Realm: Aszunequote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
Thorvay - (A) - Hunter[/q]quote:
Realm: Darkspearquote:
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Emerald Dreamquote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
Realm: Haomarushquote:
Realm: Kazzakquote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
Realm: Khadgarquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Ravenholdtquote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
quote:
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: The Sha'tarquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Ja! Earthquakes!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:15 schreef ConscienceNL het volgende:
Merken jullie ook steeds dat de grond trilt, elke 5-10 minuten?
Oh, dat heeft natuurlijk te maken met die ' disturbances in the elemental field' ofzoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja! Earthquakes!
Ik dacht verdomme dat het de nieuwe animatie voor spec switchen was omdat het precies zo lang duurde als de cast bar
Heeft dat neit met zo'n invasie in Org enzo te maken? Net als die crap die je had voor WotLK.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:15 schreef ConscienceNL het volgende:
Merken jullie ook steeds dat de grond trilt, elke 5-10 minuten?
Dat event was leuk, ik draag nog steeds die tabard daarvan op mn roguequote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft dat neit met zo'n invasie in Org enzo te maken? Net als die crap die je had voor WotLK.
Haha dat herinnert me ineens aan dat retarded zombie event. Dat je niet eens de AH kon kijken zonder in een zombie te veranderen. Dat vond ik zo irritant dat ik 4 dagen niet heb gespeeld uit protest.
Het is een nieuw spell. (shamans?)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:22 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft dat neit met zo'n invasie in Org enzo te maken? Net als die crap die je had voor WotLK.
Haha dat herinnert me ineens aan dat retarded zombie event. Dat je niet eens de AH kon kijken zonder in een zombie te veranderen. Dat vond ik zo irritant dat ik 4 dagen niet heb gespeeld uit protest.
Ik heb toen ook erg veel lol gehad jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:23 schreef GlenSpey het volgende:
Dat event was leuk, ik draag nog steeds die tabard daarvan op mn rogue
Hoe heet die?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:23 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat event was leuk, ik draag nog steeds die tabard daarvan op mn rogue
En krap 10 minuten later heeft ie m er plots doorheen gejaagdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:20 schreef GlenSpey het volgende:
Ah jongens, 81%
Ik ga eerst maar es even langs de pizzeria zo het duurt toch nog een uur.
Tabard of the Argent Dawn, zag er (toen) heel goed uit bij mijn lvl 70 pvp setjequote:
Ja, ook, maar die Earthquake van mij doet niet heel Org trillenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is een nieuw spell. (shamans?)
Ik heb deze tabard als enige van mn serverquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Tabard of the Argent Dawn, zag er (toen) heel goed uit bij mijn lvl 70 pvp setje![]()
Nu is het een vrij lelijk ding, maar je ziet er bijna niemand meer mee dus
Oh, die is cool!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:34 schreef Zith het volgende:
Ik heb deze tabard als enige van mn server![]()
http://thottbot.com/?i=40609
Waar heb je die van?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:34 schreef Zith het volgende:
Netjes!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:34 schreef Zith het volgende:
[..]
De Orc rogue van Kor'Gallquote:Back when they first implemented the honour system (march 2005-ish), Blizzard held a contest. On every server, players from each faction were set the challenge to get the most honour kills in a set time limit. The winner would receive this unique tabard.
Only one alliance player and one horde player per server received the item.
quote:The file "C:\Program Files\World of Warcraft\Data\Cache\SoundCache-2.MPQ : sound\ambience\zoneambience\dalarancityday.wav" could not be written. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (MPQTarget::Write/SFileWriteFile)
The disk doesn't have enough free space to install Blizzard Updater. Please free up space.
Dat heb ik dus hetzelfde.....dacht even lekker tijdens het werken updaten........4 uur opnieuw gestart en nu is hij pas op 55% en heb ik nog maar 4gb ruimte over van de 10 die ik overhad.....wordt hem weer niet denk!quote:
Dat het in Cata allemaal weer wordt gebalanceerdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, mijn dps is ook omhoog?
Meer health, meer mana, meer dps...
Waar de neuk is het addertje!?
Het addertje is dat de baasjes en de mobs een flink stuk sterker zijn dan de baasjes en mobs in wotlkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, mijn dps is ook omhoog?
Meer health, meer mana, meer dps...
Waar de neuk is het addertje!?
Voorlopig zit ik nog in WotLKquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Het addertje is dat de baasjes en de mobs een flink stuk sterker zijn dan de baasjes en mobs in wotlk
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:47 schreef Sjiznit het volgende:
Oh, en Shammies lijken te gaan tanken. Hebben Rockbiter Weapon die ze 30% extra threat geeft en 5% reduced damage.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:49 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
level 80 arcane mage in the beta, nog geen nieuwe gear (5k gs op live). Dat zouden de mages nu ook moeten kunnen (en dan met 6k gs)
Je hebt post!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:49 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
level 80 arcane mage in the beta, nog geen nieuwe gear (5k gs op live). Dat zouden de mages nu ook moeten kunnen (en dan met 6k gs)
Zou het trouwens kunnen dat je hit cap helemaal geen 8% meer is? Wel hè?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:53 schreef Sjiznit het volgende:
Mijn warrior doet trouwens nauwelijks damage meerMaar dat komt waarschijnlijk omdat ik vol Crit gegemmed ben. Weet alleen nog niet wat ik nu zou moeten gemmen. Iemand ideen? Zat zelf te denken na de hit cap gewoon weer strength te doen.
Het is 1.6 miljoenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:53 schreef Zith het volgende:
Trouwens op die screenshot zie je dat je 16mil. exp nodig hebt voor lvl 81, maar van lvl 82-83 heb je 64mil. exp nodig
Ok ok, dan wordt het 6.4milquote:
Arcanequote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:54 schreef GlenSpey het volgende:
Het lijkt wel alsof we allemaal weer onze eerste dagen op wow herbeleven![]()
Ik heb echt geen idee welke spec of welke tree ik uberhaupt moet nemen voor mijn mage
Lijkt me niet dat het aan het programma zelf ligt, maar dat je PC het programma niet trekt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:56 schreef Spirit82 het volgende:
Stomme vraag nr. zoveel... Dit is verdorie de tweede keer dat mn pc uitvalt halverwege de installatie. Kan dit aan het programma liggen of is mn pc gewoon te brak? Hij valt namelijk echt NOOIT uit...
Sorry, ben echt een vreselijke computernoob. Waarom zou de pc deze update niet trekken en is er iets dat ik kan veranderen aan instellingen etc zodat hij het wel trekt? Er is zat schijfruimte.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:58 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het aan het programma zelf ligt, maar dat je PC het programma niet trekt.
Dát zijn wel Shammy Earthquakesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:01 schreef ConscienceNL het volgende:
[ afbeelding ]
En dit gebeurd er dus nu ook af en toe in Orgrimmar
Vooral als je pc er steeds halverwege de brui aan geeftquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:02 schreef Sapstengel het volgende:
Tering wat duurt dat installeren lang. Downloaden ging bijna sneller.
Als je Flash of Light gebruikte in plaats van Holy Light snap je sowieso niet bijster veel van je spec/class.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:00 schreef Dibble het volgende:
Omg, Mijn pala, wat hebben ze gedaan die hoerezonen!! :R moet nu holy light ipv Flash gebruiken. En wtf mijn mana, ik raak te snel oom.
Erg stoer inderdaadquote:
Holy light is nu de nieuwe flash of light, kost weinig en je krijgt weinigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:00 schreef Dibble het volgende:
Omg, Mijn pala, wat hebben ze gedaan die hoerezonen!! :R moet nu holy light ipv Flash gebruiken. En wtf mijn mana, ik raak te snel oom.
Nog steeds Holy Light.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Holy light is nu de nieuwe flash of light, kost weinig en je krijgt weinigalleen hebben ze de casting time nog steeds erg lang gelaten... beetje vreemd. Wat is dan de nu de main heal voor holy pally's? Ik neem aan niet flash of light...?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:23 schreef SharQueDo het volgende:
Mijn level 85 builds:
Rogue PvE
Rogue PvP
Resto Druid PvE
Resto Druid PvP
Tank Druid
Comments/suggesties?
Wees dan eens wat meer online! Wij zijn hier niet degene die fout zijn!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:53 schreef SharQueDo het volgende:
En post gvd eens niet zo snel, in 1 dag tijd een heel topic (286) gemist.
Nee nee, als de updater zelf bezig is met schrijven zeg maarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
rechter muisknop en uitvoeren als administrator ?
71%quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:25 schreef webbyplus het volgende:
55% installing, nu 20 minuten bezig :S
Klinkt interessant, more info plx.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:20 schreef Karina het volgende:
Ik las in de patchnote iets over multiple monitor ondersteuning, heeft iemand dat al geprobeerd en wat houdt het precies in? Kun je bepaalde onderdelen naar je tweede monitor slepen (chat, maps, of iets dergelijks?).
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:24 schreef PsychoTheRapist het volgende:
http://www.wowwiki.com/Quest:The_Gnoll_King![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er staat niet zoveel:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Klinkt interessant, more info plx.
quote:Graphics
* Improved water and lava rendering system (Video Options - Liquid Detail on the Graphics Panel)
* Dynamic Sunshafts effect (Video Options - Sunshafts on the Graphics Panel)
* Multi-monitor support (Video Options - Monitor on the Graphics Panel)
* OpenGL Hardware Cursor support for Windows (Video Options - Hardware Cursor on the Advanced Panel)
* Experimental support for DX11 (enabled by passing '-d3d11' on the command line or adding SET gxApi "d3d11" to the Config.WTF file)
Ik heb het geprobeerd en voor wat ik kon zien kan je alleen kiezen op welke monitor je WoW wilt hebben. Je primary, monitor 1 of monitor 2. Ik kon er niet meerdere aanklikken.quote:
Klopt, ik ben nu klaar met de patches, etc. en je kunt alleen maar kiezen op welke monitor je speelt, maar volgens mij kon ik dat sowieso al instellen met mijn videokaart.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:50 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd en voor wat ik kon zien kan je alleen kiezen op welke monitor je WoW wilt hebben. Je primary, monitor 1 of monitor 2. Ik kon er niet meerdere aanklikken.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:00 schreef Dibble het volgende:
Dat is je guildtabardquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:07 schreef Karina het volgende:
OK iets raars, toen in inlogde had ik opeens een of andere tabard, maar die is nu weer verdwenen na 2 minuten?
[ afbeelding ]
Dat klopt (kwam ik net achter), maar die heb ik dus helemaal niet! Wel een guild, maar niet de tabard, of krijg je die nu zonder dat je hem gekocht hebt soms? Was wel van korte duur danquote:
Alleen zichtbaar in je characterscreen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klopt (kwam ik net achter), maar die heb ik dus helemaal niet! Wel een guild, maar niet de tabard, of krijg je die nu zonder dat je hem gekocht hebt soms? Was wel van korte duur dan![]()
Pff wat een gedoe, geen idee welke spec ik nu moet nemen, SV of MM (of misschien wel BM?). Ik ga maar even op mijn shaman inloggen en trainen.
Waarom zou iedereen dan nu opeens tank/healer spelen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:36 schreef GlenSpey het volgende:
Ik had eigelijk op instant queues voor heroic dungeons gehoopt maar tis gewoon weer als vanouds een kwartier wachten als pure dps
Ik krijg telkens de foutmelding: your computer appears to be behind a firewall.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:09 schreef MissMayhem het volgende:
Mijn download blijft hangen op 43%![]()
Ik heb dit nog eens gehad bij een vorige patch, maar ik ben vergeten wat ik uit moet schakelen bij taakbeheer..
Kan iemand me helpen?
Ah ok, opgelost. En ik zag bij mijn shaman een nieuwe skill die niet onder passive staat, maar het blijkbaar wel is (Primal Wisdom ). Ik ga morgen verder kijken, beetje veel lag nu en ik heb even geen puf meer om alles in te stellen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:34 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Alleen zichtbaar in je characterscreen.
Ik heb de Tabard of Conquest aan, maar op characterscreen zie ik m'n guildtabard.
Ik had al boos een ticket ingezonden voor ik zag dat ik Taberd of Conquest wel gewoon aan had
Je had ze ook gewoon bij de inscription trainer kunnen kopenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:57 schreef MarkyB het volgende:
Zojuist 20 vanishing powders verkocht voor 200g op de autction
Waarom moet je als hybride class per definitie moeten tanken of healen? Je speelt het spel toch voor je eigen lol, en niet zodat iemand anders maar 2 minuten hoeft te wachten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:42 schreef SharQueDo het volgende:
Pure DPS hebben echt het nakijken, door al die luie hybrids die te lui/retarded zijn om te tanken en/of healen, en zo de queue voor hen én diegenen die het niet voor het zeggen hebben langer maken.
lezenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:52 schreef joyvke het volgende:
[..]
Je had ze ook gewoon bij de inscription trainer kunnen kopen.
Wordt gezegd VERKOCHT. Ik heb er ook simpel goedkoop een paar gekocht, ze zijn 5 voor 25 silver. En die 5 voor 6 goud each op de auction house gegooid. Ben nu 30 gold rijker! Als de rest nu ook nog verkocht wordt!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:52 schreef joyvke het volgende:
[..]
Je had ze ook gewoon bij de inscription trainer kunnen kopen.
10k DPS heb ik op mijn 4k GS moonkin ook nog wel op trash.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:30 schreef GlenSpey het volgende:
Net een DK DPS met bijna 10k dps
Ik kreeg de kans niet eens om te dpsen met mn mage
Doe maar niet als je warrior dps je main isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed, wegens zwaar ruimtegebrek op de harde schijf probeer ik nu WoW op een andere schijf (opnieuw dus ja) te installeren... Maar heel Europa is natuurlijk aan het downloaden dus hij staat al op 33%Dat wordt nog een nachtje laten lopen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:52 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Doe maar niet als je warrior dps je main is
Recount sorteren op DPSquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:14 schreef MarkyB het volgende:
interface is weer een beetje redelijk nu:
[ afbeelding ]
Niet als je met anderen speelt die afhankelijk van je zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:54 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Waarom moet je als hybride class per definitie moeten tanken of healen? Je speelt het spel toch voor je eigen lol, en niet zodat iemand anders maar 2 minuten hoeft te wachten.
hij heeft helaas wel gelijk..quote:
Wat is daar mis meequote:
Het gaat natuurlijk om damage done. ik kan ook best in de laatste 30 sec beginnen met vechten en 20k dps krijgen, maar mijn damage done, en de waarde vn mijn aanwezigheid is dan bijna niets.quote:
Damage done is veel belangrijkerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee
Waar the fuck kan ik poisons kopen van level 78/80? In Darnassus verkopen ze nu slechts level 24/30 poisons, en in Dalaran ook
Als je 1 grote hit doet aan het begin van een gevecht en gelijk dood gaat, dan doe je 40k damage met 1 hit en blijft je DPS op 20k staan. Anderen doen 5k DPS maar 1 miljoen damage.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee
Waar the fuck kan ik poisons kopen van level 78/80? In Darnassus verkopen ze nu slechts level 24/30 poisons, en in Dalaran ook
Summon Water Elemental heb je standaard als je voor frost kiest.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef Spirit82 het volgende:
Iemand enig idee of er al talent trees zijn voor mages (en waar ik die kan vinden)? Ik ben mn water elemental kwijt...
Well excuse me for being a noobquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Als je 1 grote hit doet aan het begin van een gevecht en gelijk dood gaat, dan doe je 40k damage met 1 hit en blijft je DPS op 20k staan. Anderen doen 5k DPS maar 1 miljoen damage.
40k damage met 20k dps
of
1mil damage met 5k dps
Wat is dan beter?![]()
Dat ik hier überhaupt serieus op in ga.![]()
Thanks!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Summon Water Elemental heb je standaard als je voor frost kiest.
http://wowtal.com/#k=.a5o.mage
En zie hier voor alle veranderingen:
http://www.mmo-champion.com/content/
Veel plezier met lezen!
Hm. Had er zelf achter willen komen, maar bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef jagga het volgende:
[..]
hij heeft helaas wel gelijk..
Ik ben van 10.5k dps naar een hele 6.5k dps gegaan op mijn fury spec![]()
![]()
Arms doet zelfs meer>> 7.6k.
Prot zuigt zo hard, niet te zuinig. Waar ik normaal NOOIT aggro problemen heb, doe ik nu niets anders dan taunten charge/intercept..
Warriors zijn niet generfed. We zijn met de grond gelijk gemaakt.
Erger me dood aan het feit dat ik geen consecration kan gebruiken elke 8 seconden. Ik moet continue boss van een dps aftaunten (warlock/mage). Warriors hebk geen last meer vanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Het is echt kut tanken nu , zowel als Paladin en Warrior
Iedereen doet 30 x meer schade en als tank zijnde genereer je de helft minder threat
Oei, net nu ik een warrior aan het levelen was... tis dus niks meer?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef jagga het volgende:
[..]
hij heeft helaas wel gelijk..
Ik ben van 10.5k dps naar een hele 6.5k dps gegaan op mijn fury spec![]()
![]()
Arms doet zelfs meer>> 7.6k.
Prot zuigt zo hard, niet te zuinig. Waar ik normaal NOOIT aggro problemen heb, doe ik nu niets anders dan taunten charge/intercept..
Warriors zijn niet generfed. We zijn met de grond gelijk gemaakt.
Ik over aggro-de mijn vriend (pala tank, nog bezig met gearen) regelmatig, erg vervelendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oei, net nu ik een warrior aan het levelen was... tis dus niks meer?
Ik merkte straks wel een beetje dat ik steeds aggro trok bij een warrior tank, ikzelf ben een arcane mage (geen fantastisch gegearde overigens).
heb net het een en ander getest.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Godver, ik was ook net bezig met een warrior.
Ik begon net plezier te krijgen in het tanken. Zonde.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:54 schreef jagga het volgende:
[..]
heb net het een en ander getest.
Ik heb zelfs besloten mijn warrior in de ijskast te zetten tot cataclysm.
Dit geld ook voor mijn hunter.
Dan hou ik een dk lvl 80 over, en een restodruid lvl 75.
En bedankt blizz, je hebt juist die classes gemold die ik leuk vond
hmm moet je eens pvp proberen als warrior.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:28 schreef Rauw. het volgende:
Eerste playtime op m'n enhancement shammy met nieuwe patch:
Justice Points zijn onwijs handig
Hulde aan reforge en mastery points
Maar Enh. is jammergenoeg niet meer de rampetamp class die het was (ondanks hogere DPS output)
Verder ben ik nog wat aan het wennen aan 't hele gebeuren. Ben nog aan het gearen nu, wel erg vervelend om nu Gems & Enchants te halen, die zijn 50g in waarde gestegen lijkt wel.
Tanks moeten weer even inkomen, healers ook. Maar denk dat we allemaal wel tevreden gaan zijn straks.
Ik merk het ook. Op mijn shaman crit ik 10k meer dan voor de patch en diezelfde 10k lijkt wel van mijn dps als warrior afgehaald te zijn. Whirlwind is echt belachelijk, die hit voor 1-2k waar hij dat eerst voor 5-6 deed. Nu hoor ik ook van pala's dat hun consecration generfed is dus aoe zal all around the board wel verlaagd zijn.... voor melee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:25 schreef jagga het volgende:
mijn restodruid lvl 75 is juist OP.
Manaregen absoluut geen problemen mee, en ik pomp er een partij heals uit, tis gewoon te gek
Onze guildshammy raakt niet eens oom.. zelfs niet als hij het probeerd
Onze discpriest heeft nu 43k mana_!
Maar iedere tank klaagt idd bij ons ook over threat.
Kben trouwens niet de enige warrior die ermee kapt. 2 dps warriors hebben er ook de brui aan gegeven na wat testen
Ik denk dat je dat pas kunt roepen als cata een tijdje uit is en iedereen lvl 85 is en een beetje gear verzameld heeft.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik merk het ook. Op mijn shaman crit ik 10k meer dan voor de patch en diezelfde 10k lijkt wel van mijn dps als warrior afgehaald te zijn. Whirlwind is echt belachelijk, die hit voor 1-2k waar hij dat eerst voor 5-6 deed. Nu hoor ik ook van pala's dat hun consecration generfed is dus aoe zal all around the board wel verlaagd zijn.... voor melee.
Ben er alleen nog niet achter of het zo slecht gaat omdat ik nog moet wennen aan nieuwe spells en rotations of dat warriors gewoon echt fucked zijn.
Klopt, dit is niet echt representatief. Maar het had allemaal wel wat meer balanced mogen zijn dan wat het nu is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat pas kunt roepen als cata een tijdje uit is en iedereen lvl 85 is en een beetje gear verzameld heeft.In de tussentijd misschien wat alts levelen, of achter achievs aan gaan die er straks niet meer zijn. Komt wel goed
45k?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:35 schreef Zith het volgende:
Kan je geen 45k crits doen dan? kan mijn 5k gs arc mage wel...
Ik sprong laatst een gat in de lucht met een 7.5k critquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:58 schreef jagga het volgende:
[..]
45k?
ik mag blij zijn met 9k crits. (ja 9 ja)
Voor alle procs heeft WoW nu zelf iets wat erg goed werkt imo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:45 schreef ufopiloot het volgende:
Damn, ik heb echt mijn addons nodigEcht niet te spelen zo. Alle procs, holy power charges etc van retri paladins, of de lava burst reset en lightning shield charges can een ele shaman.
Werkt kut, je kan er zelf bijna niets aan aanpassen. En het laat bijvoorbeeld niet je holy power stacks zien. Daarbij geeft het gewoon elke buff/proc aan, ook als je er niets een hebt. Ik heb liever ForteX waar je alle spells handmatig in kan voeren, en precies aan kan geven wat ze moeten aangeven etc.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:53 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor alle procs heeft WoW nu zelf iets wat erg goed werkt imo.
Ik hoorde gisteren iemand roepen dat ie in een duel met een arcane mage een crit van 70k op zn dak had gekregen. Nu lijkt 70k me een beetje teveel van het goeie, maar in pve heb ik er enkele crits van 40k uit weten te persenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:58 schreef jagga het volgende:
[..]
45k?
ik mag blij zijn met 9k crits. (ja 9 ja)
HEt is wel de vorige pagina maar ik wil er nog even op reagerenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:45 schreef GlenSpey het volgende:
Ik blijf erbij dat ik de oude talent trees 10 keer liever uitgebreider had willen zien worden dan deze nieuwe talent trees. Ik heb nu 3 van mijn chars ingevuld en het is ook echt drie keer niks... ik heb bij alledrie (dudu, holypally en mage) talents moeten kiezen die gewoon nergens op slaan. Bij mijn arcane mage heb ik zeker 4 talent points die ergens staan puur omdat ze nergens anders kunnen. Ik heb er dus geen moer aan.
Dit noemt blizzard dan gebalanceerd... talent trees waarbij je bruikloze en pvp talents moet nemen omdat er niks anders voor is. Zo kan ik de boel ook wel balanceren ja
In de oude talent trees waren er inderdaad meer 'filler' talents maar iig had je zelfs daar nog een beetje aan. Wat moet ik met een buff na het stoppen van een spellcast als ik nooit spellcasts hoef te stoppen
Typisch blizzard. De patch gaat live, en binnen enkele uren komen ze erachter het compleet verneukt te hebben, en kwakken snel op het forum dat het gefixt gaat wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:19 schreef Salamando het volgende:
Rather than try and address multiple threads, I'm just going to plop our current thoughts in this one post. Please excuse the brevity.
1) We think Fury, Arms, Feral cat and Retribution dps is too low and we will be buffing them.
2) We think mage dps is too high, especially Fire, and will be nerfing it.
3) We think Shadow priest dps is too high, but that's largely a result of Shadow Word: Death spam, which is tough on healers. We'll be fixing that.
4) We think Destro warlock dps is too high, but that's largely a result of Searing Pain spam, which is tough on tanks. We'll be fixing that.
5) As we suspected, PvP dps is just too high given that the health pools of Cataclysm haven't kicked in yet. While competitive PvP is over for the moment, we still want the environment to feel better so we will be buffing resilience. This change might be reverted at level 85.
There will probably be more changes after another night of raiding and BGs. Many of the bug fixes we have made today will affect dps as well. Stay tuned.
TO THE GROUND BABYquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:42 schreef jagga het volgende:
[..]
Typisch blizzard. De patch gaat live, en binnen enkele uren komen ze erachter het compleet verneukt te hebben, en kwakken snel op het forum dat het gefixt gaat worden
misschien is er toch nog hoop
Uit eindelijk wel, zal nog wel even duren gok ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus ze gaan Warriors toch nog een beetje fixen?
MOAR DPS!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus als ik de forums begrijp was het Blizzards bedoeling dat de dps'ers weer op hun aggro gaan letten i.p.v. "ROLF LOL AOE IMBA DMG LOLOL".
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, dps was easycakes met al die briljante tanks
Het is alleen een beetje jammer dat hiermee Puggen effectief onmogelijk is geworden als beginnende prot warriorZie je het al voor je? "gogogogogo ffs tank pull moar pull moar omg keep aggro n00b"
QQ!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:50 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een kutpatch. Drie keer geporbeerd te installeren (blijkbaar heb je 20GB vrije ruimte nodig voor een 5GB patch). Lukt het eindelijk via een tip van het forum, moet ik alsnog 9.6GB aan data downloaden? Waar komt dat ineens vandaan?
Ben ik blij dat ik nog niet betaald heb voor een nieuwe maand, heb het hele zooitje eraf geflikkerd. Ik speel het over een halfjaar wel weer een keer ofzo.
ik dacht dat je best redelijke gear had op je paladin? gisteravond deed ik 6.8k dps op een dummy en iets van 8k in een dungeon op een boss.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:42 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren op mijn paladin was het in het begin om te huilen!Uiteindelijk op de heroic training dummy toch zo'n 4.6K dps er uit weten te pompen, raakte alleen wel ontzettend snel door mijn mana heen, en die holy power is ook wel even wennen.
2H Frost is nog redelijk bugged though. Maar ik ga het ook ff testen zodra ik op m'n char kan. Character transfers zijn naar de klote, duurt nu al meer dan 12 uurquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:01 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik dacht dat je best redelijke gear had op je paladin? gisteravond deed ik 6.8k dps op een dummy en iets van 8k in een dungeon op een boss.
op me DK die slechter geared is deed ik met frost 2h dmg makkelijk 8k
Wat ik al zei, snapte het niet echt met die holy power nu, en raakte te snel door mijn mana heen waardoor ik dus niet voluit kon gaan de hele tijd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:01 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik dacht dat je best redelijke gear had op je paladin? gisteravond deed ik 6.8k dps op een dummy en iets van 8k in een dungeon op een boss.
op me DK die slechter geared is deed ik met frost 2h dmg makkelijk 8k
Ik denk niet dat dat door dat gejank komt, maar dat Blizz het zelf ook gewoon doorheeft dat er bepaalde dingen nog niet helemaal in orde zijn. Ik bedoel; ze janken overal omquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Ha! Ik zei het gister al. Wedden dat als genoeg mensen zeuren ze de verschillende classes nog gaan aanpassen. Ben blij dat ze mijn warriortje weer gaan buffen! Pfff! Mijn hele mooie dps is gewoon helemaal weg!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Ha! Ik zei het gister al. Wedden dat als genoeg mensen zeuren ze de verschillende classes nog gaan aanpassen. Ben blij dat ze mijn warriortje weer gaan buffen! Pfff! Mijn hele mooie dps is gewoon helemaal weg!
ik snap niet hoe je door je mana heen kan gaan. de mijne ging never nooit niet voorbij de 80-90%. alleen als ik concecration gebruikte dropte het even, maar het loopt zeer rap naar 100%.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:23 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wat ik al zei, snapte het niet echt met die holy power nu, en raakte te snel door mijn mana heen waardoor ik dus niet voluit kon gaan de hele tijd.
wat is er bugged aan 2h frost? dmg is toch niet te hoog?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
2H Frost is nog redelijk bugged though. Maar ik ga het ook ff testen zodra ik op m'n char kan. Character transfers zijn naar de klote, duurt nu al meer dan 12 uur. FFuuuuuuu
Mja, ik heb dan ook maar 15 minuten ofzo op mijn paladin gespeeld... lagde als de tyfus en alles liep continu vastquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:19 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik snap niet hoe je door je mana heen kan gaan. de mijne ging never nooit niet voorbij de 80-90%. alleen als ik concecration gebruikte dropte het even, maar het loopt zeer rap naar 100%.
Wat je kan proberen is reforgen naar haste. haste zorgt ervoor dat je dots vaker ticken en dat je mana sneller vol komt. ikzelf heb 755 haste en de "haste cap" voor ret paladins ligt op 1077 of dicht daarbij.
editje:
warriors, ferals en ret paladins zouden een buff krijgen. nu weet ik dat ret de buff gekregen heeft vanochtend oid. amerikanen roepen dat iig.![]()
20k hammer of wraths om maar wat te noemen![]()
Hier nog één dus. In groepen mobs haalde ik makkelijk de 8K / 9K damage in dungens, voorheen. Maar nu? Met moeite haal ik de 4K /5K. En de meeste tijd rage starve ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:21 schreef Amnistia het volgende:
Pff gister zat ik in een HC met mijn warrior op de 3k ipv de 6 k die ik normaal heb.
Diseases worden niet altijd applied, of soms 2-3 seconden te laat. Kan je wel 2-3 GCD's kosten. Verder is Howling Blast bugged, FF wordt niet altijd geapplied als je HB doet. Komt niet vaak voor, maar is alsnog een bug.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:24 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
wat is er bugged aan 2h frost? dmg is toch niet te hoog?
Wat mij ook opviel tijdens de tournement questen is dat je sneller dood bent als warrior.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:52 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Hier nog één dus. In groepen mobs haalde ik makkelijk de 8K / 9K damage in dungens, voorheen. Maar nu? Met moeite haal ik de 4K /5K. En de meeste tijd rage starve ik.
is dat ook meteen alles om in kalimdor/EK te kunnen vliegen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:17 schreef Etcetera het volgende:
VerdommeKan weer 5k uitgeven aan flying
Dat kun je nu nog niet, was gisteren in Elwynn Forest even naar de riding trainer gehobbeld, en daar kon ik nog niets nieuws leren. Toen ik in mijn spellbook keek, zag ik al wel flying in kalimdor en EK er in staan, maar je ziet dus nu alles in je spellbook, niet alleen wat je hebtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:22 schreef MarkyB het volgende:
[..]
is dat ook meteen alles om in kalimdor/EK te kunnen vliegen?
Nee dat komt pas in Cata zelf en kost 200-250g, afhankelijk van je rep. Oh en die 5k Master Flying kan ook 4k kosten als je exalted bent.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:22 schreef MarkyB het volgende:
[..]
is dat ook meteen alles om in kalimdor/EK te kunnen vliegen?
Van 26k naar 35kquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:31 schreef lifeblind het volgende:
En ik ben op mn paladin van 2.6K HP naar 3.5K HP gegaan(als dps zijnde)
Ohja, dat bedoelde ikquote:
ahja, dan vind ik het ook niet gekquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, ik heb dan ook maar 15 minuten ofzo op mijn paladin gespeeld... lagde als de tyfus en alles liep continu vast
heb ik weinig van gemerkt in de tijd dat ik in dungeons zat. Maar goed, ik heb meer getankt dan dat ik dps deed. waarom mensen zeiken om thread van tanks snap ik niet. ik heb echt geen problemen ermee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Diseases worden niet altijd applied, of soms 2-3 seconden te laat. Kan je wel 2-3 GCD's kosten. Verder is Howling Blast bugged, FF wordt niet altijd geapplied als je HB doet. Komt niet vaak voor, maar is alsnog een bug.
Als wat tank je? Weet iig dat het met warriors ff aankloten is. Misschien dat ik het anders moet aanpakken maar zoals het voorheen ging gaat het nu in ieder geval niet goedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:59 schreef dikke_donder het volgende:
waarom mensen zeiken om thread van tanks snap ik niet. ik heb echt geen problemen ermee.
Ik denk dat het wel wat langer dan komend weekend gaat duren voor alle addons compatible met de patch zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:45 schreef Junglebeast het volgende:
Geeft tanks 4-5 sec komt wel weer terug. Tenzij je een hunter/rogue bij je hebt.
Heb nog niet veel kunnen doen in heroics. Beetje cat (kwam niet voorbij 2k) en bear zitten spelen.\
Healing ga ik van het weekend wel doen als ik wat meer gelezen heb, alle glyphs heb en me addons het weer doen.
als DK geen problemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:02 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Als wat tank je? Weet iig dat het met warriors ff aankloten is. Misschien dat ik het anders moet aanpakken maar zoals het voorheen ging gaat het nu in ieder geval niet goed
forte exorcist (weet de precieze naam niet meer) laat de alles zien wat je wilt op jou en/of targetsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand trouwens een goede addon voor je buffs? Ik wil ze zo eruit laten zien als normaal, maar dan verplaatsbaar, dus geen fancy bars en crap, gewoon de normale vierkantjes met een timer.
Ik had eerst buffalo, maar die is in geen jaar geupdate. Bison wel, maar die werkt niet. Ik zie alleen m'n debuffs en weapon buffs (poison, flametongue etc) maar neit de buffs zelf.
Iemand suggesties?
De mijne zijn er alquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel wat langer dan komend weekend gaat duren voor alle addons compatible met de patch zijn
In dat geval kun je ook wat meer poorten op je firewall open gooien, wil ook wel eens helpen. Bij mij deed de downloader het pas nadat ik 'm als administrator deed uitvoeren... duurde ff voordat ik dat zelf in de gaten hadquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:51 schreef Zokunen het volgende:
Pff is die download nog niet klaar... zit nu op 5.17 van de 5.29 GB, blijkt dat die downloader je upload maxxed daardoor liep het internet zo traag als de pest. Met netlimiter de upload dus maar afgeknepen nu, maar duurt dus nog wel ff
Ik heb 2 weken geleden windows 7 op mijn pc geinstalleerd, al die tijd heeft ie bij patch nr 3 vrolijk stil gestaan op 87% zonder dat ik dat in de gaten hadquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:58 schreef trance_fan het volgende:
Waarom hebben jullie dan allemaal niet alvast die patch in de afgelopen weken gedownload. Mijn patch stond gisteren toen ik begon namelijk al op 5.1GB dus moest misschien nog 4% downloaden. Daar was hij binnen 10 minuten mee klaar.
De ene keer wel, dan weer niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:32 schreef lifeblind het volgende:
werkt V indrukken op je keyboard niet dan?
Dat zou ik dan weer wel irritant vinden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:33 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
De ene keer wel, dan weer niet.
Wat mij betreft is WotLK afgelopen met de patch van gister. Voor wat betreft raiden en pvp dan. Ik doe nu ook op geen van mijn chars nog daily dungeons. Heb er wel genoeg van. Ben nu een beetje achieves aan het halen etc.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:50 schreef GlenSpey het volgende:
Bah, ik snap er niks van. Is iedereen al klaar met justice points farmen ofzo? Met de mage een kwartier wachttijd en nu met de holy pally ookals ik steeds zolang in de wachtrij moet staan voor die paar klote punten dan schiet het ook niet erg op.
Lekker zo met nog ruim anderhalve maand wachten op the real deal
Ja en zo denken er blijkbaar een heleboel over. Achteraf was het beter geweest om deze patch een week vantevoren te doen in plaats van 2 maanden. Het kleine beetje wat ik met mijn lage GS nog redelijk kon doen (heroics) wordt nu namelijk ook lastig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:56 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Wat mij betreft is WotLK afgelopen met de patch van gister. Voor wat betreft raiden en pvp dan. Ik doe nu ook op geen van mijn chars nog daily dungeons. Heb er wel genoeg van. Ben nu een beetje achieves aan het halen etc.
Ja want in die week was er dan voldoende ruimte om alle problemen op te lossen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:02 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja en zo denken er blijkbaar een heleboel over. Achteraf was het beter geweest om deze patch een week vantevoren te doen in plaats van 2 maanden. Het kleine beetje wat ik met mijn lage GS nog redelijk kon doen (heroics) wordt nu namelijk ook lastig.
Same here. Niet meer de moeite om in te loggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:56 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Wat mij betreft is WotLK afgelopen met de patch van gister. Voor wat betreft raiden en pvp dan. Ik doe nu ook op geen van mijn chars nog daily dungeons. Heb er wel genoeg van. Ben nu een beetje achieves aan het halen etc.
Levelen met een nieuwe spec is makkelijker dan het maar uit moeten proberen in dungeons.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:09 schreef MarkyB het volgende:
Ik zie dit meer als een test fase voor cata. Alle functies zitten er al in alleen het land en questgevers moeten vrij gegeven worden. Er zijn een heleboel mensen die met cata beginnen en als ze dan deze problemen tegen komen zijn ze zo genezen.
Die bugs komen er toch wel. Het gaat er om dat ik mijn 80's nu 2 maanden in de ijskast kan pleuren omdat er bijna niks mee gedaan kan worden. Ik ga ook niet telkens zielloos in die wachtrijen staan voor 1 heroic. En ondertussen maar rondjes lopen in Dalaranquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:07 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja want in die week was er dan voldoende ruimte om alle problemen op te lossen?Dat ze het zo ver vantevoren gedaan hebben is juist goed, het wordt nu een beetje gefaseerd. Zo is het bij Cataclysm launch day zoveel mogelijk zonder problemen.
Eh, je kan gewoon nog steeds raiden enzo hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:13 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Die bugs komen er toch wel. Het gaat er om dat ik mijn 80's nu 2 maanden in de ijskast kan pleuren omdat er bijna niks mee gedaan kan worden. Ik ga ook niet telkens zielloos in die wachtrijen staan voor 1 heroic. En ondertussen maar rondjes lopen in DalaranDat deed ik bij pvp al niet meer ondanks dat ik dat altijd erg leuk vond.
Helaas niet, doordat ik bijna een jaar inactief was geweest en GS dominant is geworden zijn al mijn toons undergearedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:22 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Eh, je kan gewoon nog steeds raiden enzo hoor
Hij dus kennelijk niet aangezien hij geen raids inkomt doordat hij slechte gs heeft, en die gs kan hij niet hoger krijgen doordat hij te lang moet wachten voor heroics. Dus moeten nu zijn level 80s twee maanden stof happen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:22 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Eh, je kan gewoon nog steeds raiden enzo hoor
Als het zo doorgaat kan je vrijdagavond alweer een nieuwe patch downloadenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer wel irritant vinden.![]()
Kan vrijdagavond pas voor het eerst met de nieuwe patch spelen![]()
zoek in /2 gewoon een groep bij elkaar om gewoon een avondje HC's te gaan farmen dan :S Het is niet verplicht om in je eentje in de dungeon finder te queuen ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Helaas niet, doordat ik bijna een jaar inactief was geweest en GS dominant is geworden zijn al mijn toons undergeared
Heb ik ook gedaan inderdaad, ik was gisteren vrij snel klaar (met installeren dan).quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:58 schreef trance_fan het volgende:
Waarom hebben jullie dan allemaal niet alvast die patch in de afgelopen weken gedownload. Mijn patch stond gisteren toen ik begon namelijk al op 5.1GB dus moest misschien nog 4% downloaden. Daar was hij binnen 10 minuten mee klaar.
Dat was in eerste instantie ook het plan toen ik WoW weer oppakte. Ben met mijn holy pally aan de slag gegaan maar met 2 frost emblems per dag en met geluk de weekly (mits het geen ToC/ICC was) ging het nog niet heel snel. Mensen riepen ook al veel dat het geen zin meer had om nog gear te verzamelen; tegen de tijd dat ik klaar zou zijn zou Cata worden gelanceerd, dus heb er ook wel een beeeetje mee lopen slacken uiteindelijk. Omdat pvp door de wachttijden ook niet echt een optie meer was ga ik me zitten vervelen en neem ik vaak de moeite niet meer om nog trouw dagelijks in te loggen voor die 2 frost emblems.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:25 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hij dus kennelijk niet aangezien hij geen raids inkomt doordat hij slechte gs heeft, en die gs kan hij niet hoger krijgen doordat hij te lang moet wachten voor heroics. Dus moeten nu zijn level 80s twee maanden stof happen.
@GlenSpey, ik snap trouwens niet dat je nog niet genoeg Frosts verzameld heb voor in ieder geval 1 stuk t10 op een van je chars. Je bent al zo lang bezig met heroics, en dus ook VoA en weekly dat je nu toch ten minste wel iets t10 zou moeten hebben.
Naja alles is intussen speel-klaar, maar ik heb gewoon geen tijdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:26 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat kan je vrijdagavond alweer een nieuwe patch downloaden
Ja hoor, meestal krijg je na een uurtje een mailtje dat het gelukt is en als je dan inlogt dan kun je zelf je nieuwe race uitkiezen. Maar ik heb begrepen dat realm transfers ook al sinds gisteren ofzo down zijn dus dat zal voor faction switches hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:50 schreef Windigo het volgende:
Ik ben zo slim geweest om vandaag een faction change te doen, die natuurlijk niet goed is gegaan. Kan niet meer inloggen op mn char maar volgens de transfer status zijn ze er nog niet eens aan begonnen. Natuurlijk kan ik de klantenservice niet bereiken, ik kom niet eens door de queue. Is dat iemand hier ooit gelukt?
Aha ok dus dat zou het kunnen veroorzaken, maar ik heb al wel betaaldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:54 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja hoor, meestal krijg je na een uurtje een mailtje dat het gelukt is en als je dan inlogt dan kun je zelf je nieuwe race uitkiezen. Maar ik heb begrepen dat realm transfers ook al sinds gisteren ofzo down zijn dus dat zal voor faction switches hetzelfde zijn.
Ah ok jij hebt dus eenzelfde soort probleem. Is het bij jou ook al betaald? Ik kan niet meer inloggen op het char waarop het gaat dus er gebeurd wel ''iets'' denk ik, maar wat is me niet duidelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:07 schreef Blistering het volgende:
Ik wil al meer dan 24 uur m'n main transferren naar Kor'gall zodat ik m'n nieuwe (of oude, tis maar hoe je het bekijkt) guild kan joinen. Nog altijd ''pending''
Mag hopen dat het niet betaald is, heb inmiddels al 3x gecancelled en opnieuw gedaan dus dan ben ik de lul. Maar ze chargen je pas als de transfer compleet is, dus lijkt me sowieso niet. En klopt, ik kan ook niet op m'n char, dus er is wel degelijk iets bezig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ah ok jij hebt dus eenzelfde soort probleem. Is het bij jou ook al betaald? Ik kan niet meer inloggen op het char waarop het gaat dus er gebeurd wel ''iets'' denk ik, maar wat is me niet duidelijk
Op t forum had ik gelezen dat iemand anders had gedaan wat jij had gedaan en 75 e moest betalen. Ik heb dus de cancel button niet aangeraakt want ik gebruik mijn moeder's credit card en wil haar niet op kosten jagen. Maar ik ben dus niet de enige met dit probleem.. Nou ja, dan zal t hopelijk wel snel opgelost zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mag hopen dat het niet betaald is, heb inmiddels al 3x gecancelled en opnieuw gedaan dus dan ben ik de lul. Maar ze chargen je pas als de transfer compleet is, dus lijkt me sowieso niet. En klopt, ik kan ook niet op m'n char, dus er is wel degelijk iets bezig.
edit: Ik betaal middels Automatische Incasso, weet niet hoe jij het doet.
Met de creditcard van mn moeder (heb er zelf geen, ben ik niet rijk genoeg voorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
edit: Ik betaal middels Automatische Incasso, weet niet hoe jij het doet.
Ah.. Ach, heb wel vaker transfers gedaan en gecancelled en ben nog nooit gecharged ervoor dus maak me niet zo druk. Ik zal wel zien, hopelijk fixen ze het snel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:12 schreef Windigo het volgende:
[..]
Op t forum had ik gelezen dat iemand anders had gedaan wat jij had gedaan en 75 e moest betalen. Ik heb dus de cancel button niet aangeraakt want ik gebruik mijn moeder's credit card en wil haar niet op kosten jagen. Maar ik ben dus niet de enige met dit probleem.. Nou ja, dan zal t hopelijk wel snel opgelost zijn.
Faction Change (evenals Server Transfer of zelfs Name Change) kan een paar uur tot een paar dagen duren.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:50 schreef Windigo het volgende:
Ik ben zo slim geweest om vandaag een faction change te doen, die natuurlijk niet goed is gegaan. Kan niet meer inloggen op mn char maar volgens de transfer status zijn ze er nog niet eens aan begonnen. Natuurlijk kan ik de klantenservice niet bereiken, ik kom niet eens door de queue. Is dat iemand hier ooit gelukt?
Mja ik heb nog nooit meegemaakt dat het zo lang duurde, de vorige keren altijd binnen 10 minutenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Faction Change (evenals Server Transfer of zelfs Name Change) kan een paar uur tot een paar dagen duren.
Ja, maar die helpen je als het goed is niet met de status van een [insert transfer/change here].quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:18 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja ik heb nog nooit meegemaakt dat het zo lang duurde, de vorige keren altijd binnen 10 minutenMaar t is dus niet ongewoon?
En heeft iemand ooit de callcenter van Blizzard kunnen spreken?
Ik krijg serieus altijd als ik blizzard bel te horen ''we could not accept more calls into the queue''quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja, maar die helpen je als het goed is niet met de status van een [insert transfer/change here].
Edit: Het is niet ongewoon nee. Blue posts ook op het forum dat het langer kan duren i.v.m. de patch, maar het is doorgepassed aan het betreffende team die het moet fixen dus we wachten.
Ik heb ze een week lang al 10 keer gebeld en ik krijg ze nooit te pakken? Wanneer belde je dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:27 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb 1x gebeld en kreeg ze direct te pakken, wel ff wennen in het Engels bellenVroeg nog of ze "dutch" spraken maar dat niet. En het antwoord op mn secret question is iets heel anders, en dan achterstevoren, spel dat dan maar ff blind in het Engels
Mwah, wist de mijne ook niet meer, kopie van mijn rijbewijs gingen ze ook mee akkoord.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:32 schreef Windigo het volgende:
Nu je t zegt weet ik het antwoord op mn secret question trouwens niet meer, mn account is al 5 jaar oud en ik heb t nooit opgeschreven
Nu hopen dat ze me nooit hacken![]()
Je kan je wachtwoord volgens mij ook terughalen door de laatste 4-5 digits van je classic serial key in te voeren op de website.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:32 schreef Windigo het volgende:
Nu je t zegt weet ik het antwoord op mn secret question trouwens niet meer, mn account is al 5 jaar oud en ik heb t nooit opgeschreven
Kun je volgens mij in je control panel zo wijzigen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:32 schreef Windigo het volgende:
Ben ik laatst geweest idd, maar tegenwoordig staat hij er helemaal niet meer tussen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Kun je volgens mij in je control panel zo wijzigen.
Kan je nog steeds met talents in de Enhancement tree instant maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:46 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben ik op mijn Shaman een glyph kwijt en ik kom er net achter dat ghostwolf een 1.93 sec (of zoiets) cast time heeft
Ah ok moet ik even kijken, was me nog niet opgevallen, ik heb geen points meer over trouwens, volgende "ronde".quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:55 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Kan je nog steeds met talents in de Enhancement tree instant maken.
Door op 'lock' te drukken bij dat uitschuifbare balkjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ok moet ik even kijken, was me nog niet opgevallen, ik heb geen points meer over trouwens, volgende "ronde".
En kan iemand mij vertellen hoe ik die rand om de groups wegkrijg? Ik heb zitten zoeken onder frames, etc. maar ik krijg ze niet weg, ik wil alleen de partymembers "blokjes ZONDER die rand eromheen.
[ afbeelding ]
Mmm volgens mij had ik dat geprobeerd, maar ik weet het niet zeker, nog even kijken zometeen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:17 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Door op 'lock' te drukken bij dat uitschuifbare balkje
Omdat de balans weg is , iedereen gaat qqen, dus aardig leeg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:46 schreef Dibble het volgende:
Waarom duren die BG ques zo hoere lang
Ik heb ook weinig last van weinig dps, je moet gewoon dat holy power even doorkrijgen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ret pallies doen weinig dps? Ik had toch mooi 9.2k op Rotface in icc10 in mn matige gear (4500 gs).
Pauperquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef Dibble het volgende:
Sapstengel = Lolret
Anyways, pala's horen te healen of te tanken, dps moet je overlaten aan andere classes. Srsly.
Ik kwam er ook niet uit straks, crits van 12kquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:04 schreef Ulreazj het volgende:
Ik ben op mage bezig, OP fire spec valt wel mee, doe wel hoger. Misschien weet ik geheime trucs niet ?
Ja holy heb ik natuurlijk als tweede spec, maar ik wil naast al mn casters ook gewoon een melee dps en dan het liefst een hybrid.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef Dibble het volgende:
Sapstengel = Lolret
Anyways, pala's horen te healen of te tanken, dps moet je overlaten aan andere classes. Srsly.
Idd, bij mij op de server ook. Rotatie is alleen AB spam.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:12 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet uit straks, crits van 12kmet arcane haal ik crits die 3.5 keer zo hoog zijn
Night Elf ftwquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
Gaat bij jullie dat vliegen wanneer je dood bent ook zo gruwelijk langzaam?
Bij ons welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |