abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88672222
Ik vind het echt zo jammer dat ze met én Ben én Lenny in het team zit...
pi_88672455
Geweldige stem, verschrikkelijke uitstraling.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_88676221
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:30 schreef UltraR het volgende:
Joan wordt met steeds grotere afstand mijn absolute favoriet. Wat een stem zeg! Ik kan niet wachten tot ik haar cd kan aanschaffen.

Vond het een enorme tegenvaller dat het publiek haar niet in de top 2 had zitten.
Komt nog wel denk ik. Lenny profiteert nu nog van het showelement, maar op gegeven zal het grote publiek dat denk ik zat worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_88677486
Bril-jant. En ik snap idd ook niks van het thuispubliek, ze was verruit de beste van de avond :D.
pi_88681536
maar ze heet dus Wendy?
pi_88684052
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef Deceit het volgende:
maar ze heet dus Wendy?
Grappig....

Roel reageerde gewoon op Wendy, maar bedacht zich toen dat Joan toch echt ff een stukje belangrijker is dan die doos.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_88689593
Oh was geeneens grappig bedoelt maar hij zei t op zo'n manier dat ze wendy heette maar joan franka dus heeft als artiestennaam
pi_88693280
Absolute favoriet! Heerlijk gezongen ook vrijdag.. Maar der zijn zoveel geweldige talenten.. Maar met haar eigenheid wint ze het denk ik toch van de rest..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_88736409
Misschien wel de beste afgelopen vrijdag. Wat een geluid zeg O+.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_88737261
Nee ik vind haar nog steeds niet leuk. Der stem :r En ze heeft iets irritants over haar :Y
pi_88737457
Ooh, ik hou echt van haar gekweel.
Go hard or go home
pi_88749934

Wat is dit geweldig :o
pi_88750517
*zwijmel*

Als je toch verliefd zou kunnen worden op iemand op basis van de stem...
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_88752771
go home :(
pi_88761893
Ik lig nu in bed de herhaling te kijken maar damn wat is zij toch fantastisch om naar te luisteren, de enige met een echt uniek stemgeluid dat rechtstreeks je hart in schiet! Joan O+ O+ O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_88814547
Ze heeft het! Echt, ik ben lyrisch over haar. Haar stem is echt zo mooi, zo uniek. Er waren enkele kleine schoonheidsfoutjes, maar die maakten het nummer nog breekbaarder. Ik had even het gevoel bij een unplugged sessie te zitten met grote artiesten. Ze raakt me, ze moet winnen.
That's all folks!
pi_88934057
Ja joan gaat het redden. Ze ziet er een beetje eng uit alsof ze een alien is maar dat maakt niet uit. Ze heeft haar stem volledig onder controle. Joan, ben en kim de boer gaan het uitmaken wie de voh zal zijn. Ik hoop dat de pope smokes dope
pi_88934567
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 09:16 schreef drspencer het volgende:
Ja joan gaat het redden. Ze ziet er een beetje eng uit alsof ze een alien is maar dat maakt niet uit. Ze heeft haar stem volledig onder controle. Joan, ben en kim de boer gaan het uitmaken wie de voh zal zijn. Ik hoop dat de pope smokes dope
Die hebben ook het meest mijn voorkeur ja. Vooral Joan. Al heb ik toch niet het idee dat zij het gaat winnen.
pi_88937927
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:38 schreef marcodej het volgende:
Geweldige stem, verschrikkelijke uitstraling.
Dat dus! Maar 1 van de betere :)
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_88957258
Zij is echt heel leuk O+ en haar haar wil ik ook wel hebben.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_89199306
Ik vind haar zo ongelooflijk geweldig!

Elke keer als ze begint met haar optreden moet ik een seconde of twee wennen aan haar stem, en daarna vind ik het zo fantastisch! Haast niet in woorden te vatten.
Beter eindigt ze vanavond in de top 2.
pi_89210163
Ze blijft mijn favoriet O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_89210285
Ligt het aan mij of staat haar nummer van vanavond niet op itunes?
pi_89217391
Bah, nu al in de signoff's. En zolang Lenny popi is zal dit wel blijven... Ze zit gewoon in een te goed team! Of gaat men bij 12 tot 16 overgebleven kandidaten over op het reguliere afvalsysteem zoals bij X-Factor enzo?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_89217705
Wanneer gaat ze eruit? Ik vind haar zo niet goed:r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')