Gast, Jij moet gaan zingen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:16 schreef -Menn0- het volgende:
Brian, mail me ff over de zoektocht naar een bassist.
Dan ga jij dat haar leren? Viespeukquote:
Nee daar gaat het niet over.quote:
Ik ben geen top bassist nee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:50 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Iedereen min Braddie.
Geile gitaartjes in de OP
OK.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben geen top bassist nee.
Maar Roxanne van The Police en het begin van Millionaire Waltz van Queen en I Wish van Stevie Wonder lukken me.
(Met het begin van Millionaire Waltz van Queen bedoel ik de eerste paar seconden, waar hij omlaag gaat.
Thanksquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet over.
Menn0 moet gewoon als zanger in een band tot zijn recht komen.
Die heb ik ooit nog eens live gezien, was toen erg tof.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:16 schreef guitarist het volgende:
Gisteren was trouwens echt een super hard optreden. Op 1 klein dingetje na:
http://twitpic.com/2xm241
Sure you do.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben geen top bassist nee.
Maar Roxanne van The Police en het begin van Millionaire Waltz van Queen en I Wish van Stevie Wonder lukken me.
(Met het begin van Millionaire Waltz van Queen bedoel ik de eerste paar seconden, waar hij omlaag gaat.
StageFightquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:16 schreef guitarist het volgende:
Gisteren was trouwens echt een super hard optreden. Op 1 klein dingetje na:
http://twitpic.com/2xm241
Kijk eens naar Yamaha en Ibanez. Veel bang for bucks. Of eventueel Dean, die hebben ook erg goede akoestischequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:01 schreef Blinker het volgende:
[ afbeelding ]
Even een kleine update voor de geïnteresseerden naar aanleiding van mijn gesneuvelde gitaar.
Het blijkt dat die gitaar jack-shit waard isHet komt er dus op neer dat ik beter een nieuwe kan kopen en dan lijm ik de oude gitaar wel zelf vast. Weliswaar onspeelbaar, maar weggooien kan ik niet over mijn hart verkrijgen.
Nu vroeg ik mij af wat een degelijke gitaar kost voor een intermediate gitarist. M'n oude beginner gitaar was een spaanse, maar ik denk er nu toch sterk over om een western te halen.
Aan wat voor budget moet ik dan denken? Eerlijk gezegd wil ik er niet teveel geld uitgeven, want daarvoor speel ik te weinig. Ik zat zelf te denken aan een eurootje of 200.
Ik hoop dat dit specifiek genoeg is om een goed advies te kunnen geven.
Echt vet man, de sound klinkt alleen als iets wat ik allang ken, maar ik kan zo snel niet de band benoemen waar dit zo op lijkt... Zag een orange versteker ergens voorbij komen, dat is natuurlijk al genoeg lof waardquote:
LOL.quote:
Ja Braddie je hebt helemaal gelijk. Op één punt na. Je zegt dat jij post en meldt wat jij wel kan. Maar dat klopt niet hè. Je kunt namelijk niks.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
LOL.
Het lijkt serieus wel alsof julie allemaal denken de beste van de wereld te zijn met die arrogante opmerkingen, maar zelf hoor ik niks van julie kant, en ik maar posten en oefenen en melden wat ik wel kan en daar clips van posten etc etc
Ach man, ik speel beter dan een vriend van me die 3 jaar les heeft.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja Braddie je hebt helemaal gelijk. Op één punt na. Je zegt dat jij post en meldt wat jij wel kan. Maar dat klopt niet hè. Je kunt namelijk niks.
Dat zegt meer over die vriend van je dan over jou.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach man, ik speel beter dan een vriend van me die 3 jaar les heeft.
Zat gister met em te improviseren over Eart Song van MJ hij speelde gewoon de sweet child o mine heel traag er over eeen en noemde et improvisatie, en ik zoct ook daad werkelijk de goede scale en ging daar mee improviseren.
Vanwaar steeds die drang je je te willen vergelijken met anderen. Je bent fucking hypocriet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zat gister met em te improviseren over Eart Song van MJ hij speelde gewoon de sweet child o mine heel traag er over eeen en noemde et improvisatie, en ik zoct ook daad werkelijk de goede scale en ging daar mee improviseren.
Dat blijft frappant. Drummers leren juist graag van elkaar en bassisten hebben een enorme desinteresse in elkaar. Met andere bassisten praat nooit langer dan 5 minuten over gear enzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is een kwaaltje van gitaristen, die moeten altijd maar harder en sneller
Oké thanks! Ik ga het uitzoekenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kijk eens naar Yamaha en Ibanez. Veel bang for bucks. Of eventueel Dean, die hebben ook erg goede akoestische
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:03 schreef brother52 het volgende:
Als je veel moet uitleggen, kun je hem beter aan mij geven. Ik hoef thuis helemaal niets uit te leggen.
Je mag dan zo nu en dan even langskomen om er naar te kijken.
Iedere keer als m'n moeder eens bij mij thuis komt is het ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
Tja, m'n ma zit nu al te schelden dat ze d'r nek breekt over m'n troep. En dan dat er nog bij terwijl ik de laatste tijd eigenlijk niet of nauwelijks speel...
(druk druk druk met studie....)
What's the price-range?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Binnenkort sinterklaas en m'n verjaardag weer. Aangezien we dat mooi nog altijd vieren met m'n kleine nichtje moet ik eens gaan bedenken wat voor zoooi ik daarvoor wil hebben.
Maar ik kan gewoon echt niks bedenken
Iemand nog leuke gitaar/muziek gadget achtige dingen ofzo ?
Begrijpelijk, begrijpelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:35 schreef Witchfynder het volgende:
bassisten hebben een enorme desinteresse in elkaar
Muwoa als het iets cools is ben ik zelf ook bereid wel wat neer te lggen.quote:
Leuke sinterklaasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa als het iets cools is ben ik zelf ook bereid wel wat neer te lggen.
Dus doe maar tot 500e
Mja het gedeelte van hun is een stuk kleiner hoor, gaat meer om het idee maar dan beter een beetje bijleggen voor iets tofs dan allemaal kleine dingen die ik dan weer niet gebruik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Leuke sinterklaasIk zal 'ns wat rondkijken.
E-bow? Fernandez sustainer inbouwkit?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja het gedeelte van hun is een stuk kleiner hoor, gaat meer om het idee maar dan beter een beetje bijleggen voor iets tofs dan allemaal kleine dingen die ik dan weer niet gebruik.
Maarja ik weet echt niet watGenoeg gitaren liggen hier, dikke versterker, effectenkoffer compleet lastig
Dat bedoel ik dus met rotzooi die ik toch niet ga gebruikenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
E-bow? Fernandez sustainer inbouwkit?
Hey, het is wel rotzooi die je nog niet hebtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met rotzooi die ik toch niet ga gebruiken![]()
Mja deze zomer 2x weggeweest al, wil eignelijk op wintersport weer maar aangezien ik afgelopen winter zo slim was m'n knie zwaar te kneuzen zit dat er waarschijnlijk niet in omdat ik er nog steeds last van hebquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:01 schreef Iemand91 het volgende:
Weetje, voor ¤500 kun je ook een leuke vakantie houden. Is ook een optie.
Tja, dan weet ik het ook niet meer. Veel knowledge van gitaar spullen die bijvoorbeeld Litpho aanvoerde heb ik niet, dus daar kan ik je ook niet helpen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja deze zomer 2x weggeweest al, wil eignelijk op wintersport weer maar aangezien ik afgelopen winter zo slim was m'n knie zwaar te kneuzen zit dat er waarschijnlijk niet in omdat ik er nog steeds last van heb
Ik ben totaal gedesoriënteerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:42 schreef Ayca het volgende:
Komt niet vaak voor dat iemand in dit topic geld te veel heeft.![]()
Alweer? Ik heb er een tijdje (oke, enkele weken) ook een gehad. Wacht af wanneer het hier in de bus valt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Ohjee, het feedback krantje in de busnu ga ik vast wel wat vinden om m'n geld aan t verspillen
Leuk bandje! Kende ze nog niet. Zijn nou zowel de bassist als de gitarist linkshandig? De video is niet in spiegelbeeld, want ik kan wel Marshall en Orange lezen.quote:
quote:
Ja dat is waarschijnlijk diequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Alweer? Ik heb er een tijdje (oke, enkele weken) ook een gehad. Wacht af wanneer het hier in de bus valt.
Plus de Fenders zien er beter uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Nieuwe Fender Amps? interessant, lijkt me wel een goede concurrent van de cubes, ingebouwde effecten en lekker compact en deze zijn ook nog eens aan te sluiten op de pc.
wow dat ziet er wel vet uitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Nieuwe Fender Amps? interessant, lijkt me wel een goede concurrent van de cubes, ingebouwde effecten en lekker compact en deze zijn ook nog eens aan te sluiten op de pc.
Ja hij doet alsof hij de nieuwe Brian May is maar ontkent het toch en hij post oorkanker.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:30 schreef genakt het volgende:
wie is die braddie ?
heeft hij iets misdaan ofzo ?
Oh nee?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:42 schreef Ayca het volgende:
Komt niet vaak voor dat iemand in dit topic geld te veel heeft.![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:37 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja hij doet alsof hij de nieuwe Brian May is maar ontkent het toch en hij post oorkanker.
Ik krijg een aparte kamer voor mijn gitarenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
Tja, m'n ma zit nu al te schelden dat ze d'r nek breekt over m'n troep. En dan dat er nog bij terwijl ik de laatste tijd eigenlijk niet of nauwelijks speel...
(druk druk druk met studie....)
GA EENS WEEHEEEGquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
[TK][Gitaar] Ibanez ART120 Les Paul Model dan hou je de helft nog over !quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa als het iets cools is ben ik zelf ook bereid wel wat neer te lggen.
Dus doe maar tot 500e
Ja ik zat er al aan te denken, maar dan hang ik hem aan de muur en raak ik hem de komende jaren toch met geen poot aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
[TK][Gitaar] Ibanez ART120 Les Paul Model dan hou je de helft nog over !
Dat maakt mij niks uit hoor!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik zat er al aan te denken, maar dan hang ik hem aan de muur en raak ik hem de komende jaren toch met geen poot aan
Dribbel_ stuurde me 250 euro, dat was echt fantastisch.quote:
Bokbierquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:21 schreef Cynic het volgende:
Vanavond naar het bokbiefestial in Utrecht!
aan er nog meer mensen heen?
Nop, vanavond ben ik in Den Bosch naar een concertjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:21 schreef Cynic het volgende:
Vanavond naar het bokbierfestival in Utrecht!
Gaan er nog meer mensen heen?
Verander uw ongewenste geld nu in een gitaar!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:22 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dribbel_ stuurde me 250 euro, dat was echt fantastisch.
Braddie-alert!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:21 schreef Cynic het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Cynic op 15-10-2010 17:22 (keyboardkuren...) ]
Klinkt prima, de man heeft duidelijk veel geoefendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:26 schreef Svyatagor het volgende:
Er zijn meer Brian May-impersonators er niet zo veel van bakken.
Ik hoop dat-ie er vanavond is. Lekker een biertje drinken met die gezellige krullebol, misschien nog wat tips vragen.quote:
Ja, hij heeft de hele slagplaat al in de goede kleur geoefend!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Klinkt prima, de man heeft duidelijk veel geoefend
Klopt, beide linkshandig. Daarom zijn ze ook zo goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Leuk bandje! Kende ze nog niet. Zijn nou zowel de bassist als de gitarist linkshandig? De video is niet in spiegelbeeld, want ik kan wel Marshall en Orange lezen.
quote:
Precies!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:18 schreef Aresdreams het volgende:
je kan het ook anders bekijken, wij zijn behouden genoeg om het niet te posten en niet te vermelden wat we wel en niet kunnen.
daarnaast staat er online genoeg materiaal van de diverse mensen hier online.
Nee, bandjesavond hier vlakbij. Collega Friese herrieschoppers releasen hun debuut en in het voorprogramma staan een paar vrienden en een andere band waar ik fan van benquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:21 schreef Cynic het volgende:
Vanavond naar het bokbierfestival in Utrecht!
Gaan er nog meer mensen heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |