nee die zit in Leeuwarden op de busquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dode bij botsing lijnbus en auto in Groningen
Morthill?
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuwquote:
Ja, dat soort gedoe. Ach, het valt allemaal wel mee hoor. Ik moet je alleen even inlezen wat al bekend is en wat niet. Fijn dat ze gisteravond dat nog even melden dat er iemand was om te interviewen. Op mijn spinningavond.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:01 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Is de wereld groter dan TDU?
TDU werd op een gegeven moment erg saai, hoe is dit in TDU2 tegen gegaan?
Ligt de focus voornamelijk op het racen of zit er weer veel poespas omheen?
etc
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuw
En goedemorgen
mja, ben niet echt ingelezen over TDU2. Ik kan wel even in mijn RSS-bak graven voor je zodat je jezelf even snel in kan lezen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat soort gedoe. Ach, het valt allemaal wel mee hoor. Ik moet je alleen even inlezen wat al bekend is en wat niet. Fijn dat ze gisteravond dat nog even melden dat er iemand was om te interviewen. Op mijn spinningavond.
Nee dat is de bedoeling van die broekquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:22 schreef Carmichael het volgende:
Omgeslagen broekspijpen? Heb je die spijkerbroek op de groei gekocht?
Dat was wel tof igg, maar dat was met UI, en ik dacht dat je het over RL pics hadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:35 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Met userpics kan wel maar dan krijg je weer zo'n schaakbord en dat vonden mensen weer te in-crowd ofzo. Was in ieder geval gezeik over
Pauperquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:16 schreef Nebo het volgende:
Zo, zwarte spijkerbroek met bruine, omgeslagen broekspijpen, een zwart overhemd en een bruin, gestreept colbertje. Netter dan ik ooit ben geweest zonder een gala in zicht
ik ben benieuwdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
Al gecoverdIk heb ook wel wat vragen al, dus all is well. Camera opgeladen, extra accu is ook weer vol. CF-kaartjes zijn weer op de backup gegaan, twee pennen, kladblok, ik ben er weer klaar voor
Nice, foto's van de Mercedes gaan helaas van mijn mobiel komen, maar die kan gelukkig aardige plaatjes schietenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
Al gecoverdIk heb ook wel wat vragen al, dus all is well. Camera opgeladen, extra accu is ook weer vol. CF-kaartjes zijn weer op de backup gegaan, twee pennen, kladblok, ik ben er weer klaar voor
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat niet iedereen zijn kop in de OP wil hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was wel tof igg, maar dat was met UI, en ik dacht dat je het over RL pics had
quote:
1, maar mijn telefoon faalt altijd met die accenten, dus ik deed het maat even zo! Mijn totale outfit is duurder dan jouw iPadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]een? of 1?
Hmm nou iPad komt pas morgen, waren al geweest maar was niemand thuis, dus dan morgen op het werk laten afleveren.
maar het is geen suit dus suit up gaat voor jou niet opquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
1, maar mijn telefoon faalt altijd met die accenten, dus ik deed het maat even zo! Mijn totale outfit is duurder dan jouw iPad
Ik zit al te denken aan een tweede iPadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]een? of 1?
Hmm nou iPad komt pas morgen, waren al geweest maar was niemand thuis, dus dan morgen op het werk laten afleveren.
Incontinentie-ondergoed schijnt dan ook best prijzig te zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Mijn ondergoed is duurder dan jouw overhemd Nebo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |