Lekker danquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:36 schreef The_Dean het volgende:
Nja, heb nog wel interesse, maar elke keer als ik afspreek voor de zaterdag krijg ik vrijdagnachts nog een PM dat het niet door kan gaan...
Maargoed dat ik 's ochtends toch nog even op het forum loer.
Klinkt het goed: snel doen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:22 schreef Neraice het volgende:
Ik speel al bijna een jaar en heb nog nooit hier iets van mijn gespeel gepost, wat nu?
Waaromquote:
Ja het probleem is vooral dat ik eigenlijk nooit hele nummers speel, vooral stukjes. Maar bijvoorbeeld Tears in Heaven ging me al heel aardig afquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:26 schreef KaMo het volgende:
[..]
Klinkt het goed: snel doen!
Klinkt het kut: houden zo
Thanks voor de tip en gaat ook weer lekker met de KRAMTRIED gigs zag ik?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Veel treble en lekker hoge akkoordjes meppen
Hey Gitaarmat, check Jaya The Cat eens, zit erg veel ska/reggae in.
Al met de studio in Roden gebeld?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Thanks voor de tip en gaat ook weer lekker met de KRAMTRIED gigs zag ik?
Met ons ook wel, gemiddeld hebben we precies 1x per maand een gig. En binnenkort weer een paar leuke band competities.
Nee, het verloopt iets langzamer dan verwacht, we hebben nu 2 nummers helemaal af, 1 nummer instrumental af en een begin voor een 4e nummer. Eigenlijk willen we minimaal 5 nummers hebben, instrumentaal gaat dat binnen een maand wel lukken maar de teksten moeten ook bij de muziek passen en goed zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Al met de studio in Roden gebeld?
Ja, gaat best lekkerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Thanks voor de tip en gaat ook weer lekker met de KRAMTRIED gigs zag ik?
Met ons ook wel, gemiddeld hebben we precies 1x per maand een gig. En binnenkort weer een paar leuke band competities.
doosje, beetje inpakken en opsturen, is toch al vaker goed gegaan? die H&K Warp factor die je mij gestuurd had was perfect aangekomen, en mijn wahwah bij jou ook geloof ik, niet?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:50 schreef The_Dean het volgende:
Kan iemand Braddie even overtuigen dat een pedaal opsturen weinig tot geen gevaren heeft?
Hij is toch al stuk, dus waar maak je je druk om?
Zekers!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:42 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
doosje, beetje inpakken en opsturen, is toch al vaker goed gegaan? die H&K Warp factor die je mij gestuurd had was perfect aangekomen, en mijn wahwah bij jou ook geloof ik, niet?
Kan ik dan niet even je Valveking lenen? Heb ik tenminste even een goede ampquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Jaloesik wil ook weer spelen
Succes ermeegoed bezig
www.merchandise.nl en dan onder backdrops [achtergrondshit].quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Dribbel_ jij wist zo'n site waar je achtergrond shit enzo voor je band kan kopen voor on stage posters etc.
Die dus, maar als je op "backdrop drukken" googled vind je een hoop andere bedrijven. Maar die prijzen liggen allemaal wel redelijk op 1 lijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
www.merchandise.nl en dan onder backdrops [achtergrondshit].
Die is al 4 maanden niet aangeweest ofzoquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan ik dan niet even je Valveking lenen? Heb ik tenminste even een goede amp
Ohja, ergens volgend jaar ook nog albumopnames
Wat doe je nu precies dan om optredens te regelen. Naast wedstrijden danquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:47 schreef KaMo het volgende:
Optredens regelen lukt ons ook nog niet echt, binnenkort eens voor alle bandjeswedstrijden inschrijven, en dan hopen dat we een beetje naam gaan maken.
Zonde manquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die is al 4 maanden niet aangeweest ofzo
Nee gek, over 2 weken gaan we weer de oefenruimte in om te repeteren dus dan gaat ie weer 2x per week gebruikt wordenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zonde man
Wil je hem niet verkopen??
Ben benieuwd man, succesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee gek, over 2 weken gaan we weer de oefenruimte in om te repeteren dus dan gaat ie weer 2x per week gebruikt worden
Dan 2 maanden dingen uitschrijven, de studio in, en dan weer optredens regelen met die demo's
Nee nog niet, maar die hebben we toch pas nodig zodra we de studio ingaan dus het heeft geen haastquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben benieuwd man, succes
Al een naam?
Op bandwedstrijdjes na gewoon eignelijk weigeren voor niks te spelen. Je bent een band, geen liefdadigheids instelling. Maar vooral in het begin is dat kut als je nog neit een beetje naam hebt gemaakt. Want voor jou 10 andere bandjes die wel gratis spelen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Eigenlijk willen we nu ook toe naar betaalde optredens, ik ken genoeg mensen die zeggen dat je de markt verziekt als je als band niks vraagt. Zijn zelfs boeken over geschreven geloof ik.
Als band is het uiteraard leuk om aan optredens te komen maar je levert een dienst als het ware en daar hoor je wat voor terug te krijgen. Mijn inkomen op het moment is ongeveer 120 eu per maand en daarvan gaat 60eu naar de band ivm oefenruimtes huren en de trein/bus betalen. Dus dan is het als band wel leuk als je in ieder geval iets van geld krijgt als je ergens optreedt.
Beetje proberen te lobbyen etcquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat doe je nu precies dan om optredens te regelen. Naast wedstrijden dan
Daarom vroeg ik ook, wat precies, want zo kan niemand je helpen en blijkbaar doe je iets niet goedquote:
Meestal kunnen ze wel Engels spreken hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:42 schreef m0ridin het volgende:
hmmm, mensen hier met ervaring met bellen met musicstore.de?
Week geleden pedalen etc besteld geld afgeschreven (creditcard)maar niks van gehoord verder. Ook wel n mail gestuurd over evt annuleren (dat was maandag) maar geen reactie, eergister nog n mail, geen reactie...
Denk dat ik dus maar ff moet bellen maar duits nr en gebrek aan duitse taal maakt dat niet mn favoriete optie
Zou Braddie ook moeten doen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:59 schreef The_Dean het volgende:
Wegens onrealistische GAS vorig weekend maar een kleine van mijn vriendin gekregen
Ik wil em!
[ afbeelding ]
Hoe verstuur jij een gitaar dan? Ik zou het alleen verzekerd doen.. En dan maar een doos vinden die groot genoeg isquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zekers!
Heb ook wel eens met een gerust hart een gitaar verstuurd. En ontelbare pakketjes en zooi, nooit iets gebeurd.
Als hij echt niet wil sturen haal ik het graag op, maar als hij elke keer net vantevoren afzegt word het allemaal vrij lastig
In een doos van een andere gitaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hoe verstuur jij een gitaar dan? Ik zou het alleen verzekerd doen.. En dan maar een doos vinden die groot genoeg is
Ja oké, dat kan wel maar zie eerst maar een does van een andere gitaar te vindenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In een doos van een andere gitaar
In een gigbag, in de doos, voldoende shit eromheen. Superstrak dichttapen, adres erop en gaan.
Wel labels als voorzichtig en breekbaar erop kliederen natuurlijk.
Die had ik nog gewoon liggenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja oké, dat kan wel maar zie eerst maar een does van een andere gitaar te vinden
Jullie mogen die gast echt niet hequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:04 schreef guitarist het volgende:
En het dan lekker bij dat hangertje laten, godverdomme.
Ik heb het idee dat ze beginnende gitaristen niet zo mogen op het forum.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:19 schreef Neraice het volgende:
[..]
Jullie mogen die gast echt niet he
Kenteken overzetten en gaan!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:59 schreef The_Dean het volgende:
Wegens onrealistische GAS vorig weekend maar een kleine van mijn vriendin gekregen
Ik wil em!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |