u mag wel je zeggen hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
danku degene die dat linkje postte
ik moest ff 2 keer kijken, maar idd erg apartquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)73,0.154324&t=h&z=13
Ze dachten, we nemen die dam wel even mee![]()
Ik zeg tegen iedereen u.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u mag wel je zeggen hooreen graag gedaan, google is our friend
Same here. Dat is echt weer van dat feministen geneuzelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij zit dus in het kamp van Veenstra... en ik ook.
Nee, ik wist niet welke site het was, ondanks 6x vragen hierquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Same here. Dat is echt weer van dat feministen geneuzel
We used to wait![]()
![]()
eergisteren m`n eigen video gemaakt op thewildernessdownton.com : geweldig gedaan!![]()
![]()
![]()
Nog meer mensen die dat al gedaan hebben?
heb et gedaan, maar ik vind het een beetje tegenvallen, het is wel leuk en het is wel grensverleggend qua videoclips, maar de interactie is een beetje voorspelbaar. Dat met die bomen kwam bij mij ook niet echt binnen, beetje 5 jaar geleden allemaal qua grafische dingetjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
We used to wait![]()
![]()
eergisteren m`n eigen video gemaakt op thewildernessdownton.com : geweldig gedaan!![]()
![]()
![]()
nja, ik vond het niet zo boeiend. knap gedaan, dat wel. maar ach....mijn buurt is niet zoveel bijzondersquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
We used to wait![]()
![]()
![]()
![]()
Yup, maandje geleden al. Erg gaafquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
We used to wait![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef WebHaaZ het volgende:Nieuwe hit serie bij NOS... Oh oh #persco mede mogelijk gemaakt door #Yurivangelder alias #cokertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |