Sorry, ben echt een vreselijke computernoob. Waarom zou de pc deze update niet trekken en is er iets dat ik kan veranderen aan instellingen etc zodat hij het wel trekt? Er is zat schijfruimte.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:58 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het aan het programma zelf ligt, maar dat je PC het programma niet trekt.
Dát zijn wel Shammy Earthquakesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:01 schreef ConscienceNL het volgende:
[ afbeelding ]
En dit gebeurd er dus nu ook af en toe in Orgrimmar
Vooral als je pc er steeds halverwege de brui aan geeftquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:02 schreef Sapstengel het volgende:
Tering wat duurt dat installeren lang. Downloaden ging bijna sneller.
Als je Flash of Light gebruikte in plaats van Holy Light snap je sowieso niet bijster veel van je spec/class.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:00 schreef Dibble het volgende:
Omg, Mijn pala, wat hebben ze gedaan die hoerezonen!! :R moet nu holy light ipv Flash gebruiken. En wtf mijn mana, ik raak te snel oom.
Erg stoer inderdaadquote:
Holy light is nu de nieuwe flash of light, kost weinig en je krijgt weinigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:00 schreef Dibble het volgende:
Omg, Mijn pala, wat hebben ze gedaan die hoerezonen!! :R moet nu holy light ipv Flash gebruiken. En wtf mijn mana, ik raak te snel oom.
Nog steeds Holy Light.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Holy light is nu de nieuwe flash of light, kost weinig en je krijgt weinigalleen hebben ze de casting time nog steeds erg lang gelaten... beetje vreemd. Wat is dan de nu de main heal voor holy pally's? Ik neem aan niet flash of light...?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:23 schreef SharQueDo het volgende:
Mijn level 85 builds:
Rogue PvE
Rogue PvP
Resto Druid PvE
Resto Druid PvP
Tank Druid
Comments/suggesties?
Wees dan eens wat meer online! Wij zijn hier niet degene die fout zijn!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:53 schreef SharQueDo het volgende:
En post gvd eens niet zo snel, in 1 dag tijd een heel topic (286) gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |