Hm, Divine Guardian lijkt me wel een handige skill en reckoning ook (grote buff) en judgement of the just is zo goed niet want hij werkt niet op bazen. (of dat is veranderdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:47 schreef Metonae het volgende:
Iemand die een protection paladin speelt hier? Heb net een talent build gemaakt en ik heb een second opinion nodig
Ja, echt zonde. Er lijkt op dit moment heeeeel weinig geld te verdienen. Misschien ligt het ook aan de periode binnen de expansion. Veel items komen ook telkens terug in de mailboxquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:50 schreef MassimO het volgende:
[..]
Op Haomarush ook. Vorige week kosten een Flask of the Frost Wyrm 16G , deze week al een hele zwik gezien voor 12G. Zo gauw ze onder 10G komen zal ik eens een stel stacks inslaan , om het levelen in Cata wat te vergemakkelijken
Zou misschien wel kunnen inderdaad, heb op mn priest ook amper tot geen glyphs verkocht, krijg zo'n beetje alles terug iedere keerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:05 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja, echt zonde. Er lijkt op dit moment heeeeel weinig geld te verdienen. Misschien ligt het ook aan de periode binnen de expansion. Veel items komen ook telkens terug in de mailbox
Ik zie niet echt het nut in die 2 punten op 20 yards meer range op je judgements.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:47 schreef Metonae het volgende:
Iemand die een protection paladin speelt hier? Heb net een talent build gemaakt en ik heb een second opinion nodig
Ja is een goeie, nog ff rare pets kopen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:29 schreef Sjiznit het volgende:
En iedereen spaart een beetje voor Cata. Ik heb wel twee Razzashi Hatchlings van de AH gehaald. Beide voor 1.1k goud. Een voor mezelf en een om te verpatsen. Aangezien die ook hoogst waarschijnlijk verwijderd wordt uit het spel.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:50 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Zitten de nieuwe class/race combo's er trouwens morgen ook in ?
Met cataclysm zelf komt dat.quote:
Voor warriors als je armspenetrated bent in DPS. als cata uitkomt kan je maar beter voor strenght gems gaan want Arm penetration gaat uit wow, dit komt doordat er teveel 13jarige zijn die niet weten waar arm-pen voor is. Ik bedoel deze gassjes lezen niks en roepen al om moord en brand als er een woord staat met meer dan 4 letters. Ohja Spellpowerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:27 schreef Amnistia het volgende:
Oww kutjes nu mag ik weer allemaal zooi gaan veranderen op mijn warrior en mijn mage![]()
Ben erg benieuwd wat ze allemaal gaan veranderen, aanpassen enz.
Nou ik zie het alweer je krijgt niet normaal antwoord alleen van waarom heb je 2/2 judgement range,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:47 schreef Metonae het volgende:
Ik gebruik ook wowmatrix plus de curse addon voor updates. Maar je weet ook niet of alles geupdate is voor de patch.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:08 schreef Rp2009 het volgende:
[..]
Same![]()
Wowmatrix update lang niet alles. (of ik heb te veel addons)
Dan kom ik dus hieropquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:17 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nou ik zie het alweer je krijgt niet normaal antwoord alleen van waarom heb je 2/2 judgement range,
die snapte ik ook niet helemaal aangezien dat echt geen reed uitmaakt is meer iets voor pvp je opponent is 1% hp ofzo nog ff judgementje op em en hij is finished. maar anyway als ik jou was aangezien Defense weg gaat heb je block rate nodig. Ja defense gaat weg dus doe die 2 punten in
Protection>Reckoning> 2/2 en veel beter (Y)
hoop dat je er wat aan hebt
apeace
Je refereert het meteen dat het niet werkt dat klopt niet, het werkt wel maar het is toch niet echt nuttig aangezien Misdirection van hunters nog steeds blijft bestaan. en aangezien in dungeons gewoon groepjes zijn heb je het niet echt heel erg hard nodig. Echt niet, enige rede waarom iemand daarin zou talenten is omdat hij/zij dit nodig kan vinden voor PvPquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:35 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dan kom ik dus hierop
Judgement of the Pure werkt niet op bosses? Lijkt me vrij sterk, maar als het echt niet werkt kan ik het net zo goed weghalen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:09 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Voor warriors als je armspenetrated bent in DPS. als cata uitkomt kan je maar beter voor strenght gems gaan want Arm penetration gaat uit wow, dit komt doordat er teveel 13jarige zijn die niet weten waar arm-pen voor is. Ik bedoel deze gassjes lezen niks en roepen al om moord en brand als er een woord staat met meer dan 4 letters.
Lekker in de trade zitten spammen, 3 minuten voor server shutdown nog een ICC 10 man raid kunnen makenquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:03 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Lekker in de trade zitten spammen, 3 minuten voor server shutdown nog een ICC 10 man raid kunnen maken
Ik zat terwijl je dit postte inderdaad al in de prot tree met kwijlstraaltjes te kijken naar Incitequote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:43 schreef Sjiznit het volgende:
Extended maintenance tot 16:00.
En MeraViglioSa, er zijn op het ogenblik geen 1h wapens met str. Dus het schijnt dat SMF nog niet echt nuttig gaat zijn tot cata. Verder, waarom heb je gekozen voor die 20% healing minder op targets en meer healing op jezelf. Op PvE bazen heb je daar niet echt wat aan, voor pvp is het natuurlijk een ander verhaal. Zelfde voor Die by the Sword. Als het goed is hoor jij helemaal niet zodanig geraakt te worden dat je onder je 20% komt. Dan kan je wat mij betreft beter wat punten in Incite doen in de prot tree.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zat terwijl je dit postte inderdaad al in de prot tree met kwijlstraaltjes te kijken naar Incite![]()
Die healing was meer een vullertje, maar weet nu waar die punten eigenlijk beter naartoe kunnen gaan![]()
Lastig dat je eerst een tree tot en met de laatste tier moet vullen voor je in een andere verder kunt.![]()
Dan denk ik dat dit em dan wordt![]()
[ afbeelding ]
Nu sla je Executioner over en heb je nog steeds Die by the Sword en Furious Attacks. En let op dat je nu een tree maakt voor level 85 al.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zat terwijl je dit postte inderdaad al in de prot tree met kwijlstraaltjes te kijken naar Incite![]()
Die healing was meer een vullertje, maar weet nu waar die punten eigenlijk beter naartoe kunnen gaan![]()
Lastig dat je eerst een tree tot en met de laatste tier moet vullen voor je in een andere verder kunt.![]()
[ afbeelding ]
r.i.p. warrior dpsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:46 schreef MarkyB het volgende:
....
Tering wat was dat stressen. En de pug kon me gestolen worden.
ik denk dat het wel mee valt.quote:
Maar dat was het al.quote:En ik ga heeeel zeker weten, prot pvp proberen schijnt echt dik OP te zijn
Mja, maar nu hebben we nog meer zelfhealing <3quote:
Lijkt mij wel. Bepaalde stats gaan veranderen, bepaalde stats verdwijnen. Dus ook gems en enchants moet je weer aan gaan passen. Je zal weer moeten gaan kijken naar je caps e.d. en je gems en enchants erop aanpassen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:38 schreef MarkyB het volgende:
Moet er opnieuw gegemd en enchant worden?!
dit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:50 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Bepaalde stats gaan veranderen, bepaalde stats verdwijnen. Dus ook gems en enchants moet je weer aan gaan passen. Je zal weer moeten gaan kijken naar je caps e.d. en je gems en enchants erop aanpassen.
http://www.mmo-champion.com/content/quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:10 schreef webbyplus het volgende:
Zeg, zijn de patchnotes van vandaag al ergens beschikbaar?
Mijn dank is 4 meter 73quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:12 schreef MarkyB het volgende:
[..]
http://www.mmo-champion.com/content/
Scroll en gij zult vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |