quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:44 schreef Linkeballen het volgende:Yuri van Gelder niet naar WK. Zonder toestemming bond meegedaan aan controversieel televisieprogramma: http://bit.ly/jokertje
Kennelijk.quote:
'Tiswat.quote:
In de supermarkt hoorde ik Four seasons in one day. Da's een supermarkt waar ik vaker ga komen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef -Hans- het volgende:
Lekker gesport. Nu Veenstra luisteren. Hoorde btw in de sportschool Sia - The Girl You Lost To Cocaine (Stonebridge remix). Wat een track blijft dat
Dat is een meer dan goede reden! Appie zeker?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
'Tiswat.
[..]
In de supermarkt hoorde ik Four seasons in one day. Da's een supermarkt waar ik vaker ga komen.
Nee, Dekamarkt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is een meer dan goede reden! Appie zeker?
Helaas nog niet in Groningen, maar ik zie dat 'ie in opmars is. Ik ga het in de gaten houdenquote:
Wat een grappige en goede plaat is dit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:26 schreef Sersjee het volgende:
Echt, iedereen die hier een serieuze reactie over plaatst, moet wat aan z'n relativeringsvermogen en gevoel voor humor doen.
Scherp!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:28 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat een grappige en goede plaat is dit.
Ik heb wat met die Zorba de Griek beat. Vind het lekker heftig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:27 schreef gerbenp het volgende:
De serie is wel kut, maar dit nummer laat me wel even lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |