Kan je nog steeds met talents in de Enhancement tree instant maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:46 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben ik op mijn Shaman een glyph kwijt en ik kom er net achter dat ghostwolf een 1.93 sec (of zoiets) cast time heeft
Ah ok moet ik even kijken, was me nog niet opgevallen, ik heb geen points meer over trouwens, volgende "ronde".quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:55 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Kan je nog steeds met talents in de Enhancement tree instant maken.
Door op 'lock' te drukken bij dat uitschuifbare balkjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ok moet ik even kijken, was me nog niet opgevallen, ik heb geen points meer over trouwens, volgende "ronde".
En kan iemand mij vertellen hoe ik die rand om de groups wegkrijg? Ik heb zitten zoeken onder frames, etc. maar ik krijg ze niet weg, ik wil alleen de partymembers "blokjes ZONDER die rand eromheen.
[ afbeelding ]
Mmm volgens mij had ik dat geprobeerd, maar ik weet het niet zeker, nog even kijken zometeen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:17 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Door op 'lock' te drukken bij dat uitschuifbare balkje
Omdat de balans weg is , iedereen gaat qqen, dus aardig leeg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:46 schreef Dibble het volgende:
Waarom duren die BG ques zo hoere lang
Ik heb ook weinig last van weinig dps, je moet gewoon dat holy power even doorkrijgen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ret pallies doen weinig dps? Ik had toch mooi 9.2k op Rotface in icc10 in mn matige gear (4500 gs).
Pauperquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef Dibble het volgende:
Sapstengel = Lolret
Anyways, pala's horen te healen of te tanken, dps moet je overlaten aan andere classes. Srsly.
Ik kwam er ook niet uit straks, crits van 12kquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:04 schreef Ulreazj het volgende:
Ik ben op mage bezig, OP fire spec valt wel mee, doe wel hoger. Misschien weet ik geheime trucs niet ?
Ja holy heb ik natuurlijk als tweede spec, maar ik wil naast al mn casters ook gewoon een melee dps en dan het liefst een hybrid.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef Dibble het volgende:
Sapstengel = Lolret
Anyways, pala's horen te healen of te tanken, dps moet je overlaten aan andere classes. Srsly.
Idd, bij mij op de server ook. Rotatie is alleen AB spam.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:12 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet uit straks, crits van 12kmet arcane haal ik crits die 3.5 keer zo hoog zijn
Night Elf ftwquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
Gaat bij jullie dat vliegen wanneer je dood bent ook zo gruwelijk langzaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |