quote:
Realm: Argent Dawnquote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bladefistquote:
Realm: Blade's Edgequote:
quote:
Realm: Boulderfistquote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Chromaggusquote:
Realm: Darkspearquote:
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Emerald Dreamquote:
quote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
Realm: Haomarushquote:
quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
Realm: Karazhanquote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
Realm: Laughing Skullquote:Hansch
Kaenargh-(H)- Paladin (80)
Kadavúrial-(H)- Death Knight
Tharsolas-(H)- Rogue
Morbithos-(H)- Priest
Realm: Outlandquote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
quote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Ragnarosquote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Skullcrusherquote:
quote:
Realm: Terenasquote:
quote:
Realm: The Sha'tarquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Naja, je had 't zelf over mensen die 't dan voor de eerste keer doen, dus ik nam aan dat je raiden bedoeldequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is niet dat we géén mensen hebben die er niets van weten he?![]()
Alleen te weinig om in hun eentje te raiden, en PuGgen zijn de meesten kotsbeu.
6014 op mijn paladinquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef Luchtkoker het volgende:
Puggen is echt voor noobs, ik ben op 4 van mijn 10 level 80 chars al vol tier10.25 door mijn pro guild. Stelletje noobs. Jullie hebben zeker allemaal een gearscore van onder de 6k![]()
GS matters, yoquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef Luchtkoker het volgende:
Puggen is echt voor noobs, ik ben op 4 van mijn 10 level 80 chars al vol tier10.25 door mijn pro guild. Stelletje noobs. Jullie hebben zeker allemaal een gearscore van onder de 6k![]()
Lekker trollenquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef Luchtkoker het volgende:
Volk dat zich druk maakt om GS. DAT zijn pas de noobsquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef Luchtkoker het volgende:
Pffft, dat zeg je alleen maar omdat je jaloers bent en waarschijnlijk zelf maar een GS hebt van rond de 4kquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:20 schreef Metonae het volgende:
[..]
Volk dat zich druk maakt om GS. DAT zijn pas de noobs
Blablabla... smoesjesquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:11 schreef jagga het volgende:
[..]
GS matters, yo
Maarj ik heb al mijn chars idd on de 6k, meer om het feit dat ik in een guild zit waar ze op 25man niet verder komen dan putricide, en/of niet op spul mocht rollen.
Wat neequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik had laatst een tank in de pug die in het begin van de hc al begon te roepen dat hij 6K+ GS had en dat iedereen hem daarom maar moest gehoorzamen. () Groep had geen zin in discussie dus deed wat hij vroeg. En goh, aggro all over the place, wipe na wipe en natuurlijk was dat onze schuld.
Maw GS is leuk, maar zegt natuurlijk geen donder.
4K + goede skills is nog altijd beter dan 6K en géén skills.
Ik speel liever met mensen die goed weten wat ze doen, in plaats van met volstrekte retardsquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:34 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat nee4k met goede skills is misschien 3k DPS, 6k zonder skills minstens 3.5k. Gearscore is zeker wel een goede maatstaaf.
bla bla *gaap* hulie over GS.quote:
quote:
ja ik hapte...besef ik me nuquote:
GS is zeer zeker geen goede maatstaaf! Neem dan Elitist Group addon ofzo , is 10 keer beter.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:34 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat nee4k met goede skills is misschien 3k DPS, 6k zonder skills minstens 3.5k. Gearscore is zeker wel een goede maatstaaf.
Stelletje autisten dat het zijn!1111quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:07 schreef lifeblind het volgende:
Volgens mij is de Fok!guild zo goed als dood
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:07 schreef Salamando het volgende:
[..]
Stelletje autisten dat het zijn!1111
quote:
Hoezo? Hebben mensen al posts reported aan mods dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:29 schreef Metonae het volgende:
Kolere zeg...
...dit topic = barrens chat.
Reported.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben mensen al posts reported aan mods dan?
Dat is heel leuk, maar waar is Mankrik's wife?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:31 schreef GlenSpey het volgende:
Barrens chat
/1 hey ik ben neelis
/1 bitches zitten aan mn penis
Had ik ook op m'n warrior tank, eerste HC (had al redelijk wat gear omdat ik BS ben) krijg ik van onze 6k GS shaman healer te horen dat ik een noob ben en beter met WoW kan stoppenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik had laatst een tank in de pug die in het begin van de hc al begon te roepen dat hij 6K+ GS had en dat iedereen hem daarom maar moest gehoorzamen. () Groep had geen zin in discussie dus deed wat hij vroeg. En goh, aggro all over the place, wipe na wipe en natuurlijk was dat onze schuld.
Maw GS is leuk, maar zegt natuurlijk geen donder.
4K + goede skills is nog altijd beter dan 6K en géén skills.
Hetzelfde als gister in VoA10. Holy priest loopt continu tegen mij te kutten dat ik de raid uitmoet want ik had lage GS enzo (4.7k is RUIM voldoende voor VoA). In the end had ik meer dan dubbel zoveel overall hps dan hij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:38 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Had ik ook op m'n warrior tank, eerste HC (had al redelijk wat gear omdat ik BS ben) krijg ik van onze 6k GS shaman healer te horen dat ik een noob ben en beter met WoW kan stoppen(Voordat we waren begonnen!
)
Nja, goed we beginnen, ik hou alle aggro en de healer (als hij focust) heeft geen problemen om mij te healen, vervolgens wipen we 2 keer omdat de healer zat te slapen, gaat hij mij de schuld geven omdat ik geen goeie gear heb
Standaard is dat. Degene die gaan zeiken dat iemand lage gs heeft zuigen zonder uitzondering heel erg.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:45 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hetzelfde als gister in VoA10. Holy priest loopt continu tegen mij te kutten dat ik de raid uitmoet want ik had lage GS enzo (4.7k is RUIM voldoende voor VoA). In the end had ik meer dan dubbel zoveel overall hps dan hij.
Wat ook leuk is, raidleaders die ontzettend zeiken om bepaalde achievements. Vraag voor de grap maar eens of ze hun eigen achievement kunnen linken (of kijk voor de zekerheid op wow-heroes.com o.i.d.), vaak hebben ze 'm zelf niet eensquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:32 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Standaard is dat. Degene die gaan zeiken dat iemand lage gs heeft zuigen zonder uitzondering heel erg.
Wie ben jij dan!quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:59 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Is de Fok guild enkel voor level 80's ?
Ik speel nu op Bloodfeather alliance. Het stelt daar niet veel meer voor. Ben daarom al een tijd aan het denken om horde te rerollen.
Ja.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:58 schreef LangeJan het volgende:
Als ik mijn Wintercloak wil levelen met level 2 gems en healthpotions, kan ik dan daarmee mijn gearscore en embedded power gems uppen met lvl 2920 Krivbeknih mana om daarmee te mergen in een raid?
wtf?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:58 schreef LangeJan het volgende:
Als ik mijn Wintercloak wil levelen met level 2 gems en healthpotions, kan ik dan daarmee mijn gearscore en embedded power gems uppen met lvl 2920 Krivbeknih mana om daarmee te mergen in een raid?
[1. General - Barrens] [Player 1] Anyone here like metalica?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:31 schreef GlenSpey het volgende:
Barrens chat
/1 hey ik ben neelis
/1 bitches zitten aan mn penis
miscchien toch maar zo live stream ticket kopenquote:IRVINE, CA. Blizzard Entertainment, Inc. today announced that the greatest band in the world*, Tenacious D, will perform at the closing concert during this year’s sold-out BlizzCon®. Taking place October 22-23 at the Anaheim Convention Center, BlizzCon is a celebration of the global player communities surrounding Blizzard Entertainment’s Warcraft®, Diablo®, and StarCraft® game universes. While tickets to the convention are currently sold out, viewers can watch at home by ordering a BlizzCon Virtual Ticket, offering over 50 hours of event coverage (including Tenacious D’s performance) globally over the Internet and also on DIRECTV® in the United States.
Tenacious D is made up of musical visionaries Jack Black and Kyle Gass. After forming in 1994, the duo rose to rock god-dom following the release of the HBO cult-hit series Tenacious D: The Greatest Band on Earth. Since then, Tenacious D has released two albums and a pair of live DVDs, sold out arenas around the world, and starred in their own feature-length movie, Tenacious D in the Pick of Destiny. At the BlizzCon closing ceremony on October 23, the band will perform an earth-shattering set that includes the debut of new, soon-to-be-legendary songs.
“The best way to wrap up two days of epic entertainment is with an epic rock concert—and few bands fit the bill like Tenacious D,” said Mike Morhaime, CEO and cofounder of Blizzard Entertainment. “We’re looking forward to a great show and can’t wait to see what Jack and Kyle have in store for everyone attending BlizzCon and watching from home.”
In addition to serving as a gathering place for the Blizzard Entertainment gaming communities, BlizzCon will have an array of activities, including discussion panels, competitive and casual tournaments, contests, hands-on playtime with current and upcoming Blizzard Entertainment games, and more. Viewers at home can order a BlizzCon Virtual Ticket for $39.95 USD, available as a multi-channel Internet stream around the world (pricing and availability may vary by region) and also via DIRECTV in the United States. Visit www.blizzcon.com for more details and ordering information.
To keep pace with the continued growth of World of Warcraft as well as development on other Blizzard Entertainment games, the company is currently hiring for numerous open positions. More information on available career opportunities can be found at us.blizzard.com/jobs. As BlizzCon draws closer, further details about the show will be announced at www.blizzcon.com.
Lol speel je een Klingon? En ik lees net dat de patch deze week uitkomt (maar ik ben spuit 11 waarschijnlijk).quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:58 schreef LangeJan het volgende:
Momenteel bezig met het levelen van een warrior, Ibutcher. Mijn main is of beter gezegd was een mage, Cesjin. Ook nog een warlock, hunter, paladin en rogue op 80. Ben nu eigenlijk aan het twijfelen wat mijn nieuwe main word als cataclysm er eenmaal is.quote:
Download EveryQuest en je ziet gelijk welke quests je nog mist.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:32 schreef Sjiznit het volgende:
Mijn liefde voor Loremaster is even bekoeld. Heb gewoon 1uur en 30min rondgevlogen/QH incomplete gehad/gegoogled en weet ik niet wat om 1 verrotte quest te vinden in Terrokkar en die ook voor Terrokkar telt, dus niet Skettis of Shattrah. Niet gevonden. Heb het nu wel even gehad, ga ooit wel weer verder.
Eerst trollde ik misschien (was wel héél obvious ookquote:
Yup, en dan die quest even opzoeken in WoWhead en je hebt 'em zo gevonden, itsesimpelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:47 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Download EveryQuest en je ziet gelijk welke quests je nog mist.
Mijn kleine jonge vriend, zal ik jou eens wat vertellenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:34 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Don't feed the trollquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:48 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Mijn kleine jonge vriend, zal ik jou eens wat vertellen. heel lang terug in vanilla toen je waarschijnlijk nog 8 was. Werd er gekeken naar je skill en niet gear aangezien je toen nog niet echt heel veel ruimte had in de gear die je aan kon trekken. In TBC werd er gevraagd naar je stats, in Wotlk werd er eerst gevraagd naar je achievement. Als je een 25man achievement had kon je zo een pug in omdat je deze baas al gedaan had, alleen werd er niet echt gekeken meer naar je gear. Nu heeft iemand een mooie GS addon gemaakt en is iedereen GS freak. Alleen PvP gear kan je makkelijk 6.2GS+ halen. Zonder dat je enige skill heb. dit kan ook met PvE. Ik zelf ga me niet verdedigen aangezien ik LK al tevaak heb neer zien gaan. Dus doe ons een lol als je een beetje brains heb zet jezelf niet zo voor lul
In de US komt ie vandaag uit, dus morgen voor EU ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:12 schreef lifeblind het volgende:
Maar morgen dus 4.0.1 live? Of is dat dan nog niet in europa? Kan daar eigenlijk niks over vinden namelijk
Dat werkt toch niet als je hem bijvoorbeeld pas download als je er nog maar 100 moet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:47 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Download EveryQuest en je ziet gelijk welke quests je nog mist.
Nope, tegenwoordig kan de addon opvragen welke quests je al gedaan hebt. Werkt goed, moet ik zeggen, hoewel ik nog niet echt een serieuze gooi naar de Loremaster heb gedaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:15 schreef internal het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet als je hem bijvoorbeeld pas download als je er nog maar 100 moet?
Mooi, dan wordt dat dus morgen op 3 chars nieuwe talenttrees bouwenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
In de US komt ie vandaag uit, dus morgen voor EU ja.
Ah dat is wel mooi dan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, tegenwoordig kan de addon opvragen welke quests je al gedaan hebt. Werkt goed, moet ik zeggen, hoewel ik nog niet echt een serieuze gooi naar de Loremaster heb gedaan.
Ik vond het eigenlijk sowieso raar dat het niet al eerder konquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:21 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, volgens mij houd het spel veel meer bij dan dat iedereen denkt
Die quests ophalen? Dat kon waarschijnlijk al vanaf dag 1quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:22 schreef internal het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk sowieso raar dat het niet al eerder kon
Mijn vriendin was er even vol overtuiging mee bezig en volgens mij ging het prima als je even op een dood eind zit, EveryQuest erbij; questnaam in WoWhead gooien en je kan weer verder.quote:
Oh wacht, Crusader strike kreeg je nu al vanaf lvl 1 toch? Dat was met paladin wel vervelend, dat je de eerste paar levels gewoon alleen auto-attack moest doen en verders niks anders kon eigenlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:23 schreef internal het volgende:
Dan kan ik eindelijk mijn paladin levelenIk vond het echt te saai om te doen met maar 3 a vier skills.
Ik dacht op Curse bij de uitleg over de addon te lezen dat er recentelijk (relatief natuurlijk) iets anders in de regeltjes stond waardoor het nu wél kon.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:23 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Die quests ophalen? Dat kon waarschijnlijk al vanaf dag 1Waarschijnlijk had gewoon niemand eerder het idee om zo'n soort addon te bouwen, of wisten de mensen die het wilden bouwen niet helemaal hoe ze het spel konden queryen voor die specifieke informatie ofzo.
Hm, oke. Ik heb me zelf nog niet echt in wow addons verdiept (ondanks dat ik programmeur van beroep benquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht op Curse bij de uitleg over de addon te lezen dat er recentelijk (relatief natuurlijk) iets anders in de regeltjes stond waardoor het nu wél kon.
Nu krijg je inderdaad crusader strike al op lvl 1. Eerst kon je alleen taunt>excorcism>judgement>melee. En dat werd een beetje saaiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:25 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Oh wacht, Crusader strike kreeg je nu al vanaf lvl 1 toch? Dat was met paladin wel vervelend, dat je de eerste paar levels gewoon alleen auto-attack moest doen en verders niks anders kon eigenlijk
Heeft Exorcism zo vroeg dan niet nog een casting time? Pas met Art Of War kun je m instant doen als ie proccedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:27 schreef internal het volgende:
[..]
Nu krijg je inderdaad crusader strike al op lvl 1. Eerst kon je alleen taunt>excorcism>judgement>melee. En dat werd een beetje saai
Klopt, maar ik taunt al vanaf een range die groot genoeg is om excorcism te kunnen castenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Heeft Exorcism zo vroeg dan niet nog een casting time? Pas met Art Of War kun je m instant doen als ie procced
Lijkt me niet zo fijn als een paladin op de boss gaat lopen taunten voor meer damagequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:30 schreef lifeblind het volgende:
Mja, ik weet neit zo heel veel meer van mn paladin levellen om eerlijk te zijn. Heb er uuuuuren op gespeeld, maar sinds december 2009 alleen maar geraid ermee, da's toch anders
heeft idd nog een casttime. Echter zie ik het meer als een finisher als bijv iemand van me wegloopt. En doet toch lekker dmg, dus de casttime heb ik er wel voor over.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Heeft Exorcism zo vroeg dan niet nog een casting time? Pas met Art Of War kun je m instant doen als ie procced
Dat is idd ook nog een optiequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:32 schreef jagga het volgende:
[..]
heeft idd nog een casttime. Echter zie ik het meer als een finisher als bijv iemand van me wegloopt. En doet toch lekker dmg, dus de casttime heb ik er wel voor over.
+ is erg goed in lowlvl burst![]()
HoJ + consecrate + judgement (hier zit dan al een melee ergens tussen) > exorcism,= meestal dood.
ja maar ik ben lvl 42 op mij paladinquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:42 schreef lifeblind het volgende:
Op mijn paladin doe ik altijd
Judgement of Wisdom), dan consecration, crusaderstrike / divine storm (ligt eraan of 't singetarget of packs zijn), dan nog Holy Wrath als er undeads zijn (mja, ICC woohoo!). Exorcism doe ik dan alleen als Art of War procced. En dan als ze onder de 20% zitten Hammer of Wrath spammen
Af en toe gooi ik er een Divine Plea doorheen als mn mana op 50% is, maar dat gebeurt amper, omdat ik iets van 25% mana terug krijg van mijn Judgement of Wisdom.
En af en toe varieer ik wel eens, paladin dps is voornamelijk blind knopjes drukken als 't van cooldown is (op wat kleine details na dan).
Komt vanzelfquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:44 schreef jagga het volgende:
[..]
ja maar ik ben lvl 42 op mij paladindus heb ik al die fancy shit niet
ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:47 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Komt vanzelfAlhoewel er morgen dus een hoop verandert hehe
TOt nu toe was het in ieder geval dat je met een paladin redelijk zelfvoorzienend was, je Divine Storm healed zelfs jezelf en party members namelijk
De nieuwe talent trees staan allemaal uitgetekend op Wowhead he, invulbaar en alquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:02 schreef jagga het volgende:
[..]
ik ben benieuwd.
Heb een warrior hunter en dk, die ik actief wil gaan spelen. Ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben
Heb weinig verstand van de regels, maar ik dènk, dat alles dat je zelf schrijft niet mag, en alles dat je via CurseClient downloadt wel mag.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm, oke. Ik heb me zelf nog niet echt in wow addons verdiept (ondanks dat ik programmeur van beroep ben), dus ik weet ook niet 100% wat je wel en niet kan en màg doen met het spel.
Oh en! Klik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:02 schreef jagga het volgende:
[..]
ik ben benieuwd.
Heb een warrior hunter en dk, die ik actief wil gaan spelen. Ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben
Jamaar dat duurde 2 jaar terug meer dan 24 uur!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:46 schreef Bartcoah het volgende:
Dit probleem heb ik ook gehad niet zo heel moeilijk om te installeren je begint gewoon met de 1ste CD of dvd van Vanilla WoW erin te doen en je klikt op reinstall en klaar laat het maar helemaal weer over je heen komen het lange wachten. Of je gaat naar software in configuratie>software> wow staat er in en dan klik je verwijderen dan is ie der ook uit. Niet heel moeilijk
hoop dat je er wat aan hebt
Natuurlijk mag je zelf addons schrijven, wat denk je waar die addons op Curse vandaan komen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb weinig verstand van de regels, maar ik dènk, dat alles dat je zelf schrijft niet mag, en alles dat je via CurseClient downloadt wel mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |