Alles na maandag is het nieuwe vrijdagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:02 schreef Sirolf het volgende:
Bijna weekend? Nu al? Is dinsdag soms het nieuwe vrijdag?
Juistquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Alles na maandag is het nieuwe vrijdag
Mij is juist geleerd dat dinsdag het nieuwe maandag is... maar nu is het dus ook al het nieuwe vrijdag?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Alles na maandag is het nieuwe vrijdag
Dinsdag is wat je er van maaktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mij is juist geleerd dat dinsdag het nieuwe maandag is... maar nu is het dus ook al het nieuwe vrijdag?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:18 schreef Da_Sandman het volgende:.
Die Gielmobiel vragen he... Heeft ie er daar 5 van ofzo?
Jij plant dat natuurlijk gewoon precies zo in. '10 uur komt me het beste uit, 2 uur? dat is goed!'quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh. Dadelijk een afspraak, dus Domien heeft sws één luisteraar minder vandaag
.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:45 schreef Salamando het volgende:
[..]
Jij plant dat natuurlijk gewoon precies zo in. '10 uur komt me het beste uit, 2 uur? dat is goed!'
Je bedoelt de Wu-Tang Clan ???quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Domme kutplaat. Flikker op met je hiphop. Knoop-in-je-zakdoek radio.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:55 schreef borisz het volgende:
Show van Domien is best wel aardig. Alleen die titel blijft.
Hilversum huur Roel_jewel in. Naast Finance wil die ook wel even marketing doen en een nieuwe naam voor die show verzinnen.
quote:
Is Domien er wel meteen van afquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:07 schreef themauster het volgende:
Beginnen met Kane, Gauw weer terug naar Simone FM
Joh, het is EdvandeBerg, ook wel het zonnetje in huis.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:55 schreef borisz het volgende:
Hilversum huur Roel_jewel in. Naast Finance wil die ook wel even marketing doen en een nieuwe naam voor die show verzinnen.
Daarnaast is dat redelijk gunstig voor de belastingbetaler![]()
Schatkist --> 3FM -->Roel_Jewel --> Wijn --> BTW + Accijns --> Schatkist![]()
Dan zou 'ie een reiskostenvergoeding moeten krijgen die ongeveer even hoog is als z'n salaris.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:55 schreef borisz het volgende:
Daarnaast is dat redelijk gunstig voor de belastingbetaler![]()
Schatkist --> 3FM -->Roel_Jewel --> Wijn --> BTW + Accijns --> Schatkist![]()
Ik kan wel thuiswerkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zou 'ie een reiskostenvergoeding moeten krijgen die ongeveer even hoog is als z'n salaris.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:23 schreef Sersjee het volgende:
En bij deze is Domien vergeven voor het draaien van Kane. Zelfs als ie de 4 Non Blondes nog gaat draaien, kan ie niet meer stuk vandaag.
Ik ga al, ik ga alquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:19 schreef Salamando het volgende:
Verdomme Roel je zou een afspraak hebben!
quote:
quote:
quote:
Nou, ik heb nog niks leuks gehoord, maar aan alles komt een eind denk ik dan maarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:23 schreef Sersjee het volgende:
En bij deze is Domien vergeven voor het draaien van Kane. Zelfs als ie de 4 Non Blondes nog gaat draaien, kan ie niet meer stuk vandaag.
En je weet dat ik het meen.quote:
Dat zat er dik in jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:32 schreef EdvandeBerg het volgende:Another Brick In The Wall
Prachtplaat!
quote:
Mss kunnen ze beter geen KoL gerelateerde vragen meer stellen, das te moeilijk!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:23 schreef Salamando het volgende:
Kijken hoe groot de 'fans' vandaag zijn
Die van Rod is veel beter. Maar Rod is een held. Puntquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Handbag and Gladrags!
Die van Rod Stewart is natuurlijk wel ietsje beter
niet zo groot dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:23 schreef Salamando het volgende:
Kijken hoe groot de 'fans' vandaag zijn
Tja, wat zullen we ervan zeggenquote:
Vandaar dat je nu een request aanvraagtquote:
Ik vind het ook een plaat van niks... uberhaupt al dat 'gefuck'.. lijkt het woord van 2010 te worden in de normale popmuziek.quote:
Niet mee eens. Vrij lastig om fragmentjes te raden via telefoon. Doe ik na vandaag ook niet meer, vind ik sneu voor zo'n meiske.quote:
Ga je dan een andere prijsvraag doen? of laat je maar 1 iemand raden?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vrij lastig om fragmentjes te raden via telefoon. Doe ik na vandaag ook niet meer, vind ik sneu voor zo'n meiske.
Nee, gewoon geen fragmentje meer achterstevoren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ga je dan een andere prijsvraag doen? of laat je maar 1 iemand raden?
Klopt, via de telefoon is dat best lastig, paar weken terug was er bij Paul Rabbering een trucker die meedeed aan het spelletje : 'Let's Get Live' en zodra er een geluidsfragment kwam hield hij zijn vinger op de speaker en draaide het volume van de radio vol open. Met gemak had hij ze alle 5 goed.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vrij lastig om fragmentjes te raden via telefoon. Doe ik na vandaag ook niet meer, vind ik sneu voor zo'n meiske.
Een fragmentje rechtvooruit en dan laten raden?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen fragmentje meer achterstevoren.
Na 30 seconden voicemail ga je nu over 10 seconden showtrap klagen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie kan wèl lachen om dat showtrap-geneuzel?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Na 30 seconden voicemail ga je nu over 10 seconden showtrap klagen?![]()
quote:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:11 schreef Salamando het volgende:
Volgende klacht van Roel: Dat deuntje van Hia-ha-hoes kan veel korter! Als ze dat nou met 5 seconden inkorten heb je na 2 maanden al een extra nummer wat je kan draaien!
Het item is totaal niet grappig. Prima dat Ekdom wat leuke items in z'n show stopt, maar dat ie dan wat origineler isquote:
Wat stel je voor? Een moppentrommel?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het item is totaal niet grappig. Prima dat Ekdom wat leuke items in z'n show stopt, maar dat ie dan wat origineler is.
Ben het wel met je eens, beetje simpel net zoals 'Tante Jopie' een complete faal was, Ekdom kan goed iets anders verzinnen of het gewoon achterwege laten. Niet dat ik me er aan erger maar het is niet het 'Ekdom-niveau' wat we gewend zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het item is totaal niet grappig. Prima dat Ekdom wat leuke items in z'n show stopt, maar dat ie dan wat origineler is.
Tijdens de reclame hoor ik hem nooit klagenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Wat vind je wel leuk dan Roel?
Daar ben ik nog niet achter.
En dan moet het wel op 3 FM zijn he
quote:Een eurhouseplaat maakt nog geen woensdag.
Dance 2 Trance - Power of American natives 36%
Reel 2 Real - I like to move it 28%
Leila K - Open sesame 37%
Dat had ik dus ook, Zolang het niet 'I like to move it' gaat worden ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
D2T en Leila K is mij om het even.
Zolang die het idd maar niet gaat wordenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, Zolang het niet 'I like to move it' gaat worden ben ik tevreden.
Want ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:Deze week kan mij echt niet snel genoeg voorbij zijn...
Ok, ik kan hem wel hebben, ik heb niet zo snel dat ik nummers volledig verafschuw.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Echt, die megahit, ik word dr niet goed van
Ik hoop alleen dat ze hem na deze week niet meer te vaak gaan draaien, als je hem daarna nog af en toe hoort kan het niet zoveel kwaad, wel een plaat die je helemaal naar de klote kunt draaien net zoals met dat nummer van Rihanna.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik ook niet, maar die schreeuwlelijk van een Pink doet wat met me
Ik ben allang blij dat dat kattengejank geen megahit is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:53 schreef Paul-89 het volgende:
wel een plaat die je helemaal naar de klote kunt draaien net zoals met dat nummer van Rihanna.
Dat komt vrijdag pas.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat dat kattengejank geen megahit is.
Nog niet half zo irritant als die "zingende" geit die zogenaamd iedere dag de voicemail inspreekt omdat ze zo lekker goedkoop kan bellen met Ben.quote:
Het is een man, die interesseren zich over het algemeen niet in musicals (maar ik wist hem wel!).quote:
Of one en onequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vond het verwonderlijker dat je in een dergelijke popquiz niet Three Days In A Row en 4 Minutes bij elkaar kunt optellen...
Nou, dan vind ik Yeasayer nog niet zo gek als je dat niet weet. Maar 4 Minutes en Three Days In A Row zijn beide dikke hits geweest, dus moet je dat als deelnemer van een popduel wel weten denk ik.quote:
Hij vindt zeuren leukquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:57 schreef oh-oh het volgende:Ik weet nog steeds niet wat ie wel leuk vindt!
Oh ja dat wist ik welquote:
Bier en tieten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:57 schreef oh-oh het volgende:Ik weet nog steeds niet wat ie wel leuk vindt!
IK ZEI NOG ZO DAT T WEL OVER 3FM MOEST GAAN JAquote:
Op 3FM hebben ze het ook wel es over bier en tietenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK ZEI NOG ZO DAT T WEL OVER 3FM MOEST GAAN JA
Nou Domien, je weet wat je te doen staatquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op 3FM hebben ze het ook wel es over bier en tieten.
Mag Domien al bier dan? Sorry flauwquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou Domien, je weet wat je te doen staat
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK ZEI NOG ZO DAT T WEL OVER 3FM MOEST GAAN JA
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mag Domien al bier dan? Sorry flauw.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:44 schreef Linkeballen het volgende:Yuri van Gelder niet naar WK. Zonder toestemming bond meegedaan aan controversieel televisieprogramma: http://bit.ly/jokertje
Kennelijk.quote:
'Tiswat.quote:
In de supermarkt hoorde ik Four seasons in one day. Da's een supermarkt waar ik vaker ga komen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef -Hans- het volgende:
Lekker gesport. Nu Veenstra luisteren. Hoorde btw in de sportschool Sia - The Girl You Lost To Cocaine (Stonebridge remix). Wat een track blijft dat
Dat is een meer dan goede reden! Appie zeker?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
'Tiswat.
[..]
In de supermarkt hoorde ik Four seasons in one day. Da's een supermarkt waar ik vaker ga komen.
Nee, Dekamarkt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is een meer dan goede reden! Appie zeker?
Helaas nog niet in Groningen, maar ik zie dat 'ie in opmars is. Ik ga het in de gaten houdenquote:
Wat een grappige en goede plaat is dit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:26 schreef Sersjee het volgende:
Echt, iedereen die hier een serieuze reactie over plaatst, moet wat aan z'n relativeringsvermogen en gevoel voor humor doen.
Scherp!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:28 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat een grappige en goede plaat is dit.
Ik heb wat met die Zorba de Griek beat. Vind het lekker heftig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:27 schreef gerbenp het volgende:
De serie is wel kut, maar dit nummer laat me wel even lachen.
Ik niet. Ruilen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien draait Michiel straks wel Miss Montreal, dan heb je een muts.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:43 schreef Sersjee het volgende:
Zeg Cee, ik denk dat jij dit ook wel leuk vindt. Ik zit er in ieder geval voor klaar met m'n vlaggetje, ook al is het een herhaling.
Laatst zag ik de clip van Heartache op VH1 Classic. Ik kon 'em nog meezingen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]Misschien zijn Pepsi en Shirley d'r ook bij, alle meisjes in de klas wilden vroeger Pepsi en Shirley zijn.
jij bent het niet eens met de stelling?quote:
Neequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent het niet eens met de stelling?
homo!quote:
Yup, Nederland - Zweden. Maar eigenlijk zit ik Glee te kijken en straks Modern Family.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, 30secs to mascara....moet dat nou? :S
tis het btw rustig hier? is er voetbal op tv ofzo?
Leuke nieuwe singlequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:52 schreef Sersjee het volgende:
Want Want
![]()
Zelfs m'n vader vindt dit leuk!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
Heuj, ik herken dit van een liedje waarin dit (even fonetisch) gezongen word: Lets save with the membrain ofzo?
Ohw, het is een mashup![]()
En een beetje van Toontje lagerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik vinnem ook leuk. nog steedse en beetje heideroosjes....
http://partyben.com/quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is/zijn die andere mix(en) waar hij het over had?
wel armoedigquote:
je hoort toch duidelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
http://muziek-nieuws.nl/videoclip-destine-down/quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kan hem namelijk compleet meezingen, volgens mij werd hij op mijn oude werk gedraaid ofzo. Maar niet van Destine.Of ik ben gek!
ELECTRIC WOOP WOOP TUDUDUDUD![]()
![]()
ja, mondriool is erger....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:39 schreef henkde_j het volgende:
Is het erg dat ik Destine minstens net zo erg vind als Miss Montrea?
HOHOHO wie gaan we vanavond verblijden met de postcode kanjerrr!!!quote:
ik heb echt een kotshekel aan Gaston Starrekots.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
HOHOHO wie gaan we vanavond verblijden met de postcode kanjerrr!!!
Hé, niets dan lof voor Toontje Lager. Stiekem gedanst is een Klassieker. Met een hoofdletter, ja.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb echt een kotshekel aan Gaston Starrekots.
bij deze ben jij uitgeropen tot persona non grata in my worldquote:
Jij zit dus in het kamp van Veenstra... en ik ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
ben het ermee oneens. de beste mensen moeten gekozen worden. wat maakt het uit of het een man of een vrouw is?
Ik vind het maar een kutstemquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, niets dan lof voor Toontje Lager. Stiekem gedanst is een Klassieker. Met een hoofdletter, ja.
Ja, nog ff, hoe kan je nou stiekem met iemand dansen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, niets dan lof voor Toontje Lager. Stiekem gedanst is een Klassieker. Met een hoofdletter, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, nog ff, hoe kan je nou stiekem met iemand dansen?![]()
![]()
door in gedachten in een hoekje van de bar met iemand te dansen.....door ee nbeetje mee te bewegen zonder dat de ander het ziet. zoiets denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
u mag wel je zeggen hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
danku degene die dat linkje postte
ik moest ff 2 keer kijken, maar idd erg apartquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)73,0.154324&t=h&z=13
Ze dachten, we nemen die dam wel even mee![]()
Ik zeg tegen iedereen u.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u mag wel je zeggen hooreen graag gedaan, google is our friend
Same here. Dat is echt weer van dat feministen geneuzelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij zit dus in het kamp van Veenstra... en ik ook.
Nee, ik wist niet welke site het was, ondanks 6x vragen hierquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Same here. Dat is echt weer van dat feministen geneuzel
We used to wait![]()
![]()
eergisteren m`n eigen video gemaakt op thewildernessdownton.com : geweldig gedaan!![]()
![]()
![]()
Nog meer mensen die dat al gedaan hebben?
heb et gedaan, maar ik vind het een beetje tegenvallen, het is wel leuk en het is wel grensverleggend qua videoclips, maar de interactie is een beetje voorspelbaar. Dat met die bomen kwam bij mij ook niet echt binnen, beetje 5 jaar geleden allemaal qua grafische dingetjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
We used to wait![]()
![]()
eergisteren m`n eigen video gemaakt op thewildernessdownton.com : geweldig gedaan!![]()
![]()
![]()
nja, ik vond het niet zo boeiend. knap gedaan, dat wel. maar ach....mijn buurt is niet zoveel bijzondersquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
We used to wait![]()
![]()
![]()
![]()
Yup, maandje geleden al. Erg gaafquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
We used to wait![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef WebHaaZ het volgende:Nieuwe hit serie bij NOS... Oh oh #persco mede mogelijk gemaakt door #Yurivangelder alias #cokertje
thewildernessdowntown.com dus. Moet je wel google chrome hebbenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet welke site het was, ondanks 6x vragen hier
Wat had je qua interactie dan verwacht? ze gebruiken google streetview dus wat dat betreft is het redelijk beperkt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
heb et gedaan, maar ik vind het een beetje tegenvallen, het is wel leuk en het is wel grensverleggend qua videoclips, maar de interactie is een beetje voorspelbaar. Dat met die bomen kwam bij mij ook niet echt binnen, beetje 5 jaar geleden allemaal qua grafische dingetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |