ja, mondriool is erger....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:39 schreef henkde_j het volgende:
Is het erg dat ik Destine minstens net zo erg vind als Miss Montrea?
HOHOHO wie gaan we vanavond verblijden met de postcode kanjerrr!!!quote:
ik heb echt een kotshekel aan Gaston Starrekots.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
HOHOHO wie gaan we vanavond verblijden met de postcode kanjerrr!!!
Hé, niets dan lof voor Toontje Lager. Stiekem gedanst is een Klassieker. Met een hoofdletter, ja.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb echt een kotshekel aan Gaston Starrekots.
bij deze ben jij uitgeropen tot persona non grata in my worldquote:
Jij zit dus in het kamp van Veenstra... en ik ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
ben het ermee oneens. de beste mensen moeten gekozen worden. wat maakt het uit of het een man of een vrouw is?
Ik vind het maar een kutstemquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, niets dan lof voor Toontje Lager. Stiekem gedanst is een Klassieker. Met een hoofdletter, ja.
Ja, nog ff, hoe kan je nou stiekem met iemand dansen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, niets dan lof voor Toontje Lager. Stiekem gedanst is een Klassieker. Met een hoofdletter, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, nog ff, hoe kan je nou stiekem met iemand dansen?![]()
![]()
door in gedachten in een hoekje van de bar met iemand te dansen.....door ee nbeetje mee te bewegen zonder dat de ander het ziet. zoiets denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |