Het gaat natuurlijk om damage done. ik kan ook best in de laatste 30 sec beginnen met vechten en 20k dps krijgen, maar mijn damage done, en de waarde vn mijn aanwezigheid is dan bijna niets.quote:
Damage done is veel belangrijkerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee
Waar the fuck kan ik poisons kopen van level 78/80? In Darnassus verkopen ze nu slechts level 24/30 poisons, en in Dalaran ook
Als je 1 grote hit doet aan het begin van een gevecht en gelijk dood gaat, dan doe je 40k damage met 1 hit en blijft je DPS op 20k staan. Anderen doen 5k DPS maar 1 miljoen damage.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee
Waar the fuck kan ik poisons kopen van level 78/80? In Darnassus verkopen ze nu slechts level 24/30 poisons, en in Dalaran ook
Summon Water Elemental heb je standaard als je voor frost kiest.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef Spirit82 het volgende:
Iemand enig idee of er al talent trees zijn voor mages (en waar ik die kan vinden)? Ik ben mn water elemental kwijt...
Well excuse me for being a noobquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Als je 1 grote hit doet aan het begin van een gevecht en gelijk dood gaat, dan doe je 40k damage met 1 hit en blijft je DPS op 20k staan. Anderen doen 5k DPS maar 1 miljoen damage.
40k damage met 20k dps
of
1mil damage met 5k dps
Wat is dan beter?![]()
Dat ik hier überhaupt serieus op in ga.![]()
Thanks!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Summon Water Elemental heb je standaard als je voor frost kiest.
http://wowtal.com/#k=.a5o.mage
En zie hier voor alle veranderingen:
http://www.mmo-champion.com/content/
Veel plezier met lezen!
Hm. Had er zelf achter willen komen, maar bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef jagga het volgende:
[..]
hij heeft helaas wel gelijk..
Ik ben van 10.5k dps naar een hele 6.5k dps gegaan op mijn fury spec![]()
![]()
Arms doet zelfs meer>> 7.6k.
Prot zuigt zo hard, niet te zuinig. Waar ik normaal NOOIT aggro problemen heb, doe ik nu niets anders dan taunten charge/intercept..
Warriors zijn niet generfed. We zijn met de grond gelijk gemaakt.
Erger me dood aan het feit dat ik geen consecration kan gebruiken elke 8 seconden. Ik moet continue boss van een dps aftaunten (warlock/mage). Warriors hebk geen last meer vanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Het is echt kut tanken nu , zowel als Paladin en Warrior
Iedereen doet 30 x meer schade en als tank zijnde genereer je de helft minder threat
Oei, net nu ik een warrior aan het levelen was... tis dus niks meer?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef jagga het volgende:
[..]
hij heeft helaas wel gelijk..
Ik ben van 10.5k dps naar een hele 6.5k dps gegaan op mijn fury spec![]()
![]()
Arms doet zelfs meer>> 7.6k.
Prot zuigt zo hard, niet te zuinig. Waar ik normaal NOOIT aggro problemen heb, doe ik nu niets anders dan taunten charge/intercept..
Warriors zijn niet generfed. We zijn met de grond gelijk gemaakt.
Ik over aggro-de mijn vriend (pala tank, nog bezig met gearen) regelmatig, erg vervelendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oei, net nu ik een warrior aan het levelen was... tis dus niks meer?
Ik merkte straks wel een beetje dat ik steeds aggro trok bij een warrior tank, ikzelf ben een arcane mage (geen fantastisch gegearde overigens).
heb net het een en ander getest.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Godver, ik was ook net bezig met een warrior.
Ik begon net plezier te krijgen in het tanken. Zonde.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:54 schreef jagga het volgende:
[..]
heb net het een en ander getest.
Ik heb zelfs besloten mijn warrior in de ijskast te zetten tot cataclysm.
Dit geld ook voor mijn hunter.
Dan hou ik een dk lvl 80 over, en een restodruid lvl 75.
En bedankt blizz, je hebt juist die classes gemold die ik leuk vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |