Mijn vriendin was er even vol overtuiging mee bezig en volgens mij ging het prima als je even op een dood eind zit, EveryQuest erbij; questnaam in WoWhead gooien en je kan weer verder.quote:
Oh wacht, Crusader strike kreeg je nu al vanaf lvl 1 toch? Dat was met paladin wel vervelend, dat je de eerste paar levels gewoon alleen auto-attack moest doen en verders niks anders kon eigenlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:23 schreef internal het volgende:
Dan kan ik eindelijk mijn paladin levelenIk vond het echt te saai om te doen met maar 3 a vier skills.
Ik dacht op Curse bij de uitleg over de addon te lezen dat er recentelijk (relatief natuurlijk) iets anders in de regeltjes stond waardoor het nu wél kon.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:23 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Die quests ophalen? Dat kon waarschijnlijk al vanaf dag 1Waarschijnlijk had gewoon niemand eerder het idee om zo'n soort addon te bouwen, of wisten de mensen die het wilden bouwen niet helemaal hoe ze het spel konden queryen voor die specifieke informatie ofzo.
Hm, oke. Ik heb me zelf nog niet echt in wow addons verdiept (ondanks dat ik programmeur van beroep benquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht op Curse bij de uitleg over de addon te lezen dat er recentelijk (relatief natuurlijk) iets anders in de regeltjes stond waardoor het nu wél kon.
Nu krijg je inderdaad crusader strike al op lvl 1. Eerst kon je alleen taunt>excorcism>judgement>melee. En dat werd een beetje saaiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:25 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Oh wacht, Crusader strike kreeg je nu al vanaf lvl 1 toch? Dat was met paladin wel vervelend, dat je de eerste paar levels gewoon alleen auto-attack moest doen en verders niks anders kon eigenlijk
Heeft Exorcism zo vroeg dan niet nog een casting time? Pas met Art Of War kun je m instant doen als ie proccedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:27 schreef internal het volgende:
[..]
Nu krijg je inderdaad crusader strike al op lvl 1. Eerst kon je alleen taunt>excorcism>judgement>melee. En dat werd een beetje saai
Klopt, maar ik taunt al vanaf een range die groot genoeg is om excorcism te kunnen castenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Heeft Exorcism zo vroeg dan niet nog een casting time? Pas met Art Of War kun je m instant doen als ie procced
Lijkt me niet zo fijn als een paladin op de boss gaat lopen taunten voor meer damagequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:30 schreef lifeblind het volgende:
Mja, ik weet neit zo heel veel meer van mn paladin levellen om eerlijk te zijn. Heb er uuuuuren op gespeeld, maar sinds december 2009 alleen maar geraid ermee, da's toch anders
heeft idd nog een casttime. Echter zie ik het meer als een finisher als bijv iemand van me wegloopt. En doet toch lekker dmg, dus de casttime heb ik er wel voor over.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Heeft Exorcism zo vroeg dan niet nog een casting time? Pas met Art Of War kun je m instant doen als ie procced
Dat is idd ook nog een optiequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:32 schreef jagga het volgende:
[..]
heeft idd nog een casttime. Echter zie ik het meer als een finisher als bijv iemand van me wegloopt. En doet toch lekker dmg, dus de casttime heb ik er wel voor over.
+ is erg goed in lowlvl burst![]()
HoJ + consecrate + judgement (hier zit dan al een melee ergens tussen) > exorcism,= meestal dood.
ja maar ik ben lvl 42 op mij paladinquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:42 schreef lifeblind het volgende:
Op mijn paladin doe ik altijd
Judgement of Wisdom), dan consecration, crusaderstrike / divine storm (ligt eraan of 't singetarget of packs zijn), dan nog Holy Wrath als er undeads zijn (mja, ICC woohoo!). Exorcism doe ik dan alleen als Art of War procced. En dan als ze onder de 20% zitten Hammer of Wrath spammen
Af en toe gooi ik er een Divine Plea doorheen als mn mana op 50% is, maar dat gebeurt amper, omdat ik iets van 25% mana terug krijg van mijn Judgement of Wisdom.
En af en toe varieer ik wel eens, paladin dps is voornamelijk blind knopjes drukken als 't van cooldown is (op wat kleine details na dan).
Komt vanzelfquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:44 schreef jagga het volgende:
[..]
ja maar ik ben lvl 42 op mij paladindus heb ik al die fancy shit niet
ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:47 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Komt vanzelfAlhoewel er morgen dus een hoop verandert hehe
TOt nu toe was het in ieder geval dat je met een paladin redelijk zelfvoorzienend was, je Divine Storm healed zelfs jezelf en party members namelijk
De nieuwe talent trees staan allemaal uitgetekend op Wowhead he, invulbaar en alquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:02 schreef jagga het volgende:
[..]
ik ben benieuwd.
Heb een warrior hunter en dk, die ik actief wil gaan spelen. Ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben
Heb weinig verstand van de regels, maar ik dènk, dat alles dat je zelf schrijft niet mag, en alles dat je via CurseClient downloadt wel mag.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm, oke. Ik heb me zelf nog niet echt in wow addons verdiept (ondanks dat ik programmeur van beroep ben), dus ik weet ook niet 100% wat je wel en niet kan en màg doen met het spel.
Oh en! Klik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:02 schreef jagga het volgende:
[..]
ik ben benieuwd.
Heb een warrior hunter en dk, die ik actief wil gaan spelen. Ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben
Jamaar dat duurde 2 jaar terug meer dan 24 uur!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:46 schreef Bartcoah het volgende:
Dit probleem heb ik ook gehad niet zo heel moeilijk om te installeren je begint gewoon met de 1ste CD of dvd van Vanilla WoW erin te doen en je klikt op reinstall en klaar laat het maar helemaal weer over je heen komen het lange wachten. Of je gaat naar software in configuratie>software> wow staat er in en dan klik je verwijderen dan is ie der ook uit. Niet heel moeilijk
hoop dat je er wat aan hebt
Natuurlijk mag je zelf addons schrijven, wat denk je waar die addons op Curse vandaan komen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb weinig verstand van de regels, maar ik dènk, dat alles dat je zelf schrijft niet mag, en alles dat je via CurseClient downloadt wel mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |