Het leven is hard.quote:Op zondag 12 december 2010 17:26 schreef vencodark het volgende:
En dat kiest is voor die andere meid!Had ik niet verwacht.
Misschien gaat het daaom, dat Roel de keus makkelijk wil maken straks. Met 3 kandidaten kiest het publiek waarschijnlijk direct wie er uit gaat zonder sing off... misschien wil hij zeker weten dat Ben of Lenny in de finale komt tegen Kim (en Leonie) en niet door het publiek ineens Joan naar voren geschoven wordt.quote:Op zondag 12 december 2010 17:26 schreef vencodark het volgende:
Zit nog eens dat filmpje te kijken van de 1e liveshow, met Foolish Games. Daar zegt Jeroen nog tegen Roel dat ie haar feliciteert voor deze kanshebber zeg maar.
En dat kiest is voor die andere meid!Had ik niet verwacht.
Nou ja, het gaat er bij mij meer om dat Roel moet kiezen tussen Esther en Joan en N&S tussen Johnny en Nigel. Dat scheelt nog al.quote:Op maandag 13 december 2010 09:18 schreef ranja het volgende:
Ja, ik vind de groepen van afgelopen vrijdag duidelijk minder interessant dan die van de komende.
Zeker nu Joan weg is. Maar gelukkig hebben we het qua deze 2 groepen gehad met de aparte avond, volgend jaar gewoon alle groepen tegelijk.
Ja, die hele opzet is gewoon bagger. Ze hadden voor de XFactor opzet moeten gaan. Zijn al je talenten weggestemd? Jammer dan. So be it.quote:Op maandag 13 december 2010 09:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat er bij mij meer om dat Roel moet kiezen tussen Esther en Joan en N&S tussen Johnny en Nigel. Dat scheelt nog al.
Iddquote:Op maandag 13 december 2010 09:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, die hele opzet is gewoon bagger. Ze hadden voor de XFactor opzet moeten gaan. Zijn al je talenten weggestemd? Jammer dan. So be it.
Ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 09:18 schreef ranja het volgende:
Ja, ik vind de groepen van afgelopen vrijdag duidelijk minder interessant dan die van de komende.
Ik ben een beetje Ben-moe, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat het zo gaat MeloD.Tegen Ben valt ook niet op te vechten.
Ik was al helemaal gek op haar toen ze bij Vlemmix optrad.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:19 schreef iBenny het volgende:
Joan. Ik vind dr nu nog toffer... gewoon écht en heel spontaan
Oh hey, die heb jij geuploadquote:Op maandag 27 februari 2012 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik was al helemaal gek op haar toen ze bij Vlemmix optrad.
Niet meerquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:25 schreef Rauzer het volgende:
Ik vind haar niet slecht zingen, maar haar hele voorkomen vind ik zo irritant
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |