VInd ik niet, zij heeft een eigen sound en komt wat "warmer" over. Sumera had een kille uitstralingquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik heb met haar hetzelfde als met Sumera
Ik niet. Joan is ook goed, maar klinkt toch wel heel anders.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:50 schreef Symphonic het volgende:
Sumera had een vervelend enge keelklank en geen greintje warmte in haar stem. Robotera noemen we haarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:50 schreef Symphonic het volgende:
quote:Ik ben het met je eensOp vrijdag 22 oktober 2010 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is zij fantastisch. Haar interpretatie, haar stem. Heerlijk.
quote:Sporty? Mel C?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:38 schreef Re het volgende:
Haar stem lijkt een beetje op die ene van de spice girls. Goeie
quote:Ben ik ook met je eens.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Alleen vind ik haar styling wel een beetje suf, ja, wel eigen, maar flatteus is het niet echt.
quote:Mij doet ze een beetje aan Skin denken.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:38 schreef Re het volgende:
Haar stem lijkt een beetje op die ene van de spice girls. Goeie
quote:Meer dan Cher in elk geval.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:07 schreef methodmich het volgende:
Ik hoor er vooral veel vleugjes van Melanie in op bepaalde momenten, al kan dat ook door het hippiegebeuren komen.
quote:Ik vind dat Skin toch wel echt anders klinkt hoor. Veel krachtiger en rauwer nog.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:45 schreef Noek het volgende:
! Wat een ontzettende mooie sound.
[..]
Mij doet ze een beetje aan Skin denken.
quote:Een beetje zei ik dan ook. 4NonBlondes hoor ik dan weer helemaal niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind dat Skin toch wel echt anders klinkt hoor. Veel krachtiger en rauwer nog.
Dan vond ik haar nog meer lijken op die chick van de 4NonBlondes.
quote:Dat moet haast wel jaOp zaterdag 23 oktober 2010 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Een beetje zei ik dan ook. 4NonBlondes hoor ik dan weer helemaal niet.
It's all in the ear of the beholder, denk ik.
quote:Nou he!Op zaterdag 23 oktober 2010 05:16 schreef female81 het volgende:
Wat lijkt ze eigenlijk op Cher, een jaar of veertig geleden.
quote:Yvette is meer het type dat altijd prachtig zingt en waar de jury positief over is, maar die toch elke keer in de bottom 3 eindigt bij live shows. Wat tot ophef bij de jury leidt... 'hoe kan dat nou blabla'. Het toverwoordje hierbij is uitstraling en gebrek aan eigenheid. Overigens ga ik zelf ook voor mooie stemmen, dus had haar liever door gehad ten koste van heel veel andere dames die wel door zijn. Maar niet ten koste van Joan helaas.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:16 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Joan lijkt op de Ka...dingeskes.
Ik vind het heel erg zonde dat ze Yvette niet door hebben laten gaan. Joan was ook wel beluisterbaar, maar Yvette over de hele linie (van 2 rondes, proest) veel beter.
Het vlechtje in Joan haar haar vond ik wel leuk. Nu nog andere schoenen. Met de jurk kan ik leven.
quote:Ik vond yvette zo keurig en entjes zingrn, wel mooi, maar het pakte me niet. Joan daarentegen was een verrassing, klonk erg leuk wat ze deed. Ik vraag me dan af, want vooraf hebben ze dit liedje natuurlijk gereperteerd, wist yvette dat joan dit nummer op die manier ging doen? Want als ik yvette was en ik wist dat joan zo ging zingen, dan zou ik ook meer uit de kast trekken...Op zondag 24 oktober 2010 09:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Yvette is meer het type dat altijd prachtig zingt en waar de jury positief over is, maar die toch elke keer in de bottom 3 eindigt bij live shows. Wat tot ophef bij de jury leidt... 'hoe kan dat nou blabla'. Het toverwoordje hierbij is uitstraling en gebrek aan eigenheid. Overigens ga ik zelf ook voor mooie stemmen, dus had haar liever door gehad ten koste van heel veel andere dames die wel door zijn. Maar niet ten koste van Joan helaas.
quote:Nou ja ze hadden tegen Yvette gezegd dat ze het klein moest houden, als ik me niet vergis.Op zondag 24 oktober 2010 17:45 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik vond yvette zo keurig en entjes zingrn, wel mooi, maar het pakte me niet. Joan daarentegen was een verrassing, klonk erg leuk wat ze deed. Ik vraag me dan af, want vooraf hebben ze dit liedje natuurlijk gereperteerd, wist yvette dat joan dit nummer op die manier ging doen? Want als ik yvette was en ik wist dat joan zo ging zingen, dan zou ik ook meer uit de kast trekken...
quote:Klopt, Joan moest meer en Yvette minder als tijdens de auditie, was de opdracht. Wat dat betreft was het nummer wel goed gekozen.Op zondag 24 oktober 2010 18:18 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ja ze hadden tegen Yvette gezegd dat ze het klein moest houden, als ik me niet vergis.
quote:het nummer was absoluut goed gekozenOp zondag 24 oktober 2010 18:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt, Joan moest meer en Yvette minder als tijdens de auditie, was de opdracht. Wat dat betreft was het nummer wel goed gekozen.
Ik vind haar meer lijken op de jonge Cher:quote:Op donderdag 28 oktober 2010 08:21 schreef chansadres het volgende:
Joan lijkt op Cher.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:TattooBen Ik ga morgen Joan Franka tattooeren van TVOH .... Op haar vingers de tekst L O V E...:) is best pijnlijk op de vingers...!!!
Bij de auditie stond er toch ook al iets? Misschien eerst viltstift, zoals Chris van Coldplay altijd doet met 'Make Trade Fair'.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die had ze al tijdens de battle geloof ik
Nee, die heeft ze deze week laten zetten, Toch? Het kwam iig deze week pas in het nieuwes..quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die had ze al tijdens de battle geloof ik
Klopt. Ik vind haar echt geweldig. Ze straalt ook een soort van rust uit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Joan. Vind haar stem op een fijne manier anders.
Komt nog wel denk ik. Lenny profiteert nu nog van het showelement, maar op gegeven zal het grote publiek dat denk ik zat worden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:30 schreef UltraR het volgende:
Joan wordt met steeds grotere afstand mijn absolute favoriet. Wat een stem zeg! Ik kan niet wachten tot ik haar cd kan aanschaffen.
Vond het een enorme tegenvaller dat het publiek haar niet in de top 2 had zitten.
Grappig....quote:
Die hebben ook het meest mijn voorkeur ja. Vooral Joan. Al heb ik toch niet het idee dat zij het gaat winnen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:16 schreef drspencer het volgende:
Ja joan gaat het redden. Ze ziet er een beetje eng uit alsof ze een alien is maar dat maakt niet uit. Ze heeft haar stem volledig onder controle. Joan, ben en kim de boer gaan het uitmaken wie de voh zal zijn. Ik hoop dat de pope smokes dope
Dat dus! Maar 1 van de beterequote:Op zaterdag 13 november 2010 15:38 schreef marcodej het volgende:
Geweldige stem, verschrikkelijke uitstraling.
Dat heb je al 18 keer gezegdquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer gaat ze eruit? Ik vind haar zo niet goed:r
Ik mag toch wel mijn mening geven? Moet niet alleen maar positief te zijn in een topic.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat heb je al 18 keer gezegd
Boeiend!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:06 schreef Cee het volgende:
Ik zou ook onzeker op het podium staan als ze me in een gordijn en regenlaarzen voor de camera's neerzetten.
Ik vind er ook niks aan. Prototype Groen Links, zo eentje die zich met een ketting aan een hek vastketent bij de kerncentrale in Borssele.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:25 schreef Rauzer het volgende:
Ik vind haar niet slecht zingen, maar haar hele voorkomen vind ik zo irritant
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:30 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan. Prototype Groen Links, zo eentje die zich met een ketting aan een hek vastketent bij de kerncentrale in Borssele.
[..]
Ik vind er ook niks aan. Prototype Groen Links, zo eentje die zich met een ketting aan een hek vastketent bij de kerncentrale in Borssele.
Eh ik denk dat dat gewoon de manier is waarop Joan kijkt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Joan.
Ze moet alleen niet zo glazig en popperig uit haar ogen gaan kijken. Gisteren vond ik haar in de sing-off goed en in de show zelf niet.
Dat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:22 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Terecht naar de sing off en had vat mij betreft haar koffers mogen pakken.
Ik heb de x factor nooit gezien baar haar. Het had zo een tokkie kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben de x-factor (sorry met het gooien van de term, maar weet niet hoe ik het anders moet verwoorden) bij Joan een beetje kwijt. Ze blijft goed, maar vind het minder speciaal dan bij haar eerste optredens.
Een x-factor hoef je ook niet te zien... bij Joan -hoor- je die!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb de x factor nooit gezien baar haar. Het had zo een tokkie kunnen zijn
Oeja het heet de voice hč?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:01 schreef UltraR het volgende:
[..]
Een x-factor hoef je ook niet te zien... bij Joan -hoor- je die!
ik denk dat je 'm zelf zal moeten gaan maken.quote:Op zondag 28 november 2010 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga er vanuit dat het album er zeker gaat komen... en dan ga ik het kopen
[..]
Jeumig die bovenbenen, heeft ze iets onder d'r maillot gestopt, what's wrong?quote:
Goede baarheupen.quote:Op zondag 28 november 2010 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeumig die bovenbenen, heeft ze iets onder d'r maillot gestopt, what's wrong?
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 00:12 schreef Enid.Coleslaw het volgende:
Joa, oa, oa, oan!!![]()
Geweldige stem, geweldige outfits, geweldige uitstraling..
Agree! Joan is top!quote:Op zondag 28 november 2010 14:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk liever 10 keer naar Joan dan 1 keer naar die piepmuis van een Ewbank
Zal denk ik wel gebeuren, aangezien Lenny en Ben hoogstwaarschijnlijk weer vrijgesteld worden door het publiek.quote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgende keer niet meer in de gevarenzone, hoort ze niet in.
Dat zou nog eens een briljant idee zijn. Ze heeft de exposure nu wel gehad en kan stappen elders gaan maken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:08 schreef MeloD het volgende:
Als de mensen die op haar stemmen dat geld nu eens aan een platenbaas overmaken zodat ze een CD met d'r kunnen maken?
gelukkig nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'r uitstraling ook wel tof. Niet alles hoeft Jennifer-Ewbank-mooi te zijn.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'r uitstraling ook wel tof. Niet alles hoeft Jennifer-Ewbank-mooi te zijn.
Klopt, maar daarna blijft er elke week 1 kandidaat uit -elk- team afvallen. Joan en Ben kunnen dus niet beide in de finale komen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef TheVulture het volgende:
De volgende keer wordt Esther weggestuurd denk ik... en dan worden de kandidaten volgens mij op een hoop geveegd toch?
Mogen de beste winnenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:30 schreef UltraR het volgende:
[..]
Klopt, maar daarna blijft er elke week 1 kandidaat uit -elk- team afvallen. Joan en Ben kunnen dus niet beide in de finale komen.![]()
Die legt het dus zwaar af tegen Kim.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mogen de beste winnen
Ben dus
Ik ben niet bang voor Kimquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:51 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Die legt het dus zwaar af tegen Kim.
Tranen drogen in d'r bloemetjesgordijnensoepjurkquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Owja.... vanavond gaan we afscheid nemen van Joan
Ik vrees van nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:24 schreef UltraR het volgende:
Ik mag hopen dat het Lenny wordt. Natuurlijk met grote afstand de minste zanger van de vier.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Joan moet iets toegankelijker gekleed worden en niet zo glazig kijken, dan hoeft ze niets te vrezen.
Zo'n spandex jurk ala Esther? Die elk rolletje afkleedt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Stijlvolle jurken dan! Niet deze ellende. Ze moet meer shinen, op haar manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:35 schreef Da_Sandman het volgende:
O ja ik hoop het ook!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leave her alone!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Stijlvolle jurken dan! Niet deze ellende. Ze moet meer shinen, op haar manier.
Ik vind haar stem vreselijk, maar die soepjurken moet ze lekker aan houdenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:36 schreef Starlie het volgende:
Die jurken zijn gewoon Joan, mijn smaak is het niet maar het past wel bij haar, vind het juist wel fijn dat haar niet opeens hebben omgetoverd tot een diva!
Hoop wel dat ze ver komt, haar stem is wel fijn wat mij betreft!
hey we zijn het een keer eensquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef PierreBetfair het volgende:
100% zeker in de sing-off, zwak optreden.
Leave him alonequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:24 schreef UltraR het volgende:
Ik mag hopen dat het Lenny wordt. Natuurlijk met grote afstand de minste zanger van de vier.
Mijn vader zei precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:49 schreef PierreBetfair het volgende:
Hehe eindelijk. Die kan weer terug naar de Efteling.
John de Maffiaol zal het helemaal eens zijn met je vader. Niet omdat ze een mooi kopje heeft, maar omdat ze de 'broer-van' is. De ene geldstroom vindt altijd de andere, zoals een rivier de zee...quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mijn vader zei precies hetzelfde.
Maar goed, die vindt ook dat Jennifer wel terecht door is, "want ze heeft een mooi koppie".
Ik begrijp er helemaal niets van. Hoe ze door kan zijn, bedoel ik. Wie SMS'en er dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
John de Maffiaol zal het helemaal eens zijn met je vader. Niet omdat ze een mooi kopje heeft, maar omdat ze de 'broer-van' is. De ene geldstroom vindt altijd de andere, zoals een rivier de zee...
OMG, they killed Lenny.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:12 schreef Dizer het volgende:
Balen dat ze eruit is. Don't get me wrong maar ik ben ERG blij dat Esther er nog in zit, alleen ik had liever Kenny zien weggaan of Ben.
Het leven is hard.quote:Op zondag 12 december 2010 17:26 schreef vencodark het volgende:
En dat kiest is voor die andere meid!Had ik niet verwacht.
Misschien gaat het daaom, dat Roel de keus makkelijk wil maken straks. Met 3 kandidaten kiest het publiek waarschijnlijk direct wie er uit gaat zonder sing off... misschien wil hij zeker weten dat Ben of Lenny in de finale komt tegen Kim (en Leonie) en niet door het publiek ineens Joan naar voren geschoven wordt.quote:Op zondag 12 december 2010 17:26 schreef vencodark het volgende:
Zit nog eens dat filmpje te kijken van de 1e liveshow, met Foolish Games. Daar zegt Jeroen nog tegen Roel dat ie haar feliciteert voor deze kanshebber zeg maar.
En dat kiest is voor die andere meid!Had ik niet verwacht.
Nou ja, het gaat er bij mij meer om dat Roel moet kiezen tussen Esther en Joan en N&S tussen Johnny en Nigel. Dat scheelt nog al.quote:Op maandag 13 december 2010 09:18 schreef ranja het volgende:
Ja, ik vind de groepen van afgelopen vrijdag duidelijk minder interessant dan die van de komende.
Zeker nu Joan weg is. Maar gelukkig hebben we het qua deze 2 groepen gehad met de aparte avond, volgend jaar gewoon alle groepen tegelijk.
Ja, die hele opzet is gewoon bagger. Ze hadden voor de XFactor opzet moeten gaan. Zijn al je talenten weggestemd? Jammer dan. So be it.quote:Op maandag 13 december 2010 09:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat er bij mij meer om dat Roel moet kiezen tussen Esther en Joan en N&S tussen Johnny en Nigel. Dat scheelt nog al.
Iddquote:Op maandag 13 december 2010 09:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, die hele opzet is gewoon bagger. Ze hadden voor de XFactor opzet moeten gaan. Zijn al je talenten weggestemd? Jammer dan. So be it.
Ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 09:18 schreef ranja het volgende:
Ja, ik vind de groepen van afgelopen vrijdag duidelijk minder interessant dan die van de komende.
Ik ben een beetje Ben-moe, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat het zo gaat MeloD.Tegen Ben valt ook niet op te vechten.
Ik was al helemaal gek op haar toen ze bij Vlemmix optrad.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:19 schreef iBenny het volgende:
Joan. Ik vind dr nu nog toffer... gewoon écht en heel spontaan
Oh hey, die heb jij geuploadquote:Op maandag 27 februari 2012 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik was al helemaal gek op haar toen ze bij Vlemmix optrad.
Niet meerquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:25 schreef Rauzer het volgende:
Ik vind haar niet slecht zingen, maar haar hele voorkomen vind ik zo irritant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |