hmm moet je eens pvp proberen als warrior.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:28 schreef Rauw. het volgende:
Eerste playtime op m'n enhancement shammy met nieuwe patch:
Justice Points zijn onwijs handig
Hulde aan reforge en mastery points
Maar Enh. is jammergenoeg niet meer de rampetamp class die het was (ondanks hogere DPS output)
Verder ben ik nog wat aan het wennen aan 't hele gebeuren. Ben nog aan het gearen nu, wel erg vervelend om nu Gems & Enchants te halen, die zijn 50g in waarde gestegen lijkt wel.
Tanks moeten weer even inkomen, healers ook. Maar denk dat we allemaal wel tevreden gaan zijn straks.
Ik merk het ook. Op mijn shaman crit ik 10k meer dan voor de patch en diezelfde 10k lijkt wel van mijn dps als warrior afgehaald te zijn. Whirlwind is echt belachelijk, die hit voor 1-2k waar hij dat eerst voor 5-6 deed. Nu hoor ik ook van pala's dat hun consecration generfed is dus aoe zal all around the board wel verlaagd zijn.... voor melee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:25 schreef jagga het volgende:
mijn restodruid lvl 75 is juist OP.
Manaregen absoluut geen problemen mee, en ik pomp er een partij heals uit, tis gewoon te gek
Onze guildshammy raakt niet eens oom.. zelfs niet als hij het probeerd
Onze discpriest heeft nu 43k mana_!
Maar iedere tank klaagt idd bij ons ook over threat.
Kben trouwens niet de enige warrior die ermee kapt. 2 dps warriors hebben er ook de brui aan gegeven na wat testen
Ik denk dat je dat pas kunt roepen als cata een tijdje uit is en iedereen lvl 85 is en een beetje gear verzameld heeft.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik merk het ook. Op mijn shaman crit ik 10k meer dan voor de patch en diezelfde 10k lijkt wel van mijn dps als warrior afgehaald te zijn. Whirlwind is echt belachelijk, die hit voor 1-2k waar hij dat eerst voor 5-6 deed. Nu hoor ik ook van pala's dat hun consecration generfed is dus aoe zal all around the board wel verlaagd zijn.... voor melee.
Ben er alleen nog niet achter of het zo slecht gaat omdat ik nog moet wennen aan nieuwe spells en rotations of dat warriors gewoon echt fucked zijn.
Klopt, dit is niet echt representatief. Maar het had allemaal wel wat meer balanced mogen zijn dan wat het nu is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat pas kunt roepen als cata een tijdje uit is en iedereen lvl 85 is en een beetje gear verzameld heeft.In de tussentijd misschien wat alts levelen, of achter achievs aan gaan die er straks niet meer zijn. Komt wel goed
45k?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:35 schreef Zith het volgende:
Kan je geen 45k crits doen dan? kan mijn 5k gs arc mage wel...
Ik sprong laatst een gat in de lucht met een 7.5k critquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:58 schreef jagga het volgende:
[..]
45k?
ik mag blij zijn met 9k crits. (ja 9 ja)
Voor alle procs heeft WoW nu zelf iets wat erg goed werkt imo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:45 schreef ufopiloot het volgende:
Damn, ik heb echt mijn addons nodigEcht niet te spelen zo. Alle procs, holy power charges etc van retri paladins, of de lava burst reset en lightning shield charges can een ele shaman.
Werkt kut, je kan er zelf bijna niets aan aanpassen. En het laat bijvoorbeeld niet je holy power stacks zien. Daarbij geeft het gewoon elke buff/proc aan, ook als je er niets een hebt. Ik heb liever ForteX waar je alle spells handmatig in kan voeren, en precies aan kan geven wat ze moeten aangeven etc.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:53 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor alle procs heeft WoW nu zelf iets wat erg goed werkt imo.
Ik hoorde gisteren iemand roepen dat ie in een duel met een arcane mage een crit van 70k op zn dak had gekregen. Nu lijkt 70k me een beetje teveel van het goeie, maar in pve heb ik er enkele crits van 40k uit weten te persenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:58 schreef jagga het volgende:
[..]
45k?
ik mag blij zijn met 9k crits. (ja 9 ja)
HEt is wel de vorige pagina maar ik wil er nog even op reagerenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:45 schreef GlenSpey het volgende:
Ik blijf erbij dat ik de oude talent trees 10 keer liever uitgebreider had willen zien worden dan deze nieuwe talent trees. Ik heb nu 3 van mijn chars ingevuld en het is ook echt drie keer niks... ik heb bij alledrie (dudu, holypally en mage) talents moeten kiezen die gewoon nergens op slaan. Bij mijn arcane mage heb ik zeker 4 talent points die ergens staan puur omdat ze nergens anders kunnen. Ik heb er dus geen moer aan.
Dit noemt blizzard dan gebalanceerd... talent trees waarbij je bruikloze en pvp talents moet nemen omdat er niks anders voor is. Zo kan ik de boel ook wel balanceren ja
In de oude talent trees waren er inderdaad meer 'filler' talents maar iig had je zelfs daar nog een beetje aan. Wat moet ik met een buff na het stoppen van een spellcast als ik nooit spellcasts hoef te stoppen
Typisch blizzard. De patch gaat live, en binnen enkele uren komen ze erachter het compleet verneukt te hebben, en kwakken snel op het forum dat het gefixt gaat wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:19 schreef Salamando het volgende:
Rather than try and address multiple threads, I'm just going to plop our current thoughts in this one post. Please excuse the brevity.
1) We think Fury, Arms, Feral cat and Retribution dps is too low and we will be buffing them.
2) We think mage dps is too high, especially Fire, and will be nerfing it.
3) We think Shadow priest dps is too high, but that's largely a result of Shadow Word: Death spam, which is tough on healers. We'll be fixing that.
4) We think Destro warlock dps is too high, but that's largely a result of Searing Pain spam, which is tough on tanks. We'll be fixing that.
5) As we suspected, PvP dps is just too high given that the health pools of Cataclysm haven't kicked in yet. While competitive PvP is over for the moment, we still want the environment to feel better so we will be buffing resilience. This change might be reverted at level 85.
There will probably be more changes after another night of raiding and BGs. Many of the bug fixes we have made today will affect dps as well. Stay tuned.
TO THE GROUND BABYquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:42 schreef jagga het volgende:
[..]
Typisch blizzard. De patch gaat live, en binnen enkele uren komen ze erachter het compleet verneukt te hebben, en kwakken snel op het forum dat het gefixt gaat worden
misschien is er toch nog hoop
Uit eindelijk wel, zal nog wel even duren gok ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus ze gaan Warriors toch nog een beetje fixen?
MOAR DPS!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus als ik de forums begrijp was het Blizzards bedoeling dat de dps'ers weer op hun aggro gaan letten i.p.v. "ROLF LOL AOE IMBA DMG LOLOL".
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, dps was easycakes met al die briljante tanks
Het is alleen een beetje jammer dat hiermee Puggen effectief onmogelijk is geworden als beginnende prot warriorZie je het al voor je? "gogogogogo ffs tank pull moar pull moar omg keep aggro n00b"
QQ!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:50 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een kutpatch. Drie keer geporbeerd te installeren (blijkbaar heb je 20GB vrije ruimte nodig voor een 5GB patch). Lukt het eindelijk via een tip van het forum, moet ik alsnog 9.6GB aan data downloaden? Waar komt dat ineens vandaan?
Ben ik blij dat ik nog niet betaald heb voor een nieuwe maand, heb het hele zooitje eraf geflikkerd. Ik speel het over een halfjaar wel weer een keer ofzo.
ik dacht dat je best redelijke gear had op je paladin? gisteravond deed ik 6.8k dps op een dummy en iets van 8k in een dungeon op een boss.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:42 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren op mijn paladin was het in het begin om te huilen!Uiteindelijk op de heroic training dummy toch zo'n 4.6K dps er uit weten te pompen, raakte alleen wel ontzettend snel door mijn mana heen, en die holy power is ook wel even wennen.
2H Frost is nog redelijk bugged though. Maar ik ga het ook ff testen zodra ik op m'n char kan. Character transfers zijn naar de klote, duurt nu al meer dan 12 uurquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:01 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik dacht dat je best redelijke gear had op je paladin? gisteravond deed ik 6.8k dps op een dummy en iets van 8k in een dungeon op een boss.
op me DK die slechter geared is deed ik met frost 2h dmg makkelijk 8k
Wat ik al zei, snapte het niet echt met die holy power nu, en raakte te snel door mijn mana heen waardoor ik dus niet voluit kon gaan de hele tijd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:01 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik dacht dat je best redelijke gear had op je paladin? gisteravond deed ik 6.8k dps op een dummy en iets van 8k in een dungeon op een boss.
op me DK die slechter geared is deed ik met frost 2h dmg makkelijk 8k
Ik denk niet dat dat door dat gejank komt, maar dat Blizz het zelf ook gewoon doorheeft dat er bepaalde dingen nog niet helemaal in orde zijn. Ik bedoel; ze janken overal omquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Ha! Ik zei het gister al. Wedden dat als genoeg mensen zeuren ze de verschillende classes nog gaan aanpassen. Ben blij dat ze mijn warriortje weer gaan buffen! Pfff! Mijn hele mooie dps is gewoon helemaal weg!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Ha! Ik zei het gister al. Wedden dat als genoeg mensen zeuren ze de verschillende classes nog gaan aanpassen. Ben blij dat ze mijn warriortje weer gaan buffen! Pfff! Mijn hele mooie dps is gewoon helemaal weg!
ik snap niet hoe je door je mana heen kan gaan. de mijne ging never nooit niet voorbij de 80-90%. alleen als ik concecration gebruikte dropte het even, maar het loopt zeer rap naar 100%.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:23 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wat ik al zei, snapte het niet echt met die holy power nu, en raakte te snel door mijn mana heen waardoor ik dus niet voluit kon gaan de hele tijd.
wat is er bugged aan 2h frost? dmg is toch niet te hoog?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
2H Frost is nog redelijk bugged though. Maar ik ga het ook ff testen zodra ik op m'n char kan. Character transfers zijn naar de klote, duurt nu al meer dan 12 uur. FFuuuuuuu
Mja, ik heb dan ook maar 15 minuten ofzo op mijn paladin gespeeld... lagde als de tyfus en alles liep continu vastquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:19 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik snap niet hoe je door je mana heen kan gaan. de mijne ging never nooit niet voorbij de 80-90%. alleen als ik concecration gebruikte dropte het even, maar het loopt zeer rap naar 100%.
Wat je kan proberen is reforgen naar haste. haste zorgt ervoor dat je dots vaker ticken en dat je mana sneller vol komt. ikzelf heb 755 haste en de "haste cap" voor ret paladins ligt op 1077 of dicht daarbij.
editje:
warriors, ferals en ret paladins zouden een buff krijgen. nu weet ik dat ret de buff gekregen heeft vanochtend oid. amerikanen roepen dat iig.![]()
20k hammer of wraths om maar wat te noemen![]()
Hier nog één dus. In groepen mobs haalde ik makkelijk de 8K / 9K damage in dungens, voorheen. Maar nu? Met moeite haal ik de 4K /5K. En de meeste tijd rage starve ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:21 schreef Amnistia het volgende:
Pff gister zat ik in een HC met mijn warrior op de 3k ipv de 6 k die ik normaal heb.
Diseases worden niet altijd applied, of soms 2-3 seconden te laat. Kan je wel 2-3 GCD's kosten. Verder is Howling Blast bugged, FF wordt niet altijd geapplied als je HB doet. Komt niet vaak voor, maar is alsnog een bug.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:24 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
wat is er bugged aan 2h frost? dmg is toch niet te hoog?
Wat mij ook opviel tijdens de tournement questen is dat je sneller dood bent als warrior.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:52 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Hier nog één dus. In groepen mobs haalde ik makkelijk de 8K / 9K damage in dungens, voorheen. Maar nu? Met moeite haal ik de 4K /5K. En de meeste tijd rage starve ik.
is dat ook meteen alles om in kalimdor/EK te kunnen vliegen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:17 schreef Etcetera het volgende:
VerdommeKan weer 5k uitgeven aan flying
Dat kun je nu nog niet, was gisteren in Elwynn Forest even naar de riding trainer gehobbeld, en daar kon ik nog niets nieuws leren. Toen ik in mijn spellbook keek, zag ik al wel flying in kalimdor en EK er in staan, maar je ziet dus nu alles in je spellbook, niet alleen wat je hebtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:22 schreef MarkyB het volgende:
[..]
is dat ook meteen alles om in kalimdor/EK te kunnen vliegen?
Nee dat komt pas in Cata zelf en kost 200-250g, afhankelijk van je rep. Oh en die 5k Master Flying kan ook 4k kosten als je exalted bent.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:22 schreef MarkyB het volgende:
[..]
is dat ook meteen alles om in kalimdor/EK te kunnen vliegen?
Van 26k naar 35kquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:31 schreef lifeblind het volgende:
En ik ben op mn paladin van 2.6K HP naar 3.5K HP gegaan(als dps zijnde)
Ohja, dat bedoelde ikquote:
ahja, dan vind ik het ook niet gekquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, ik heb dan ook maar 15 minuten ofzo op mijn paladin gespeeld... lagde als de tyfus en alles liep continu vast
heb ik weinig van gemerkt in de tijd dat ik in dungeons zat. Maar goed, ik heb meer getankt dan dat ik dps deed. waarom mensen zeiken om thread van tanks snap ik niet. ik heb echt geen problemen ermee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Diseases worden niet altijd applied, of soms 2-3 seconden te laat. Kan je wel 2-3 GCD's kosten. Verder is Howling Blast bugged, FF wordt niet altijd geapplied als je HB doet. Komt niet vaak voor, maar is alsnog een bug.
Als wat tank je? Weet iig dat het met warriors ff aankloten is. Misschien dat ik het anders moet aanpakken maar zoals het voorheen ging gaat het nu in ieder geval niet goedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:59 schreef dikke_donder het volgende:
waarom mensen zeiken om thread van tanks snap ik niet. ik heb echt geen problemen ermee.
Ik denk dat het wel wat langer dan komend weekend gaat duren voor alle addons compatible met de patch zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:45 schreef Junglebeast het volgende:
Geeft tanks 4-5 sec komt wel weer terug. Tenzij je een hunter/rogue bij je hebt.
Heb nog niet veel kunnen doen in heroics. Beetje cat (kwam niet voorbij 2k) en bear zitten spelen.\
Healing ga ik van het weekend wel doen als ik wat meer gelezen heb, alle glyphs heb en me addons het weer doen.
als DK geen problemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:02 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Als wat tank je? Weet iig dat het met warriors ff aankloten is. Misschien dat ik het anders moet aanpakken maar zoals het voorheen ging gaat het nu in ieder geval niet goed
forte exorcist (weet de precieze naam niet meer) laat de alles zien wat je wilt op jou en/of targetsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand trouwens een goede addon voor je buffs? Ik wil ze zo eruit laten zien als normaal, maar dan verplaatsbaar, dus geen fancy bars en crap, gewoon de normale vierkantjes met een timer.
Ik had eerst buffalo, maar die is in geen jaar geupdate. Bison wel, maar die werkt niet. Ik zie alleen m'n debuffs en weapon buffs (poison, flametongue etc) maar neit de buffs zelf.
Iemand suggesties?
De mijne zijn er alquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel wat langer dan komend weekend gaat duren voor alle addons compatible met de patch zijn
In dat geval kun je ook wat meer poorten op je firewall open gooien, wil ook wel eens helpen. Bij mij deed de downloader het pas nadat ik 'm als administrator deed uitvoeren... duurde ff voordat ik dat zelf in de gaten hadquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:51 schreef Zokunen het volgende:
Pff is die download nog niet klaar... zit nu op 5.17 van de 5.29 GB, blijkt dat die downloader je upload maxxed daardoor liep het internet zo traag als de pest. Met netlimiter de upload dus maar afgeknepen nu, maar duurt dus nog wel ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |