Ach man, ik speel beter dan een vriend van me die 3 jaar les heeft.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja Braddie je hebt helemaal gelijk. Op één punt na. Je zegt dat jij post en meldt wat jij wel kan. Maar dat klopt niet hè. Je kunt namelijk niks.
Dat zegt meer over die vriend van je dan over jou.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach man, ik speel beter dan een vriend van me die 3 jaar les heeft.
Zat gister met em te improviseren over Eart Song van MJ hij speelde gewoon de sweet child o mine heel traag er over eeen en noemde et improvisatie, en ik zoct ook daad werkelijk de goede scale en ging daar mee improviseren.
Vanwaar steeds die drang je je te willen vergelijken met anderen. Je bent fucking hypocriet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach man, ik speel beter dan een vriend van me die 3 jaar les heeft.
Zat gister met em te improviseren over Eart Song van MJ hij speelde gewoon de sweet child o mine heel traag er over eeen en noemde et improvisatie, en ik zoct ook daad werkelijk de goede scale en ging daar mee improviseren.
Dat blijft frappant. Drummers leren juist graag van elkaar en bassisten hebben een enorme desinteresse in elkaar. Met andere bassisten praat nooit langer dan 5 minuten over gear enzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is een kwaaltje van gitaristen, die moeten altijd maar harder en sneller
Oké thanks! Ik ga het uitzoekenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kijk eens naar Yamaha en Ibanez. Veel bang for bucks. Of eventueel Dean, die hebben ook erg goede akoestische
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:03 schreef brother52 het volgende:
Als je veel moet uitleggen, kun je hem beter aan mij geven. Ik hoef thuis helemaal niets uit te leggen.
Je mag dan zo nu en dan even langskomen om er naar te kijken.
Iedere keer als m'n moeder eens bij mij thuis komt is het ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
Tja, m'n ma zit nu al te schelden dat ze d'r nek breekt over m'n troep. En dan dat er nog bij terwijl ik de laatste tijd eigenlijk niet of nauwelijks speel...
(druk druk druk met studie....)
What's the price-range?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Binnenkort sinterklaas en m'n verjaardag weer. Aangezien we dat mooi nog altijd vieren met m'n kleine nichtje moet ik eens gaan bedenken wat voor zoooi ik daarvoor wil hebben.
Maar ik kan gewoon echt niks bedenken
Iemand nog leuke gitaar/muziek gadget achtige dingen ofzo ?
Begrijpelijk, begrijpelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:35 schreef Witchfynder het volgende:
bassisten hebben een enorme desinteresse in elkaar
Muwoa als het iets cools is ben ik zelf ook bereid wel wat neer te lggen.quote:
Leuke sinterklaasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa als het iets cools is ben ik zelf ook bereid wel wat neer te lggen.
Dus doe maar tot 500e
Mja het gedeelte van hun is een stuk kleiner hoor, gaat meer om het idee maar dan beter een beetje bijleggen voor iets tofs dan allemaal kleine dingen die ik dan weer niet gebruik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Leuke sinterklaasIk zal 'ns wat rondkijken.
E-bow? Fernandez sustainer inbouwkit?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja het gedeelte van hun is een stuk kleiner hoor, gaat meer om het idee maar dan beter een beetje bijleggen voor iets tofs dan allemaal kleine dingen die ik dan weer niet gebruik.
Maarja ik weet echt niet watGenoeg gitaren liggen hier, dikke versterker, effectenkoffer compleet lastig
Dat bedoel ik dus met rotzooi die ik toch niet ga gebruikenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
E-bow? Fernandez sustainer inbouwkit?
Hey, het is wel rotzooi die je nog niet hebtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met rotzooi die ik toch niet ga gebruiken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |