Lol speel je een Klingon? En ik lees net dat de patch deze week uitkomt (maar ik ben spuit 11 waarschijnlijk).quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:58 schreef LangeJan het volgende:
Als ik mijn Wintercloak wil levelen met level 2 gems en healthpotions, kan ik dan daarmee mijn gearscore en embedded power gems uppen met lvl 2920 Krivbeknih mana om daarmee te mergen in een raid?
Momenteel bezig met het levelen van een warrior, Ibutcher. Mijn main is of beter gezegd was een mage, Cesjin. Ook nog een warlock, hunter, paladin en rogue op 80. Ben nu eigenlijk aan het twijfelen wat mijn nieuwe main word als cataclysm er eenmaal is.quote:
Download EveryQuest en je ziet gelijk welke quests je nog mist.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:32 schreef Sjiznit het volgende:
Mijn liefde voor Loremaster is even bekoeld. Heb gewoon 1uur en 30min rondgevlogen/QH incomplete gehad/gegoogled en weet ik niet wat om 1 verrotte quest te vinden in Terrokkar en die ook voor Terrokkar telt, dus niet Skettis of Shattrah. Niet gevonden. Heb het nu wel even gehad, ga ooit wel weer verder.
Eerst trollde ik misschien (was wel héél obvious ookquote:
Yup, en dan die quest even opzoeken in WoWhead en je hebt 'em zo gevonden, itsesimpelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:47 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Download EveryQuest en je ziet gelijk welke quests je nog mist.
Mijn kleine jonge vriend, zal ik jou eens wat vertellenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:34 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat nee4k met goede skills is misschien 3k DPS, 6k zonder skills minstens 3.5k. Gearscore is zeker wel een goede maatstaaf.
Don't feed the trollquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:48 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Mijn kleine jonge vriend, zal ik jou eens wat vertellen. heel lang terug in vanilla toen je waarschijnlijk nog 8 was. Werd er gekeken naar je skill en niet gear aangezien je toen nog niet echt heel veel ruimte had in de gear die je aan kon trekken. In TBC werd er gevraagd naar je stats, in Wotlk werd er eerst gevraagd naar je achievement. Als je een 25man achievement had kon je zo een pug in omdat je deze baas al gedaan had, alleen werd er niet echt gekeken meer naar je gear. Nu heeft iemand een mooie GS addon gemaakt en is iedereen GS freak. Alleen PvP gear kan je makkelijk 6.2GS+ halen. Zonder dat je enige skill heb. dit kan ook met PvE. Ik zelf ga me niet verdedigen aangezien ik LK al tevaak heb neer zien gaan. Dus doe ons een lol als je een beetje brains heb zet jezelf niet zo voor lul
In de US komt ie vandaag uit, dus morgen voor EU ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:12 schreef lifeblind het volgende:
Maar morgen dus 4.0.1 live? Of is dat dan nog niet in europa? Kan daar eigenlijk niks over vinden namelijk
Dat werkt toch niet als je hem bijvoorbeeld pas download als je er nog maar 100 moet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:47 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Download EveryQuest en je ziet gelijk welke quests je nog mist.
Nope, tegenwoordig kan de addon opvragen welke quests je al gedaan hebt. Werkt goed, moet ik zeggen, hoewel ik nog niet echt een serieuze gooi naar de Loremaster heb gedaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:15 schreef internal het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet als je hem bijvoorbeeld pas download als je er nog maar 100 moet?
Mooi, dan wordt dat dus morgen op 3 chars nieuwe talenttrees bouwenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
In de US komt ie vandaag uit, dus morgen voor EU ja.
Ah dat is wel mooi dan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, tegenwoordig kan de addon opvragen welke quests je al gedaan hebt. Werkt goed, moet ik zeggen, hoewel ik nog niet echt een serieuze gooi naar de Loremaster heb gedaan.
Ik vond het eigenlijk sowieso raar dat het niet al eerder konquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:21 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, volgens mij houd het spel veel meer bij dan dat iedereen denkt
Die quests ophalen? Dat kon waarschijnlijk al vanaf dag 1quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:22 schreef internal het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk sowieso raar dat het niet al eerder kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |