fotosoep? Dat zijn gewoon mijn keiharde paintskills!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Vandaag Suit Up dus? Ben nog aan het twijfelen, maar de gedachte aan mn heerlijke pak, hmmmm...!!
En trouwens, die kipgezicht fotosoep van de vorige pagina:EPISCH!!
Yeah maar dan fotosoep je met paint!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
fotosoep? Dat zijn gewoon mijn keiharde paintskills!
Bij een BBQ ga ik ook geen pak dragenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:29 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit in een pak gezienSpanky wel!
Ik hoop dat hij de airco gaat fixen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah maar dan fotosoep je met paint!
Wat ga je trouwens doen bij Sony nebo?
Ongekend talent, die Nebo!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij de airco gaat fixen.
Of het een officieel launch-event is weet ik niet, maar ik ga er naartoe voor Gran Turismo 5. Uiteraard weer heerlijk lunchen in Sony-stijl, paar uur die game spelen, beetje met Jeroen Bleekemolen babbelen en in een Mercedes SLS AMG zittenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah maar dan fotosoep je met paint!
Wat ga je trouwens doen bij Sony nebo?
Ik ook, want met overhemd en colbert wordt het me anders te warmquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij de airco gaat fixen.
En bij belangrijke presentaties waarvoor je zelfs naar Duitsland afreist ook nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij een BBQ ga ik ook geen pak dragen
Die gasten zitten zelf ook in een vuil t-shirt, overdressed gaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:35 schreef koei het volgende:
[..]
En bij belangrijke presentaties waarvoor je zelfs naar Duitsland afreist ook nietwc-eend had zijn pak tenminste nog bij zich!
NICE!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Of het een officieel launch-event is weet ik niet, maar ik ga er naartoe voor Gran Turismo 5. Uiteraard weer heerlijk lunchen in Sony-stijl, paar uur die game spelen, beetje met Jeroen Bleekemolen babbelen en in een Mercedes SLS AMG zitten![]()
![]()
Die maken ze daar niet gok ik zoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:42 schreef Pheno het volgende:
En dan ga ik vandaag nog naar Donkervoort. Toch maar een pak aan denk ik. Misschien krijg ik er wel 1 mee
No can do, overdag is oma jarig en 's avonds moet ik achter de bar staan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef koei het volgende:
Is er trouwens animo voor een gamemeet op zaterdag 30 oktober in Den Haag? Op loopafstand van het station?
Ik dacht dat ze daar alleen maar dit soort auto's maaktenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:49 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik gok van wel
Spyker produceert ook gewoon auto's in Zeewolde
Het is de fabriek, dus ik mag hopen van welquote:
dat is een Donkervoort iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar alleen maar dit soort auto's maakten
[ afbeelding ]
Met userpics kan wel maar dan krijg je weer zo'n schaakbord en dat vonden mensen weer te in-crowd ofzo. Was in ieder geval gezeik overquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Userpics? Werkt nog niet iedereen aan mee. Wel grappig idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |