hij doet alsof hij de nieuwe Brian May is maar ontkent het toch en hij post oorkanker.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:30 schreef genakt het volgende:
wie is die braddie ?
heeft hij iets misdaan ofzo ?
Oh nee?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:42 schreef Ayca het volgende:
Komt niet vaak voor dat iemand in dit topic geld te veel heeft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |