Soooooooooooow! EINDELIJK klaar met de foto's uitzoeken en uploaden van de vacantie!
Dus hier gaat i dan.
Wij waren in Phantasialand, een park wat uitermate hondvriendelijk is.
Poseren in Silver City met de jongste:
![]()
Wachten bij de pickniktafel:
![]()
Kijken naar de Chinese acrobaten op het plein:
![]()
Baasje had last van zijn rug, die was dus meestal de klos om te wachten als ik met de kids in de spannende attracties ging. Zoals bij de Thunder Mountain:
![]()
Slaapverwekkend is die attractie, vindt Lara:
![]()
Meneer Sjeekie_Beekie ging met de kids naar de 4D film met Leslie Nielson

, wij zaten buiten lekker in het zonnetje:
![]()
Oudse wilde niet mee in de monorail, de meisjes wachten tot de rest terugkomt.
Koekje erbij?
![]()
Oudste is Lara aan het aankleden:
![]()
Ben ik zo niet mooi vrouwtje?
![]()
Van één naar twee langharige dames:
![]()
![]()
Lara vond de bloemenmeisjes in het kindergedeelte eerst wat eng:
![]()
![]()
![]()
Maar uiteindelijk konden ze het samen wel goed vinden:
![]()
![]()
Vlak voor de terugweg, Lara is niet moe:
![]()
We reden nog maar net op de snelweg en alles viel in slaap tot we weer thuis waren.
Lara gaat op vacantie met het vrouwtje en baasje:
![]()
Op de brug richting Doesburg:
![]()
's Ochtends na onze overnachting in Ellecom:
![]()
De hotelmensen waren zeer te spreken over Lara. Ik was er al vroeg uit om met haar te gaan wandelen, toen de schoonmaakster aan kwam fietsen. Ik mocht haar fiets lenen om lekker met Lara te rennen en kon de sleutel gewoon bij de receptie afgeven. Na een rondje fietsen, liepen we samen naar de receptie en Lara had haar riem zelf vast. De receptionistes vonden haar helemaal geweldig en maakten het helaas ook wel anders mee [lees: honden die niet luisteren en andere gasten lastig vallen]. Lara niet, die moest van mij in de hoek blijven liggen en de receptionisten konden haar pas aanhalen toen ik haar vrij had gegeven, tot die tijd stonden ze haar te roepen, maar ze bleef netjes liggen. Als alle honden zich zo gedroegen, dan mochten ze wel in het restaurant komen, maar nu moest Lara op de kamer blijven toen wij gingen ontbijten.
We gingen naar de GROOTSTE waterval van Nederland, Lara moest natuurlijk weer buiten de gebaande paden snuffelen en stond lekker in de modder aan de andere kant van het hek:
![]()
Dit is hem dan, wel 15 meter hoog:
![]()
Op het postzegelterras in Bronckhorst, met uitzicht op het Dickensmuseum [waar Lara overigens ook binnen mocht EN tijdens de film in slaap viel en luid lag te snurken:
![]()
Lara op de uitkijk in onze Overijsselse bungalow:
![]()
Iedere ochtend kwam 'ons' k'nijn het gras kort houden:
![]()
![]()
Lara onder àppel op het terras bij een watermolen:
![]()
Wat was er te zien?

en ze waren heul niet schuw. Ze kwamen zo langs Lara heen scheuren om bij de buren de koekkruimels te komen eten. Lara bleef netjes liggen, al wilde ze er liever achteraan rennen, maar dat mocht dus niet.
Lara poseert

[op geheel eigen wijze] bij een kunstwerk bij station Dalfsen [geloof ik]:
![]()
Ik was er ook:
![]()
Bij de griek in Deventer mocht Lara lekker in het hoekje liggen:
![]()
Wij langs de Ijssel:
![]()
Nog even een frisse duik nemen in het water:
![]()
Vacantie voorbij, weer terug aan de arbeid!