Helaas niet. Staat geloof ik wel op de planning.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die dual terror is geen combo meen ik?
Heel soms ben ik best wel liefquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:18 schreef KaMo het volgende:
Goede gitaren in de OP!
En ook lief dat je aan de rechtshandigen denkt!
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gericht op losse tops/cabinets. Lijkt mij wel dat je er een specifiekere sound mee kunt krijgen maar ook vaak wel weer wat duurder.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Helaas niet. Staat geloof ik wel op de planning.
Van de gewone terror is wel een combo maar dit is maar 15 watt. Net iets te weinig om mee te kunnen komen in de oefenruimte of op het podium.
Kun je bassen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:38 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt weinig motivatie/zin om te spelen/zingen.
![]()
It's time for a band!!!
Iedereen min Braddie.quote:
Oké, laat ik het even anders vragen:quote:
Ja, maar niet in jouw bandquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Oké, laat ik het even anders vragen:
Heb je zin om in een band te bassen en dat prio 1 te geven?
Ik ben niet goed genoeg in Engels om dit leuk te vinden geloof ikquote:
Ja lijkt me vet!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Heb je zin om in een band te bassen en dat prio 1 te geven?
Zo groot is NL heulemaal niet. En Charles woont in Amsterdam en Marco in Utregg, dus ik zie geen problemen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:58 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja lijkt me vet!
1 klein probleem.... Ik woon aan de andere kant van NL.....
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:55 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ben niet goed genoeg in Engels om dit leuk te vinden geloof ik
Vriendin goedgekeurd door OP!quote:
Ik wist wel dat je een toffe vriendin hebtquote:
Klinkt kerstigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:48 schreef guitarist het volgende:
Weer eens een liedje opgenomen. Al wel een oud liedje, maar had zin om weer wat op te nemen.
http://dl.dropbox.com/u/11887964/Long%20Train.mp3
(nee ik kan nog steeds niet goed zingen, maar dat weet ik tenminste van mezelf)
Jawelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:07 schreef TeleluvR het volgende:
11 kg, dat zijn dan niet die Behringer-pedaaltjes?
Daar heb ik een koelie voorquote:
En terecht, die Digitech pedalen die zuipen, niet normaal!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:15 schreef The_Dean het volgende:
Inclusief batterijen? Die zat wel in mijn nieuwe Digitech Bad Monkey
Die is alleen al te gek vanwege het uiterlijk!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:17 schreef The_Dean het volgende:
Binnenkort in het bezit van een
[ afbeelding ]
Realdoll.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:07 schreef TeleluvR het volgende:
11 kg, dat zijn dan niet die Behringer-pedaaltjes?
Hey!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Aflevering volgens schema: 14-oktober-2010
Verzenddetails
Verzenden naar:
nimby
Aantal pakketten: 1
UPS-service: STANDARD
Gewicht: 11,0 KGS
Trackingnummer: hihihahahah
Transactienummer: VKRE-blabla
Transactienummer: VKRE-blahablabl
![]()
![]()
Ik kan niet wachten![]()
Vast niet meer dan mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En terecht, die Digitech pedalen die zuipen, niet normaal!
[..]
Die is alleen al te gek vanwege het uiterlijk!![]()
ingelogd op de sitequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:53 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Hey!
Bevestigingsmail gehad of op de site gezien? En wanneer besteld?
Maar wat is het eigenlijk?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vast niet meer dan mij
En dat ding heb ik al eens getest, maar toen kon ik er nog niks mee. Nu krijg ik hem weer te testen en ga hem zeker wel overnemen, want hij klonk toen wel vet. En ze worden niet meer gemaakt
Je wilde toch nog een bas kopen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Ik heb nog steeds GAS![]()
gave geluiden
Ook nog jaquote:
Ik ontken alles!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:48 schreef guitarist het volgende:
Weer eens een liedje opgenomen. Al wel een oud liedje, maar had zin om weer wat op te nemen.
Fixed.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
Ik heb nog steeds GAS![]()
gare geluiden
Vind het nummer opzich goed, alleen de zang.. tsjahquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:48 schreef guitarist het volgende:
Het is een baseffectquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ook nog jade lijst is oneindig
Lekker belangrijkquote:
Klinkt top man!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:48 schreef guitarist het volgende:
Heeft dan écht niemand een mening/ervaring hierover/mee ook in combinatie/vergelijking met een Marshall VS265R?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Weinig animo dus. Was wel benieuwd...
Nee, de kans dat wij 2 willekeurige amps hebben gehad/bespeeld is meestal vrij kleinquote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heeft dan écht niemand een mening/ervaring hierover/mee ook in combinatie/vergelijking met een Marshall VS265R?
Deze dus...
Lijkt me ook het fijnstequote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:17 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb echt helemaal niks (meer) met allerlei pedaaltjes. Denk dat als ik ooit gitaar zou spelen in een band ik ook iets zou doen met gewoon een lekkere buizentop en een rack-FX-ding. Dat of alles in een rack, met een Marshall JMP/9100 combi oid.
En een flying V natuurlijk.
Congratz!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef Svyatagor het volgende:
Door naar de finale!![]()
We staan op 13 nov in De Melkweg Max!!!!
Gare BlackBerry-foto:
[ afbeelding ]
JAA!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef Svyatagor het volgende:
Gare BlackBerry-foto:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef Svyatagor het volgende:
Gare BlackBerry-foto:
[ afbeelding ]
Tof! Congratsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef Svyatagor het volgende:
Gare BlackBerry-foto:
[ afbeelding ]
Er liggen toch nog wat kabels over dat podium?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:52 schreef Gitarist het volgende:
Slash heeft de "Star sprangled banner" gespeeld bij de opening van een ijshockeywedstrijd.
Hij gebruikt een wah, maar ik zie niet dat die wah aangesloten is... hoe zit dat?
link naar filmpje (kan helaas niet embedden)
Inderdaad. Pedaaltje zal wel in de effect loop zitten neem ik aan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Er liggen toch nog wat kabels over dat podium?
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef Svyatagor het volgende:
Gare BlackBerry-foto:
[ afbeelding ]
Tja, worth the shot right?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee, de kans dat wij 2 willekeurige amps hebben gehad/bespeeld is meestal vrij klein
Jep! Van een vriend van een collega gekregen. Riem was vast komen zitten in de motor, klemvast gelopen, riem gebroken en motor kapot.quote:
Droger!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef The_Dean het volgende:
En gitaarwinkels die geen enkele ECC83 op voorraad hebben...
"Nee, niks op voorraad, maar kan wel een bestellen, dan is hij er begin volgende week."
Hoef geen dure gematchete set Mesa buizen, gewoon een doodgewoon goedkope Chinees voortrap buisje, die hoor je toch te hebben?
Meteen zo'n kondensbakje bij gekocht, hoeft de slang ook niet meer uit het raam, kan hij mooi in de keuken naast de wasmachine staanquote:
Dan kun je toch net zo goed de afvoer voor je wasmachine gebruiken?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Meteen zo'n kondensbakje bij gekocht, hoeft de slang ook niet meer uit het raam, kan hij mooi in de keuken naast de wasmachine staan
Moet ik die slang er weer op MacGyveren... dit is net zo makkelijk, gewoon het bakje legen in de gootsteen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je toch net zo goed de afvoer voor je wasmachine gebruiken?
Daar zijn verloopstukjes voorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet ik die slang er weer op MacGyveren... dit is net zo makkelijk, gewoon het bakje legen in de gootsteen.
Ik zie niks, maar aan de bestandsnaam te zien is het heiligschennisquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ging het hier over gitaren?![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dat lijkt me dus ook, ik zie idd kabeltjes lopen, maar niet naar z'n wah toe. Dat riekt naar bedrog dus!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:11 schreef Aresdreams het volgende:
wah wah lijkt me dat die voor de effectsloop zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |