Wat leuk Belana, dat soort dagen zijn echt gezellig en zo leuk om alle broers/zusjes weer te zien!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:38 schreef Belana het volgende:
wij gaan 30 oktober wel naar de jonge hondendag van de leonberger club, das op verzoek van de fokker en lijkt me ook wel leuk, al die pups weer bij elkaar!
Ik moet geloof ik wel met haar lopen jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:23 schreef oh-oh het volgende:
Ah en ga je dr dan ook een keer showen?
![]()
Die spellen, tja, een vriendin had dr een keer een meegenomen, maar ik zou dr nooit een cent aan uitgeven hoor, ze spelen liever met elkaar met mij of met gewone speeltjes
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik moet geloof ik wel met haar lopen ja
nou, kom ik aan met mijn praatjes whahahaha.
Papillotten en een grote slabber tegen het kwijlenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:17 schreef Belana het volgende:
Ik leg de krultang vast klaar voor haar staart en de roze strikjes voor in haar oren
hahahahaha, hij is weer leuk! wat een prachtig pakje trouwens ook dat rooie!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Zo begon ik maandagochtend trouwens mijn werkweek:
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef Belana het volgende:
[..]
hahahahaha, hij is weer leuk! wat een prachtig pakje trouwens ook dat rooie!
Over een weekje als hij 2de spuit heeft (als goed is vrijdag) laten we hem kennis maken met sammyquote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Aaaah Frans bulletje?
Die ziet dr echt nog heel jong uit zeg!
Die serieuze snuitquote:
geen pics van look a like ?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die serieuze snuit![]()
![]()
Ik zag vandaag een look-a-like, ik moest nog aan jouw Sammy denken Crazy-M![]()
En de Bulldog van je beste vriendin, wat een leuk hoopje
Haha, neequote:
Weet je toevallig wat voor een ras die bruine hond is?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal de foto's dr ook nog ff bijmikken:
[ afbeelding ]
Sjon, kom hier!
[ afbeelding ]
HAP, in je oor!
[ afbeelding ]
Ze mept heel leuk met dr poten![]()
[ afbeelding ]
wat een moppie he!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aaah is wel leuk jahquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:54 schreef Belana het volgende:
Net met Noes op school geweest in de klas van mijn jongste zoon van 4. verteld over Noes en de cursus en wat puppy's eten e.d. was erg leuk!
Straks naar de klas van mijn oudste zoon van 6.
Gefeliciteerd met je gezinsuitbreidingquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:47 schreef .Sparkling. het volgende:
Over 8 weken woont dit kleintje bij ons.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een reutje van 1,5 week oud. Een kruising tussen een Shihtzu en een Maltezer. Zijn naam is Puk en donderdag woog hij 201 gram
Iets herderigsquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:52 schreef Belana het volgende:
ow sparkling wat een liefie!!
en Xummon, wie zijn dat dan?
natuurlijk wel leuk ,onder het bedquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:35 schreef Crazy-M het volgende:
En hier de beloofde fotos
Sammy onder mn bed:
[ afbeelding ]
die kleine dondersteen op de foto boven is Beau, en op de onderste zie je nogmaals Beau met zijn vriendinnetje Kyraquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:52 schreef Belana het volgende:
ow sparkling wat een liefie!!
en Xummon, wie zijn dat dan?
Als je hond niet in goede conditie is, laat je hem/haar niet zwemmen, en duik je er desnoods zelf in.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:26 schreef zeeeend het volgende:
Vanmiddag de polder in (Reeuwijkse plassen gebied ),
[ afbeelding ]
Oudste is 12,en niks zo leuk als achter de zwanen aanzitten
[ afbeelding ]
Er is geen fysiek ontact ,en er zijn ook al zwanen die met een flinke boeggolf mee op zwemmen
Dus het blijft leuk
[ afbeelding ]
maar situatie in ogenschouw genomen ,als ze niet zo'n goede conditie had was ze voor zijn ogen verzopen.
Ken die kraai niet,maar indien mogelijk red je toch?
Nee ze zat niet op de kant ,ze hing in een bosje wat over de beschoeiing hing .quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:38 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Als je hond niet in goede conditie is, laat je hem/haar niet zwemmen, en duik je er desnoods zelf in.
Er was hier geen sprake van redden. De hond is niet verdronken, right? Zat gewoon veilig aan de kant van het water te wachten.
Ik zou ook pas ingrijpen als een dier het moeilijk heeft en/of geen baasje in het zicht is.
Misschien denk jij: Vitale jongedame, maar ondertussen heb ik een hartprobleem. Stel; De hond trekt mij in het ijskoude water (per ongeluk!) terwijl ik hem/haar probeer te helpen, is de kans dat ik erin blijf. Dus zolang er geen direct gevaar is voor mens of dier, mag het baasje het zelf oplossen.
Een man kan ook hartproblemen hebben (als voorbeeldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:54 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Nee ze zat niet op de kant ,ze hing in een bosje wat over de beschoeiing hing .
Beste hond die tegen gladde steigerdelen(beschoeiing ) opklimt.
Ze kon er op eigen kracht niet uit,anders vraag ik niet geef een tilletje
het ging niet om een dame ,het ging om een vent
en zoals vermeld had hij er zelf ook een aantal lopen
Zag er nou niet hulpbehoevend uit
Maar niet meer remmen dus in die bocht ?
Mijn verantwoording toch niet als zo'n peuter onder mijn voorscherm slaat.
Ik laat de poort niet open,........![]()
Schandalig keiharde animalsex in het bijzijn van zo'n kleintjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:27 schreef Guess. het volgende:
De hond van de buren is weer loops en dan heeft Joost het altijd zwaar te voorduren door Gijs![]()
[ afbeelding ]
Ah kijk ze nou liggenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:27 schreef Guess. het volgende:
Aangezien we zelf geen mand hebben ofzo...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:47 schreef Parkinson_XTC het volgende:
mag ik deze even hier dumpen?
http://www.wimp.com/energeticpuppy/
ah geweldigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:47 schreef Parkinson_XTC het volgende:
mag ik deze even hier dumpen?
http://www.wimp.com/energeticpuppy/
En toch... Als je heeeeeel snel kijkt...quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
En de fotos:
De duinen (zonder sammy)
[ afbeelding ]
Sammy met een lang harige soort genoot
[ afbeelding ]
Nog een keer het uitzicht:
[ afbeelding ]
En de laatste spreekt voor zichzelf:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:50 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
En toch... Als je heeeeeel snel kijkt...
[ afbeelding ]
Nee, zijn de Drunense duinen (vlakbij de efteling)quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Zijn dat de soesterduinen?
Waarom mag ie niet los?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |