Zolang die het idd maar niet gaat wordenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, Zolang het niet 'I like to move it' gaat worden ben ik tevreden.
Want ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:Deze week kan mij echt niet snel genoeg voorbij zijn...
Ok, ik kan hem wel hebben, ik heb niet zo snel dat ik nummers volledig verafschuw.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Echt, die megahit, ik word dr niet goed van
Ik hoop alleen dat ze hem na deze week niet meer te vaak gaan draaien, als je hem daarna nog af en toe hoort kan het niet zoveel kwaad, wel een plaat die je helemaal naar de klote kunt draaien net zoals met dat nummer van Rihanna.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik ook niet, maar die schreeuwlelijk van een Pink doet wat met me
Ik ben allang blij dat dat kattengejank geen megahit is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:53 schreef Paul-89 het volgende:
wel een plaat die je helemaal naar de klote kunt draaien net zoals met dat nummer van Rihanna.
Dat komt vrijdag pas.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat dat kattengejank geen megahit is.
Nog niet half zo irritant als die "zingende" geit die zogenaamd iedere dag de voicemail inspreekt omdat ze zo lekker goedkoop kan bellen met Ben.quote:
Het is een man, die interesseren zich over het algemeen niet in musicals (maar ik wist hem wel!).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |