Alles na maandag is het nieuwe vrijdagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:02 schreef Sirolf het volgende:
Bijna weekend? Nu al? Is dinsdag soms het nieuwe vrijdag?
Juistquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Alles na maandag is het nieuwe vrijdag
Mij is juist geleerd dat dinsdag het nieuwe maandag is... maar nu is het dus ook al het nieuwe vrijdag?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Alles na maandag is het nieuwe vrijdag
Dinsdag is wat je er van maaktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mij is juist geleerd dat dinsdag het nieuwe maandag is... maar nu is het dus ook al het nieuwe vrijdag?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:18 schreef Da_Sandman het volgende:.
Die Gielmobiel vragen he... Heeft ie er daar 5 van ofzo?
Jij plant dat natuurlijk gewoon precies zo in. '10 uur komt me het beste uit, 2 uur? dat is goed!'quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh. Dadelijk een afspraak, dus Domien heeft sws één luisteraar minder vandaag
.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:45 schreef Salamando het volgende:
[..]
Jij plant dat natuurlijk gewoon precies zo in. '10 uur komt me het beste uit, 2 uur? dat is goed!'
Je bedoelt de Wu-Tang Clan ???quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Domme kutplaat. Flikker op met je hiphop. Knoop-in-je-zakdoek radio.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:55 schreef borisz het volgende:
Show van Domien is best wel aardig. Alleen die titel blijft.
Hilversum huur Roel_jewel in. Naast Finance wil die ook wel even marketing doen en een nieuwe naam voor die show verzinnen.
quote:
Is Domien er wel meteen van afquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:07 schreef themauster het volgende:
Beginnen met Kane, Gauw weer terug naar Simone FM
Joh, het is EdvandeBerg, ook wel het zonnetje in huis.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:55 schreef borisz het volgende:
Hilversum huur Roel_jewel in. Naast Finance wil die ook wel even marketing doen en een nieuwe naam voor die show verzinnen.
Daarnaast is dat redelijk gunstig voor de belastingbetaler![]()
Schatkist --> 3FM -->Roel_Jewel --> Wijn --> BTW + Accijns --> Schatkist![]()
Dan zou 'ie een reiskostenvergoeding moeten krijgen die ongeveer even hoog is als z'n salaris.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:55 schreef borisz het volgende:
Daarnaast is dat redelijk gunstig voor de belastingbetaler![]()
Schatkist --> 3FM -->Roel_Jewel --> Wijn --> BTW + Accijns --> Schatkist![]()
Ik kan wel thuiswerkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zou 'ie een reiskostenvergoeding moeten krijgen die ongeveer even hoog is als z'n salaris.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:23 schreef Sersjee het volgende:
En bij deze is Domien vergeven voor het draaien van Kane. Zelfs als ie de 4 Non Blondes nog gaat draaien, kan ie niet meer stuk vandaag.
Ik ga al, ik ga alquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:19 schreef Salamando het volgende:
Verdomme Roel je zou een afspraak hebben!
quote:
quote:
quote:
Nou, ik heb nog niks leuks gehoord, maar aan alles komt een eind denk ik dan maarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:23 schreef Sersjee het volgende:
En bij deze is Domien vergeven voor het draaien van Kane. Zelfs als ie de 4 Non Blondes nog gaat draaien, kan ie niet meer stuk vandaag.
En je weet dat ik het meen.quote:
Dat zat er dik in jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:32 schreef EdvandeBerg het volgende:Another Brick In The Wall
Prachtplaat!
quote:
Mss kunnen ze beter geen KoL gerelateerde vragen meer stellen, das te moeilijk!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:23 schreef Salamando het volgende:
Kijken hoe groot de 'fans' vandaag zijn
Die van Rod is veel beter. Maar Rod is een held. Puntquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Handbag and Gladrags!
Die van Rod Stewart is natuurlijk wel ietsje beter
niet zo groot dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:23 schreef Salamando het volgende:
Kijken hoe groot de 'fans' vandaag zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |