Mogen de beste winnenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:30 schreef UltraR het volgende:
[..]
Klopt, maar daarna blijft er elke week 1 kandidaat uit -elk- team afvallen. Joan en Ben kunnen dus niet beide in de finale komen.![]()
Die legt het dus zwaar af tegen Kim.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mogen de beste winnen
Ben dus
Ik ben niet bang voor Kimquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:51 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Die legt het dus zwaar af tegen Kim.
Tranen drogen in d'r bloemetjesgordijnensoepjurkquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Owja.... vanavond gaan we afscheid nemen van Joan
Ik vrees van nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:24 schreef UltraR het volgende:
Ik mag hopen dat het Lenny wordt. Natuurlijk met grote afstand de minste zanger van de vier.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Joan moet iets toegankelijker gekleed worden en niet zo glazig kijken, dan hoeft ze niets te vrezen.
Zo'n spandex jurk ala Esther? Die elk rolletje afkleedt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Stijlvolle jurken dan! Niet deze ellende. Ze moet meer shinen, op haar manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:35 schreef Da_Sandman het volgende:
O ja ik hoop het ook!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leave her alone!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Stijlvolle jurken dan! Niet deze ellende. Ze moet meer shinen, op haar manier.
Ik vind haar stem vreselijk, maar die soepjurken moet ze lekker aan houdenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:36 schreef Starlie het volgende:
Die jurken zijn gewoon Joan, mijn smaak is het niet maar het past wel bij haar, vind het juist wel fijn dat haar niet opeens hebben omgetoverd tot een diva!
Hoop wel dat ze ver komt, haar stem is wel fijn wat mij betreft!
hey we zijn het een keer eensquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef PierreBetfair het volgende:
100% zeker in de sing-off, zwak optreden.
Leave him alonequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:24 schreef UltraR het volgende:
Ik mag hopen dat het Lenny wordt. Natuurlijk met grote afstand de minste zanger van de vier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |