Gewoon zelf bouwen, is niet zo moeilijk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:02 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Een Cabronita? Die dingen zijn veel te duur joh
Nu ben je geen Braddie, waarvoor dank!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:22 schreef Neraice het volgende:
Ik speel al bijna een jaar en heb nog nooit hier iets van mijn gespeel gepost, wat nu?
GRaag gedaan!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nu ben je geen Braddie, waarvoor dank!
Lekker danquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:36 schreef The_Dean het volgende:
Nja, heb nog wel interesse, maar elke keer als ik afspreek voor de zaterdag krijg ik vrijdagnachts nog een PM dat het niet door kan gaan...
Maargoed dat ik 's ochtends toch nog even op het forum loer.
Klinkt het goed: snel doen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:22 schreef Neraice het volgende:
Ik speel al bijna een jaar en heb nog nooit hier iets van mijn gespeel gepost, wat nu?
Waaromquote:
Ja het probleem is vooral dat ik eigenlijk nooit hele nummers speel, vooral stukjes. Maar bijvoorbeeld Tears in Heaven ging me al heel aardig afquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:26 schreef KaMo het volgende:
[..]
Klinkt het goed: snel doen!
Klinkt het kut: houden zo
Thanks voor de tip en gaat ook weer lekker met de KRAMTRIED gigs zag ik?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Veel treble en lekker hoge akkoordjes meppen
Hey Gitaarmat, check Jaya The Cat eens, zit erg veel ska/reggae in.
Al met de studio in Roden gebeld?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Thanks voor de tip en gaat ook weer lekker met de KRAMTRIED gigs zag ik?
Met ons ook wel, gemiddeld hebben we precies 1x per maand een gig. En binnenkort weer een paar leuke band competities.
Nee, het verloopt iets langzamer dan verwacht, we hebben nu 2 nummers helemaal af, 1 nummer instrumental af en een begin voor een 4e nummer. Eigenlijk willen we minimaal 5 nummers hebben, instrumentaal gaat dat binnen een maand wel lukken maar de teksten moeten ook bij de muziek passen en goed zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Al met de studio in Roden gebeld?
Ja, gaat best lekkerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Thanks voor de tip en gaat ook weer lekker met de KRAMTRIED gigs zag ik?
Met ons ook wel, gemiddeld hebben we precies 1x per maand een gig. En binnenkort weer een paar leuke band competities.
doosje, beetje inpakken en opsturen, is toch al vaker goed gegaan? die H&K Warp factor die je mij gestuurd had was perfect aangekomen, en mijn wahwah bij jou ook geloof ik, niet?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:50 schreef The_Dean het volgende:
Kan iemand Braddie even overtuigen dat een pedaal opsturen weinig tot geen gevaren heeft?
Hij is toch al stuk, dus waar maak je je druk om?
Zekers!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:42 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
doosje, beetje inpakken en opsturen, is toch al vaker goed gegaan? die H&K Warp factor die je mij gestuurd had was perfect aangekomen, en mijn wahwah bij jou ook geloof ik, niet?
Kan ik dan niet even je Valveking lenen? Heb ik tenminste even een goede ampquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Jaloesik wil ook weer spelen
Succes ermeegoed bezig
www.merchandise.nl en dan onder backdrops [achtergrondshit].quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Dribbel_ jij wist zo'n site waar je achtergrond shit enzo voor je band kan kopen voor on stage posters etc.
Die dus, maar als je op "backdrop drukken" googled vind je een hoop andere bedrijven. Maar die prijzen liggen allemaal wel redelijk op 1 lijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
www.merchandise.nl en dan onder backdrops [achtergrondshit].
Die is al 4 maanden niet aangeweest ofzoquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan ik dan niet even je Valveking lenen? Heb ik tenminste even een goede amp
Ohja, ergens volgend jaar ook nog albumopnames
Wat doe je nu precies dan om optredens te regelen. Naast wedstrijden danquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:47 schreef KaMo het volgende:
Optredens regelen lukt ons ook nog niet echt, binnenkort eens voor alle bandjeswedstrijden inschrijven, en dan hopen dat we een beetje naam gaan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |