hmm moet je eens pvp proberen als warrior.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:28 schreef Rauw. het volgende:
Eerste playtime op m'n enhancement shammy met nieuwe patch:
Justice Points zijn onwijs handig
Hulde aan reforge en mastery points
Maar Enh. is jammergenoeg niet meer de rampetamp class die het was (ondanks hogere DPS output)
Verder ben ik nog wat aan het wennen aan 't hele gebeuren. Ben nog aan het gearen nu, wel erg vervelend om nu Gems & Enchants te halen, die zijn 50g in waarde gestegen lijkt wel.
Tanks moeten weer even inkomen, healers ook. Maar denk dat we allemaal wel tevreden gaan zijn straks.
Ik merk het ook. Op mijn shaman crit ik 10k meer dan voor de patch en diezelfde 10k lijkt wel van mijn dps als warrior afgehaald te zijn. Whirlwind is echt belachelijk, die hit voor 1-2k waar hij dat eerst voor 5-6 deed. Nu hoor ik ook van pala's dat hun consecration generfed is dus aoe zal all around the board wel verlaagd zijn.... voor melee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:25 schreef jagga het volgende:
mijn restodruid lvl 75 is juist OP.
Manaregen absoluut geen problemen mee, en ik pomp er een partij heals uit, tis gewoon te gek
Onze guildshammy raakt niet eens oom.. zelfs niet als hij het probeerd
Onze discpriest heeft nu 43k mana_!
Maar iedere tank klaagt idd bij ons ook over threat.
Kben trouwens niet de enige warrior die ermee kapt. 2 dps warriors hebben er ook de brui aan gegeven na wat testen
Ik denk dat je dat pas kunt roepen als cata een tijdje uit is en iedereen lvl 85 is en een beetje gear verzameld heeft.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik merk het ook. Op mijn shaman crit ik 10k meer dan voor de patch en diezelfde 10k lijkt wel van mijn dps als warrior afgehaald te zijn. Whirlwind is echt belachelijk, die hit voor 1-2k waar hij dat eerst voor 5-6 deed. Nu hoor ik ook van pala's dat hun consecration generfed is dus aoe zal all around the board wel verlaagd zijn.... voor melee.
Ben er alleen nog niet achter of het zo slecht gaat omdat ik nog moet wennen aan nieuwe spells en rotations of dat warriors gewoon echt fucked zijn.
Klopt, dit is niet echt representatief. Maar het had allemaal wel wat meer balanced mogen zijn dan wat het nu is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat pas kunt roepen als cata een tijdje uit is en iedereen lvl 85 is en een beetje gear verzameld heeft.In de tussentijd misschien wat alts levelen, of achter achievs aan gaan die er straks niet meer zijn. Komt wel goed
45k?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:35 schreef Zith het volgende:
Kan je geen 45k crits doen dan? kan mijn 5k gs arc mage wel...
Ik sprong laatst een gat in de lucht met een 7.5k critquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:58 schreef jagga het volgende:
[..]
45k?
ik mag blij zijn met 9k crits. (ja 9 ja)
Voor alle procs heeft WoW nu zelf iets wat erg goed werkt imo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:45 schreef ufopiloot het volgende:
Damn, ik heb echt mijn addons nodigEcht niet te spelen zo. Alle procs, holy power charges etc van retri paladins, of de lava burst reset en lightning shield charges can een ele shaman.
Werkt kut, je kan er zelf bijna niets aan aanpassen. En het laat bijvoorbeeld niet je holy power stacks zien. Daarbij geeft het gewoon elke buff/proc aan, ook als je er niets een hebt. Ik heb liever ForteX waar je alle spells handmatig in kan voeren, en precies aan kan geven wat ze moeten aangeven etc.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:53 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor alle procs heeft WoW nu zelf iets wat erg goed werkt imo.
Ik hoorde gisteren iemand roepen dat ie in een duel met een arcane mage een crit van 70k op zn dak had gekregen. Nu lijkt 70k me een beetje teveel van het goeie, maar in pve heb ik er enkele crits van 40k uit weten te persenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:58 schreef jagga het volgende:
[..]
45k?
ik mag blij zijn met 9k crits. (ja 9 ja)
HEt is wel de vorige pagina maar ik wil er nog even op reagerenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:45 schreef GlenSpey het volgende:
Ik blijf erbij dat ik de oude talent trees 10 keer liever uitgebreider had willen zien worden dan deze nieuwe talent trees. Ik heb nu 3 van mijn chars ingevuld en het is ook echt drie keer niks... ik heb bij alledrie (dudu, holypally en mage) talents moeten kiezen die gewoon nergens op slaan. Bij mijn arcane mage heb ik zeker 4 talent points die ergens staan puur omdat ze nergens anders kunnen. Ik heb er dus geen moer aan.
Dit noemt blizzard dan gebalanceerd... talent trees waarbij je bruikloze en pvp talents moet nemen omdat er niks anders voor is. Zo kan ik de boel ook wel balanceren ja
In de oude talent trees waren er inderdaad meer 'filler' talents maar iig had je zelfs daar nog een beetje aan. Wat moet ik met een buff na het stoppen van een spellcast als ik nooit spellcasts hoef te stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |