ja bij XGN is het onmogelijk om een sociaal leven te hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij bent potverdeurie naar twee events op één dag geweest?
Druk druk druk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:05 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik was ook op twee verschillende plaatsen
Ja nou ik was al in Utrecht vanwege school en moest anders toch op m'n collega wachten, dus ik mocht mee naar MoH en dan direct door naar Donkervoortquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij bent potverdeurie naar twee events op één dag geweest?
Maar E, je wist dat ik het was en je zegt niet even hoi?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:23 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ja nou ik was al in Utrecht vanwege school en moest anders toch op m'n collega wachten, dus ik mocht mee naar MoH en dan direct door naar Donkervoort
Erg he. En ook niet zeggen als ie iemand van FOK! ziet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
Maar E, je wist dat ik het was en je zegt niet even hoi?
Ik wist niet zeker dat jij het wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
Maar E, je wist dat ik het was en je zegt niet even hoi?
Aww...quote:
je hebt ritse toch al vaker gezien toen je hier nog crew was?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker dat jij het wasEn ik ben altijd verlegen. En ik wist alleen van Pheno toen ik z'n post over Donkervoort net las
Volgende keer zeg ik hoi!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker dat jij het wasEn ik ben altijd verlegen. En ik wist alleen van Pheno toen ik z'n post over Donkervoort net las
Volgende keer zeg ik hoi!
Volgens mij betaal ik al een tijdje voor een fikkie en een stuk cake ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:28 schreef koei het volgende:
[..]
Aww...
Je hebt toch wel een uitvaartverzekering he?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:26 schreef RitseB het volgende:
Nebo, zusje lief wil trouwens mee naar dat feestje in Tilburg
Nee, kort nadat hij kwam was ik wegquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:28 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
je hebt ritse toch al vaker gezien toen je hier nog crew was?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef Egamer het volgende:
[..]
Nee, kort nadat hij kwam was ik weg
Bij Poit zijn zusjes vanuit principequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij hebt mij zusje toch ook gezien?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij hebt mij zusje toch ook gezien?
Top!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
hoe is de gezondheid btw?
qft!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bij Poit zijn zusjes vanuit principeMaakt niet uit of hij ze wel of niet gezien heeft of dat ze erbij zitten, het wordt gewoon verkondigd zo vaak als het maar kan
Ik zou gewoon de verwarming aan doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Trouwens, is 60 euro duur voor handschoenen? Ik wil leren handschoenen hebben voor in de auto. Iemand enig idee waar ik die dingen kan kopen?
Goed om te horen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef Egamer het volgende:
[..]
Top!Sinds mei ben ik officieel geen hartpatiënt meer, en terecht want ik heb helemaal nergens meer last van. Met voetbal ben ik ineens supersnel en superfit geworden en ben ook niet meer bang dat het een keer mis kan gaan.
het stuur blijft altijd zo lang koudquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de verwarming aan doen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef Egamer het volgende:
[..]
Top!Sinds mei ben ik officieel geen hartpatiënt meer, en terecht want ik heb helemaal nergens meer last van. Met voetbal ben ik ineens supersnel en superfit geworden en ben ook niet meer bang dat het een keer mis kan gaan.
Sinds de operatie van vorig jaar september heb ik over het algemeen nergens meer last van gehad. Dus gelukkig was een 2e operatie goed voor mij.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Goed om te horen!Was het gewoon zomaar ineens over?
Maar uh, een golfwinkel of zo? Perry Sport heeft ook van die handschoenen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
het stuur blijft altijd zo lang koud
V&D in A'foort heeft echt een shitload aan die dingenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Trouwens, is 60 euro duur voor handschoenen? Ik wil leren handschoenen hebben voor in de auto. Iemand enig idee waar ik die dingen kan kopen?
fucking relaxed dudequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:39 schreef Egamer het volgende:
[..]
Sinds de operatie van vorig jaar september heb ik over het algemeen nergens meer last van gehad. Dus gelukkig was een 2e operatie goed voor mij.
SPOILER: Tieten voor Eke!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Golfhandschoenen worden over het algemeen per stuk verkochtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar uh, een golfwinkel of zo? Perry Sport heeft ook van die handschoenen.
morgen meteen ff kijken, ook ff kijken of ik misschien op de Hoge Kleij handschoenen kan halenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
V&D in A'foort heeft echt een shitload aan die dingenBinnenlopen tegenover de HEMA en dan meteen links.
Dan koop je er tweequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:45 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Golfhandschoenen worden over het algemeen per stuk verkocht
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
fucking relaxed dudeSPOILER: Tieten voor Eke!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
quote:
In de autoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Klinkt ook lekker heftigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef Egamer het volgende:
[..]
Gast...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
het stuur blijft altijd zo lang koud
Of een echte man worden of een fohn voor in de auto om je stuur te fohnenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:41 schreef koei het volgende:
[..]
Gast...
En daar dan ook nog eens zestig euro aan uit willen gevenZoveel betaal ik nog niet eens voor goede snowboardhandschoenen... Bij de Perry hebben ze in het winterseizoen overigens wel van die dunne binnenhandschoentjes. Leren handschoenen moet je gewoon over een maandje ofzo bij de V&D halen. Of gewoon een stuurhoes of stuurverwarming!
Ik zie hem al in de elektronicawinkel vragen om een fohn met autostekkerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Of een echte man worden of een fohn voor in de auto om je stuur te fohnen
Inderdaadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:52 schreef koei het volgende:
[..]
Ik zie hem al in de elektronicawinkel vragen om een fohn met autostekker
Ik ga vrijdag starten met een cursus academic writing. Mijn scriptie moet verplicht in het Engels en mn schrijfvaardigheid is nog niet op niveau dus dat moet ik daarmee gaan oppoetsen. Verder heb ik volgende week weer een afspraak, maar mn motivatie is weer nihilquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Inderdaad
Hoe gaat het met je studie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |