quote:
Realm: Argent Dawnquote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bladefistquote:
Realm: Blade's Edgequote:
quote:
Realm: Boulderfistquote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Chromaggusquote:
Realm: Darkspearquote:
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Emerald Dreamquote:
quote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
Realm: Haomarushquote:
quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
Realm: Karazhanquote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
Realm: Laughing Skullquote:Hansch
Kaenargh-(H)- Paladin (80)
Kadavúrial-(H)- Death Knight
Tharsolas-(H)- Rogue
Morbithos-(H)- Priest
Realm: Outlandquote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
quote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Ragnarosquote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Skullcrusherquote:
quote:
Realm: Terenasquote:
quote:
Realm: The Sha'tarquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Naja, je had 't zelf over mensen die 't dan voor de eerste keer doen, dus ik nam aan dat je raiden bedoeldequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is niet dat we géén mensen hebben die er niets van weten he?![]()
Alleen te weinig om in hun eentje te raiden, en PuGgen zijn de meesten kotsbeu.
6014 op mijn paladinquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef Luchtkoker het volgende:
Puggen is echt voor noobs, ik ben op 4 van mijn 10 level 80 chars al vol tier10.25 door mijn pro guild. Stelletje noobs. Jullie hebben zeker allemaal een gearscore van onder de 6k![]()
GS matters, yoquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef Luchtkoker het volgende:
Puggen is echt voor noobs, ik ben op 4 van mijn 10 level 80 chars al vol tier10.25 door mijn pro guild. Stelletje noobs. Jullie hebben zeker allemaal een gearscore van onder de 6k![]()
Lekker trollenquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef Luchtkoker het volgende:
Volk dat zich druk maakt om GS. DAT zijn pas de noobsquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef Luchtkoker het volgende:
Pffft, dat zeg je alleen maar omdat je jaloers bent en waarschijnlijk zelf maar een GS hebt van rond de 4kquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:20 schreef Metonae het volgende:
[..]
Volk dat zich druk maakt om GS. DAT zijn pas de noobs
Blablabla... smoesjesquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:11 schreef jagga het volgende:
[..]
GS matters, yo
Maarj ik heb al mijn chars idd on de 6k, meer om het feit dat ik in een guild zit waar ze op 25man niet verder komen dan putricide, en/of niet op spul mocht rollen.
Wat neequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik had laatst een tank in de pug die in het begin van de hc al begon te roepen dat hij 6K+ GS had en dat iedereen hem daarom maar moest gehoorzamen. () Groep had geen zin in discussie dus deed wat hij vroeg. En goh, aggro all over the place, wipe na wipe en natuurlijk was dat onze schuld.
Maw GS is leuk, maar zegt natuurlijk geen donder.
4K + goede skills is nog altijd beter dan 6K en géén skills.
Ik speel liever met mensen die goed weten wat ze doen, in plaats van met volstrekte retardsquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:34 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat nee4k met goede skills is misschien 3k DPS, 6k zonder skills minstens 3.5k. Gearscore is zeker wel een goede maatstaaf.
bla bla *gaap* hulie over GS.quote:
quote:
ja ik hapte...besef ik me nuquote:
GS is zeer zeker geen goede maatstaaf! Neem dan Elitist Group addon ofzo , is 10 keer beter.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:34 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat nee4k met goede skills is misschien 3k DPS, 6k zonder skills minstens 3.5k. Gearscore is zeker wel een goede maatstaaf.
Stelletje autisten dat het zijn!1111quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:07 schreef lifeblind het volgende:
Volgens mij is de Fok!guild zo goed als dood
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:07 schreef Salamando het volgende:
[..]
Stelletje autisten dat het zijn!1111
quote:
Hoezo? Hebben mensen al posts reported aan mods dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:29 schreef Metonae het volgende:
Kolere zeg...
...dit topic = barrens chat.
Reported.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben mensen al posts reported aan mods dan?
Dat is heel leuk, maar waar is Mankrik's wife?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:31 schreef GlenSpey het volgende:
Barrens chat
/1 hey ik ben neelis
/1 bitches zitten aan mn penis
Had ik ook op m'n warrior tank, eerste HC (had al redelijk wat gear omdat ik BS ben) krijg ik van onze 6k GS shaman healer te horen dat ik een noob ben en beter met WoW kan stoppenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik had laatst een tank in de pug die in het begin van de hc al begon te roepen dat hij 6K+ GS had en dat iedereen hem daarom maar moest gehoorzamen. () Groep had geen zin in discussie dus deed wat hij vroeg. En goh, aggro all over the place, wipe na wipe en natuurlijk was dat onze schuld.
Maw GS is leuk, maar zegt natuurlijk geen donder.
4K + goede skills is nog altijd beter dan 6K en géén skills.
Hetzelfde als gister in VoA10. Holy priest loopt continu tegen mij te kutten dat ik de raid uitmoet want ik had lage GS enzo (4.7k is RUIM voldoende voor VoA). In the end had ik meer dan dubbel zoveel overall hps dan hij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:38 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Had ik ook op m'n warrior tank, eerste HC (had al redelijk wat gear omdat ik BS ben) krijg ik van onze 6k GS shaman healer te horen dat ik een noob ben en beter met WoW kan stoppen(Voordat we waren begonnen!
)
Nja, goed we beginnen, ik hou alle aggro en de healer (als hij focust) heeft geen problemen om mij te healen, vervolgens wipen we 2 keer omdat de healer zat te slapen, gaat hij mij de schuld geven omdat ik geen goeie gear heb
Standaard is dat. Degene die gaan zeiken dat iemand lage gs heeft zuigen zonder uitzondering heel erg.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:45 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hetzelfde als gister in VoA10. Holy priest loopt continu tegen mij te kutten dat ik de raid uitmoet want ik had lage GS enzo (4.7k is RUIM voldoende voor VoA). In the end had ik meer dan dubbel zoveel overall hps dan hij.
Wat ook leuk is, raidleaders die ontzettend zeiken om bepaalde achievements. Vraag voor de grap maar eens of ze hun eigen achievement kunnen linken (of kijk voor de zekerheid op wow-heroes.com o.i.d.), vaak hebben ze 'm zelf niet eensquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:32 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Standaard is dat. Degene die gaan zeiken dat iemand lage gs heeft zuigen zonder uitzondering heel erg.
Wie ben jij dan!quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:59 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Is de Fok guild enkel voor level 80's ?
Ik speel nu op Bloodfeather alliance. Het stelt daar niet veel meer voor. Ben daarom al een tijd aan het denken om horde te rerollen.
Ja.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:58 schreef LangeJan het volgende:
Als ik mijn Wintercloak wil levelen met level 2 gems en healthpotions, kan ik dan daarmee mijn gearscore en embedded power gems uppen met lvl 2920 Krivbeknih mana om daarmee te mergen in een raid?
wtf?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:58 schreef LangeJan het volgende:
Als ik mijn Wintercloak wil levelen met level 2 gems en healthpotions, kan ik dan daarmee mijn gearscore en embedded power gems uppen met lvl 2920 Krivbeknih mana om daarmee te mergen in een raid?
[1. General - Barrens] [Player 1] Anyone here like metalica?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:31 schreef GlenSpey het volgende:
Barrens chat
/1 hey ik ben neelis
/1 bitches zitten aan mn penis
miscchien toch maar zo live stream ticket kopenquote:IRVINE, CA. Blizzard Entertainment, Inc. today announced that the greatest band in the world*, Tenacious D, will perform at the closing concert during this year’s sold-out BlizzCon®. Taking place October 22-23 at the Anaheim Convention Center, BlizzCon is a celebration of the global player communities surrounding Blizzard Entertainment’s Warcraft®, Diablo®, and StarCraft® game universes. While tickets to the convention are currently sold out, viewers can watch at home by ordering a BlizzCon Virtual Ticket, offering over 50 hours of event coverage (including Tenacious D’s performance) globally over the Internet and also on DIRECTV® in the United States.
Tenacious D is made up of musical visionaries Jack Black and Kyle Gass. After forming in 1994, the duo rose to rock god-dom following the release of the HBO cult-hit series Tenacious D: The Greatest Band on Earth. Since then, Tenacious D has released two albums and a pair of live DVDs, sold out arenas around the world, and starred in their own feature-length movie, Tenacious D in the Pick of Destiny. At the BlizzCon closing ceremony on October 23, the band will perform an earth-shattering set that includes the debut of new, soon-to-be-legendary songs.
“The best way to wrap up two days of epic entertainment is with an epic rock concert—and few bands fit the bill like Tenacious D,” said Mike Morhaime, CEO and cofounder of Blizzard Entertainment. “We’re looking forward to a great show and can’t wait to see what Jack and Kyle have in store for everyone attending BlizzCon and watching from home.”
In addition to serving as a gathering place for the Blizzard Entertainment gaming communities, BlizzCon will have an array of activities, including discussion panels, competitive and casual tournaments, contests, hands-on playtime with current and upcoming Blizzard Entertainment games, and more. Viewers at home can order a BlizzCon Virtual Ticket for $39.95 USD, available as a multi-channel Internet stream around the world (pricing and availability may vary by region) and also via DIRECTV in the United States. Visit www.blizzcon.com for more details and ordering information.
To keep pace with the continued growth of World of Warcraft as well as development on other Blizzard Entertainment games, the company is currently hiring for numerous open positions. More information on available career opportunities can be found at us.blizzard.com/jobs. As BlizzCon draws closer, further details about the show will be announced at www.blizzcon.com.
Lol speel je een Klingon? En ik lees net dat de patch deze week uitkomt (maar ik ben spuit 11 waarschijnlijk).quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:58 schreef LangeJan het volgende:
Momenteel bezig met het levelen van een warrior, Ibutcher. Mijn main is of beter gezegd was een mage, Cesjin. Ook nog een warlock, hunter, paladin en rogue op 80. Ben nu eigenlijk aan het twijfelen wat mijn nieuwe main word als cataclysm er eenmaal is.quote:
Download EveryQuest en je ziet gelijk welke quests je nog mist.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:32 schreef Sjiznit het volgende:
Mijn liefde voor Loremaster is even bekoeld. Heb gewoon 1uur en 30min rondgevlogen/QH incomplete gehad/gegoogled en weet ik niet wat om 1 verrotte quest te vinden in Terrokkar en die ook voor Terrokkar telt, dus niet Skettis of Shattrah. Niet gevonden. Heb het nu wel even gehad, ga ooit wel weer verder.
Eerst trollde ik misschien (was wel héél obvious ookquote:
Yup, en dan die quest even opzoeken in WoWhead en je hebt 'em zo gevonden, itsesimpelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:47 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Download EveryQuest en je ziet gelijk welke quests je nog mist.
Mijn kleine jonge vriend, zal ik jou eens wat vertellenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:34 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Don't feed the trollquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:48 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Mijn kleine jonge vriend, zal ik jou eens wat vertellen. heel lang terug in vanilla toen je waarschijnlijk nog 8 was. Werd er gekeken naar je skill en niet gear aangezien je toen nog niet echt heel veel ruimte had in de gear die je aan kon trekken. In TBC werd er gevraagd naar je stats, in Wotlk werd er eerst gevraagd naar je achievement. Als je een 25man achievement had kon je zo een pug in omdat je deze baas al gedaan had, alleen werd er niet echt gekeken meer naar je gear. Nu heeft iemand een mooie GS addon gemaakt en is iedereen GS freak. Alleen PvP gear kan je makkelijk 6.2GS+ halen. Zonder dat je enige skill heb. dit kan ook met PvE. Ik zelf ga me niet verdedigen aangezien ik LK al tevaak heb neer zien gaan. Dus doe ons een lol als je een beetje brains heb zet jezelf niet zo voor lul
In de US komt ie vandaag uit, dus morgen voor EU ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:12 schreef lifeblind het volgende:
Maar morgen dus 4.0.1 live? Of is dat dan nog niet in europa? Kan daar eigenlijk niks over vinden namelijk
Dat werkt toch niet als je hem bijvoorbeeld pas download als je er nog maar 100 moet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:47 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Download EveryQuest en je ziet gelijk welke quests je nog mist.
Nope, tegenwoordig kan de addon opvragen welke quests je al gedaan hebt. Werkt goed, moet ik zeggen, hoewel ik nog niet echt een serieuze gooi naar de Loremaster heb gedaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:15 schreef internal het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet als je hem bijvoorbeeld pas download als je er nog maar 100 moet?
Mooi, dan wordt dat dus morgen op 3 chars nieuwe talenttrees bouwenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
In de US komt ie vandaag uit, dus morgen voor EU ja.
Ah dat is wel mooi dan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, tegenwoordig kan de addon opvragen welke quests je al gedaan hebt. Werkt goed, moet ik zeggen, hoewel ik nog niet echt een serieuze gooi naar de Loremaster heb gedaan.
Ik vond het eigenlijk sowieso raar dat het niet al eerder konquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:21 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, volgens mij houd het spel veel meer bij dan dat iedereen denkt
Die quests ophalen? Dat kon waarschijnlijk al vanaf dag 1quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:22 schreef internal het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk sowieso raar dat het niet al eerder kon
Mijn vriendin was er even vol overtuiging mee bezig en volgens mij ging het prima als je even op een dood eind zit, EveryQuest erbij; questnaam in WoWhead gooien en je kan weer verder.quote:
Oh wacht, Crusader strike kreeg je nu al vanaf lvl 1 toch? Dat was met paladin wel vervelend, dat je de eerste paar levels gewoon alleen auto-attack moest doen en verders niks anders kon eigenlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:23 schreef internal het volgende:
Dan kan ik eindelijk mijn paladin levelenIk vond het echt te saai om te doen met maar 3 a vier skills.
Ik dacht op Curse bij de uitleg over de addon te lezen dat er recentelijk (relatief natuurlijk) iets anders in de regeltjes stond waardoor het nu wél kon.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:23 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Die quests ophalen? Dat kon waarschijnlijk al vanaf dag 1Waarschijnlijk had gewoon niemand eerder het idee om zo'n soort addon te bouwen, of wisten de mensen die het wilden bouwen niet helemaal hoe ze het spel konden queryen voor die specifieke informatie ofzo.
Hm, oke. Ik heb me zelf nog niet echt in wow addons verdiept (ondanks dat ik programmeur van beroep benquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht op Curse bij de uitleg over de addon te lezen dat er recentelijk (relatief natuurlijk) iets anders in de regeltjes stond waardoor het nu wél kon.
Nu krijg je inderdaad crusader strike al op lvl 1. Eerst kon je alleen taunt>excorcism>judgement>melee. En dat werd een beetje saaiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:25 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Oh wacht, Crusader strike kreeg je nu al vanaf lvl 1 toch? Dat was met paladin wel vervelend, dat je de eerste paar levels gewoon alleen auto-attack moest doen en verders niks anders kon eigenlijk
Heeft Exorcism zo vroeg dan niet nog een casting time? Pas met Art Of War kun je m instant doen als ie proccedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:27 schreef internal het volgende:
[..]
Nu krijg je inderdaad crusader strike al op lvl 1. Eerst kon je alleen taunt>excorcism>judgement>melee. En dat werd een beetje saai
Klopt, maar ik taunt al vanaf een range die groot genoeg is om excorcism te kunnen castenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Heeft Exorcism zo vroeg dan niet nog een casting time? Pas met Art Of War kun je m instant doen als ie procced
Lijkt me niet zo fijn als een paladin op de boss gaat lopen taunten voor meer damagequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:30 schreef lifeblind het volgende:
Mja, ik weet neit zo heel veel meer van mn paladin levellen om eerlijk te zijn. Heb er uuuuuren op gespeeld, maar sinds december 2009 alleen maar geraid ermee, da's toch anders
heeft idd nog een casttime. Echter zie ik het meer als een finisher als bijv iemand van me wegloopt. En doet toch lekker dmg, dus de casttime heb ik er wel voor over.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Heeft Exorcism zo vroeg dan niet nog een casting time? Pas met Art Of War kun je m instant doen als ie procced
Dat is idd ook nog een optiequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:32 schreef jagga het volgende:
[..]
heeft idd nog een casttime. Echter zie ik het meer als een finisher als bijv iemand van me wegloopt. En doet toch lekker dmg, dus de casttime heb ik er wel voor over.
+ is erg goed in lowlvl burst![]()
HoJ + consecrate + judgement (hier zit dan al een melee ergens tussen) > exorcism,= meestal dood.
ja maar ik ben lvl 42 op mij paladinquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:42 schreef lifeblind het volgende:
Op mijn paladin doe ik altijd
Judgement of Wisdom), dan consecration, crusaderstrike / divine storm (ligt eraan of 't singetarget of packs zijn), dan nog Holy Wrath als er undeads zijn (mja, ICC woohoo!). Exorcism doe ik dan alleen als Art of War procced. En dan als ze onder de 20% zitten Hammer of Wrath spammen
Af en toe gooi ik er een Divine Plea doorheen als mn mana op 50% is, maar dat gebeurt amper, omdat ik iets van 25% mana terug krijg van mijn Judgement of Wisdom.
En af en toe varieer ik wel eens, paladin dps is voornamelijk blind knopjes drukken als 't van cooldown is (op wat kleine details na dan).
Komt vanzelfquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:44 schreef jagga het volgende:
[..]
ja maar ik ben lvl 42 op mij paladindus heb ik al die fancy shit niet
ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:47 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Komt vanzelfAlhoewel er morgen dus een hoop verandert hehe
TOt nu toe was het in ieder geval dat je met een paladin redelijk zelfvoorzienend was, je Divine Storm healed zelfs jezelf en party members namelijk
De nieuwe talent trees staan allemaal uitgetekend op Wowhead he, invulbaar en alquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:02 schreef jagga het volgende:
[..]
ik ben benieuwd.
Heb een warrior hunter en dk, die ik actief wil gaan spelen. Ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben
Heb weinig verstand van de regels, maar ik dènk, dat alles dat je zelf schrijft niet mag, en alles dat je via CurseClient downloadt wel mag.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm, oke. Ik heb me zelf nog niet echt in wow addons verdiept (ondanks dat ik programmeur van beroep ben), dus ik weet ook niet 100% wat je wel en niet kan en màg doen met het spel.
Oh en! Klik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:02 schreef jagga het volgende:
[..]
ik ben benieuwd.
Heb een warrior hunter en dk, die ik actief wil gaan spelen. Ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben
Jamaar dat duurde 2 jaar terug meer dan 24 uur!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:46 schreef Bartcoah het volgende:
Dit probleem heb ik ook gehad niet zo heel moeilijk om te installeren je begint gewoon met de 1ste CD of dvd van Vanilla WoW erin te doen en je klikt op reinstall en klaar laat het maar helemaal weer over je heen komen het lange wachten. Of je gaat naar software in configuratie>software> wow staat er in en dan klik je verwijderen dan is ie der ook uit. Niet heel moeilijk
hoop dat je er wat aan hebt
Natuurlijk mag je zelf addons schrijven, wat denk je waar die addons op Curse vandaan komen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb weinig verstand van de regels, maar ik dènk, dat alles dat je zelf schrijft niet mag, en alles dat je via CurseClient downloadt wel mag.
Ik zei toch ook CD/dvd erin en laat alles maar over je heenkomenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jamaar dat duurde 2 jaar terug meer dan 24 uur!!!
Ik heb laatst WoW op mijn laptop geinstalleerd, duurde 3 uurtjes in totaal.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jamaar dat duurde 2 jaar terug meer dan 24 uur!!!
Hoe check ik welke windows versie ik heb?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:50 schreef lifeblind het volgende:
Laat me raden, windows vista of 7? Zoja: voer de installer uit als administrator (rechtsklikken: uitvoeren als). Kwestie van dat een normale user geen systeembestanden mag wijzigen (en terecht!).
Nou, das in elk geval positief nieuws! Kan ik ongeveer een uurtje gamen voordat mn visite voor de deur staatquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:52 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb laatst WoW op mijn laptop geinstalleerd, duurde 3 uurtjes in totaal.
Ja installeren duurt niet lang nee ^^. bij mij ook niet maar het downloaden van alle patches =D Jaaa dat duur fackin lang.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, das in elk geval positief nieuws! Kan ik ongeveer een uurtje gamen voordat mn visite voor de deur staat
Ik dacht eigenlijk dat ie dat bedoeldequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:54 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja installeren duurt niet lang nee ^^. bij mij ook niet maar het downloaden van alle patches =D Jaaa dat duur fackin lang.
Op 1.8mb/s duurt 't niet lang om een paar gig aan patches binnen te sleuren hoor ^^quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:54 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja installeren duurt niet lang nee ^^. bij mij ook niet maar het downloaden van alle patches =D Jaaa dat duur fackin lang.
Rechtsklikken op 'deze computer' op je desktop (of in je startmenu staat ie volgens mij ook), dan kiezen voor 'eigenschappen'). Dan staat daar je windows versie bij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe check ik welke windows versie ik heb?(ik denk XP) Maar ik heb tot een half jaar terug probleemloos gedownload en gespeeld. Alleen NU gaat die stomme pc ineens protesteren
![]()
En moet ik niet eerst uninstallen voor ik install? En mn laatste versie heb ik online gekocht, dus geen CD...![]()
Godver....
Ik heb het een beetje geclocked(of hoe je het ook schrijft). met 2 mb/sec via draadloos internet dan he deed ik er 5 uur over ofzo alleen de patches. misschien dat het met kabel sneller gaat maar 2mb/sec blijft toch 2mb/sec dacht ik zoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ie dat bedoeldemax 3 uur... *zucht* Nouja, het is een noodzakelijk kwaad
dat weet ik, ik ben echter benieuwd hoe het uit paktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De nieuwe talent trees staan allemaal uitgetekend op Wowhead he, invulbaar en al
http://cata.wowhead.com/talent
![]()
be ready to be trolled on your forumsquote:
Ja dan heb je tot 12 uur vanavond de tijdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:05 schreef Bartcoah het volgende:
Als je LK nog moet downen zou ik het vooral voor de nieuwe talent trees doen want healers en tanks worden generfed waar je eng van word. Dus huphup
Ik moet het nog met al mijn characters.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:05 schreef Bartcoah het volgende:
Als je LK nog moet downen zou ik het vooral voor de nieuwe talent trees doen want healers en tanks worden generfed waar je eng van word. Dus huphup
Xp dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:59 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Rechtsklikken op 'deze computer' op je desktop (of in je startmenu staat ie volgens mij ook), dan kiezen voor 'eigenschappen'). Dan staat daar je windows versie bij.
Generfed is dit:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Xp dusMaar zit nu op 28% , ben benieuwd hoe snel het zal gaan.
Wat betekent generfed eigenlijk?
bronquote:In video gaming a nerf is a change to a game that reduces the desirability or effectiveness of a particular game element. The term is also used as a verb for the act of making such a change.[1][2] The opposite of nerf is buff (in one of that term's two usages).
Dat is stomquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:14 schreef jagga het volgende:
[..]
Generfed is dit:
Stel je hebt skills waardoor je heel sterk bent, of heel veel damage doet.
Een stel huilies gaat hierover liggen janken op de wowforums. Blizzard neemt maatregelen die ervoor zorgen dat je niet zo sterk meer bent, en dat is dan nerfen
www.mmo-champion.comquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:27 schreef Amnistia het volgende:
Oww kutjes nu mag ik weer allemaal zooi gaan veranderen op mijn warrior en mijn mage![]()
Ben erg benieuwd wat ze allemaal gaan veranderen, aanpassen enz.
Zorg daarom dat je altijd een backup maakt van je patches en zet die op een aparte externe hardeschijfquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:54 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:48 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je zelf addons schrijven, wat denk je waar die addons op Curse vandaan komen?Het is niet zo dat alle addons die er zijn van Blizzard afkomen ofzo
Als de WoW API en macro language het toe laat, dan is het per definitie al niet tegen de regels. Enige uitzondering was toen die AVR, omdat die in de 3d gamespace tekende. Hudmap is de 2e versie daar van.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel dat alles dat reeds op Curse staat door alle controles heen is etc. en dus gegarandeerd niet zwaar tegen de regels van Blizzard in is. Als je zelf iets schrijft weet je dat niet.
Inderdaad. Enigste wat niet mag (en wat ook duidelijk vermeld staat), is dat je dingen automatiseert (dus automatisch lopen, dat soort dingen, ook wel bekend als bots).quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Als de WoW API en macro language het toe laat, dan is het per definitie al niet tegen de regels. Enige uitzondering was toen die AVR, omdat die in de 3d gamespace tekende. Hudmap is de 2e versie daar van.
Was een soort ingame paint. Je kon dus dingen in de playworld aangeven, anderen die de addon hebben kunnen het dan ook zien.quote:
Op de PTR zijn al m'n reckless gems (SP/Haste) veranderd in Int/Haste. SP op gear is verdwenen , is ook int voor in de plaats gekomen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:51 schreef Slomy het volgende:
Even een stomme vraag. Met de patch van morgen gaan alle gems op de schop, bv spell power --> intellect.
Betekend dit dat alle gear ook aangepast gaat worden (spell power vertaald naar intellect) of gebeurd daar niets mee?
En ik zag net dat ik nog een shitload van oude bg marks heb liggen (AV/WSG/AB mark of honors), is het verstandiger om die nu nog allemaal om te zetten of kan ik net zo goed wachten tot dat morgen vanzelf gebeurd?
SP gems worden idd intellect. Maar dat gebeurt automatisch afaik. Intellect is nu zeg maar dubbelzijdig. Het vergroot je manapool en verhoogt je spell power + het standaard kleine beetje crit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:51 schreef Slomy het volgende:
Even een stomme vraag. Met de patch van morgen gaan alle gems op de schop, bv spell power --> intellect.
Betekend dit dat alle gear ook aangepast gaat worden (spell power vertaald naar intellect) of gebeurd daar niets mee?
En ik zag net dat ik nog een shitload van oude bg marks heb liggen (AV/WSG/AB mark of honors), is het verstandiger om die nu nog allemaal om te zetten of kan ik net zo goed wachten tot dat morgen vanzelf gebeurd?
Sowieso niet verstandig om nu nog T10 of wat dan ook aan te schaffen, maar als je dat leuk vindt moet je t gewoon doen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:12 schreef Slomy het volgende:
Ok dank voor de antwoorden. Is het verstandig om voor mijn lock nu de T10 shoulders te halen of tot morgen te wachten?
Daarnaast met de conversion van SP naar int, gaat dit nu ook betekenen dat items die voorheen bv minder waren dan een Tier item, nu opeens beter zijn of wordt dit allemaal netjes gescaled? Heb namelijk vandaag ook http://www.wowhead.com/item=45557 laten craften (maar just to be sure nog maar niet equipped).
Als je nog vrolijk bezig bent in ICC of Ruby Scrotum is daar toch niks mis mee?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Sowieso niet verstandig om nu nog T10 of wat dan ook aan te schaffen, maar als je dat leuk vindt moet je t gewoon doen natuurlijk
Bullshit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Sowieso niet verstandig om nu nog T10 of wat dan ook aan te schaffen, maar als je dat leuk vindt moet je t gewoon doen natuurlijk
Technisch gezien wel (offspec tanking op mn pally), maar de laatste keer dat ik getanked heb daarop is al weer een paar weken geleden, en ik heb geen flauw idee wat ik dan eigenlijk doequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:47 schreef Metonae het volgende:
Iemand die een protection paladin speelt hier? Heb net een talent build gemaakt en ik heb een second opinion nodig
Mijn onwetende vriend, ik zal je eens wat vertellen. Jij hapt echt veel te snelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:48 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Mijn kleine jonge vriend, zal ik jou eens wat vertellen. heel lang terug in vanilla toen je waarschijnlijk nog 8 was. Werd er gekeken naar je skill en niet gear aangezien je toen nog niet echt heel veel ruimte had in de gear die je aan kon trekken. In TBC werd er gevraagd naar je stats, in Wotlk werd er eerst gevraagd naar je achievement. Als je een 25man achievement had kon je zo een pug in omdat je deze baas al gedaan had, alleen werd er niet echt gekeken meer naar je gear. Nu heeft iemand een mooie GS addon gemaakt en is iedereen GS freak. Alleen PvP gear kan je makkelijk 6.2GS+ halen. Zonder dat je enige skill heb. dit kan ook met PvE. Ik zelf ga me niet verdedigen aangezien ik LK al tevaak heb neer zien gaan. Dus doe ons een lol als je een beetje brains heb zet jezelf niet zo voor lul
Hoe doe je dat? Wil die mount namelijk ook nog wel ff hebbenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ook klaar met Cenarion Circle, van 3000/6000 friendly naar exalted in 4 uurtjes. Die title is altijd wel cool voor een druid.
Hoe doe je dat in 4 uur?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ook klaar met Cenarion Circle, van 3000/6000 friendly naar exalted in 4 uurtjes. Die title is altijd wel cool voor een druid.
Gooi gewoon wowmatrix erover en het is weer klaar?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:50 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk zit ik helemaal niet zo te wachten op die patch, al mijn addons gaan natuurlijk niet meer werken, etc. En ik heb net alles zo netjes voor elkaar
Samequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:50 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk zit ik helemaal niet zo te wachten op die patch, al mijn addons gaan natuurlijk niet meer werken, etc. En ik heb net alles zo netjes voor elkaar
Die mount is van Cenarion Expedition, dat duurt wel wat langer en is vooral heroic/normal underbog, slave pens en steamvault runs.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:48 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Wil die mount namelijk ook nog wel ff hebben
Net trouwens met die gratis 7 dagen speeltijd van blizzard mijn tweede accoutn onder het stof vandaan gehaald. Al ruim 1 jaar niet meer gebruikt. Bleek dat er nog 10k gold en ongeveer 8k gold aan mats opstonden.
Dit allemaal maar ff naar me andere accoutn gemaild
Op Haomarush ook. Vorige week kosten een Flask of the Frost Wyrm 16G , deze week al een hele zwik gezien voor 12G. Zo gauw ze onder 10G komen zal ik eens een stel stacks inslaan , om het levelen in Cata wat te vergemakkelijkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
Nou, 3 dagen bezig met AH-farmen en het wil allemaal niet vlotten.
Ik dacht in eerste instantie een fijne aan Coilfang Armaments te hebben gevonden. 1 Steamvaults run leverde 15 van die dingen op die 2 uur later allemaal voor 20g per stuk waren verkocht. Een dag later heb ik er 100 gefarmed en die staan nu nog allemaal op de AH, het blijkt voor geen meter te verkopen.
Met mijn jewelcrafter vervolgens een hoop saronite opgekocht en geprospect. De items die eruit komen verkopen op zich wel maar voor heel een magere winst. Misschien net aan 2-3G winst per stack. Plus de competitie op dat vlak is enorm.
Ik heb ook nog gekeken naar alchemy flasks maar daar lijkt al helemaal geen winst meer te halen te zijn; de mats kosten duurder dan de flasks opleveren
Hm, Divine Guardian lijkt me wel een handige skill en reckoning ook (grote buff) en judgement of the just is zo goed niet want hij werkt niet op bazen. (of dat is veranderdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:47 schreef Metonae het volgende:
Iemand die een protection paladin speelt hier? Heb net een talent build gemaakt en ik heb een second opinion nodig
Ja, echt zonde. Er lijkt op dit moment heeeeel weinig geld te verdienen. Misschien ligt het ook aan de periode binnen de expansion. Veel items komen ook telkens terug in de mailboxquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:50 schreef MassimO het volgende:
[..]
Op Haomarush ook. Vorige week kosten een Flask of the Frost Wyrm 16G , deze week al een hele zwik gezien voor 12G. Zo gauw ze onder 10G komen zal ik eens een stel stacks inslaan , om het levelen in Cata wat te vergemakkelijken
Zou misschien wel kunnen inderdaad, heb op mn priest ook amper tot geen glyphs verkocht, krijg zo'n beetje alles terug iedere keerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:05 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja, echt zonde. Er lijkt op dit moment heeeeel weinig geld te verdienen. Misschien ligt het ook aan de periode binnen de expansion. Veel items komen ook telkens terug in de mailbox
Ik zie niet echt het nut in die 2 punten op 20 yards meer range op je judgements.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:47 schreef Metonae het volgende:
Ja is een goeie, nog ff rare pets kopen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:29 schreef Sjiznit het volgende:
En iedereen spaart een beetje voor Cata. Ik heb wel twee Razzashi Hatchlings van de AH gehaald. Beide voor 1.1k goud. Een voor mezelf en een om te verpatsen. Aangezien die ook hoogst waarschijnlijk verwijderd wordt uit het spel.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:50 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Zitten de nieuwe class/race combo's er trouwens morgen ook in ?
Met cataclysm zelf komt dat.quote:
Voor warriors als je armspenetrated bent in DPS. als cata uitkomt kan je maar beter voor strenght gems gaan want Arm penetration gaat uit wow, dit komt doordat er teveel 13jarige zijn die niet weten waar arm-pen voor is. Ik bedoel deze gassjes lezen niks en roepen al om moord en brand als er een woord staat met meer dan 4 letters. Ohja Spellpowerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:27 schreef Amnistia het volgende:
Oww kutjes nu mag ik weer allemaal zooi gaan veranderen op mijn warrior en mijn mage![]()
Ben erg benieuwd wat ze allemaal gaan veranderen, aanpassen enz.
Nou ik zie het alweer je krijgt niet normaal antwoord alleen van waarom heb je 2/2 judgement range,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:47 schreef Metonae het volgende:
Ik gebruik ook wowmatrix plus de curse addon voor updates. Maar je weet ook niet of alles geupdate is voor de patch.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:08 schreef Rp2009 het volgende:
[..]
Same![]()
Wowmatrix update lang niet alles. (of ik heb te veel addons)
Dan kom ik dus hieropquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:17 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nou ik zie het alweer je krijgt niet normaal antwoord alleen van waarom heb je 2/2 judgement range,
die snapte ik ook niet helemaal aangezien dat echt geen reed uitmaakt is meer iets voor pvp je opponent is 1% hp ofzo nog ff judgementje op em en hij is finished. maar anyway als ik jou was aangezien Defense weg gaat heb je block rate nodig. Ja defense gaat weg dus doe die 2 punten in
Protection>Reckoning> 2/2 en veel beter (Y)
hoop dat je er wat aan hebt
apeace
Je refereert het meteen dat het niet werkt dat klopt niet, het werkt wel maar het is toch niet echt nuttig aangezien Misdirection van hunters nog steeds blijft bestaan. en aangezien in dungeons gewoon groepjes zijn heb je het niet echt heel erg hard nodig. Echt niet, enige rede waarom iemand daarin zou talenten is omdat hij/zij dit nodig kan vinden voor PvPquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:35 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dan kom ik dus hierop
Judgement of the Pure werkt niet op bosses? Lijkt me vrij sterk, maar als het echt niet werkt kan ik het net zo goed weghalen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:09 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Voor warriors als je armspenetrated bent in DPS. als cata uitkomt kan je maar beter voor strenght gems gaan want Arm penetration gaat uit wow, dit komt doordat er teveel 13jarige zijn die niet weten waar arm-pen voor is. Ik bedoel deze gassjes lezen niks en roepen al om moord en brand als er een woord staat met meer dan 4 letters.
Lekker in de trade zitten spammen, 3 minuten voor server shutdown nog een ICC 10 man raid kunnen makenquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:03 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Lekker in de trade zitten spammen, 3 minuten voor server shutdown nog een ICC 10 man raid kunnen maken
Ik zat terwijl je dit postte inderdaad al in de prot tree met kwijlstraaltjes te kijken naar Incitequote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:43 schreef Sjiznit het volgende:
Extended maintenance tot 16:00.
En MeraViglioSa, er zijn op het ogenblik geen 1h wapens met str. Dus het schijnt dat SMF nog niet echt nuttig gaat zijn tot cata. Verder, waarom heb je gekozen voor die 20% healing minder op targets en meer healing op jezelf. Op PvE bazen heb je daar niet echt wat aan, voor pvp is het natuurlijk een ander verhaal. Zelfde voor Die by the Sword. Als het goed is hoor jij helemaal niet zodanig geraakt te worden dat je onder je 20% komt. Dan kan je wat mij betreft beter wat punten in Incite doen in de prot tree.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zat terwijl je dit postte inderdaad al in de prot tree met kwijlstraaltjes te kijken naar Incite![]()
Die healing was meer een vullertje, maar weet nu waar die punten eigenlijk beter naartoe kunnen gaan![]()
Lastig dat je eerst een tree tot en met de laatste tier moet vullen voor je in een andere verder kunt.![]()
Dan denk ik dat dit em dan wordt![]()
[ afbeelding ]
Nu sla je Executioner over en heb je nog steeds Die by the Sword en Furious Attacks. En let op dat je nu een tree maakt voor level 85 al.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zat terwijl je dit postte inderdaad al in de prot tree met kwijlstraaltjes te kijken naar Incite![]()
Die healing was meer een vullertje, maar weet nu waar die punten eigenlijk beter naartoe kunnen gaan![]()
Lastig dat je eerst een tree tot en met de laatste tier moet vullen voor je in een andere verder kunt.![]()
[ afbeelding ]
r.i.p. warrior dpsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:46 schreef MarkyB het volgende:
....
Tering wat was dat stressen. En de pug kon me gestolen worden.
ik denk dat het wel mee valt.quote:
Maar dat was het al.quote:En ik ga heeeel zeker weten, prot pvp proberen schijnt echt dik OP te zijn
Mja, maar nu hebben we nog meer zelfhealing <3quote:
Lijkt mij wel. Bepaalde stats gaan veranderen, bepaalde stats verdwijnen. Dus ook gems en enchants moet je weer aan gaan passen. Je zal weer moeten gaan kijken naar je caps e.d. en je gems en enchants erop aanpassen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:38 schreef MarkyB het volgende:
Moet er opnieuw gegemd en enchant worden?!
dit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:50 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Bepaalde stats gaan veranderen, bepaalde stats verdwijnen. Dus ook gems en enchants moet je weer aan gaan passen. Je zal weer moeten gaan kijken naar je caps e.d. en je gems en enchants erop aanpassen.
http://www.mmo-champion.com/content/quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:10 schreef webbyplus het volgende:
Zeg, zijn de patchnotes van vandaag al ergens beschikbaar?
Mijn dank is 4 meter 73quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:12 schreef MarkyB het volgende:
[..]
http://www.mmo-champion.com/content/
Scroll en gij zult vinden
Ik ben al een stuk langer bezig, maar het kan nu al wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Op het guild forum zeggen ze dat je gewoon kunt patchen nu en dat het met 20 minuten klaar was.
Zet jij 'em even aan straks?![]()
ik ga het vandaag ook niet eens proberenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben al een stuk langer bezig, maar het kan nu al wel.
Tot 16:00 alles down, dat is blizzardtaal voor tot 22:00 of zo
Je bent al een half uurtje bezig, maar het gaat hier een stuk minder snel heur. Je kon al een beetje pre-patchen geloof ik, dat hebben wij niet gedaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Op het guild forum zeggen ze dat je gewoon kunt patchen nu en dat het met 20 minuten klaar was.
Ons 25 man team 2 had de raid voor vanavond gewoon ingepland. Mijn team nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:39 schreef Salamando het volgende:
ik ga het vandaag ook niet eens proberen
ik heb ook al naar huis gebeld.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Optimistischquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ons 25 man team 2 had de raid voor vanavond gewoon ingepland.
In mijn wereld is dat een heel normale vraagquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:45 schreef jagga het volgende:
ik heb ook al naar huis gebeld.
ik: Slinger even die download aan zodra het kan, dan kan ik meteen aan de gang als ik thuiskom
vriendin:
Je bedoelt dat we vanaf 8 uur in de rij kunnen gaan staan om in te loggenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Optimistisch
Ik blijf erbij dat we vanaf 8 uur "buggy" kunnen inloggen
Als vriendlief en ik samenwonen zie ik dat ook nog wel gebeurenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In mijn wereld is dat een heel normale vraag
mijne ook hoor, alleen ik belde haar wakkerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In mijn wereld is dat een heel normale vraag
Om er af en toe in te komen en op het moment dat je denkt dat je je talents aardig in hebt zitten delen knal je er net zo hard weer uit en moet je overnieuw beginnenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we vanaf 8 uur in de rij kunnen gaan staan om in te loggen
De launcher is in ieder geval al wel in Cata style.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:51 schreef GlenSpey het volgende:
Zou trouwens leuk zijn als gelijk het Cata login portal komt. Zijn we eindelijk van die klote draak af die altijd zo'n pokkeherrie door de speakers geeft
Eerste download: unzipper voor de downloader van de downloader.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Hmm, na het installeren van de patch gaat hij nogmeer downloaden
Yep iets in die trend, het is maar tussen de 1,5 en 2gb. Niet dat het opschiet met die blizzard downloader maar goed de servers zijn toch nog lang niet online. Het blijft toch geinig hoe ongeduldig ik kan zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerste download: unzipper voor de downloader van de downloader.
Zou een mooie zijn als je 1 dag in de week vrij wil zijn bij een nieuwe baan, en je werkgever stelt woensdag voorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:06 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Yep iets in die trend, het is maar tussen de 1,5 en 2gb. Niet dat het opschiet met die blizzard downloader maar goed de servers zijn toch nog lang niet online. Het blijft toch geinig hoe ongeduldig ik kan zijn
@Isabeau: Vrij zijn op woensdag / patch dag is nooit goed. Werkgevers zouden dat toch ondertussen moeten weten
Heb in Breda de normale edition pre-ordered, en ergens anders op internet de CE, ligt er dan gewoon aan welke ik eerder hebquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:24 schreef Sjiznit het volgende:
Weten jullie allemaal trouwens al waar jullie Cataclysm gaan halen? Ik wil zelf de Collectors Edition want die pet en dat artwork book zijn tof en zou die graag op internet bestellen maar dan moet die wel gewoon geleverd worden op launch day. Iemand ideeen?
Ik ben altijd op woensdag vrij als enige dag van de week, waarom ik dat ooit heb gekozen weet ik ook nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme. Ik ben vandaag vrij en moet dan de rest van de week weer werken. Waarom moet ik vandaag niet gewoon werken en morgen vrij
Ach, je kan tenminste nu al updaten, ik zit tot half 6 op m'n werkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:53 schreef Stranger het volgende:
Wat duurt het updaten lang zeg..
38%...
Ik zit op de 81% en MeraViglioSa op de 59%quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:53 schreef Stranger het volgende:
Wat duurt het updaten lang zeg..
38%...
Wehkamp istie al bestelbaar!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:24 schreef Sjiznit het volgende:
Weten jullie allemaal trouwens al waar jullie Cataclysm gaan halen? Ik wil zelf de Collectors Edition want die pet en dat artwork book zijn tof en zou die graag op internet bestellen maar dan moet die wel gewoon geleverd worden op launch day. Iemand ideeen?
Ja ik dus ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:53 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ach, je kan tenminste nu al updaten, ik zit tot half 6 op m'n werk
Vriendin:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit op de 81% en MeraViglioSa op de 59%
Sterker nog, we kennen elkaar van Fok! en wonen inmiddels samen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:03 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ah, er zijn hier meer stelletjes in dit topic?
Haha! Ik en Amnistiaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sterker nog, we kennen elkaar van Fok! en wonen inmiddels samen.
Stel je hierbij twee pc's tegenover elkaar voor met achter elk scherm een nerd-raging WoW-ert.
Ik moet hier dus meer postenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:08 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Haha! Ik en Amnistiakennen elkaar ook via Fok! (via deze topicreeks zelfs
) Zijn we dus niet de enige
Haaa dat is leukquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:08 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Haha! Ik en Amnistiakennen elkaar ook via Fok! (via deze topicreeks zelfs
) Zijn we dus niet de enige
Knut en Silmarwen posten hier toch ook?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:03 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ah, er zijn hier meer stelletjes in dit topic?
Als je een partner zoekt die niet zeurt dat je teveel WoW speelt welquote:
zij speelt ook wow maar komt nauwelijks op fok.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Stel je hierbij twee pc's tegenover elkaar voor met achter elk scherm een nerd-raging WoW-ert.
World of warcraft - Cataclysm *UITVERKOCHT*quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wehkamp istie al bestelbaar!
Ik schat dat het nog een paar uur langer duurt, misschien 20:00 ofzoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn update is allang klaaaaaaaaar!Ging super snel, mijn computer verbruikte onwijs veel CPU, wat dat ook was! Maar moet nog tot 16.00 wachten, want de servers blijven tot dan down.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:30 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
World of warcraft - Cataclysm *UITVERKOCHT*
Was te verwachten
Ik zou ook wel een collectors edition willen, maar heb weinig zin om verkleed als een murloc in de rij te gaan staan bij de Mediamarkt. Dus ik laat het, net als vorig jaar, lekker gaan en koop een normale
Ik zag net een audiofile voorbij komen met de naam "1hmacehitsmetalshield"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:28 schreef ConscienceNL het volgende:
Net begonnen, 12% hier, maar heb toch de tijd. Wat ik me wel afvraag is waarom hij bij installing allerlei BC dingen 'installeert'? Zeg net al iets met 'installing Hellfire Ramparts' staan
mocht dat ooit gebeuren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens wil ik een Murloc kostuum.
MRRRGLLLLL1!!1!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:38 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ben te dik voor een Belf en te lang voor een dwarf. Vandaar.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:38 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ben te dik voor een Belf en te lang voor een dwarf. Vandaar.
Ah zo doen Lifeblind en ik dat ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
lol! Die is ook erg leukquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:20 schreef Stranger het volgende:
Ik heb trouwens geen relatie gekregen via wow, maar wel een baan.
Mijn toenmalige guildleader had het te druk met dailies/farmen/raids organiseren dus ze zocht iemand om haar wat rl werk uit handen te nemen
3 jaar later zit ik er nog steeds
er is niks verneukt. de talents liepen gewoon uit de hand. dus alle talent sets zijn weer terug gegaan naar jaawel 31 zoals level 60 periode imo is dit weer heerluk omdat je nu de pro's van de noobs onderscheid. rotations worden iets moeilijker naja ze worden anders na paar maanden is het weer faceroll voor mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:39 schreef Dibble het volgende:
Nu aan het installeren. Ben bang om straks mijn Holy Paladin te spelen. Uit de patchnotes kan ik zien dat ie flink verneukt is namelijk!
20/20/20quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
Die grote builds waren ook goed in het onderscheiden van pro's en noobs, of nouja mensen die zich inlezen en mensen die maar wat doen. Soms missen ze belangrijke talents uit een andere tree, speccen ze 0/71/0 of iets anders sufs.
De pro's van de noobsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:59 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
er is niks verneukt. de talents liepen gewoon uit de hand. dus alle talent sets zijn weer terug gegaan naar jaawel 31 zoals level 60 periode imo is dit weer heerluk omdat je nu de pro's van de noobs onderscheid. rotations worden iets moeilijker naja ze worden anders na paar maanden is het weer faceroll voor mijmaarja
peace
En in Cata gaan mensen roepen dat WotLK zooooooooveel beter wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:05 schreef Faithfulness het volgende:
De pro's van de noobs![]()
Het is gewoon een kwestie van wennen. Binnen een week of twee hoor je d'r niemand meer over, behalve de mensen die altijd liggen te ouwehoeren. "Mehhhh TBC was zoooooooveel beter"
Oh die was ik helemaal vergeten! Ik ben benieuwd hoe dat gaat wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:06 schreef jagga het volgende:
1 woord
Rage normalization.
Hier zie ik tegenop.
En.
Focus ipv mana voor hunters
Ik ben ook klaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik mag niet lachen, maar heel die forums vol klachten. Computers die crashen, internet die crasht, updates die vastlopen en al die andere shit!
En ik ben al helemaal klaar!
Ik vind een hunter met mana dus absoluut niet logisch. Ik zou ze liever met energy zien.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:06 schreef jagga het volgende:
1 woord
Rage normalization.
Hier zie ik tegenop.
En.
Focus ipv mana voor hunters
Ik ben het met je eens hoor, mana & hunters was gewoon een rare combi. Dus nu is het iets andersquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:08 schreef Faithfulness het volgende:
Ik vind een hunter met mana dus absoluut niet logisch. Ik zou ze liever met energy zien.
Dat is de druid "balance" specquote:
Nee want je hebt minder talentpoints en minder dingen uit te kiezen maar deze dingen staan er iets moeilijker je moet nadenken welke points je waar in gaat zettenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
Die grote builds waren ook goed in het onderscheiden van pro's en noobs, of nouja mensen die zich inlezen en mensen die maar wat doen. Soms missen ze belangrijke talents uit een andere tree, speccen ze 0/71/0 of iets anders sufs.
Mensen zijn altijd een beetje bang voor veranderingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:09 schreef CocaColaLight het volgende:
Dat is de druid "balance" spec
Net even een beetje zitten lezen op het US forum, damn wat een QQ daar. Blijft hoe mensen blijven zeuren op veranderingen. Het is niet alsof Blizzard zich er veel van zal aantrekken
Het zal mij benieuwen of de veranderingen zullen bevallen. Het is in ieder geval weer eens een verandering
nee natuulijk is dat geen druidspec lolz....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen zijn altijd een beetje bang voor veranderingBang dat ze er zelf minder door worden.
(en is dat echt een druidspec?)
Mensen die geen 20/20/20 gespeeld hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:11 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
nee natuulijk is dat geen druidspec lolz....
Standaard PVP spec toen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
Resto/feral-charge was ook zo'n rare spec.
Yup, samen op die server met gloednieuwe chars begonnen zelfs.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:15 schreef jagga het volgende:
Ian_Nick, zit jij nou ook in hetzelfde guild als viglio ?
Warriors in greens krijgen evenveel rage / hit als warriors in full T10.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen? Wat bedoelen ze er mee?
Zo ben ik wel begonnen met talentsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:12 schreef Salamando het volgende:
Mensen die geen 20/20/20 gespeeld hebben
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo ben ik wel begonnen met talentsDus gewoon daar een puntje aanklikken bij iets wat me handig leek. Onafhankelijk van talenttree.
Wie niet?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo ben ik wel begonnen met talentsDus gewoon daar een puntje aanklikken bij iets wat me handig leek. Onafhankelijk van talenttree.
Ik geloof niet dat ik ooit zover vooruit keek, want ik dacht nooit het hoogste level te halenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook
![]()
En ik dacht ook dat je uiteindelijke alle trees wel vol zou kunnen krijgen
De mensen die al eerder rpg's met talenttrees gespeeld hebben?quote:
Dat heeft iedereen gedaan, volgens mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En stats? Stats? Wat nou, boeiend, je ging erop vooruitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ooit zover vooruit keek, want ik dacht nooit het hoogste level te halen
En nog een blunder: ik keek bij nieuwe wapens vooral naar hoeveel dmg/sec ze deden
(healing priest huh)
Zie OPquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:15 schreef jagga het volgende:
Ian_Nick, zit jij nou ook in hetzelfde guild als viglio ?
Ik zit daar nu een beetje te klooien op het forum, dus zoja dan wil ik wel weten wie jij dan bent
Stamina, want dan kreeg je meer health en ging je minder snel doodquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:26 schreef Etcetera het volgende:
En stats? Stats? Wat nou, boeiend, je ging erop vooruit![]()
Dat is wat iedereen nu weer gaat doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen gedaan, volgens mij
hee alleen maar plusjes, equip!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En stats? Stats? Wat nou, boeiend, je ging erop vooruit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |