Nee, want die dure dingen spelen slechter!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:45 schreef arucard het volgende:
Van dure dingen erbij kopen ga je niet beter spelen he?
Ibanez is het bazenmerk des bazenmerk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, want die dure dingen spelen slechter!
Crafter >>>> Fender!
Niet. Tokai.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ibanez is het bazenmerk des bazenmerk.
Als je niet kan spelen op een crafter kan je ook niet spelen op een fender.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, want die dure dingen spelen slechter!
Crafter >>>> Fender!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ibanez Paul Reed Smith is het bazenmerk des bazenmerk.
Een bazenmerk is wat anders dan een ballenmerk...quote:
Daar ben ik me van bewust.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:45 schreef arucard het volgende:
Van dure dingen erbij kopen ga je niet beter spelen he?
Om de twee minuten verander jij ook van mening hè?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar ben ik me van bewust.
Maar ik wil de gitaar een goede beurt geven.
Die pick-ups heb ik over nagedacht, ook samen met een vriend er over gepraat, en toch maar besloten het niet te doen omdat hij prima klinkt zonder fat 50`s, en het is eigenlijk wel te veel ged.
Dat doe ik sowieso.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:52 schreef BoerBert het volgende:
Ik zou sowieso liever op een Crafter spelen dan op een Brian May Special.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een bazenmerk is wat anders dan een ballenmerk...
Intrigerendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Om de twee minuten verander jij ook van mening hè?
Ik speel er wel op, maar ik laat er niemand anders op spelen, en ik wil hem ook eigenlijk alleen gebruiken bij pure noodzaak(als ik een nummer heb waar ik de Queen sound bij nodig heb, of als ik bijvoorbeeld wat van Santana oefen)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:28 schreef Rivalo het volgende:
Een gitaar kopen om hem zo vaak mogelijk in de hoek te laten staan zodat hij niet beschadigd_!
Mogen je vrienden wel met andere instrumenten spelen, als ze die dan al niet gemold hebben?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik speel er wel op, maar ik laat er niemand anders op spelen, en ik wil hem ook eigenlijk alleen gebruiken bij pure noodzaak(als ik een nummer heb waar ik de Queen sound bij nodig heb, of als ik bijvoorbeeld wat van Santana oefen)
Dat zijn vast van die afgeragte showroommodellen waar jij op speelt, iedereen weet dat een Fender Strat beter dan een Crafter speelt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:11 schreef Braddie het volgende:
Ik heb de kans gehad/heb nogsteeds elke dag de kans. Om op Mexicaanse Strats te spelen, Japanse/Koreaanse/USA Strats, Tele`s etc etc.
Er is 1 gitaar die ik echt super vind spelen, dat is een Japanse Telecaster met Usa Pickups, dat is een super gitaar... maar is helaas te veel geld voor me.
Mijn Craftertje is misschien niet gemaakt van het beste hout, maar hij klinkt toch echt wel super hoor nu, met die .011 snaren, over een tijd nieuwe pickups, nieuwe slagplaat, likje verf, kan ie d`r wel weer tegen aan.
Jezelf tegenspreken in de op elkaar volgende zinnen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso.
Nou ja niet liever
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:56 schreef Braddie het volgende:
Maar ik wil de gitaar een goede beurt geven.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dus:
Je woont nog bij je moeder
Je werkt (in het gitaristentopic zei je 40 uur per week)
En toch leef je van een uitkeringLeg mij dat eens uit?
Hij zegt gewoon in elk subforum wat anders.quote:
Ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mogen je vrienden wel met andere instrumenten spelen, als ze die dan al niet gemold hebben?
En laatst beweerde je nog dat je die gitaar meenam naar je sociale werkplaats waar er klanten ook op speeldenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik speel er wel op, maar ik laat er niemand anders op spelen, en ik wil hem ook eigenlijk alleen gebruiken bij pure noodzaak(als ik een nummer heb waar ik de Queen sound bij nodig heb, of als ik bijvoorbeeld wat van Santana oefen)
Ik neem hem soms ook mee naar m`n werk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En laatst beweerde je nog dat je die gitaar meenam naar je sociale werkplaats waar er klanten ook op speelden
Zelf niet kunnen spelen.. LOL.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef Rivalo het volgende:
Zelf niet kunnen spelen. Maar als er een kind is die beter speelt, mag hij hem niet testen
Laat ze gewoon spelen, het is immers indirect van hun geld gekocht.
Patsen met dat ze op een bepaalde gitaar hebben gespeeld....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zelf niet kunnen spelen.. LOL.
Maargoed.
Tuurlijk wel.
Maar we hebben de laatste tijd vaak last van die kindjes van 12-13-14 die dan langskomen om een gitaar te kopen, zeggen dat ze het aan hun pa vragen, dan even 2 liedjes spelen op gitaar, vervolgens weer weg gaan, de volgende dag weer met dezelfde smoes komen, dit 2 weken lang doen, en vervolgens zie je ze niet meerMaar ze kunnen wel patsen dat ze op een echte Stratocaster hebben gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik die nog had.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
Bradley, doe je ook aan verzoekjes? Ik heb misschien nog wel wat leuke nummers die je zou kunnen proberen op de Tyros.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Patsen met dat ze op een bepaalde gitaar hebben gespeeld....
...
waar kwam me dat toch bekend van voor.....
hmmm.....
weet jij het nog ?Ja, dat was een keer omdat ik ook echt blij was dat ik op een Les Paul had gespeelt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik werk in die zaak, en als ik ècht graag op zo`n Les Paul had willen spelen(ook thuis) had ik aan mijn baas gevraagd wat hij kostte en of het eventueel mogelijk was hem een weekendje thuis te proberen.
En niet steeds met een kut smoes terug gaan naar die winkel!
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2010 22:45:04 ]
Ja ik snap het wel dat dat frustrerend is, ik deed vroeger precies hetzelfde. Beetje spelen bij de feedback dan 2 plectrums kopen en weer naar huisquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat was een keer omdat ik ook echt blij was dat ik op een Les Paul had gespeelt...
Maar ik werk in die zaak, en als ik ècht graag op zo`n Les Paul had willen spelen(ook thuis) had ik aan mijn baas gevraagd wat hij kostte en of het eventueel mogelijk was hem een weekendje thuis te proberen.
En niet steeds met een kut smoes terug gaan naar die winkel!
Sluit hem dan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:43 schreef Symphonic het volgende:
Pfffff ik word wel een beetje moe van deze topics.
Ja juist, dat bedoel ik ook met dat hij zichzelf tegenspreektquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Als ik van een uitkering moest leven, dan zou ik echt mijn geld niet uitgeven aan fucking dure gitaren en keyboards.
Ik vervang snaren op gitaren, ik stem gitaren, ik verkoop keyboards, test keyboards, doe boodschappen, stofzuigen, afdeling her inrichten etc etc.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel dat dat frustrerend is, ik deed vroeger precies hetzelfde. Beetje spelen bij de feedback dan 2 plectrums kopen en weer naar huis
Wat doe je eigenlijk voor werk in die winkel ?
En waarom krijg je daar niet voor betaaldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vervang snaren op gitaren, ik stem gitaren, ik verkoop keyboards, test keyboards, doe boodschappen, stofzuigen, afdeling her inrichten etc etc.
Ik woon thuis, heb 300euro lasten per maand.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Als ik van een uitkering moest leven, dan zou ik echt mijn geld niet uitgeven aan fucking dure gitaren en keyboards.
Ik moet mijn wajong zien als loon(maar die kreeg ik al ruim voordat ik daar werkte)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
En waarom krijg je daar niet voor betaald![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef Penisbaard het volgende:
Als je
na kan spelen ben je helemaal mijn held, Braddie.
Op de Tyros wordt het hem niet meer.quote:
Dit jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef Penisbaard het volgende:
Als je
na kan spelen ben je helemaal mijn held, Braddie.
Volgens mij is die weg ter reparatie.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Op de Tyros wordt het hem niet meer.
Dus je werkt er voor niets?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik moet mijn wajong zien als loon(maar die kreeg ik al ruim voordat ik daar werkte)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |