ik denk dat je 'm zelf zal moeten gaan maken.quote:Op zondag 28 november 2010 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga er vanuit dat het album er zeker gaat komen... en dan ga ik het kopen
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:30 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan. Prototype Groen Links, zo eentje die zich met een ketting aan een hek vastketent bij de kerncentrale in Borssele.
Jeumig die bovenbenen, heeft ze iets onder d'r maillot gestopt, what's wrong?quote:
Goede baarheupen.quote:Op zondag 28 november 2010 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeumig die bovenbenen, heeft ze iets onder d'r maillot gestopt, what's wrong?
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 00:12 schreef Enid.Coleslaw het volgende:
Joa, oa, oa, oan!!![]()
Geweldige stem, geweldige outfits, geweldige uitstraling..
Agree! Joan is top!quote:Op zondag 28 november 2010 14:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk liever 10 keer naar Joan dan 1 keer naar die piepmuis van een Ewbank
Zal denk ik wel gebeuren, aangezien Lenny en Ben hoogstwaarschijnlijk weer vrijgesteld worden door het publiek.quote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgende keer niet meer in de gevarenzone, hoort ze niet in.
Dat zou nog eens een briljant idee zijn. Ze heeft de exposure nu wel gehad en kan stappen elders gaan maken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:08 schreef MeloD het volgende:
Als de mensen die op haar stemmen dat geld nu eens aan een platenbaas overmaken zodat ze een CD met d'r kunnen maken?
gelukkig nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'r uitstraling ook wel tof. Niet alles hoeft Jennifer-Ewbank-mooi te zijn.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'r uitstraling ook wel tof. Niet alles hoeft Jennifer-Ewbank-mooi te zijn.
Klopt, maar daarna blijft er elke week 1 kandidaat uit -elk- team afvallen. Joan en Ben kunnen dus niet beide in de finale komen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef TheVulture het volgende:
De volgende keer wordt Esther weggestuurd denk ik... en dan worden de kandidaten volgens mij op een hoop geveegd toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |