En je weet dat ik het meen.quote:
Dat zat er dik in jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:32 schreef EdvandeBerg het volgende:Another Brick In The Wall
Prachtplaat!
quote:
Mss kunnen ze beter geen KoL gerelateerde vragen meer stellen, das te moeilijk!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:23 schreef Salamando het volgende:
Kijken hoe groot de 'fans' vandaag zijn
Die van Rod is veel beter. Maar Rod is een held. Puntquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Handbag and Gladrags!
Die van Rod Stewart is natuurlijk wel ietsje beter
niet zo groot dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:23 schreef Salamando het volgende:
Kijken hoe groot de 'fans' vandaag zijn
Tja, wat zullen we ervan zeggenquote:
Vandaar dat je nu een request aanvraagtquote:
Ik vind het ook een plaat van niks... uberhaupt al dat 'gefuck'.. lijkt het woord van 2010 te worden in de normale popmuziek.quote:
Niet mee eens. Vrij lastig om fragmentjes te raden via telefoon. Doe ik na vandaag ook niet meer, vind ik sneu voor zo'n meiske.quote:
Ga je dan een andere prijsvraag doen? of laat je maar 1 iemand raden?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vrij lastig om fragmentjes te raden via telefoon. Doe ik na vandaag ook niet meer, vind ik sneu voor zo'n meiske.
Nee, gewoon geen fragmentje meer achterstevoren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ga je dan een andere prijsvraag doen? of laat je maar 1 iemand raden?
Klopt, via de telefoon is dat best lastig, paar weken terug was er bij Paul Rabbering een trucker die meedeed aan het spelletje : 'Let's Get Live' en zodra er een geluidsfragment kwam hield hij zijn vinger op de speaker en draaide het volume van de radio vol open. Met gemak had hij ze alle 5 goed.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vrij lastig om fragmentjes te raden via telefoon. Doe ik na vandaag ook niet meer, vind ik sneu voor zo'n meiske.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |