quote:
Gaar Tyfspelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:11 schreef Flodder450 het volgende:
[Update] Gran Turismo 5 is weer vertraagd
Deja vu
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:11 schreef Flodder450 het volgende:
Deja vu
Net nog een presentatie gehad met garantie dat ie in november verschijntquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:11 schreef Flodder450 het volgende:
Deja vu
Ik las het al ja, de mensen bij Donkervoort keken me al aan waarom ik zo moest lachenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:11 schreef Flodder450 het volgende:
Deja vu
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:51 schreef RitseB het volgende:
Er zit een baard in de goodiebag van Medal Of Honour.
Eng, ben jij ook net binnen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Net nog een presentatie gehad met garantie dat ie in november verschijntDie game wordt wel echt ongelooflijk baas trouwens, damn!
hoe was het bij Donkervoort btw?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las het al ja, de mensen bij Donkervoort keken me al aan waarom ik zo moest lachen
dat interview was sowieso niet boeiendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:31 schreef Pheno het volgende:
Interview ging niet door, de beste man moest opeens weg. Dus dat gaat per mail. Ook prima. Liever een uitgebreid antwoord per mail dan een kortaf antwoord omdat hij haast heeft.
Nou ja, op zich is het een geinig spel. Maar de auto'squote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:33 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
dat interview was sowieso niet boeiend
je mocht zeker geen stukje rijden?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, op zich is het een geinig spel. Maar de auto's
GAST Hoe en wat?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Morgen ga ik een Lotus Elise ophalen
checkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:01 schreef koei het volgende:
De killzone 3 beta staat online voor de mensen met +
Enkel voor de eerste 5.000 uit Europa...
Ja en gratis de DLC voor Fallout 3. Wat ik een zeer nette actie vindquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:01 schreef koei het volgende:
De killzone 3 beta staat online voor de mensen met +
Enkel voor de eerste 5.000 uit Europa...
Beetje jammer dat het een ruk game isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en gratis de DLC voor Fallout 3. Wat ik een zeer nette actie vind
Nickkk heb je hem binnen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en gratis de DLC voor Fallout 3. Wat ik een zeer nette actie vind
Ja, ik ken het probleemquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:18 schreef koei het volgende:
Ik heb echt teveel PSN dingen gedownload de laatste tijd. Ook veel die ik daardoor amper speel. Mijn verzameling online games is in een paar maanden verviervoudigd ofzo...
Mijn meest gespeelde game van de afgelopen tijd is Fieldrunnersquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ik ken het probleem
Heb ook al even geen full retail game meer gekocht..
Nu met Peggle bezig
Peggle is gruwelijk vetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ik ken het probleem
Nu met Peggle bezig
I know, het zat gratis op mijn telefoon, jammer alleen dat de save game waarmee ik hem bijna uit had weg was na een software update van dat dingquote:
Peggle heb ik uitgespeeld op zowel mijn PC als mijn telefoon, dus speel het niet meer op mijn PS3quote:
Pegglequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ik ken het probleem
Nu met Peggle bezig
Cadeautje voor mijn leidinggevende die opstapt na deze week. We laten 'm eerst in de waan dat 'ie 'm krijgt, maar hij mag er een uurtje in rijden en dan moet 'ie weer terugquote:
hoe doet Rossdale het bij jullie?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:01 schreef Egamer het volgende:
Volgens mij heb ik vandaag Ritse en Pheno gezien
ZO SLECHT HIJ WORDT OVERMORGEN ONTSLAGENquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:02 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
hoe doet Rossdale het bij jullie?
Dan heb je het druk gehad, Ritse en ik waren op twee verschillende plaatsen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:01 schreef Egamer het volgende:
Volgens mij heb ik vandaag Ritse en Pheno gezien
terechtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef Egamer het volgende:
[..]
ZO SLECHT HIJ WORDT OVERMORGEN ONTSLAGEN![]()
![]()
Ik was ook op twee verschillende plaatsenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je het druk gehad, Ritse en ik waren op twee verschillende plaatsen.
waar eke? waar?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:05 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik was ook op twee verschillende plaatsen
Gast, volgens mij zat jij met je microfoon te prutsen terwijl ik aan het gamen was.quote:
Ik had geen microfoon bij me, dat was m'n collega Rob.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef RitseB het volgende:
[..]
Gast, volgens mij zat jij met je microfoon te prutsen terwijl ik aan het gamen was.
Zo'n grote Bob Dylan bril ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik had geen microfoon bij me, dat was m'n collega Rob.Hij ging naast je zitten. Tenminste, als jij bijna dezelfde bril als ik ophad (maar ik had hem toen niet op)
Jij bent potverdeurie naar twee events op één dag geweest?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik had geen microfoon bij me, dat was m'n collega Rob.Hij ging naast je zitten. Tenminste, als jij bijna dezelfde bril als ik ophad (maar ik had hem toen niet op)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |