Mijn vader zei precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:49 schreef PierreBetfair het volgende:
Hehe eindelijk. Die kan weer terug naar de Efteling.
John de Maffiaol zal het helemaal eens zijn met je vader. Niet omdat ze een mooi kopje heeft, maar omdat ze de 'broer-van' is. De ene geldstroom vindt altijd de andere, zoals een rivier de zee...quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mijn vader zei precies hetzelfde.
Maar goed, die vindt ook dat Jennifer wel terecht door is, "want ze heeft een mooi koppie".
Ik begrijp er helemaal niets van. Hoe ze door kan zijn, bedoel ik. Wie SMS'en er dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
John de Maffiaol zal het helemaal eens zijn met je vader. Niet omdat ze een mooi kopje heeft, maar omdat ze de 'broer-van' is. De ene geldstroom vindt altijd de andere, zoals een rivier de zee...
OMG, they killed Lenny.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:12 schreef Dizer het volgende:
Balen dat ze eruit is. Don't get me wrong maar ik ben ERG blij dat Esther er nog in zit, alleen ik had liever Kenny zien weggaan of Ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |