abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Babe dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:24:57 #76
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87449308
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:20 schreef internal het volgende:

[..]

Ah dat is wel mooi dan.
Mijn vriendin was er even vol overtuiging mee bezig en volgens mij ging het prima als je even op een dood eind zit, EveryQuest erbij; questnaam in WoWhead gooien en je kan weer verder.
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:25:29 #77
159966 lifeblind
pi_87449324
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:23 schreef internal het volgende:
Dan kan ik eindelijk mijn paladin levelen :') Ik vond het echt te saai om te doen met maar 3 a vier skills.
Oh wacht, Crusader strike kreeg je nu al vanaf lvl 1 toch? Dat was met paladin wel vervelend, dat je de eerste paar levels gewoon alleen auto-attack moest doen en verders niks anders kon eigenlijk :')
  FOK!Babe dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:25:47 #78
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87449336
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:23 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Die quests ophalen? Dat kon waarschijnlijk al vanaf dag 1 :P Waarschijnlijk had gewoon niemand eerder het idee om zo'n soort addon te bouwen, of wisten de mensen die het wilden bouwen niet helemaal hoe ze het spel konden queryen voor die specifieke informatie ofzo.
Ik dacht op Curse bij de uitleg over de addon te lezen dat er recentelijk (relatief natuurlijk) iets anders in de regeltjes stond waardoor het nu wél kon.
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:27:24 #79
159966 lifeblind
pi_87449391
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:25 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik dacht op Curse bij de uitleg over de addon te lezen dat er recentelijk (relatief natuurlijk) iets anders in de regeltjes stond waardoor het nu wél kon.
Hm, oke. Ik heb me zelf nog niet echt in wow addons verdiept (ondanks dat ik programmeur van beroep ben :P ), dus ik weet ook niet 100% wat je wel en niet kan en màg doen met het spel.
pi_87449392
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:25 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Oh wacht, Crusader strike kreeg je nu al vanaf lvl 1 toch? Dat was met paladin wel vervelend, dat je de eerste paar levels gewoon alleen auto-attack moest doen en verders niks anders kon eigenlijk :')
Nu krijg je inderdaad crusader strike al op lvl 1. Eerst kon je alleen taunt>excorcism>judgement>melee. En dat werd een beetje saai :P
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:28:30 #81
159966 lifeblind
pi_87449426
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:27 schreef internal het volgende:

[..]

Nu krijg je inderdaad crusader strike al op lvl 1. Eerst kon je alleen taunt>excorcism>judgement>melee. En dat werd een beetje saai :P
Heeft Exorcism zo vroeg dan niet nog een casting time? Pas met Art Of War kun je m instant doen als ie procced :P
pi_87449464
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:28 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Heeft Exorcism zo vroeg dan niet nog een casting time? Pas met Art Of War kun je m instant doen als ie procced :P
Klopt, maar ik taunt al vanaf een range die groot genoeg is om excorcism te kunnen casten :P Geeft net iets meer damage.
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:30:26 #83
159966 lifeblind
pi_87449498
Mja, ik weet neit zo heel veel meer van mn paladin levellen om eerlijk te zijn. Heb er uuuuuren op gespeeld, maar sinds december 2009 alleen maar geraid ermee, da's toch anders :P
pi_87449529
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:30 schreef lifeblind het volgende:
Mja, ik weet neit zo heel veel meer van mn paladin levellen om eerlijk te zijn. Heb er uuuuuren op gespeeld, maar sinds december 2009 alleen maar geraid ermee, da's toch anders :P
Lijkt me niet zo fijn als een paladin op de boss gaat lopen taunten voor meer damage :P
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:32:28 #85
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87449565
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:28 schreef lifeblind het volgende:

[..]

heeft idd nog een casttime. Echter zie ik het meer als een finisher als bijv iemand van me wegloopt. En doet toch lekker dmg, dus de casttime heb ik er wel voor over.

+ is erg goed in lowlvl burst :P

HoJ + consecrate + judgement (hier zit dan al een melee ergens tussen) > exorcism,= meestal dood.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_87449583
Je krijgt nu ook al op level 10 Templars Verdict O+ Nog meer skills om te doen.
pi_87449593
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:32 schreef jagga het volgende:

[..]

heeft idd nog een casttime. Echter zie ik het meer als een finisher als bijv iemand van me wegloopt. En doet toch lekker dmg, dus de casttime heb ik er wel voor over.

+ is erg goed in lowlvl burst :P

HoJ + consecrate + judgement (hier zit dan al een melee ergens tussen) > exorcism,= meestal dood.
Dat is idd ook nog een optie :P
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:42:15 #88
159966 lifeblind
pi_87449807
Op mijn paladin doe ik altijd

Judgement of Wisdom), dan consecration, crusaderstrike / divine storm (ligt eraan of 't singetarget of packs zijn), dan nog Holy Wrath als er undeads zijn (mja, ICC woohoo!). Exorcism doe ik dan alleen als Art of War procced. En dan als ze onder de 20% zitten Hammer of Wrath spammen :P

Af en toe gooi ik er een Divine Plea doorheen als mn mana op 50% is, maar dat gebeurt amper, omdat ik iets van 25% mana terug krijg van mijn Judgement of Wisdom.

En af en toe varieer ik wel eens, paladin dps is voornamelijk blind knopjes drukken als 't van cooldown is (op wat kleine details na dan).
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:44:43 #89
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87449863
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:42 schreef lifeblind het volgende:
Op mijn paladin doe ik altijd

Judgement of Wisdom), dan consecration, crusaderstrike / divine storm (ligt eraan of 't singetarget of packs zijn), dan nog Holy Wrath als er undeads zijn (mja, ICC woohoo!). Exorcism doe ik dan alleen als Art of War procced. En dan als ze onder de 20% zitten Hammer of Wrath spammen :P

Af en toe gooi ik er een Divine Plea doorheen als mn mana op 50% is, maar dat gebeurt amper, omdat ik iets van 25% mana terug krijg van mijn Judgement of Wisdom.

En af en toe varieer ik wel eens, paladin dps is voornamelijk blind knopjes drukken als 't van cooldown is (op wat kleine details na dan).
ja maar ik ben lvl 42 op mij paladin :P dus heb ik al die fancy shit niet :P
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:47:25 #90
159966 lifeblind
pi_87449941
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:44 schreef jagga het volgende:

[..]

ja maar ik ben lvl 42 op mij paladin :P dus heb ik al die fancy shit niet :P
Komt vanzelf ;) Alhoewel er morgen dus een hoop verandert hehe :P TOt nu toe was het in ieder geval dat je met een paladin redelijk zelfvoorzienend was, je Divine Storm healed zelfs jezelf en party members namelijk :')
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:02:52 #91
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87450352
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:47 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Komt vanzelf ;) Alhoewel er morgen dus een hoop verandert hehe :P TOt nu toe was het in ieder geval dat je met een paladin redelijk zelfvoorzienend was, je Divine Storm healed zelfs jezelf en party members namelijk :')
ik ben benieuwd.

Heb een warrior hunter en dk, die ik actief wil gaan spelen. Ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben :)
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:08:37 #92
159966 lifeblind
pi_87450521
Ik heb mijn warrior expres nog even in de kast laten staan tot 4.0 omdat ik geen zin had om een class volledig te leren om hem na een paar weken opnieuw te leren :P Dat heb ik nu ook al een beetje met mijn priest namelijk (alhoewel ik daar nu zo'n 6 weken op speel ofzo denk ik). maar of er voor disc priests veel gaat veranderen weet ik niet, staat in ieder geval nu niks over op mmo-champ, dus dan zijn de veranderingen voor morgen in ieder geval niet al te ingrijpend.
pi_87451462
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:02 schreef jagga het volgende:

[..]

ik ben benieuwd.

Heb een warrior hunter en dk, die ik actief wil gaan spelen. Ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben :)
De nieuwe talent trees staan allemaal uitgetekend op Wowhead he, invulbaar en al :Y

http://cata.wowhead.com/talent
*O*
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_87451544
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:27 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Hm, oke. Ik heb me zelf nog niet echt in wow addons verdiept (ondanks dat ik programmeur van beroep ben :P ), dus ik weet ook niet 100% wat je wel en niet kan en màg doen met het spel.
Heb weinig verstand van de regels, maar ik dènk, dat alles dat je zelf schrijft niet mag, en alles dat je via CurseClient downloadt wel mag. :D
pi_87451588
Noob vraag!! Na hele poos niet gegamed te hebben zit ik nu ziek thuis en ik heb ineens zo'n zin om weer een beetje te gamen. Dus ik download de patches, krijg ik een error:

Blizzard Updater was unable to read the file "C:\Program Files\World of Warcraft\Data\enGB\backup-enGB.MPQ". This error may be caused by problems with the media or drive at C:\--for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the update. (The data being read was "msvcr80.dll", and the error code was 0.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (Converter::Load)
To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors.

Natuurlijk snap ik er geen kut van, dus ik klik het repair.exe bestand aan en laat alles repareren (hoop ik) maar hierbij ook de melding: unable to repair, please reinstall.

Maar nu weet ik dus niet hoe ik de game moet reinstallen :')
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:46:38 #96
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_87451671
Dit probleem heb ik ook gehad niet zo heel moeilijk om te installeren je begint gewoon met de 1ste CD of dvd van Vanilla WoW erin te doen en je klikt op reinstall en klaar laat het maar helemaal weer over je heen komen het lange wachten. Of je gaat naar software in configuratie>software> wow staat er in en dan klik je verwijderen dan is ie der ook uit. Niet heel moeilijk

hoop dat je er wat aan hebt :P
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_87451685
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:02 schreef jagga het volgende:

[..]

ik ben benieuwd.

Oh en! Klik. :D :Y
pi_87451703
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:46 schreef Bartcoah het volgende:
Dit probleem heb ik ook gehad niet zo heel moeilijk om te installeren je begint gewoon met de 1ste CD of dvd van Vanilla WoW erin te doen en je klikt op reinstall en klaar laat het maar helemaal weer over je heen komen het lange wachten. Of je gaat naar software in configuratie>software> wow staat er in en dan klik je verwijderen dan is ie der ook uit. Niet heel moeilijk

hoop dat je er wat aan hebt :P
Jamaar dat duurde 2 jaar terug meer dan 24 uur!!! :'(
Sarcasme. Herken het.
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:48:50 #99
159966 lifeblind
pi_87451734
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Heb weinig verstand van de regels, maar ik dènk, dat alles dat je zelf schrijft niet mag, en alles dat je via CurseClient downloadt wel mag. :D
Natuurlijk mag je zelf addons schrijven, wat denk je waar die addons op Curse vandaan komen? :D Het is niet zo dat alle addons die er zijn van Blizzard afkomen ofzo :P
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:50:23 #100
159966 lifeblind
pi_87451779
Laat me raden, windows vista of 7? Zoja: voer de installer uit als administrator (rechtsklikken: uitvoeren als). Kwestie van dat een normale user geen systeembestanden mag wijzigen (en terecht!).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')