Waarschijnlijk heb je de brontekst gepaktquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
Oh de OP in wiki klopt dus nog niet.
Ik sta te koken, dus komt later!
Oh een jachthond bedoel je?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, zijn de Drunense duinen (vlakbij de efteling)
Sammy is een jagershond, zodra hij een spoor ruikt of heeft kijkt hij totaal nergens meer naar om.
Daarom staat de lijn ook vaak strak, maar daar ben ik mee bezig om af te leren aan de lijn. Maar wel erg lastig aangezien het jagen in zn instinct zit.
Ja pak bij andere topics ook altijd gewoon de brontekstquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:23 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je de brontekst gepakt![]()
Oh wat een mooi kiekjequote:Op zondag 10 oktober 2010 17:29 schreef oh-oh het volgende:
Mss wordt deze wel mn kerstkaart![]()
[ afbeelding ]
Hihi wat een tof voorbeeld zo met aquarium dingen en de 'tetra'quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:23 schreef Faithfulness het volgende:
In het Tropisch aquarium-topic heb ik trouwens afbeeldingen gemaakt per user, is dat niet een leuk idee voor deze op?
Zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dan in andere kleuren?
Ohquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:02 schreef Faithfulness het volgende:
Bram a.k.a. GekkeBekBram.
[ afbeelding ]
Norah, altijd fotogeniek![]()
[ afbeelding ]
Norah bovenop Bram, gewoon, omdat het kan.
[ afbeelding ]
Norah en Bram in de tuin! Net echt spontaan, maar dan totaal niet.
[ afbeelding ]
Norah is een echte rashondquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhWat is Norah mooi, die kleuren, prachtig
En Bram vind ik zo stoer, geen standaard jasje qua vacht (bij zo'n klein hondje)
Leuke fotosquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:29 schreef oh-oh het volgende:
Als jij die wil maken, keileuk zeg ik
![]()
[..]
Oh een jachthond bedoel je?
Ik ken zat jachthonden die wel los kunnen, kwestie van opvoeding is dat![]()
Zichthonden zijn honden die vaak hun instinct niet kunnen onderdrukken , die mogen wettelijk ook nergens lost.
Wij waren naar Texel afgelopen week![]()
Ik had helemaal niet herkend dat Norah een Sheltie is, normaal zie ik altijd de versie met de bruine kleur.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:42 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Norah is een echte rashond![]()
Over een jaar d'r eerste nestje, hopelijk zit er een bi-color tussen voor mij![]()
Schoonmoeder doet hard haar best om een geschikte dekreu te vinden met bi-factor, maar het is niet zeker of Norah ook de bi-factor heeft. Afwachten dus![]()
Bicolor Shelties zijn zoooo prachtig
[ afbeelding ]
*plaatje van internet gepikt*
Zijn het een Australian Shepherds?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet herkend dat Norah een Sheltie is, normaal zie ik altijd de versie met de bruine kleur.
En die Bicolor, wat "gewoon" als je vergelijkt met de prachtkleuren van Norah![]()
Haar kleuren doen me (een beetje) denken aan deze, rechts (kan even niet op het ras komen)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:02 schreef Crazy-M het volgende:
Fotos in de op ... zijn dat van de honden die hier aanwezig zijn ?
dan mag er ons sammy wel inquote:
Ik droomde al bijna weg daar jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan mag er ons sammy wel in
de duinfoto
En pisces, omgeving daar is echt zeer mooi. Dit is maar een klein deel, genomen vanaf een berg.
Heldinquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ja zeg, hij staat er gewoon bij, tis me gelukt
Is vlak bij de eftelingquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik droomde al bijna weg daar ja
En welke foto bedoel je, die met het tuigje? [CENTRAAL] Honden met foto's #33
Ik sta er ook van te kijkenquote:
haha okquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijkenIk ga even kijken of ik hem in de Wiki kan plaatsen, dan gaat ze in het volgend deel automatisch mee. (Als ik niet in de Wiki mag rommelen, hoor ik het wel hier van de mods
).
Jij mag best in de Wiki rommelenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijkenIk ga even kijken of ik hem in de Wiki kan plaatsen, dan gaat ze in het volgend deel automatisch mee. (Als ik niet in de Wiki mag rommelen, hoor ik het wel hier van de mods
).
Ah oke, ik dacht dat het voor de mods was om dingen in te wijzigenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:36 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Jij mag best in de Wiki rommelenIedereen mag er dingen bijplaatsen zo ver ik weet, zo lang het maar ontopic is!
Mja echt heerlijk daarquote:Op maandag 11 oktober 2010 07:56 schreef Belana het volgende:
Crazy-M wat een mooie plek is dat in die duinen!! EN mooie foto's van Sammy natuurlijk
oh-oh ik miste je alwat een heerlijke foto's van je vakantie zeg!!
En Norah vind ik ik ook heeeeel mooi!
Ik kan binnenkort wel een keer naar het grote park hier en dan kan ik ook eens losloop foto's maken.
Gaat met Noes steeds beter met weer naar je toe komen enzo.
Ze is enorm gegroeid, zal ook snel weer even foto's uploaden.
Leuke fotoquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:06 schreef Lau. het volgende:
Nieuw deel gevonden
Meteen maar even een foto van Tessy erin gooien
[ afbeelding ]
Op een terrasje in Scheveningen
Aaaaah gefeliciteerdquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:22 schreef zeeeend het volgende:
Zo,vandaag 11 geworden![]()
![]()
Piepende karren ,.....
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:22 schreef zeeeend het volgende:
![]()
Piepende karren ,.....
[ afbeelding ]
Zie je NIKS van! Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:22 schreef zeeeend het volgende:
![]()
Piepende karren ,.....
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:22 schreef zeeeend het volgende:
![]()
Piepende karren ,.....
[ afbeelding ]
GEFELICITEERD!!!!!!!!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:22 schreef zeeeend het volgende:
![]()
Piepende karren ,.....
[ afbeelding ]
Het lijkt of ze gefocused zit te wachten op haar bestellingquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:06 schreef Lau. het volgende:
Nieuw deel gevonden
Meteen maar even een foto van Tessy erin gooien
[ afbeelding ]
Op een terrasje in Scheveningen
Ik had helemaal over Skip heen gescrolledquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef Dandilion het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker rollen in het gras nadat ik Skip geborsteld had.. zie je dat witte plukje daar op het gras? zo lag het hele veld vol! Pff wat een haar zeg!
Ah dus toch de focus op ietsquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:23 schreef Lau. het volgende:
Ze zat gefocused te wachten op het koekje van het ijsje dat ik omhoog hield zodat ze keek![]()
Voor jullie ook dichterbij denk ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:46 schreef oh-oh het volgende:
Het lijkt heel erg op Soesterduinen daar, ik ben geloof ik ook 1 keer in de Loonse en Drunense geweest, maar we wandelen meestal in Soest omdat dat centraler ligt.
Nee ik denk dat jullie net een fractie dichterbij zitten, maar veel zal het niet schelen, beiden bijna 2 uur of zoquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voor jullie ook dichterbij denk ik
ik zit in 15 min tijd daarquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik denk dat jullie net een fractie dichterbij zitten, maar veel zal het niet schelen, beiden bijna 2 uur of zo
![]()
Piepende karren ,.....
[ afbeelding ]
Wat een heerlijk beest,en zeer tevreden zo te zienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:23 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is erg blij met haar bankje
Whehehe lekker elegantquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:23 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is erg blij met haar bankje
In Duitsland zijn veel parken toegankelijk met honden. Zo niet, dan hebben ze een goede gratis hondenkennel [zoals bij Movie Park Gemany]. In Nederland is het wat dat betreft wel minder, en aan gezien onze kids zowat alles in Nederland al hebben gezien, gaan we wel naar Lara's Heimat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Ah geweldige reportage, wat gaaf dat Fantasialand mag met honden zeg.En die foto van oudste met Lara, die vind ik zo ontroerend mooi.
Ik ben echt ook altijd overal welkom met mijn vijftal, krijg nooit klachten, alleen complimetjes, en ze staan niet eens onder appèlWij kloten maar wat aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 18-10-2010 15:24:56 ]Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
zitten we nou praktisch tegelijk te posten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:01 schreef Guess. het volgende:
[..]
Moet nieuwe maken dus nog een keer m'n stapeltje![]()
[ afbeelding ]
quote:oh-oh wat een heerluk stel honden heb je toch !! prachtige fotoos,hoor .ben toch altijd weer blij als ik deze zie ,waar de liefde en tevredenheid vanaf spat , na vaak ook zulk slecht nieuws over dierenleed . keep on loving !! ze verdienen het !! lieve groetjes xxx
quote:Ah dank je wel.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
oh-oh wat een heerluk stel honden heb je toch !! prachtige fotoos,hoor .ben toch altijd weer blij als ik deze zie ,waar de liefde en tevredenheid vanaf spat , na vaak ook zulk slecht nieuws over dierenleed . keep on loving !! ze verdienen het !! lieve groetjes xxx
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef Lau. het volgende:
Oh-oh, ik ben nog steeds helemaal stapeldol op jouw roedeltje
Heerlijke foto's weer!
quote:Juist de streken maken een hond apartOp vrijdag 22 oktober 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dank je wel.
Ik geniet altijd van ze, zelfs van Sjon en zijn streken stiekem wel hoor
quote:Wát een BEER
quote:Mijn naam is Rinus Biemans, ben 55 jaar en getrouwd met Anita. Wij hebben 2 kinderen, te weten Ilona en Jessica. Sinds kort ben ik de trotse opa van mijn eerste kleindochter Femm. Ik ben eigenaar van de gelijknamige hondenschool in Dongen alwaar diverse hondencursussen worden gegeven, onder meer jachthonden cursus t/m A niveau.
Mijn hond Dansk Jente v.'t Goorse Veld is een Labrador van 6 jaar uit mijn eigen nest. Dit jaar heb ik samen met Jente 6 MAP's gewonnen, waardoor wij een terechte uitnodiging ontvingen voor de Nimrod 2010 in Zeeland. Dit is voor mij de vierde uitnodiging, echter de derde deelname, waarvan er 1 werd bekroond met het AA diploma.
Rinus Biemans met Dansk Jente v.'t Goorse Veld
Ik ben cica 30 jaar geleden begonnen met het africhten van jachthonden samen met Jan Stauwski. Dit doe ik tot op de dag van vandaag nog steeds met zeer veel plezier en probeer dit ook over te brengen naar andere voorjagers. Ook dit jaar zijn er weer 3 Nimrod deelnemers die hun basis hebben gelegd bij mijn hondenschool.
Uiteraard wil ik al mijn helpers bedanken welke de afgelopen tijd op welke wijze dan ook geholpen hebben.
Verder wil ik alle Nimrod deelnemers succes wensen, en alle toeschouwers veel kijkplezier, met zeer mooi hondenwerk.
Ik vind het zo'n leuk meisje om te zien Sjeekiequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:54 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Je kan wel zien dat ze familie zijn, allebei op hun rug en de kooi helemaal open:
[ afbeelding ]
Zo gaaf dat zwarte koppie met de rest bruinquote:
Kleine Billyquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:11 schreef oh-oh het volgende:
En wat was ik dr blij mee![]()
[ afbeelding ]
Leuk weerquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Maes logeerde dit weekend bij mij![]()
Zaterdag hebben we gewinkeld met de hondjes, zondag hadden we heel mooi weer en hebben we bijna 3 uur gewandeld.
Op t end waren ze moe genoeg om ff netjes met haar te poseren![]()
[ afbeelding ]
Whehehe de truc was hier dat ze eerst bijna 3 uur door de heuvels en de modder hadden lopen baggeren los.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:02 schreef Guess. het volgende:
[..]
Leuk weer
Ik krijg het gewoon nooit voor elkaar mijn 3 hondjes zo op de foto,hoe doe je dat toch!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kroelen op de Dikke Jongen:
Je ziet Valerie denken: ligt dat grote bruine ding nu alweer hier?
Ik probeerde Charlotte enthousiast te maken voor de jachthondensport, maar ze wil niet eens een dummy goed vastpakken als er modder aan zit... meisjes
.
Lara kan nog wel goed rennen volgens Charlotte en zelfs op haar apport reageerde ze als een speer:
Mijn stoere jachthondje:
Op een gegeven moment was ze allemaal aan het trutten met de dummy, maar na een vermanend woordje kwam ze hem toch terugbrengen. Toen ze hem kwam brengen, vond ik haar helemaal het stoerste hondje van de wereld, hij zat namelijk onder de poep.
We waren naar het SPEELveldje hier in de buurt. Daar staat een hek omheen, zodat kindjes en hondjes niet zomaar weglopen EN waar je dus ook de poep van je viervoeter moet opruimen. Niet iedereen blijkt dat te doen en ik had hem natuurlijk midden in een dikke flats geslingerd. We waren ineens klaar met apporteren, want dat is voor Lara natuurlijk ook niet leuk.
Ik was zo slimom de instellingen nog op landschap te laten staan, dus heel veel foto's gemaakt, maar de actiefoto's zijn allemaal onscherp... binnenkort nog maar eens terug om foto's te maken.
Samen op het bankje meidengeheimen delen.
En na het eten samen de Prinses en de Kikker kijken en wachten tot mama komt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Oh wów wat een mooie plaat met Maes en de hele bupsquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Maes logeerde dit weekend bij mij![]()
Zaterdag hebben we gewinkeld met de hondjes, zondag hadden we heel mooi weer en hebben we bijna 3 uur gewandeld.
Op t end waren ze moe genoeg om ff netjes met haar te poseren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:45 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
En na het eten samen de Prinses en de Kikker kijken en wachten tot mama komt:
[ afbeelding ]Dat konijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Lara's "haar" bij Valerie
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Oh nee...quote:Op maandag 8 november 2010 13:30 schreef Faithfulness het volgende:
Onze lieve Bram is vannacht gepakt door een herder. We zijn met direct naar de dierenarts gegaan, die heeft gevochten voor z'n leven. Maar alles was stuk van binnen.
Dag lieverd![]()
Ik zal jullie de details besparen, fraai was 't niet. En ik wil d'r -nog- niet over praten.
quote:Op maandag 8 november 2010 13:30 schreef Faithfulness het volgende:
Onze lieve Bram is vannacht gepakt door een herder. We zijn met direct naar de dierenarts gegaan, die heeft gevochten voor z'n leven. Maar alles was stuk van binnen.
Dag lieverd![]()
Ik zal jullie de details besparen, fraai was 't niet. En ik wil d'r -nog- niet over praten.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:24 schreef Faithfulness het volgende:
Ik reageer later wel even op PM'etjes, ik zit al vaak genoeg met dikke rode ogen en ik kan het even niet nu![]()
Wil wel weer foto's van jullie hondjes zien, topic moet door, leven gaat door!
Helemaal niet. Je hebt een prachtdier, en de ene herder is de andere niet. Ik heb vannacht juist veel opgezocht over het ras. Het slaat nergens op om nu alle herders over een kam te scheren, dat zou ook niet goed voor mij zijn!quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef zeeeend het volgende:
Sterkte ,met het verlies
Denk dat ik maar even wacht met foto,s
Wat goed, dat je er zo positief mee bezig bent, met zo een vreselijk iets.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:46 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je hebt een prachtdier, en de ene herder is de andere niet. Ik heb vannacht juist veel opgezocht over het ras. Het slaat nergens op om nu alle herders over een kam te scheren, dat zou ook niet goed voor mij zijn!
De hond in kwestie zit nog steeds in een kooi op het politiebureau. Is niet de eerste keer dat hij een dier heeft doodgebeten hoorde ik van de agente, dus misschien wordt het dier afgemaakt. Mijn zus reageerde met: 'Mooi zo', maar ik vind het ergens ook zielig voor dat beest. Het heeft OF een schroefje los, of een hele slechte opvoeding genoten.
Met onze zoon (net 12) gister gesproken over het nemen van een nieuwe hond. We hebben besloten even te wachten en bij diverse fokkers (van diverse rassen) te gaan kijken, en over een tijdje -als de heftige emotionele buien over zijn- een keus te gaan maken. Ik wil ook bij een herderfokker gaan kijken, al is het maar om m'n zoon (en mezelf) te laten zien dat herders niet eng zijn.
Het voelt nu nog een beetje als verraad om nu al te praten over een nieuwe hond, maar het is juist omdat we Bram zo missen. Het is ineens zo stil in huis. En na het eten de groente weggooien in plaats van Bram een lepeltje geven. En dat irritante getrippel over onze hardhouten vloer, nu missen we het.
De bench is opgeruimd, maar zijn kussen ligt er nog steeds, met zijn favo knuffeltje erop. Ik kan het niet wegruimen nog![]()
Shitzooi.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:00 schreef Faithfulness het volgende:
Wat is Puck voor hond? Cute, al die krullen![]()
Mijn man zei gister: "Een tzi tsu is ook leuk!"
Zoon en ik:![]()
![]()
![]()
Niets tegen tzi tsu's hoor, maar dat past ZO niet bij ons![]()
Shih-tzu ja, ik zat er net over te lezen en zag het ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:13 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
het is shih-tzu btw
![]()
Puck wordt daar ook wel eens voor aangezien, maar ze is een Havanezer. Normaal hebben ze langer haar en wat minder krullen. Wij hebben haar van 't zomer geschoren, dus daarom is haar vacht nu korter. De krulletjes komen soms voor in het ras (en Puck heeft ze dus) maar normaal is de vacht wat steiler. De Havanezer is wel echt een heel leuk ras, ik zou het iedereen aanraden. Zijn heel vriendelijk en sociaal van karakter, kunnen overal mee heen en zijn heel makkelijk op te voeden. Ze zijn ook vrij gezond en hebben weinig aandoeningen die voorkomen in het ras. En ze reageren heel sterk op hun baasje, als ik Foei! zeg houdt Puck direct op met wat ze aan het doen is, streng zijn is dus nauwelijks nodig
Maar waar denken jullie nu aan dan qua ras? Klein, middel, groot? Waakhond, jachthond, gezelschapshond?
Leuke rassen alle drie! Uit die drie zou ik zelf voor de labrador gaan, maar dat is vooral omdat wij die vroeger foktenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:26 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Shih-tzu ja, ik zat er net over te lezen en zag het ook
Puck is een moppie!Ik zal vanavond wat over de Havanezer gaan lezen. Vind alle honden leuk, alleen vaak 'niet voor mezelf'
Wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind om erover te lezen. Uiterlijk is ook niet alles.
Momenteel staan er drie honden op de mogelijke-kandidaat lijst
- Dalmatiër
- Bruine Labrador
- Shetland sheepdog (schoonmoeder fokt)
More likely wordt het een van de bovenste twee. Maar eerst maar eens rondkijken, ik heb geen haast en een emotie-beslissing nemen is natuurlijk nooit goed. Bovendien moet de balans in huis maar even herstellen... 29 oktober is onze oudste kat overleden, nu Brammetje weg...
Honden voelen spanningen wel, en ik wil geen pup in een huis vol spanning brengen.
Ik zal dan inderdaad ook voor een labrador gaan, een Dalmatier vind ik niet echt mooi. Zag er vandaag nog 1 maar vind het aparte hondenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:26 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Shih-tzu ja, ik zat er net over te lezen en zag het ook
Puck is een moppie!Ik zal vanavond wat over de Havanezer gaan lezen. Vind alle honden leuk, alleen vaak 'niet voor mezelf'
Wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind om erover te lezen. Uiterlijk is ook niet alles.
Momenteel staan er drie honden op de mogelijke-kandidaat lijst
- Dalmatiër
- Bruine Labrador
- Shetland sheepdog (schoonmoeder fokt)
More likely wordt het een van de bovenste twee. Maar eerst maar eens rondkijken, ik heb geen haast en een emotie-beslissing nemen is natuurlijk nooit goed. Bovendien moet de balans in huis maar even herstellen... 29 oktober is onze oudste kat overleden, nu Brammetje weg...
Honden voelen spanningen wel, en ik wil geen pup in een huis vol spanning brengen.
Zelf zou ik sneller voor de Dalmaat gaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:46 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Leuke rassen alle drie! Uit die drie zou ik zelf voor de labrador gaan, maar dat is vooral omdat wij die vroeger foktenEn lekker makkelijk natuurlijk, ik vind het wel een pré om niet altijd super streng te hoeven zijn. Zodra vriendlief en ik kinderen hebben komt er hier een labby wonen
En heel verstandig om even rustig te wachten, het is niet niets om eerst een kat te verliezen en nu ineens zo onverwacht je kameraadje...gewoon rustig je verdriet verwerken en als jullie er klaar voor zijn een nieuwe pup verwelkomen.
Ik spot ze al van kilometers afstand. "ZAG JE DAAAAT?".quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zal dan inderdaad ook voor een labrador gaan, een Dalmatier vind ik niet echt mooi. Zag er vandaag nog 1 maar vind het aparte honden
Inderdaad.....LUCAS 6 27 Tot jullie die naar mij luisteren zeg ik: heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten,quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat een heerlijkheid, die 4 mannen van je![]()
Faithfulness, ik zou voor de SHEPHERD gaan, superleuke honden vind ik dat.
Labjes vind ik wat saai en log, en dalmaten kunnen leuk zijn maar daar zitten veel problemen in geloof ik.
Och hemel, ik lees het nu pas. Wat vreselijk voor jullie en wat erg voor lieve Bram.quote:Op maandag 8 november 2010 13:30 schreef Faithfulness het volgende:
Dag lieverd![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Inderdaad.....LUCAS 6 27 Tot jullie die naar mij luisteren zeg ik: heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten,
[ afbeelding ]
Zo schattigquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:43 schreef Crazy-M het volgende:
Misschien al voorbij gekomen. Maar voor de winter:
[ afbeelding ]
pfft, sneeuw deed hem niksquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:34 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Zo schattig
Koude kont
Vinden jullie dit iets voor de OP, of is dit te donker?
[ afbeelding ]
Ben een beetje aan het proberen, opmerkingen (positief danwel negatief) zijn welkom
Alleen de "hoofdfoto". Als een soort logo, zeg maar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, sneeuw deed hem niks
was erg grappig afgelopen jaar
wel leuke fotoleuk idee.
Gewoon willekeurige fotos ?
vlooienanticonceptie misschienquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:22 schreef Guess. het volgende:
Ik word er gek van.....vlooien,vlooien en nog eens vlooien.Teun heeft nu ruim een jaar geleden (nest)vlooien meegebracht en sindsdien zijn we er niet meer echt vanaf gekomen.Ik heb al een aantal keer het hele huis gedaan,gewassen etc zelfs de matrassen.Dan denk je er eindelijk vanaf te zijn begint begint het weer. Wie heeft de gouden -geen vlooien meer in huis-tip.En helpt knoflook echt en hoeveel moet ik dan geven??
Teun zelf heeft trouwens nooit meer last van vlooien,het zijn de langharige.Ik heb ze bij de honden wel zo weg,maar ik wil ze uit huis!!!!
Je bedoeld gewoon frontline (of zoiets) want dat krijgen ze wel en ze dragen ook al vlooienbandjes.quote:
Nee,een preventief middelquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
Je bedoeld gewoon frontline (of zoiets) want dat krijgen ze wel en ze dragen ook al vlooienbandjes.
Faithfulness,ik vind em leuk voor de OP
Ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:40 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Alleen de "hoofdfoto". Als een soort logo, zeg maar.
Ik heb de Tropisch aquarium-OP ook gedaan, dat ziet er nu zo uit: tropisch aquarium nummertje 39 - Van wanten met wanden.
Ieder dus zijn/haar eigen afbeelding met een foto van zijn/haar hond, ras, bijzonderheden misschien (zoals gevolgde trainingen?).
Nu ik geen hond meer heb, heb ik ineens zeeen van tijd over. And I don't like it.
Oke dank je,hier heeft de dierenarts het nooit over gehad.Ik ga es op zoek naar dat spul!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:41 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Nee,een preventief middel
banden ,druppels en shampoo's werken achteraf.
Diagnos Vlooien anti-conceptie kleine hond 3 tab - REG NL 10201
Ter voorkoming van een vlooienplaag bij kleine honden (2,6-6,7 kg) Diagnos Vlooien anti-conceptie doorbreekt de levenscyclus van de vlo. De werkzame stof Lufenuron stopt de ontwikkeling van de eitjes en larven waardoor er geen vlooien meer zullen uitkomen. Diagnos Vlooien anti-conceptie heeft een preventieve werking op de vlooienplaag. Begin daarom tijdig om een vlooienplaag te voorkomen. Geef de hond éénmaal per maand één pil.
Door knoflook schijnen ze wel minder aantrekkelijk te worden ,maar je houd het niet tegen..
Azijn schint oo te helpen voor de was (voorweek ( lossen de eitjes op ,of verdund in een plantenspuit.
Ik ben altijd erg voorzichtig met druppels ,banden en sprays je tast toch hun immuunsysteem aan..
Heel erg leuk!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:34 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Zo schattig
Koude kont
Vinden jullie dit iets voor de OP, of is dit te donker?
[ afbeelding ]
Ben een beetje aan het proberen, opmerkingen (positief danwel negatief) zijn welkom
He he ,daar ben je daaaaanquote:
had me net pas ingelogd, toen zag ik je PM dus was eigenlijk onderweg naar de sc, maar toen stonden ze hier alquote:Op woensdag 17 november 2010 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
He he ,daar ben je daaaaan![]()
Ze zijn echt leuk, die shirtjes, en ze hebben ze echt nog niet uitgehad sinds ik ze gemaakt heb, mn kleine stinkemannen![]()
Billy vindt het maar stom dat je maar twee benen hebt thoughquote:Op woensdag 17 november 2010 10:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
had me net pas ingelogd, toen zag ik je PM dus was eigenlijk onderweg naar de sc, maar toen stonden ze hier al![]()
Echt heel leuk die pakjes ! helemaal zoals ik me had voorgesteld
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Billy vindt het maar stom dat je maar twee benen hebt though
quote:
wel zielig voor Bil hoor dat ik niet gemuteerd ben ofzoquote:
Doraquote:Op woensdag 17 november 2010 10:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wel zielig voor Bil hoor dat ik niet gemuteerd ben ofzoIk heb vast nog wel ergens een broekje met Dora ofzo die de kids toch niet meer passen, mag Billy die
![]()
![]()
Hier mensen ervaring met ortopedische hondenkussens ? met van dat NASA/traagschuim erin
Oh neeeeee, dit meen je niet, wat geweldigquote:Op woensdag 17 november 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, en nog een van vorige week, op de 11e van de 11e met de honden naar de stad in hun zebrapakken is vragen om problemen natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh neeeeee, dit meen je niet, wat geweldigGeniale foto
En dan ook echt alle hondjes bij iemand persoonlijk op schoot, geweldig
Hier word ik nou blij van
Oh Dora is weer te gay zeker, en hun Hello Kitty pakjes dan ?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DoraNee dank je
![]()
Ik heb stoere jongens he!
Volgens mij had Qwea es een kussen, maar of dat een echte orthopedische was weet ik niet.
Die van mij vinden het echt niks, die willen alleen maar lekker zachte mandjes
Snoopy kicks assquote:Op woensdag 17 november 2010 13:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Oh Dora is weer te gay zeker, en hun Hello Kitty pakjes dan ?net met opruimen een pyjama truitje met snoopy gevonden, of is die ook te gay ?
![]()
quote:
mja dora zuigt ookquote:Op woensdag 17 november 2010 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Snoopy kicks ass![]()
![]()
Ik haaaaaaaaaaaat Dora
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
gaat lekker, dr kale plekken zijn alweer lekker behaard, wel volgens mij weer totaal ander haar, en het was al zo'n drama, alles groeit een andere kant op bij haar
![]()
Ze heeft alleen liever niet dat je aan dr littekens zit, of er in de buurt komt, dus dat doen we dan maar zo min mogelijk![]()
[..]
mja dora zuigt ook
Nou dan zal ik Snoopy voor je apart leggen, tis alleen het truitje, die paste ze niet, de broek welkaartje zit er zelfs nog aan !
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die kids waren straalbezopen en ze gingen helemaal trippen toen ze de zebrahondjes zagen, ze wilden persé met hun op de foto voor op hun hyves.
Dat meisje wat Sjon vast houdt was zo lazarus dat ze m een paar keer los liet, kon ik de halve stad doordraven, achter die hond aan![]()
Meisje met de trouwjurk vroeg of ze op de foto mochten, en toen ik ja zei tilde ze Billy op en liet ze zich op dr kont vallen , en voor ik het wist lag de hele bende op de grond
Ja duh, echte Mestreechtenerenquote:
Omdat ze zo stil zijn?quote:
Ja dat dus ,enkel piepje verder niets .quote:Op donderdag 18 november 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ze zo stil zijn?
Ze doen dat thuis met een hoop herrie, ze weten dat dat op kantoor niet mag
Ik zal ze binnenkort nog es in de gang filmen, thuis , dan maakt Sjon vooral echt een hels kabaalquote:Op donderdag 18 november 2010 11:04 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ja dat dus ,enkel piepje verder niets .
netjes dat ze op kantoor stil vechten
Ah, wat een leuke foto met z'n mooie kuifjequote:Op vrijdag 19 november 2010 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh die laatste![]()
Hoeveel weegt ze ondertussen?
Ze is en blijft geweldig, die Noes![]()
Sjon is vandaag 1 jaar geworden![]()
[ afbeelding ]
wat een heerlijke foto's dit zegquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:19 schreef Guess. het volgende:
Faithfulness![]()
Chillen en baby tv kijken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken niemand met stoere jongens, alles met leuke printjes is echt heel erg welkom, ik vind het zo tof om dingen te recycelen als hondenkledingquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:20 schreef Belana het volgende:
gekocht in Urquart Castle bij Loch Ness 2 weken geledenleuk he, ik zal aan je denken als ik leuke dingen over heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor ons was het destijds te kort dag om nog te gaan, maar je hoeft gelukkig je maatje niet meer een half jaar te missen, om er een paar weken op vacantie te gaan.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Ooooooooh ja, jij bent nu van de leuke stoere babykleren natuurlijk, astronauten zijn keitofquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:42 schreef Guess. het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal weer
Noes is echt al groot aan het worden.Heerlijk die foto's met de kids,doed me echt aan ons thuis denken vroeger met de hond.
Sjon jarig,van harte(Heeft ie al taart op?) Ik heb trouwens nog wel een leuke pakje/stofje liggen.Boxpakje maat 62 met astronouten dingen erop,kun je daar wat mee?
Puck, cutiesamen met de andere hondjes.
Zeeeend mooi hoor zo aan het strand!
Oh heerlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:27 schreef Belana het volgende:
nee het was ons jaarlijkse uitje met zijn tweetjesen Noes mee naar de UK is toestand....
we willen wel graag een keer op vakantie daar ja en het liefst met hond, maar moet eens uitzoeken hoe dat werkt.
Ik moet zeggen dat ik niet veel kleding met stoere printjes heb, maar ik ga het wel in de gaten houden, als ik iets leuks heb hoor je het!
Daar zeg ik geen nee tegen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooooh ja, jij bent nu van de leuke stoere babykleren natuurlijk, astronauten zijn keitof![]()
Ruilen voor een kekke koelkastmagneet met mn honden dr op?
Nou ik kan altijd de print ergens anders op zetten natuurlijk. Dat vind ik ook al heel erg leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:59 schreef Guess. het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen natuurlijkWil je niet 1st ff foto zien of je er wel wat kan uithalen?Maat 62 is niet zo groot hoor(niet dat jou honden dat wel zijn!)
Awquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:48 schreef Belana het volgende:
gefeliciteerd met Sjon![]()
Noes weegt inmiddels een kilo of 20 denk ik
Ja Cliff en Noes "spelen" graag samen, maar Noes doet vaak zo wild en grof met die grote poten van d'rToch vind Cliff het ook wel leuk, want hij zit haar echt uit te dagen vaak. lekker stel is het.
Met haar zindelijkheid gaat het ook heel goed, heel soms een ongelukje, maar zolang ze in haar ritme wordt gehouden gaat alles prima. Het zijn vaak de rommelige weekenden waar het mis gaat.
Hier nog wat leuke foto's met de kinderen, die werkelijk alles met haar kunnen doen geloof ik. ze heeft inmiddels geleerd dat ze ze moet likken en niet bijten gelukkig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leuk is dát zegquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:21 schreef Miss_Isis het volgende:
Wij hebben vanochtend op het hondenveldje een hele lading andere hondjes ontmoet. En waar mijn mutsie eigenlijk de laatste weken (maanden) helemaal niet gediend was van andere honden (ze leek zelfs wel bang en ze bleef maar tegen mijn been geplakt zitten) heeft stug volhouden toch vruchten afgeworpen. Ik ben trouw elke dag dat ik kon naar het veldje gegaan rond de tijd dat de andere honden daar ook komen, en hoewel ze ze eerst van zich af snauwde en later negeerde en tegen mij aangeplakt bleef wachten tot ze weg mocht is ze nu ontdooit!
Mooie serie foto's Crazy-M, leuk om te bekijken en die laatste fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
ik heb er even over zitten lezen, het valt mee inderdaad, ben ik wel blij mee!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh heerlijk.
Het valt echt reuze mee tegenwoordig hoor, met je hond naar de UK, het luistert nauw maar het is goed te doen![]()
Ik ken zat mensen die elk jaar naar Crufts gaan om te showen.
Nou het is wel grappig eigenlijk. Voorheen luisterde ze altijd voorbeeldig maar als je haar nu roept rent ze weg en verstopt zich. En de riem omdoen is soms een uitdaging.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:08 schreef Belana het volgende:
is fieps ook in de puberteit nu dan met slecht luisteren enzo?
Ik wel, nou is het sinds kort ook verplicht hier, als je geen zakje kunt laten zien kun je een bekeuring krijgen. Maar sowieso heb ik altijd zakjes bij.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:59 schreef Belana het volgende:
nemen jullie allemaal poepzakjes mee? altijd?
Ja ,altijdquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:59 schreef Belana het volgende:
om bij het park te komen moet ik hier de straat uit. mijn pup houdt het nog niet altijd vol om naar het park te lopen en daar te poepen, doet ze het op zo'n stuk gras waar niemand ooit loopt (drukke weg ernaast) Gebeurt soms.
Nou hangen er briefjes aan de bomen met :pak hier uw gratis poepzakje en zakjes erbij
Nou heb ik er nog best begrip voor als je dat vervelend vind, maar hebben mensen geen mond ofzo??? pffff
overigens is dat gras dus echt niet vlak langs huizen he!
nemen jullie allemaal poepzakjes mee? altijd?
Kort rondje ,ze zijn in de regel toch niet lekker dan .quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:34 schreef Belana het volgende:
ik volg je ff niet met je emmer verhaal
Ik laat ze bij diarree het liefst op de straat poepen,niet in het gras.Daar krijg je het niet weg (op het wegdek dus ),en naderhand na de honden te hebben thuisgebracht ,neem ik een emmer met een touw, loop terug naar het plaats delict schep water uit de sloot en spoel de poep het riool in .quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:59 schreef Belana het volgende:
ik begrijp je nog steeds niet, je maakt van die rare korte zinnen? "het" in de goot, put spoelen?
je bedoelt dat je als het even kan ze aan de kant van de sloot laat poepen en dat dan wegspoelt?
(sorry is geen treiterij ofzo)
Ook als er gras uithangt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:13 schreef oh-oh het volgende:
Belana, wat grappig dat je daar helemaal niet bij stil staat dat dat wel zo netjes is om dat op te rapen ook daar , heb je niet al honderdduizend keer de schoenen van je kids schoon moeten maken of zo?
Met jullie formaat hond lijkt oprapen me ook geen pretje trouwens
![]()
Ik raap het op als ik er bij kan, op gras of op de stoep en zo, Karel poept meestal in de struiken, dat vind ik wel best, daar gaat niemand in staan.
Ik kan het makkelijk af met boterhammenzakjes gelukkig, en vaak raap ik meerdere drollen op met 1 zakje , ze poepen allemaal kleine drolletjes
Oh nu snap ik je nietquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef Belana het volgende:
volgende keer neem ik ook een kleine hond
honden staan ook te grazen .quote:
Net als dat je sommige honden nooit in de regen uitgelaten ziet worden .quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef Belana het volgende:
volgende keer neem ik ook een kleine hond
Nou ja die van mij lopen ook in de regen, maar wel korter, want ze kunnen hun energie ook prima binnen kwijt met elkaar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Net als dat je sommige honden nooit in de regen uitgelaten ziet worden .
Ik check best de buienradar voor vertrek maar soms kan het wel uren regenen ,dus ga je gewoon.
Vraag me altijd af hoe die mensen dat doen .
Het is hier vaste tijden (ook op zondag ) en wijk er maar niet teveel vanaf want dat laten ze duidelijk merken .
Zomer/wintertijd overgang snappen ze ook niks van ,zijn ze twee weken van slag.
Ben je mal,pm je adres nog ff kan em niet meer vinden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik kan altijd de print ergens anders op zetten natuurlijk. Dat vind ik ook al heel erg leuk![]()
Weet je zeker dat jij het niet wil bewaren of iemand met een baby er blij mee kan maken?
Die houdingen ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh hallo egel, wat ben jij leuk!
Jij mag in mijn mandje, dan ga ik wel er naast liggen, ok?
[ afbeelding ]
Als je nu een heel klein beetje opschuift, dan kan ik er wel gezellig bij komen liggen toch?
[ afbeelding ]
Je bent ook wel een heerlijk kussentje!
[ afbeelding ]
Aaaah samen op onze rug kan ook![]()
[ afbeelding ]
Met mn neus in je zachte vachtje, I loooove you egeltje![]()
[ afbeelding ]
Aaaaaaargh, no pictures please !
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Wat een fijn kado !
[ afbeelding ]
NOEEEEEES, MIJN kado ja!
![]()
[ afbeelding ]
Wat glanst je kortharige teckel mooi zegquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef Guess. het volgende:
En om het af te leren hier nog een foto van alle 5 mijn mannen Er MOET echt een teefje bij hoor,dit is toch niet eerlijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom en wat een leuke lieve broers heb je daarquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:58 schreef kieskleurig het volgende:
Ik kom uit de lurkstand
![]()
[ afbeelding ]
De bovenste is mijn hond, als hoofdkussen wordt zijn broertje gebruikt, de hond van mijn ouders.
Ik heb een kist vol met harkjes borstels en kammen ,maar ik vind deze wel het prettigste werken :quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:31 schreef Belana het volgende:
ik moet voor Noes nog een kleinere borstel hebben voor haar poten enzo, daar klit het het meest en met de grote borstel kan ik er niet goed bij.
ah thanks, dat ziet er mooi uit ja, ik heb een grote met geborgen haakjes inderdaad, dat is echt wel nodig met die dikke vacht. ik ga even zoeken wara ik dit kan krijgen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:49 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ik heb een kist vol met harkjes borstels en kammen ,maar ik vind deze wel het prettigste werken :
Les Poochs Mat Zapper
[ afbeelding ]
Hij is aan beide kanten met gebogen haakjes ,je hebt hem ook met rechte vertanding aan 1 zijde maar dat werkt niet bij een hond met onderwol
Slickers zijn breder in de meeste gevallen:quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:14 schreef oh-oh het volgende:
Das toch gewoon een dubbelzijdige slicker of niet?
Hele mooie fotoquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:50 schreef winterstorm666 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn lieve schat en ik
Hele mooie fotoquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:50 schreef winterstorm666 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn lieve schat en ik
Wat een heerlijk stel en dat panterpakje, geweldigquote:
Niet eens gezienquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welkom en wat een leuke lieve broers heb je daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij/zij was nog helemaal gaaf, geen wondjes of niets, gewoon aan de kou, honger of ouderdom gestorven denk. Maar dan heb je ook Lara bij je... en als ze iets apporteren en komen brengen moet je ALTIJD enthousiast zijn [net als toen ze bij een verloren zoek op de training met een kraaienkarkas aan kwam zetten wat van ellende uit elkaar valt].
Ik dus helemaal blij dat ze die kwam brengen, ze komt netjes voor, ik pak dat ding aan en daar stond ik dan. In de sloot gekieperd dus, maar Lara denkt van 'He! Dat spelletje ken ik, ik ga hem nog maar een keertje halen". Daar stond ik dus weer. En ik had haar kunnen aanlijnen en onder appel mee laten lopen en hem nog een keer in de sloot mikken, maar Lara met haar olifantengeheugen kennende, gaat ze dan de komende jaren iedere keer weer terug naar die plek om hem te zoeken.
Dat was dus ook geen optie. Dus ze heeft hem de hele weg naar huis mogen dragen en thuis hebben we hem een eervol groenklikograf gegeven na de fotoshoot. En nu is het goed voor Lara. Duif is thuis en dinsdag gaat hij met de rest van de inhoud van de kliko op reis met de vuilnismannen.
En tot slot Lara met Charlotte. Meneer Sjeekie_Beekie was aan het voorlezen en Charlotte en Lara zaten naast hem op de fatboy. Het verhaal van Roodkapje was zo spannend, dat Charlotte haar steun en toeverlaat opzocht en toen was het ineens een stuk minder eng.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Zeer mooie fotoquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:50 schreef winterstorm666 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn lieve schat en ik
quote:
Die vachtjesquote:Op zondag 21 november 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren was het hier prachtig weer, dus we zijn twee uurtjes wezen wandelen![]()
Zelfs Kees had er zin in![]()
Hij is van goed een maand geleden ja .quote:Op maandag 22 november 2010 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Geweldige foto
![]()
En het lijkt wel zomer nog, groen en alles
quote:
ik vergeet steeds fotos te makenquote:Op maandag 22 november 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Nonnepoepie![]()
Doe nog es wat fotos dan jij
Je maakt dr maar ff watquote:Op maandag 22 november 2010 11:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik vergeet steeds fotos te makenkan wel wat oude fotos doen, maja das ook weer zo saai
ik zal ze zo ff maken voor jequote:Op maandag 22 november 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je maakt dr maar ff wat![]()
Ik ben je muts vergeten mee te nemen vandaag, ik hoop dat ik dr vanavond aan denk om hem in mn tas te doen, maar je krijgt m ieg van me
In Gouda ,typerend !quote:Op maandag 22 november 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Dirk is alweer terecht http://www.telegraaf.nl/b(...)terecht__.html?p=2,1
Oh die zijn ook tof, maar die kwijlen, en die mankeren veel, en die worden niet oud, alledrie huge minpunten voor mijquote:Op maandag 22 november 2010 13:43 schreef Belana het volgende:
leuk om te zien inderdaad oh-oh
Ik vind ze zo komisch
Mijn man heeft bedacht dat ier er een mastino bij wil
Haha ja, 1 pup tegelijk, das wel voldoende, zeker in een druk gezinquote:Op maandag 22 november 2010 14:08 schreef Belana het volgende:
nee mij lijkt dat ook niks hoor
Vind ze heus mooi en heeel lief ook, maar echt niet nee
Ik weet niet wat ik er wel bij zou willen hebben, los van het feit dat ik dit voorlopig wel even genoeg vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |