Nee nee, als de updater zelf bezig is met schrijven zeg maarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
rechter muisknop en uitvoeren als administrator ?
71%quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:25 schreef webbyplus het volgende:
55% installing, nu 20 minuten bezig :S
Klinkt interessant, more info plx.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:20 schreef Karina het volgende:
Ik las in de patchnote iets over multiple monitor ondersteuning, heeft iemand dat al geprobeerd en wat houdt het precies in? Kun je bepaalde onderdelen naar je tweede monitor slepen (chat, maps, of iets dergelijks?).
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:24 schreef PsychoTheRapist het volgende:
http://www.wowwiki.com/Quest:The_Gnoll_King![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er staat niet zoveel:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Klinkt interessant, more info plx.
quote:Graphics
* Improved water and lava rendering system (Video Options - Liquid Detail on the Graphics Panel)
* Dynamic Sunshafts effect (Video Options - Sunshafts on the Graphics Panel)
* Multi-monitor support (Video Options - Monitor on the Graphics Panel)
* OpenGL Hardware Cursor support for Windows (Video Options - Hardware Cursor on the Advanced Panel)
* Experimental support for DX11 (enabled by passing '-d3d11' on the command line or adding SET gxApi "d3d11" to the Config.WTF file)
Ik heb het geprobeerd en voor wat ik kon zien kan je alleen kiezen op welke monitor je WoW wilt hebben. Je primary, monitor 1 of monitor 2. Ik kon er niet meerdere aanklikken.quote:
Klopt, ik ben nu klaar met de patches, etc. en je kunt alleen maar kiezen op welke monitor je speelt, maar volgens mij kon ik dat sowieso al instellen met mijn videokaart.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:50 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd en voor wat ik kon zien kan je alleen kiezen op welke monitor je WoW wilt hebben. Je primary, monitor 1 of monitor 2. Ik kon er niet meerdere aanklikken.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:00 schreef Dibble het volgende:
Omg, Mijn pala, wat hebben ze gedaan die hoerezonen!! :R moet nu holy light ipv Flash gebruiken. En wtf mijn mana, ik raak te snel oom.
Dat is je guildtabardquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:07 schreef Karina het volgende:
OK iets raars, toen in inlogde had ik opeens een of andere tabard, maar die is nu weer verdwenen na 2 minuten?
[ afbeelding ]
Dat klopt (kwam ik net achter), maar die heb ik dus helemaal niet! Wel een guild, maar niet de tabard, of krijg je die nu zonder dat je hem gekocht hebt soms? Was wel van korte duur danquote:
Alleen zichtbaar in je characterscreen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klopt (kwam ik net achter), maar die heb ik dus helemaal niet! Wel een guild, maar niet de tabard, of krijg je die nu zonder dat je hem gekocht hebt soms? Was wel van korte duur dan![]()
Pff wat een gedoe, geen idee welke spec ik nu moet nemen, SV of MM (of misschien wel BM?). Ik ga maar even op mijn shaman inloggen en trainen.
Waarom zou iedereen dan nu opeens tank/healer spelen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:36 schreef GlenSpey het volgende:
Ik had eigelijk op instant queues voor heroic dungeons gehoopt maar tis gewoon weer als vanouds een kwartier wachten als pure dps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |