Dacht al, misschien is ze 3 of 11.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:10 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
25, vader is hertrouwd en herscheiden enzo
We kunnen alle users in een spoiler zettenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:11 schreef RitseB het volgende:
Die OP begint trouwens een beetje uit de klauwen te lopen
5 en 7, een paar jaar er voor, of er na. Kutgrap van mij.quote:
V, WAAR IS JE HOED. IK WIL HEM ZIEHIEN.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:12 schreef Gamer_V het volgende:
Helemaal klaar voor Suit up-dayen om in stemming te komen even de nieuwste HIMYM kijken!
[..]
We kunnen alle users in een spoiler zetten
Ben je morgen op kantoor?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:12 schreef Gamer_V het volgende:
Helemaal klaar voor Suit up-dayen om in stemming te komen even de nieuwste HIMYM kijken!
[..]
Nope. Maar ik denk er wel vrijdag mee te gaan naar dat biergebeurenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ben je morgen op kantoor?
En ik vind dat Poit wel terug gevonden is. En inactieve users in een spoiler inderdaad
Vrij tof, dank jequote:
Niet! Ik ben nog steeds zoek!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ben je morgen op kantoor?
En ik vind dat Poit wel terug gevonden is. En inactieve users in een spoiler inderdaad
fotoooos, met je kipgezicht erbijquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:16 schreef Gamer_V het volgende:
PM. Ik heb vandaag trouwens een nieuwe hoed gekocht dus je hebt er niks aan.
Je gaat toch niet hetzelfde doen als ik met horloges hè? Dan begin je met het dragen van die krengen en binnen no time heb je vier veel te dure klokjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:16 schreef Gamer_V het volgende:
PM. Ik heb vandaag trouwens een nieuwe hoed gekocht dus je hebt er niks aan.
Uit een meet, met kip, veel kip. Zo veel kip dat V het nodig vond om op zijn gezicht te smeren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
kipgezicht ja, uit welke serie/film komt dat ookalweer?
Waarschijnlijk wel, de verkoopster zei dat er een verschil was tussen zomer- en winterhoeden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet hetzelfde doen als ik met horloges hè? Dan begin je met het dragen van die krengen en binnen no time heb je vier veel te dure klokjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Handige terugvindfunctiequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:20 schreef Nebo het volgende:
En een search op afbeeldingen geeft alle prachtige plaatjes die in dat topic voorbij zijn gekomen
Vooral deze springt eruitquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:20 schreef Nebo het volgende:
En een search op afbeeldingen geeft alle prachtige plaatjes die in dat topic voorbij zijn gekomen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:19 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, de verkoopster zei dat er een verschil was tussen zomer- en winterhoeden.De hoed die ik vandaag gekocht heb is ook meteen het duurste kledingstuk wat ik ooit gekocht heb
[vrouw]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de H&M hebben ze ook leuke hoedjes, beetje klassiek maar toch eigentijds. Pasvorm is ook prima.[/vrouw]Do androids dream of electric sheep?
Ze hebben er ook hele leuke, rode jurkjes.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:22 schreef RitseB het volgende:
[..]
[vrouw]
Bij de H&M hebben ze ook leuke hoedjes, beetje klassiek maar toch eigentijds. Pasvorm is ook prima.[/vrouw]
quote:
Die passen alleen niet zo goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ze hebben er ook hele leuke, rode jurkjes.
Een paar jaar geleden zijn Spanky en ik ook beide in pak (oke, ik maar half...) naar Sony gegaan, dus we stonden iig al bekend als suited upquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:16 schreef Nebo het volgende:
Ik ga morgen voor een zwart overhemd met een zwarte spijkerbroek met daar overheen een mooi bruin colbertje. Netter dan dat heeft niemand mij ooit gezien! Nu maar hopen dat het koud wordt en Sony de airco aan heeft staan morgen
Op zaterdag heb ik geen OV. Aangezien bijna op kamers zit kan ik het geld echt niet missen. Doe maar een keer een raincheck.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:27 schreef koei het volgende:
Maar goed, meer animo voor bier + games zaterdag de 30e?
Werkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:27 schreef koei het volgende:
Ander feestjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:27 schreef koei het volgende:
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:11 schreef RitseB het volgende:
Die OP begint trouwens een beetje uit de klauwen te lopen
Userpics? Werkt nog niet iedereen aan meequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:27 schreef koei het volgende:
Is in scene gezet denk ik. Die deuren zijn al zover dicht dat er niemand meer tussen past terwijl hij er tegenaan springt...quote:
Misschien wil ie het daarom proberenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:38 schreef koei het volgende:
[..]
Is in scene gezet denk ik. Die deuren zijn al zover dicht dat er niemand meer tussen past terwijl hij er tegenaan springt...
Leuk, maar heb een trouwerij die dag. Dus helaasch...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:27 schreef koei het volgende:
quote:
Dan gaat het over denk ik...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Leuk, maar heb een trouwerij die dag. Dus helaasch...
En Suit Up! day gaat het morgen ook niet worden. Moet een vriend helpen verhuizen en daarna scouting. Aan beide dingen wil ik mijn pakken niet verkloten.
Yup.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:57 schreef koei het volgende:
[..]
Dan gaat het over denk ik...
Maarre, scouting op woensdagavond?
zaterdagmiddag ben ik ook geen voorstander van, maar in de avond met kinderen nog minder. Zeker omdat je met jonge kinderen (welpen) ook nog rekening moet houden dat ze bij tijds naar bed moeten enzo en je dus vroeg moet beginnen en eindigen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Yup.
Maandag en woensdag welpen, vrijdag verkenners en explo's, zaterdagochtend bevers.
Wij zijn niet zo van de zaterdagmiddag...
De welpen zijn van 18:30 tot 20:00, dat gaat prima. Verkenners van 19:00 tot 21:00 en explo's van 20:30 tot 22:30. Dat laatste kan makkelijk op de vrijdagen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:15 schreef koei het volgende:
[..]
zaterdagmiddag ben ik ook geen voorstander van, maar in de avond met kinderen nog minder. Zeker omdat je met jonge kinderen (welpen) ook nog rekening moet houden dat ze bij tijds naar bed moeten enzo en je dus vroeg moet beginnen en eindigen.
Ik moet bekennen dat de zaterdagochtend me tegenwoordig goed bevalt. Niet op het moment dat ik op moet staan natuurlijk, maar dat deel van de dag breng ik normaal slapend door en ik heb nu wel mn vrijdag bijna altijd vrij wat erg fijn is. Daarnaast heb je na de opkomst je hele dag nog voor je!
Wat een watjes!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:34 schreef koei het volgende:
Bij ons vonden de jongste explorers tot 22:00 uur al te laat. We hebben er nu dan ook 19:00 tot 21:30 van gemaakt omdat ze nog jonger zijn
Neequote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:45 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen![]()
Is het al bijna weekend?
Die was maandag nog naar de klote (again of nog steeds, geen idee).quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:16 schreef Nebo het volgende:
Ik ga morgen voor een zwart overhemd met een zwarte spijkerbroek met daar overheen een mooi bruin colbertje. Netter dan dat heeft niemand mij ooit gezien! Nu maar hopen dat het koud wordt en Sony de airco aan heeft staan morgen
Ik ben nog jong(ish), ik grijp nog ieder excuus aan om mn pak te dragen!quote:
Suit down!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:29 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik het vandaag juist eens niet aan doe
Ik heb jou nog nooit in een pak gezienquote:
fotosoep? Dat zijn gewoon mijn keiharde paintskills!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Vandaag Suit Up dus? Ben nog aan het twijfelen, maar de gedachte aan mn heerlijke pak, hmmmm...!!
En trouwens, die kipgezicht fotosoep van de vorige pagina:EPISCH!!
Yeah maar dan fotosoep je met paint!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
fotosoep? Dat zijn gewoon mijn keiharde paintskills!
Bij een BBQ ga ik ook geen pak dragenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:29 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit in een pak gezienSpanky wel!
Ik hoop dat hij de airco gaat fixen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah maar dan fotosoep je met paint!
Wat ga je trouwens doen bij Sony nebo?
Ongekend talent, die Nebo!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij de airco gaat fixen.
Of het een officieel launch-event is weet ik niet, maar ik ga er naartoe voor Gran Turismo 5. Uiteraard weer heerlijk lunchen in Sony-stijl, paar uur die game spelen, beetje met Jeroen Bleekemolen babbelen en in een Mercedes SLS AMG zittenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah maar dan fotosoep je met paint!
Wat ga je trouwens doen bij Sony nebo?
Ik ook, want met overhemd en colbert wordt het me anders te warmquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij de airco gaat fixen.
En bij belangrijke presentaties waarvoor je zelfs naar Duitsland afreist ook nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij een BBQ ga ik ook geen pak dragen
Die gasten zitten zelf ook in een vuil t-shirt, overdressed gaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:35 schreef koei het volgende:
[..]
En bij belangrijke presentaties waarvoor je zelfs naar Duitsland afreist ook nietwc-eend had zijn pak tenminste nog bij zich!
NICE!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Of het een officieel launch-event is weet ik niet, maar ik ga er naartoe voor Gran Turismo 5. Uiteraard weer heerlijk lunchen in Sony-stijl, paar uur die game spelen, beetje met Jeroen Bleekemolen babbelen en in een Mercedes SLS AMG zitten![]()
![]()
Die maken ze daar niet gok ik zoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:42 schreef Pheno het volgende:
En dan ga ik vandaag nog naar Donkervoort. Toch maar een pak aan denk ik. Misschien krijg ik er wel 1 mee
No can do, overdag is oma jarig en 's avonds moet ik achter de bar staan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef koei het volgende:
Is er trouwens animo voor een gamemeet op zaterdag 30 oktober in Den Haag? Op loopafstand van het station?
Ik dacht dat ze daar alleen maar dit soort auto's maaktenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:49 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik gok van wel
Spyker produceert ook gewoon auto's in Zeewolde
Het is de fabriek, dus ik mag hopen van welquote:
dat is een Donkervoort iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar alleen maar dit soort auto's maakten
[ afbeelding ]
Met userpics kan wel maar dan krijg je weer zo'n schaakbord en dat vonden mensen weer te in-crowd ofzo. Was in ieder geval gezeik overquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Userpics? Werkt nog niet iedereen aan mee. Wel grappig idee
nee die zit in Leeuwarden op de busquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dode bij botsing lijnbus en auto in Groningen
Morthill?
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuwquote:
Ja, dat soort gedoe. Ach, het valt allemaal wel mee hoor. Ik moet je alleen even inlezen wat al bekend is en wat niet. Fijn dat ze gisteravond dat nog even melden dat er iemand was om te interviewen. Op mijn spinningavond.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:01 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Is de wereld groter dan TDU?
TDU werd op een gegeven moment erg saai, hoe is dit in TDU2 tegen gegaan?
Ligt de focus voornamelijk op het racen of zit er weer veel poespas omheen?
etc
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuw
En goedemorgen
mja, ben niet echt ingelezen over TDU2. Ik kan wel even in mijn RSS-bak graven voor je zodat je jezelf even snel in kan lezen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat soort gedoe. Ach, het valt allemaal wel mee hoor. Ik moet je alleen even inlezen wat al bekend is en wat niet. Fijn dat ze gisteravond dat nog even melden dat er iemand was om te interviewen. Op mijn spinningavond.
Nee dat is de bedoeling van die broekquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:22 schreef Carmichael het volgende:
Omgeslagen broekspijpen? Heb je die spijkerbroek op de groei gekocht?
Dat was wel tof igg, maar dat was met UI, en ik dacht dat je het over RL pics hadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:35 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Met userpics kan wel maar dan krijg je weer zo'n schaakbord en dat vonden mensen weer te in-crowd ofzo. Was in ieder geval gezeik over
Pauperquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:16 schreef Nebo het volgende:
Zo, zwarte spijkerbroek met bruine, omgeslagen broekspijpen, een zwart overhemd en een bruin, gestreept colbertje. Netter dan ik ooit ben geweest zonder een gala in zicht
ik ben benieuwdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
Al gecoverdIk heb ook wel wat vragen al, dus all is well. Camera opgeladen, extra accu is ook weer vol. CF-kaartjes zijn weer op de backup gegaan, twee pennen, kladblok, ik ben er weer klaar voor
Nice, foto's van de Mercedes gaan helaas van mijn mobiel komen, maar die kan gelukkig aardige plaatjes schietenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
Al gecoverdIk heb ook wel wat vragen al, dus all is well. Camera opgeladen, extra accu is ook weer vol. CF-kaartjes zijn weer op de backup gegaan, twee pennen, kladblok, ik ben er weer klaar voor
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat niet iedereen zijn kop in de OP wil hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was wel tof igg, maar dat was met UI, en ik dacht dat je het over RL pics had
quote:
1, maar mijn telefoon faalt altijd met die accenten, dus ik deed het maat even zo! Mijn totale outfit is duurder dan jouw iPadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]een? of 1?
Hmm nou iPad komt pas morgen, waren al geweest maar was niemand thuis, dus dan morgen op het werk laten afleveren.
maar het is geen suit dus suit up gaat voor jou niet opquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
1, maar mijn telefoon faalt altijd met die accenten, dus ik deed het maat even zo! Mijn totale outfit is duurder dan jouw iPad
Ik zit al te denken aan een tweede iPadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]een? of 1?
Hmm nou iPad komt pas morgen, waren al geweest maar was niemand thuis, dus dan morgen op het werk laten afleveren.
Incontinentie-ondergoed schijnt dan ook best prijzig te zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Mijn ondergoed is duurder dan jouw overhemd Nebo
Je bent zeker te vroeg bij Sonyquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Incontinentie-ondergoed schijnt dan ook best prijzig te zijn.
OW NO HE DIDNT!
did what?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Incontinentie-ondergoed schijnt dan ook best prijzig te zijn.
OW NO HE DIDNT!
Nee exact op tijd. Zo uitstappen op Elzenhof en dan nog 10 minuten lopenquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee exact op tijd. Zo uitstappen op Elzenhof en dan nog 10 minuten lopen
Gelukt, in de verte is het gebouw te zien. Scheelt dat ik nu weet hoe ik lopen moetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]vergeet niet ruim van tevoren aan te vragen dat de bus moet stoppen, anders rijdt ie door! (de klootzak!)
Lol. Nou ja, ik ga eens omkleden (ja koei, in pakquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Gelukt, in de verte is het gebouw te zien. Scheelt dat ik nu weet hoe ik lopen moet
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]vergeet niet ruim van tevoren aan te vragen dat de bus moet stoppen, anders rijdt ie door! (de klootzak!)
Dan doe je iets niet goedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
1, maar mijn telefoon faalt altijd met die accenten, dus ik deed het maat even zo! Mijn totale outfit is duurder dan jouw iPad
in pak naar Lelystadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol. Nou ja, ik ga eens omkleden (ja koei, in pak) en dan ook eens op zoek naar dat gat van een Lelystad.
Als de ps3 nog backwards compatible was hadden we het al eeuwen kunnen spelenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Crazy Taxi naar PSN en XLBA
werd tijd !! Nja duurt nog lang
Geen probleem hier hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:11 schreef Gamer_V het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat de zakken van mijn pak nep zijn.
[ afbeelding ]
[..]
Als de ps3 nog backwards compatible was hadden we het al eeuwen kunnen spelen
zakken in je pak mag je nooit gebruiken, dat ziet er niet uit en misvormt je pakquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:11 schreef Gamer_V het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat de zakken van mijn pak nep zijn.
[ afbeelding ]
[..]
Als de ps3 nog backwards compatible was hadden we het al eeuwen kunnen spelen
Wacht er maar ff danquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit al te denken aan een tweede iPad
waarom?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:51 schreef RitseB het volgende:
Er zit een baard in de goodiebag van Medal Of Honour.
In die van mij zit een prachtige metallic doos en de gamequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:51 schreef RitseB het volgende:
quote:
Gaar Tyfspelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:11 schreef Flodder450 het volgende:
[Update] Gran Turismo 5 is weer vertraagd
Deja vu
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:11 schreef Flodder450 het volgende:
Deja vu
Net nog een presentatie gehad met garantie dat ie in november verschijntquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:11 schreef Flodder450 het volgende:
Deja vu
Ik las het al ja, de mensen bij Donkervoort keken me al aan waarom ik zo moest lachenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:11 schreef Flodder450 het volgende:
Deja vu
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:51 schreef RitseB het volgende:
Eng, ben jij ook net binnen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Net nog een presentatie gehad met garantie dat ie in november verschijntDie game wordt wel echt ongelooflijk baas trouwens, damn!
hoe was het bij Donkervoort btw?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las het al ja, de mensen bij Donkervoort keken me al aan waarom ik zo moest lachen
dat interview was sowieso niet boeiendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:31 schreef Pheno het volgende:
Interview ging niet door, de beste man moest opeens weg. Dus dat gaat per mail. Ook prima. Liever een uitgebreid antwoord per mail dan een kortaf antwoord omdat hij haast heeft.
Nou ja, op zich is het een geinig spel. Maar de auto'squote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:33 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
dat interview was sowieso niet boeiend
je mocht zeker geen stukje rijden?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, op zich is het een geinig spel. Maar de auto's
GAST Hoe en wat?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Morgen ga ik een Lotus Elise ophalen
checkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:01 schreef koei het volgende:
De killzone 3 beta staat online voor de mensen met +
Enkel voor de eerste 5.000 uit Europa...
Ja en gratis de DLC voor Fallout 3. Wat ik een zeer nette actie vindquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:01 schreef koei het volgende:
De killzone 3 beta staat online voor de mensen met +
Enkel voor de eerste 5.000 uit Europa...
Beetje jammer dat het een ruk game isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en gratis de DLC voor Fallout 3. Wat ik een zeer nette actie vind
Nickkk heb je hem binnen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en gratis de DLC voor Fallout 3. Wat ik een zeer nette actie vind
Ja, ik ken het probleemquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:18 schreef koei het volgende:
Ik heb echt teveel PSN dingen gedownload de laatste tijd. Ook veel die ik daardoor amper speel. Mijn verzameling online games is in een paar maanden verviervoudigd ofzo...
Mijn meest gespeelde game van de afgelopen tijd is Fieldrunnersquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ik ken het probleem
Heb ook al even geen full retail game meer gekocht..
Nu met Peggle bezig
Peggle is gruwelijk vetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ik ken het probleem
Nu met Peggle bezig
I know, het zat gratis op mijn telefoon, jammer alleen dat de save game waarmee ik hem bijna uit had weg was na een software update van dat dingquote:
Peggle heb ik uitgespeeld op zowel mijn PC als mijn telefoon, dus speel het niet meer op mijn PS3quote:
Pegglequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ik ken het probleem
Nu met Peggle bezig
Cadeautje voor mijn leidinggevende die opstapt na deze week. We laten 'm eerst in de waan dat 'ie 'm krijgt, maar hij mag er een uurtje in rijden en dan moet 'ie weer terugquote:
hoe doet Rossdale het bij jullie?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:01 schreef Egamer het volgende:
Volgens mij heb ik vandaag Ritse en Pheno gezien
ZO SLECHT HIJ WORDT OVERMORGEN ONTSLAGENquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:02 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
hoe doet Rossdale het bij jullie?
Dan heb je het druk gehad, Ritse en ik waren op twee verschillende plaatsen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:01 schreef Egamer het volgende:
Volgens mij heb ik vandaag Ritse en Pheno gezien
terechtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef Egamer het volgende:
[..]
ZO SLECHT HIJ WORDT OVERMORGEN ONTSLAGEN![]()
![]()
Ik was ook op twee verschillende plaatsenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je het druk gehad, Ritse en ik waren op twee verschillende plaatsen.
waar eke? waar?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:05 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik was ook op twee verschillende plaatsen
Gast, volgens mij zat jij met je microfoon te prutsen terwijl ik aan het gamen was.quote:
Ik had geen microfoon bij me, dat was m'n collega Rob.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef RitseB het volgende:
[..]
Gast, volgens mij zat jij met je microfoon te prutsen terwijl ik aan het gamen was.
Zo'n grote Bob Dylan bril ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik had geen microfoon bij me, dat was m'n collega Rob.Hij ging naast je zitten. Tenminste, als jij bijna dezelfde bril als ik ophad (maar ik had hem toen niet op)
Jij bent potverdeurie naar twee events op één dag geweest?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik had geen microfoon bij me, dat was m'n collega Rob.Hij ging naast je zitten. Tenminste, als jij bijna dezelfde bril als ik ophad (maar ik had hem toen niet op)
ja bij XGN is het onmogelijk om een sociaal leven te hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij bent potverdeurie naar twee events op één dag geweest?
Druk druk druk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:05 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik was ook op twee verschillende plaatsen
Ja nou ik was al in Utrecht vanwege school en moest anders toch op m'n collega wachten, dus ik mocht mee naar MoH en dan direct door naar Donkervoortquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij bent potverdeurie naar twee events op één dag geweest?
Maar E, je wist dat ik het was en je zegt niet even hoi?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:23 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ja nou ik was al in Utrecht vanwege school en moest anders toch op m'n collega wachten, dus ik mocht mee naar MoH en dan direct door naar Donkervoort
Erg he. En ook niet zeggen als ie iemand van FOK! ziet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
Maar E, je wist dat ik het was en je zegt niet even hoi?
Ik wist niet zeker dat jij het wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
Maar E, je wist dat ik het was en je zegt niet even hoi?
Aww...quote:
je hebt ritse toch al vaker gezien toen je hier nog crew was?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker dat jij het wasEn ik ben altijd verlegen. En ik wist alleen van Pheno toen ik z'n post over Donkervoort net las
Volgende keer zeg ik hoi!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker dat jij het wasEn ik ben altijd verlegen. En ik wist alleen van Pheno toen ik z'n post over Donkervoort net las
Volgende keer zeg ik hoi!
Volgens mij betaal ik al een tijdje voor een fikkie en een stuk cake ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:28 schreef koei het volgende:
[..]
Aww...
Je hebt toch wel een uitvaartverzekering he?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:26 schreef RitseB het volgende:
Nebo, zusje lief wil trouwens mee naar dat feestje in Tilburg
Nee, kort nadat hij kwam was ik wegquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:28 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
je hebt ritse toch al vaker gezien toen je hier nog crew was?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef Egamer het volgende:
[..]
Nee, kort nadat hij kwam was ik weg
Bij Poit zijn zusjes vanuit principequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij hebt mij zusje toch ook gezien?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij hebt mij zusje toch ook gezien?
Top!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
hoe is de gezondheid btw?
qft!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bij Poit zijn zusjes vanuit principeMaakt niet uit of hij ze wel of niet gezien heeft of dat ze erbij zitten, het wordt gewoon verkondigd zo vaak als het maar kan
Ik zou gewoon de verwarming aan doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Trouwens, is 60 euro duur voor handschoenen? Ik wil leren handschoenen hebben voor in de auto. Iemand enig idee waar ik die dingen kan kopen?
Goed om te horen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef Egamer het volgende:
[..]
Top!Sinds mei ben ik officieel geen hartpatiënt meer, en terecht want ik heb helemaal nergens meer last van. Met voetbal ben ik ineens supersnel en superfit geworden en ben ook niet meer bang dat het een keer mis kan gaan.
het stuur blijft altijd zo lang koudquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de verwarming aan doen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef Egamer het volgende:
[..]
Top!Sinds mei ben ik officieel geen hartpatiënt meer, en terecht want ik heb helemaal nergens meer last van. Met voetbal ben ik ineens supersnel en superfit geworden en ben ook niet meer bang dat het een keer mis kan gaan.
Sinds de operatie van vorig jaar september heb ik over het algemeen nergens meer last van gehad. Dus gelukkig was een 2e operatie goed voor mij.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Goed om te horen!Was het gewoon zomaar ineens over?
Maar uh, een golfwinkel of zo? Perry Sport heeft ook van die handschoenen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
het stuur blijft altijd zo lang koud
V&D in A'foort heeft echt een shitload aan die dingenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Trouwens, is 60 euro duur voor handschoenen? Ik wil leren handschoenen hebben voor in de auto. Iemand enig idee waar ik die dingen kan kopen?
fucking relaxed dudequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:39 schreef Egamer het volgende:
[..]
Sinds de operatie van vorig jaar september heb ik over het algemeen nergens meer last van gehad. Dus gelukkig was een 2e operatie goed voor mij.
SPOILER: Tieten voor Eke!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Golfhandschoenen worden over het algemeen per stuk verkochtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar uh, een golfwinkel of zo? Perry Sport heeft ook van die handschoenen.
morgen meteen ff kijken, ook ff kijken of ik misschien op de Hoge Kleij handschoenen kan halenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
V&D in A'foort heeft echt een shitload aan die dingenBinnenlopen tegenover de HEMA en dan meteen links.
Dan koop je er tweequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:45 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Golfhandschoenen worden over het algemeen per stuk verkocht
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
fucking relaxed dudeSPOILER: Tieten voor Eke!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
quote:
In de autoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Klinkt ook lekker heftigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef Egamer het volgende:
[..]
Gast...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
het stuur blijft altijd zo lang koud
Of een echte man worden of een fohn voor in de auto om je stuur te fohnenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:41 schreef koei het volgende:
[..]
Gast...
En daar dan ook nog eens zestig euro aan uit willen gevenZoveel betaal ik nog niet eens voor goede snowboardhandschoenen... Bij de Perry hebben ze in het winterseizoen overigens wel van die dunne binnenhandschoentjes. Leren handschoenen moet je gewoon over een maandje ofzo bij de V&D halen. Of gewoon een stuurhoes of stuurverwarming!
Ik zie hem al in de elektronicawinkel vragen om een fohn met autostekkerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Of een echte man worden of een fohn voor in de auto om je stuur te fohnen
Inderdaadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:52 schreef koei het volgende:
[..]
Ik zie hem al in de elektronicawinkel vragen om een fohn met autostekker
Ik ga vrijdag starten met een cursus academic writing. Mijn scriptie moet verplicht in het Engels en mn schrijfvaardigheid is nog niet op niveau dus dat moet ik daarmee gaan oppoetsen. Verder heb ik volgende week weer een afspraak, maar mn motivatie is weer nihilquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Inderdaad
Hoe gaat het met je studie?
Ik game tegenwoordig alleen nog maar kleine spelletjes, dus dat valt wel mee. singstar dance en rock band 3 staan voor dit jaar op de planning en volgend jaar brink en spec ops, en dat is het dan wel weer... ben geen echte gamer meerquote:
Ik heb er nooit last van. Leren bekleding, inclusief stuurquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Handschoenen in de auto is juist überrelaxed: meteen lekker warm aan je handen en niet bijna een half uur dat koude teringstuur vasthouden terwijl je net wakker bent. Liever een stukje comfort dan mezelf onnodig kwellen
ook niet als het gevroren heeft?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er nooit last van. Leren bekleding, inclusief stuur
iedereen lijkt wel aan de ziekte te zijn sinds gisteren. Heb er zelf geen last van, maar binnen de bank lopen ze ook allemaal te kuchen en te niezen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:28 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Temperatuur zakt weer in Nederland dus mijn keel zit weer vol, hoest me te pletter.![]()
Nee, ik heb warme handen, zo opgelost.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:20 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ook niet als het gevroren heeft?
Hier binnen de bank ook genoeg tegen gekomenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:45 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
iedereen lijkt wel aan de ziekte te zijn sinds gisteren. Heb er zelf geen last van, maar binnen de bank lopen ze ook allemaal te kuchen en te niezen.
* SpankmasterC meldt zich voor snotdienstquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:48 schreef Bart het volgende:
* Bart meldt zich voor de hoest- en niesbrigade
Ah hebben ze jou daarvoor gepaaldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
* SpankmasterC meldt zich voor snotdienst
Moggequote:
quote:
Dat bepaal ik wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik word niet gepaald, ik paal zelf alleen!
welke bank?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier binnen de bank ook genoeg tegen gekomen
(jij hebt me dus ziek gemaakt)
Ik neem braaf vitamientjes! En eet appels en shit!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:43 schreef GameBabe het volgende:
Jongens, de r is in de maand, dan moet je braaf je vitamientjes nemen. Hier geen last van snot! Klopt af!
Koninklijke Bank van Schotlandquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:37 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
welke bank?
en nee, zeker niet![]()
Neem vitamientjes en alles maar keel zit gewoon dicht, even flink losstomen en weg is het.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:43 schreef GameBabe het volgende:
Jongens, de r is in de maand, dan moet je braaf je vitamientjes nemen. Hier geen last van snot! Klopt af!
Appels ok, maar shit...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik neem braaf vitamientjes! En eet appels en shit!
Ik heb hier een kilo kiwi naast me staan!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:43 schreef GameBabe het volgende:
Staan, nu nog opetenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:52 schreef Bart het volgende:
Ik heb hier een kilo kiwi naast me staan!
Ja rustig aan, moeten eerst nog rijp worden anders zijn ze zo zuur...quote:
Hier ABN Amro Clearing, voormalig Fortis Clearingquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Koninklijke Bank van Schotland
Zeggen ze allemaal
quote:
Ik heb hem nog niet bekeken maar ik ga er heen!!quote:
Met een tray Schültebraü?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet bekeken maar ik ga er heen!!
AAHH, toch niet in hetzelfde pand > GML 10quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:57 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hier ABN Amro Clearing, voormalig Fortis Clearing
en![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:19 schreef Solique het volgende:
[..]
AAHH, toch niet in hetzelfde pand > GML 10
Zou wel een actie zijn inderdaad.quote:
Ik ben ook homoquote:
nee wij zitten niet op de Gustav Mahlerlaan, wij zitten in A16 of F28 (geen idee welke van de twee); in elk geval tegenover het Amstelstationquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:19 schreef Solique het volgende:
[..]
AAHH, toch niet in hetzelfde pand > GML 10
Ik vond je altijd wel tof, maar nu niet meer.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ben ook homowant ik val op mannen
Wanneer ga je een lekkere kop koffie maken dan?quote:
Kutje! Met je invitesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wanneer ga je een lekkere kop koffie maken dan?
homo'squote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vond je altijd wel tof, maar nu niet meer.
Dat wou ik dus eigenlijk zeggen, maar dat vond ik weer zo lullig overkomen.quote:
QFT!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:55 schreef Carmichael het volgende:
Homo's zijn tof, behalve als het van die relnichten zijn. Maar dat is hetzelfde als vrouwen. Bijna alle vrouwen zijn tof, behalve van die roddelhoeren.
Inderdaad, die zijn bijna net zo erg als homofiele mensen!quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad, die zijn bijna net zo erg als homofiele mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |