whehehe dat wilde ik net gaan posten?quote:
I agreequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:12 schreef Splutje het volgende:
Het is een teken van God, stop met muziek maken
Net goed! Moest hij maar niet raar doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:24 schreef Braddie het volgende:
Hij is klaar!
Heb net een gratis elixer .011 set gekregen voor op die gitaar..
Haal ik de eerste er af, wil hij er niet uit aan de onderkant, geen zin om dit te doen, dus ik wilde de oude snaar er weer opzetten zijn het locking tuners(En ik weet niet hoe dat werkt:() Dus ik set ze nu op de Crafter!
Ik heb ze op de crafter geZET!, niet met een S dus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:38 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Net goed! Moest hij maar niet raar doen
Een Crafter waaibomenhout gitaar verkiezen boven een USA Strat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:25 schreef Braddie het volgende:
Ik heb op een echte strat gespeeld een weekje.. Vond het toch niet fijn spelen..
Vind de Crafter nu eigenlijk fijner spelen dan de USA strat die in de winkel staat..
Wil er USA Fender CustomShop elementen in gooien als het even kan.
Nog niet nu uiteraard.
Eerst die Tyros 4, dan de gitaar(dan ben ik ook 5 maanden verder en dus beter met gitaar spelen)
Had je geen geld nodig?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:11 schreef Braddie het volgende:
Ik heb de kans gehad/heb nogsteeds elke dag de kans. Om op Mexicaanse Strats te spelen, Japanse/Koreaanse/USA Strats, Tele`s etc etc.
Er is 1 gitaar die ik echt super vind spelen, dat is een Japanse Telecaster met Usa Pickups, dat is een super gitaar... maar is helaas te veel geld voor me.
Mijn Craftertje is misschien niet gemaakt van het beste hout, maar hij klinkt toch echt wel super hoor nu, met die .011 snaren, over een tijd nieuwe pickups, nieuwe slagplaat, likje verf, kan ie d`r wel weer tegen aan.
Dat Braddie de sarcasme van de meeste users hier niet inziet en toch onvermoeid door blijft postenquote:
Wat dan? Moet hij in een hoekje gaan zitten huilen ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:52 schreef Plug.in.baby het volgende:
[..]
Dat Braddie de sarcasme van de meeste users hier niet inziet en toch onvermoeid door blijft posten
Ja je wilde die Crafter toch verkopenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel.
Heb de set gratis gekregen.
Crafter blijft gewoon.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:16 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja je wilde die Crafter toch verkopen
Bovendien krijg je geen salaris ofzo
Welke nog ontwikkelt moeten worden?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Crafter blijft gewoon.
Omdat:
Ik heb de gitaar van een vriend van me gekocht(het was zijn 1e gitaar) en het is nu mijn 1e gitaar...
Ik heb hem net naar een andere vriend gebracht die gaat hem schuren en zilver spuiten en de slagplaat wordt Hoogglans Zwart en er komen waarschijnlijk 3 single coil Fender CustomShop 70`s pick up`s in(Maar die Pickup`s zijn nog niet zeker).
Oh, dat zal je uitkeringsinstantie interessant vinden!quote:En nee, ik word niet betaald(moet m`n uitkering zien als loon)
Ik bedoelde uiteraard 50`s.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Welke nog ontwikkelt moeten worden?
[..]
Oh, dat zal je uitkeringsinstantie interessant vinden!
Fat fifties zijn mooi... Ik zou het doen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard 50`s.
Sorry.
Typfout.
Fat 50`s van de Custom Shop van Fender zijn 195 eurotjes... Dus zit hèèèl diep te denken of het wel nuttig is.
Kan ook een set Burns Tri-Sonic pickup`s kopen, zijn goedkoper, en klinken ook erg goed.
Dus:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Crafter blijft gewoon.
Omdat:
Ik heb de gitaar van een vriend van me gekocht(het was zijn 1e gitaar) en het is nu mijn 1e gitaar...
Ik heb hem net naar een andere vriend gebracht die gaat hem schuren en zilver spuiten en de slagplaat wordt Hoogglans Zwart en er komen waarschijnlijk 3 single coil Fender CustomShop 70`s pick up`s in(Maar die Pickup`s zijn nog niet zeker).
En nee, ik word niet betaald(moet m`n uitkering zien als loon)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |