Tof! Congratsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef Svyatagor het volgende:
Door naar de finale!![]()
We staan op 13 nov in De Melkweg Max!!!!
Gare BlackBerry-foto:
[ afbeelding ]
Er liggen toch nog wat kabels over dat podium?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:52 schreef Gitarist het volgende:
Slash heeft de "Star sprangled banner" gespeeld bij de opening van een ijshockeywedstrijd.
Hij gebruikt een wah, maar ik zie niet dat die wah aangesloten is... hoe zit dat?
link naar filmpje (kan helaas niet embedden)
Inderdaad. Pedaaltje zal wel in de effect loop zitten neem ik aan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Er liggen toch nog wat kabels over dat podium?
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef Svyatagor het volgende:
Door naar de finale!![]()
We staan op 13 nov in De Melkweg Max!!!!
Gare BlackBerry-foto:
[ afbeelding ]
Tja, worth the shot right?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee, de kans dat wij 2 willekeurige amps hebben gehad/bespeeld is meestal vrij klein
Jep! Van een vriend van een collega gekregen. Riem was vast komen zitten in de motor, klemvast gelopen, riem gebroken en motor kapot.quote:
Droger!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef The_Dean het volgende:
En gitaarwinkels die geen enkele ECC83 op voorraad hebben...
"Nee, niks op voorraad, maar kan wel een bestellen, dan is hij er begin volgende week."
Hoef geen dure gematchete set Mesa buizen, gewoon een doodgewoon goedkope Chinees voortrap buisje, die hoor je toch te hebben?
Meteen zo'n kondensbakje bij gekocht, hoeft de slang ook niet meer uit het raam, kan hij mooi in de keuken naast de wasmachine staanquote:
Dan kun je toch net zo goed de afvoer voor je wasmachine gebruiken?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Meteen zo'n kondensbakje bij gekocht, hoeft de slang ook niet meer uit het raam, kan hij mooi in de keuken naast de wasmachine staan
Moet ik die slang er weer op MacGyveren... dit is net zo makkelijk, gewoon het bakje legen in de gootsteen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je toch net zo goed de afvoer voor je wasmachine gebruiken?
Daar zijn verloopstukjes voorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet ik die slang er weer op MacGyveren... dit is net zo makkelijk, gewoon het bakje legen in de gootsteen.
Ik zie niks, maar aan de bestandsnaam te zien is het heiligschennisquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ging het hier over gitaren?![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dat lijkt me dus ook, ik zie idd kabeltjes lopen, maar niet naar z'n wah toe. Dat riekt naar bedrog dus!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:11 schreef Aresdreams het volgende:
wah wah lijkt me dat die voor de effectsloop zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |