Misschien wil ie het daarom proberenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:38 schreef koei het volgende:
[..]
Is in scene gezet denk ik. Die deuren zijn al zover dicht dat er niemand meer tussen past terwijl hij er tegenaan springt...
Leuk, maar heb een trouwerij die dag. Dus helaasch...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:27 schreef koei het volgende:
Maar goed, meer animo voor bier + games zaterdag de 30e?
quote:
Dan gaat het over denk ik...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Leuk, maar heb een trouwerij die dag. Dus helaasch...
En Suit Up! day gaat het morgen ook niet worden. Moet een vriend helpen verhuizen en daarna scouting. Aan beide dingen wil ik mijn pakken niet verkloten.
Yup.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:57 schreef koei het volgende:
[..]
Dan gaat het over denk ik...
Maarre, scouting op woensdagavond?
zaterdagmiddag ben ik ook geen voorstander van, maar in de avond met kinderen nog minder. Zeker omdat je met jonge kinderen (welpen) ook nog rekening moet houden dat ze bij tijds naar bed moeten enzo en je dus vroeg moet beginnen en eindigen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Yup.
Maandag en woensdag welpen, vrijdag verkenners en explo's, zaterdagochtend bevers.
Wij zijn niet zo van de zaterdagmiddag...
De welpen zijn van 18:30 tot 20:00, dat gaat prima. Verkenners van 19:00 tot 21:00 en explo's van 20:30 tot 22:30. Dat laatste kan makkelijk op de vrijdagen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:15 schreef koei het volgende:
[..]
zaterdagmiddag ben ik ook geen voorstander van, maar in de avond met kinderen nog minder. Zeker omdat je met jonge kinderen (welpen) ook nog rekening moet houden dat ze bij tijds naar bed moeten enzo en je dus vroeg moet beginnen en eindigen.
Ik moet bekennen dat de zaterdagochtend me tegenwoordig goed bevalt. Niet op het moment dat ik op moet staan natuurlijk, maar dat deel van de dag breng ik normaal slapend door en ik heb nu wel mn vrijdag bijna altijd vrij wat erg fijn is. Daarnaast heb je na de opkomst je hele dag nog voor je!
Wat een watjes!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:34 schreef koei het volgende:
Bij ons vonden de jongste explorers tot 22:00 uur al te laat. We hebben er nu dan ook 19:00 tot 21:30 van gemaakt omdat ze nog jonger zijn
Neequote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:45 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen![]()
Is het al bijna weekend?
Die was maandag nog naar de klote (again of nog steeds, geen idee).quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:16 schreef Nebo het volgende:
Ik ga morgen voor een zwart overhemd met een zwarte spijkerbroek met daar overheen een mooi bruin colbertje. Netter dan dat heeft niemand mij ooit gezien! Nu maar hopen dat het koud wordt en Sony de airco aan heeft staan morgen
Ik ben nog jong(ish), ik grijp nog ieder excuus aan om mn pak te dragen!quote:
Suit down!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:29 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik het vandaag juist eens niet aan doe
Ik heb jou nog nooit in een pak gezienquote:
fotosoep? Dat zijn gewoon mijn keiharde paintskills!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Vandaag Suit Up dus? Ben nog aan het twijfelen, maar de gedachte aan mn heerlijke pak, hmmmm...!!
En trouwens, die kipgezicht fotosoep van de vorige pagina:EPISCH!!
Yeah maar dan fotosoep je met paint!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
fotosoep? Dat zijn gewoon mijn keiharde paintskills!
Bij een BBQ ga ik ook geen pak dragenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:29 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit in een pak gezienSpanky wel!
Ik hoop dat hij de airco gaat fixen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah maar dan fotosoep je met paint!
Wat ga je trouwens doen bij Sony nebo?
Ongekend talent, die Nebo!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij de airco gaat fixen.
Of het een officieel launch-event is weet ik niet, maar ik ga er naartoe voor Gran Turismo 5. Uiteraard weer heerlijk lunchen in Sony-stijl, paar uur die game spelen, beetje met Jeroen Bleekemolen babbelen en in een Mercedes SLS AMG zittenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah maar dan fotosoep je met paint!
Wat ga je trouwens doen bij Sony nebo?
Ik ook, want met overhemd en colbert wordt het me anders te warmquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij de airco gaat fixen.
En bij belangrijke presentaties waarvoor je zelfs naar Duitsland afreist ook nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij een BBQ ga ik ook geen pak dragen
Die gasten zitten zelf ook in een vuil t-shirt, overdressed gaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:35 schreef koei het volgende:
[..]
En bij belangrijke presentaties waarvoor je zelfs naar Duitsland afreist ook nietwc-eend had zijn pak tenminste nog bij zich!
NICE!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Of het een officieel launch-event is weet ik niet, maar ik ga er naartoe voor Gran Turismo 5. Uiteraard weer heerlijk lunchen in Sony-stijl, paar uur die game spelen, beetje met Jeroen Bleekemolen babbelen en in een Mercedes SLS AMG zitten![]()
![]()
Die maken ze daar niet gok ik zoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:42 schreef Pheno het volgende:
En dan ga ik vandaag nog naar Donkervoort. Toch maar een pak aan denk ik. Misschien krijg ik er wel 1 mee
No can do, overdag is oma jarig en 's avonds moet ik achter de bar staan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef koei het volgende:
Is er trouwens animo voor een gamemeet op zaterdag 30 oktober in Den Haag? Op loopafstand van het station?
Ik dacht dat ze daar alleen maar dit soort auto's maaktenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:49 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik gok van wel
Spyker produceert ook gewoon auto's in Zeewolde
Het is de fabriek, dus ik mag hopen van welquote:
dat is een Donkervoort iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar alleen maar dit soort auto's maakten
[ afbeelding ]
Met userpics kan wel maar dan krijg je weer zo'n schaakbord en dat vonden mensen weer te in-crowd ofzo. Was in ieder geval gezeik overquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Userpics? Werkt nog niet iedereen aan mee. Wel grappig idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |