Ik zat terwijl je dit postte inderdaad al in de prot tree met kwijlstraaltjes te kijken naar Incitequote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:43 schreef Sjiznit het volgende:
Extended maintenance tot 16:00.
En MeraViglioSa, er zijn op het ogenblik geen 1h wapens met str. Dus het schijnt dat SMF nog niet echt nuttig gaat zijn tot cata. Verder, waarom heb je gekozen voor die 20% healing minder op targets en meer healing op jezelf. Op PvE bazen heb je daar niet echt wat aan, voor pvp is het natuurlijk een ander verhaal. Zelfde voor Die by the Sword. Als het goed is hoor jij helemaal niet zodanig geraakt te worden dat je onder je 20% komt. Dan kan je wat mij betreft beter wat punten in Incite doen in de prot tree.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zat terwijl je dit postte inderdaad al in de prot tree met kwijlstraaltjes te kijken naar Incite![]()
Die healing was meer een vullertje, maar weet nu waar die punten eigenlijk beter naartoe kunnen gaan![]()
Lastig dat je eerst een tree tot en met de laatste tier moet vullen voor je in een andere verder kunt.![]()
Dan denk ik dat dit em dan wordt![]()
[ afbeelding ]
Nu sla je Executioner over en heb je nog steeds Die by the Sword en Furious Attacks. En let op dat je nu een tree maakt voor level 85 al.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zat terwijl je dit postte inderdaad al in de prot tree met kwijlstraaltjes te kijken naar Incite![]()
Die healing was meer een vullertje, maar weet nu waar die punten eigenlijk beter naartoe kunnen gaan![]()
Lastig dat je eerst een tree tot en met de laatste tier moet vullen voor je in een andere verder kunt.![]()
[ afbeelding ]
r.i.p. warrior dpsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:46 schreef MarkyB het volgende:
....
Tering wat was dat stressen. En de pug kon me gestolen worden.
ik denk dat het wel mee valt.quote:
Maar dat was het al.quote:En ik ga heeeel zeker weten, prot pvp proberen schijnt echt dik OP te zijn
Mja, maar nu hebben we nog meer zelfhealing <3quote:
Lijkt mij wel. Bepaalde stats gaan veranderen, bepaalde stats verdwijnen. Dus ook gems en enchants moet je weer aan gaan passen. Je zal weer moeten gaan kijken naar je caps e.d. en je gems en enchants erop aanpassen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:38 schreef MarkyB het volgende:
Moet er opnieuw gegemd en enchant worden?!
dit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:50 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Bepaalde stats gaan veranderen, bepaalde stats verdwijnen. Dus ook gems en enchants moet je weer aan gaan passen. Je zal weer moeten gaan kijken naar je caps e.d. en je gems en enchants erop aanpassen.
http://www.mmo-champion.com/content/quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:10 schreef webbyplus het volgende:
Zeg, zijn de patchnotes van vandaag al ergens beschikbaar?
Mijn dank is 4 meter 73quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:12 schreef MarkyB het volgende:
[..]
http://www.mmo-champion.com/content/
Scroll en gij zult vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |