Ik game tegenwoordig alleen nog maar kleine spelletjes, dus dat valt wel mee. singstar dance en rock band 3 staan voor dit jaar op de planning en volgend jaar brink en spec ops, en dat is het dan wel weer... ben geen echte gamer meerquote:
Ik heb er nooit last van. Leren bekleding, inclusief stuurquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Handschoenen in de auto is juist überrelaxed: meteen lekker warm aan je handen en niet bijna een half uur dat koude teringstuur vasthouden terwijl je net wakker bent. Liever een stukje comfort dan mezelf onnodig kwellen
ook niet als het gevroren heeft?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er nooit last van. Leren bekleding, inclusief stuur
iedereen lijkt wel aan de ziekte te zijn sinds gisteren. Heb er zelf geen last van, maar binnen de bank lopen ze ook allemaal te kuchen en te niezen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:28 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Temperatuur zakt weer in Nederland dus mijn keel zit weer vol, hoest me te pletter.![]()
Nee, ik heb warme handen, zo opgelost.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:20 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ook niet als het gevroren heeft?
Hier binnen de bank ook genoeg tegen gekomenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:45 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
iedereen lijkt wel aan de ziekte te zijn sinds gisteren. Heb er zelf geen last van, maar binnen de bank lopen ze ook allemaal te kuchen en te niezen.
* SpankmasterC meldt zich voor snotdienstquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:48 schreef Bart het volgende:
* Bart meldt zich voor de hoest- en niesbrigade
Ah hebben ze jou daarvoor gepaaldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
* SpankmasterC meldt zich voor snotdienst
Moggequote:
quote:
Dat bepaal ik wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik word niet gepaald, ik paal zelf alleen!
welke bank?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier binnen de bank ook genoeg tegen gekomen
(jij hebt me dus ziek gemaakt)
Ik neem braaf vitamientjes! En eet appels en shit!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:43 schreef GameBabe het volgende:
Jongens, de r is in de maand, dan moet je braaf je vitamientjes nemen. Hier geen last van snot! Klopt af!
Koninklijke Bank van Schotlandquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:37 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
welke bank?
en nee, zeker niet![]()
Neem vitamientjes en alles maar keel zit gewoon dicht, even flink losstomen en weg is het.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:43 schreef GameBabe het volgende:
Jongens, de r is in de maand, dan moet je braaf je vitamientjes nemen. Hier geen last van snot! Klopt af!
Appels ok, maar shit...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik neem braaf vitamientjes! En eet appels en shit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |