abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 oktober 2010 @ 15:10:11 #26
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_87419522
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:07 schreef Salamando het volgende:

[..]

Stelletje autisten dat het zijn!1111 :D
:')
  maandag 11 oktober 2010 @ 15:10:28 #27
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_87419535
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:10 schreef Amnistia het volgende:

[..]

Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_87420133
Kolere zeg...

...dit topic = barrens chat.

Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 15:30:46 #29
159966 lifeblind
pi_87420193
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:29 schreef Metonae het volgende:
Kolere zeg...

...dit topic = barrens chat.

Hoezo? Hebben mensen al posts reported aan mods dan? :')
pi_87420224
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:30 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Hoezo? Hebben mensen al posts reported aan mods dan? :')
Reported.

...Happy now? :')
pi_87420233
Barrens chat O+
/1 hey ik ben neelis
/1 bitches zitten aan mn penis
  maandag 11 oktober 2010 @ 15:32:21 #32
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_87420243
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:31 schreef GlenSpey het volgende:
Barrens chat O+
/1 hey ik ben neelis
Dat is heel leuk, maar waar is Mankrik's wife?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_87420477
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik had laatst een tank in de pug die in het begin van de hc al begon te roepen dat hij 6K+ GS had en dat iedereen hem daarom maar moest gehoorzamen. ( :|W ) Groep had geen zin in discussie dus deed wat hij vroeg. En goh, aggro all over the place, wipe na wipe en natuurlijk was dat onze schuld. :D

Maw GS is leuk, maar zegt natuurlijk geen donder.
4K + goede skills is nog altijd beter dan 6K en géén skills.
Had ik ook op m'n warrior tank, eerste HC (had al redelijk wat gear omdat ik BS ben) krijg ik van onze 6k GS shaman healer te horen dat ik een noob ben en beter met WoW kan stoppen :') (Voordat we waren begonnen! :') )

Nja, goed we beginnen, ik hou alle aggro en de healer (als hij focust) heeft geen problemen om mij te healen, vervolgens wipen we 2 keer omdat de healer zat te slapen, gaat hij mij de schuld geven omdat ik geen goeie gear heb :')
pi_87420692
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:38 schreef PsychoTheRapist het volgende:

[..]

Had ik ook op m'n warrior tank, eerste HC (had al redelijk wat gear omdat ik BS ben) krijg ik van onze 6k GS shaman healer te horen dat ik een noob ben en beter met WoW kan stoppen :') (Voordat we waren begonnen! :') )

Nja, goed we beginnen, ik hou alle aggro en de healer (als hij focust) heeft geen problemen om mij te healen, vervolgens wipen we 2 keer omdat de healer zat te slapen, gaat hij mij de schuld geven omdat ik geen goeie gear heb :')
Hetzelfde als gister in VoA10. Holy priest loopt continu tegen mij te kutten dat ik de raid uitmoet want ik had lage GS enzo (4.7k is RUIM voldoende voor VoA). In the end had ik meer dan dubbel zoveel overall hps dan hij.
pi_87422433
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:45 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hetzelfde als gister in VoA10. Holy priest loopt continu tegen mij te kutten dat ik de raid uitmoet want ik had lage GS enzo (4.7k is RUIM voldoende voor VoA). In the end had ik meer dan dubbel zoveel overall hps dan hij.
Standaard is dat. Degene die gaan zeiken dat iemand lage gs heeft zuigen zonder uitzondering heel erg.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_87422752
Ga tot Cata maar bezig met m'n rep en achievements op m'n main. Eerst alle outland factions, ben bijna exalted met mag'har, cenarion expedition en aldor. Daarna bezig met skyguard, netherwing, thrallmar etc.

Raiden verveelt wel redelijk, dus doe ik niet echt meer. Ook niet zo'n zin meer in eigenlijk, komt wel weer in cata. Alts levellen is ook neit nodig en gearen is vrij zinloos. Dan maar een maandje achievement-whoren :P .
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 16:42:07 #37
159966 lifeblind
pi_87422818
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:32 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Standaard is dat. Degene die gaan zeiken dat iemand lage gs heeft zuigen zonder uitzondering heel erg.
Wat ook leuk is, raidleaders die ontzettend zeiken om bepaalde achievements. Vraag voor de grap maar eens of ze hun eigen achievement kunnen linken (of kijk voor de zekerheid op wow-heroes.com o.i.d.), vaak hebben ze 'm zelf niet eens :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:00:54 #38
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_87423599
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:59 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Is de Fok guild enkel voor level 80's ?

Ik speel nu op Bloodfeather alliance. Het stelt daar niet veel meer voor. Ben daarom al een tijd aan het denken om horde te rerollen.
Wie ben jij dan! :D
pi_87424288
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:47 schreef jagga het volgende:

[..]

ja ik hapte...besef ik me nu :')
:D
Of toch du vader?
pi_87425751
Als ik mijn Wintercloak wil levelen met level 2 gems en healthpotions, kan ik dan daarmee mijn gearscore en embedded power gems uppen met lvl 2920 Krivbeknih mana om daarmee te mergen in een raid?
pi_87426231
tvp
pi_87427019
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:58 schreef LangeJan het volgende:
Als ik mijn Wintercloak wil levelen met level 2 gems en healthpotions, kan ik dan daarmee mijn gearscore en embedded power gems uppen met lvl 2920 Krivbeknih mana om daarmee te mergen in een raid?
Ja.
pi_87427312
Waarom komen er eigelijk telkens zoveel trolls in deze reeks? Ik zie er in elk topic minimaal 1 :{ :')
pi_87427896
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:58 schreef LangeJan het volgende:
wtf?
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:02:13 #45
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_87428075
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:31 schreef GlenSpey het volgende:
Barrens chat O+
/1 hey ik ben neelis
[1. General - Barrens] [Player 1] Anyone here like metalica?
[1. General - Barrens] [Player 2] Metallica sucks and ur a noob!
[1. General - Barrens] [Player 3] all metal bands suck, u guys are both ghey.
[1. General - Barrens] [Player 2] %#$@ u, u just listen to rap crap and think ur so cool
[1. General - Barrens] [Player 4] Who likes starburst?
[1. General - Barrens] [Player 2] losers like starbust
[1. General - Barrens] [Player 4] I bet your mom is a loser
[1. General - Barrens] [Player 6] guys where is mankriks wife? I cant find her
[1. General - Barrens] [Player 5] Can you guys just shut up an play, plz? kthx?
[1. General - Barrens] [Player 7] LFG WC
[1. General - Barrens] [Player 1] stfu player 5
[1. General - Barrens] [Player 2] shutup player
[1. General - Barrens] [Player 3] no they all like crap music
[1. General - Barrens] [Player 6] How much wood would Chuck Norris chuck if Chuck Norris could chuck wood?
[1. General - Barrens] [Player 4] all of it
[1. General - Barrens] [Player 2] all of it
[1. General - Barrens] [Player 8] Hey everybody! New guild looking for members all levels and classes whisper me
[1. General - Barrens] [Player 3] Nobody cares about your guild player 8
[1. General - Barrens] [Player 5] oooooold!!!111
[1. General - Barrens] [Player 1] where is stolen silver!!!
[1. General - Barrens] [Player 8] where do I learn shadowbolt?!?!
[1. General - Barrens] [Player 1] Mankrik's Wife
[1. General - Barrens] [Player 6] WHERE IS MANKRIKS WIFE?!?!!1111
[1. General - Barrens] [Player 6] sorry caps
[1. General - Barrens] [Player 5] sftu player 6, shes in my bedroom

c_/
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_87430364
:|W Nu weet ik weer waarom ik /1 en /2 negeer als ik in een stad sta :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_87430375
woensdag patch 4.01 begint dan ook de elemental invasion??
pi_87430436
Tenacious D Live in Concert at BlizzCon 2010

quote:
IRVINE, CA. Blizzard Entertainment, Inc. today announced that the greatest band in the world*, Tenacious D, will perform at the closing concert during this year’s sold-out BlizzCon®. Taking place October 22-23 at the Anaheim Convention Center, BlizzCon is a celebration of the global player communities surrounding Blizzard Entertainment’s Warcraft®, Diablo®, and StarCraft® game universes. While tickets to the convention are currently sold out, viewers can watch at home by ordering a BlizzCon Virtual Ticket, offering over 50 hours of event coverage (including Tenacious D’s performance) globally over the Internet and also on DIRECTV® in the United States.

Tenacious D is made up of musical visionaries Jack Black and Kyle Gass. After forming in 1994, the duo rose to rock god-dom following the release of the HBO cult-hit series Tenacious D: The Greatest Band on Earth. Since then, Tenacious D has released two albums and a pair of live DVDs, sold out arenas around the world, and starred in their own feature-length movie, Tenacious D in the Pick of Destiny. At the BlizzCon closing ceremony on October 23, the band will perform an earth-shattering set that includes the debut of new, soon-to-be-legendary songs.

“The best way to wrap up two days of epic entertainment is with an epic rock concert—and few bands fit the bill like Tenacious D,” said Mike Morhaime, CEO and cofounder of Blizzard Entertainment. “We’re looking forward to a great show and can’t wait to see what Jack and Kyle have in store for everyone attending BlizzCon and watching from home.”

In addition to serving as a gathering place for the Blizzard Entertainment gaming communities, BlizzCon will have an array of activities, including discussion panels, competitive and casual tournaments, contests, hands-on playtime with current and upcoming Blizzard Entertainment games, and more. Viewers at home can order a BlizzCon Virtual Ticket for $39.95 USD, available as a multi-channel Internet stream around the world (pricing and availability may vary by region) and also via DIRECTV in the United States. Visit www.blizzcon.com for more details and ordering information.

To keep pace with the continued growth of World of Warcraft as well as development on other Blizzard Entertainment games, the company is currently hiring for numerous open positions. More information on available career opportunities can be found at us.blizzard.com/jobs. As BlizzCon draws closer, further details about the show will be announced at www.blizzcon.com.
miscchien toch maar zo live stream ticket kopen w/
pi_87431933
$40 voor een stream :')__!
Of toch du vader?
pi_87433321
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:23 schreef Luchtkoker het volgende:
$40 voor een stream :')__!
en een pet O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: